AUDIST Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Колата е Б4 АБКдвигател, Ловато изпарител.Вчера забелязах гърмежи в ауспуха ?Не гърми силно.. обаче, като свалих от 4та на трета без газ, при спускане и при около 3800 оборота на 3та се чуха няколко припуквания от ауспуха. Не силни гърмежи но успях да ги чуя, понеже до колата имаше опорна стена покрай пътя която отразяваше звука и бях свалил прозорците.Въпроса е защо се получава ..поради бедна, богата смес ли е ?? Запалването ли е проблем.. или пък мембраните на газовото не са наред.Колата си върви нормално направи спокойно 180 на магистралата на газ, харчи нормално. На тихи обороти е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Не ти работи вероятно системата за принудителен празен ход. Не е проблем по принцип.На старите карбуратори ставаше такъв ефект. Това е от горивото за празния ход което на високи обороти изгаря когато си иска и затова на по-учените коли го спират. А пък на ГАЗ не го спират защото е еФтино. И нека си гърми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Провери си много внимателно запалителната система.Свещите на газ е препоръчително да се сменят по честоотколкото на бензин.Аз лично съм по доволен от 1-полюсните.Възможни причини могат да бъдат бедна горивнасмес ,по късно запалване свързано с неизправни вакуумен и центробежен регулатор /ако имаш такива/.При мен имаше нещо подобно преди време,но аз доста бях позавинтил кранчето и карах едва ли не само навъздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Това гърмене го има само на газ,защото на бензин при спускане на скорост или при твоя случай, бензин не се подава към двигателя,а като си на газ -газта си отива в мотора постоянно независимо в какъв режим е колата. Смени си гърнетата с нови и ще се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 На газ предварението на запалването трябва да е с около 5 градуса повече в сравнение когато двигателя работи на бензин. Газта "гори" с по-дълъг пламък и от това се получава припукване в гърнетата при връщяне на предавките или на газта на скорост. По-принцип не е много фатално защото припукването е леко и не би трябвало да повреди гърнетата. Иначе подкрепям колегата, че се получава и от неизправна запалителна система - капачка, палец, кабели, свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 20 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 (Редактирано) На бенз няма никакъв проблем (ППХ сработва).. но газовото ми е нормално а не инжекторно и няма ППХ. (принудителен празен ход)Значи свещите са ОК, гърнетата са горе долу добре. Сместа не знам дали е бедна.. вдига 180 по километраж на газ и пускам педала щото нагоре си е страх.Имам си и ТАП за ъгъла на запалването но човека който ми го монтира каза че на високи оборотни режими не е насторено да прави много голямо изпреварване.Преди 1 месец ми правиха центровка и от тогава не я бях вкарвал в такива обороти при спускане, нито съм карал до стена за да ги чуя тия пукания.Кабелите и дистрибуторната капачка не съм проверявал. (На външен вид кабелите и капачката са ОК, дори отварях дистрибуторната капачка да я позачистя от прахоляк преди 1 седмица )Ако ида на диагностика дали могат да ги проверят?? Или ще включат компа и ще ми кажат че ламбда сондата ми е скапана (всъщност това ние много добре го знаем ) Редактирано 20 Август 2007 от AUDIST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Кабелите и капачката ги виж по възможност при пълна тъмнина и запален двигател,ако не си го правил до сега.Форсирай мотора и наблюдавай за светлинни ефекти,които ти пожелавам да видиш само ако си на дискотека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Август 2007 Доклад Share Публикувано 20 Август 2007 Пак да си кажа.Смятам че нямаш никакъв проблем. Щом се подава гориво на високи обороти и то малко така става. Не успява да изгори добре в цилиндрите и гърми в ауспуха като се посъбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 21 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 ОК, значи ще изчакаме ако е проблем да се задълбочи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 21 Август 2007 Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 Пак да си кажа.Смятам че нямаш никакъв проблем. Щом се подава гориво на високи обороти и то малко така става. Не успява да изгори добре в цилиндрите и гърми в ауспуха като се посъбере.именно.... два пъти ви го каза човека, вие пак - запалителна система и това си е.... и ми е интересно да видя газова с ППХ... Особено за АБК мотора, какъвто карам и аз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 21 Август 2007 Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 аз не мога да добавя нищо(та нали твойте съвети и напътствия от една друга тема за мен са като 10-те божи заповеди ), но това ми звучи много логично.Аз проблема го решавам като когато ми предстой голямо спускане минавам на бензин и така ППХ сработва и реализирам даже икономия..., защото на газ подаването на гориво не спира.Ще се заслушам обаче дали и при мен го има този проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 27 Август 2007 Доклад Share Публикувано 27 Август 2007 Ламбда контрол система му е майката, но трябва да имаш и здрава ламбда сонда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 4 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2007 Колегата е твърдо против такива работи, а аз имам ЛК, и въпреки това и при мен попуква... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване