Geremi Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Здравейте колеги! Въпроса ми е може ли на B4 2,0 115 к.с. да се сложи обикновена газова и ако може какви са рисковете и колко би ми струвал ремонта ако нещо се прецака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Здравейте колеги! Въпроса ми е може ли на B4 2,0 115 к.с. да се сложи обикновена газова и ако може какви са рисковете и колко би ми струвал ремонта ако нещо се прецака?1. Може2. Дебитомер, ламбда, кутия за въздушния филтър.3. 250 лв 120 лв 80 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Потърси в старите теми има поне 2 теми за газово на същия двигател. И още едно към рисковите : катализатор Някои рискове могат да бъдат намалени, други премахнати в зависимост от инвестицията и задкормилното устройство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Зависи и от двигателя. Ако е пълна инжекция (АВК) не е препоръчително обикновена газова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volf Публикувано 5 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2007 Здравейте колеги! Въпроса ми е може ли на да се сложи обикновена газова и ако може какви са рисковете и колко би ми струвал ремонта ако нещо се прецака?Не зная дали е обикновена газова - 450 лв., кръгла бутилка от 45 л., поставя се на мястото на резервната гума. Използвам я 4 години без проблеми. B4 2,0 115 к.с. двигател ABK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 5 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2007 Зависи и от двигателя. Ако е пълна инжекция (АВК) не е препоръчително обикновена газова. Каква марка ти е газовата колега и как превключваш газ/бензин, ръчно или автоматично над определени обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volf Публикувано 5 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2007 Зависи и от двигателя. Ако е пълна инжекция (АВК) не е препоръчително обикновена газова. Каква марка ти е газовата колега и как превключваш газ/бензин, ръчно или автоматично над определени обороти.Трябва да проверя за марката. Превключването е автоматично. Пали на бензин при мигаща светлина. При обороти над 2000 превключва на газ постоянно. Има сензорно бутонче за установяванв на различни режими на работе - само бензин, само газ или автоматично превключване бензин-газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 5 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2007 Добре де какво става ако все пак ми гръмне дебитомера, оставам на пътя или мога да карам на газ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 5 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2007 можеш да си караш на газ, ама на бензин не държи обороти...Просто може да работи единствено ако подаваш газ постоянно, демек палиш си на бензин, ама си играеш е педала, да не угасне, и като загрее минаваш на газ.Иначе не се бой, има начини за въстановяване до 80-85% от ефективноста на дебитомера..., но пък и трябва да си покарваш на бензин да не се запушат дюзите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 7 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2007 Батка слагай обикновенна газова и да не ти пука.Аз съм с такава и засега да чукна на дърво нямам никакви ядове.Ако всичко ти е в ред ядове от сорта на гърмежи,прекъсване на бензин,или гаснене пак на бензин няма да имаш-гарантирам ти!!!!Мойта вече 40000 км. я търкалям на газ и ядове нямам с нищо така,че бодвай една обикновенна газова и да не ти пука кой какво казва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2007 Батка слагай обикновенна газова и да не ти пука.Аз съм с такава и засега да чукна на дърво нямам никакви ядове.Ако всичко ти е в ред ядове от сорта на гърмежи,прекъсване на бензин,или гаснене пак на бензин няма да имаш-гарантирам ти!!!!Мойта вече 40000 км. я търкалям на газ и ядове нямам с нищо така,че бодвай една обикновенна газова и да не ти пука кой какво казва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката_ Публикувано 7 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2007 Аз пък съм на мнение че обикновенна газова на тоя мотор не е най-удачния вариант.Накрая като одариш чертата мое се окажат груби сметките с тая икономия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 8 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2007 Аз пък съм на мнение че обикновенна газова на тоя мотор не е най-удачния вариант.Накрая като одариш чертата мое се окажат груби сметките с тая икономияЩо?????? Аз веднага ще ти одаря моята черта а тя е,че съм ходил точно три пъти да ми регулират газовата което умножено по 7 лева е равно на 21 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката_ Публикувано 8 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2007 Що?????? Аз веднага ще ти одаря моята черта а тя е,че съм ходил точно три пъти да ми регулират газовата което умножено по 7 лева е равно на 21 лева. Що така мисля,дай Боже всекимо твойте разходи имал съм честа да карам тая кола с газ близо 2 год. и това мисля по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 (Редактирано) ........, но пък и трябва да си покарваш на бензин да не се запушат дюзите!не е гаранция - мойта не е виждала бенц от 1 година и нищо и няма-пали барут Редактирано 11 Октомври 2007 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2007 Аз моята я карам вече година и половина и нямам проблем, с изключение на гръмването на дебитомера в началото. Това се дължеше на лош реглаж и в последствие както сам се убедих в липсата на ламбда-емулатор. Дебитомера успях да го възстановя напълно, без да купувам друг или някакви части. Само доста работа и настройки ми отне докато го вкарам в норми. Така, че по майстори пари не съм давал. Затова смятам че ако АГУ-то е добре поставено и регулирано - дори и да е обикновено (както е при мен) няма да има проблеми . Колкото до дюзите - хубаво е да се пали винаги на бензин, така не се запушват а и мембраните в главата на инжекциона не стоят на сухо и не се скапват. Вярно е, че е възможно да пали без проблем на бензин дори и когато дълго време не са ползвани, но дори и най-лекото им запушване води до голям разход на бензин после . Аз лично предпочитам да държа в изправност и двете системи, защото не може да отидеш с туба да си сипеш газ . Моя ключ е автоматичен и винаги всяко първо палене ми е на бензин. Отделно съм го преработил малко за да може под 20С да не превключва на газ. Така сутрин двигателя работи на място 1-2 мин. и след това минава на газ. Общо взето с около 10л бензин карам 3-4 месеца, като го ползвам само за подгряване на двигателя, което е 5-6лв. на месец допълнителен разход и това е нищо като сума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване