Jump to content

Газ на 2,0 115 к.с.?


Recommended Posts

Здравейте колеги! Въпроса ми е може ли на B4 2,0 115 к.с. да се сложи обикновена газова и ако може какви са рисковете и колко би ми струвал ремонта ако нещо се прецака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Въпроса ми е може ли на B4 2,0 115 к.с. да се сложи обикновена газова и ако може какви са рисковете и колко би ми струвал ремонта ако нещо се прецака?

1. Може

2. Дебитомер, ламбда, кутия за въздушния филтър.

3. 250 лв 120 лв 80 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси в старите теми има поне 2 теми за газово на същия двигател.

И още едно към рисковите : катализатор

Някои рискове могат да бъдат намалени, други премахнати в зависимост от инвестицията и задкормилното устройство :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Въпроса ми е може ли на да се сложи обикновена газова и ако може какви са рисковете и колко би ми струвал ремонта ако нещо се прецака?

Не зная дали е обикновена газова - 450 лв., кръгла бутилка от 45 л., поставя се на мястото на резервната гума. Използвам я 4 години без проблеми. B4 2,0 115 к.с. двигател ABK.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и от двигателя. Ако е пълна инжекция (АВК) не е препоръчително обикновена газова.

Каква марка ти е газовата колега и как превключваш газ/бензин, ръчно или автоматично над определени обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и от двигателя. Ако е пълна инжекция (АВК) не е препоръчително обикновена газова.

Каква марка ти е газовата колега и как превключваш газ/бензин, ръчно или автоматично над определени обороти.

Трябва да проверя за марката. Превключването е автоматично. Пали на бензин при мигаща светлина. При обороти над 2000 превключва на газ постоянно. Има сензорно бутонче за установяванв на различни режими на работе - само бензин, само газ или автоматично превключване бензин-газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да си караш на газ, ама на бензин не държи обороти...

Просто може да работи единствено ако подаваш газ постоянно, демек палиш си на бензин, ама си играеш е педала, да не угасне, и като загрее минаваш на газ.

Иначе не се бой, има начини за въстановяване до 80-85% от ефективноста на дебитомера..., но пък и трябва да си покарваш на бензин да не се запушат дюзите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка слагай обикновенна газова и да не ти пука.Аз съм с такава и засега да чукна на дърво нямам никакви ядове.Ако всичко ти е в ред ядове от сорта на гърмежи,прекъсване на бензин,или гаснене пак на бензин няма да имаш-гарантирам ти!!!!Мойта вече 40000 км. я търкалям на газ и ядове нямам с нищо така,че бодвай една обикновенна газова и да не ти пука кой какво казва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка слагай обикновенна газова и да не ти пука.Аз съм с такава и засега да чукна на дърво нямам никакви ядове.Ако всичко ти е в ред ядове от сорта на гърмежи,прекъсване на бензин,или гаснене пак на бензин няма да имаш-гарантирам ти!!!!Мойта вече 40000 км. я търкалям на газ и ядове нямам с нищо така,че бодвай една обикновенна газова и да не ти пука кой какво казва...

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм на мнение че обикновенна газова на тоя мотор не е най-удачния вариант.

Накрая като одариш чертата мое се окажат груби сметките с тая икономия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм на мнение че обикновенна газова на тоя мотор не е най-удачния вариант.

Накрая като одариш чертата мое се окажат груби сметките с тая икономия

Що?????? Аз веднага ще ти одаря моята черта а тя е,че съм ходил точно три пъти да ми регулират газовата което умножено по 7 лева е равно на 21 лева. :respekt::):flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що?????? Аз веднага ще ти одаря моята черта а тя е,че съм ходил точно три пъти да ми регулират газовата което умножено по 7 лева е равно на 21 лева. :respekt::):flehan:

Що така мисля,дай Боже всекимо твойте разходи

имал съм честа да карам тая кола с газ близо 2 год. и това мисля по въпроса :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........, но пък и трябва да си покарваш на бензин да не се запушат дюзите!

не е гаранция - мойта не е виждала бенц от 1 година и нищо и няма-пали барут :blink:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я карам вече година и половина и нямам проблем, с изключение на гръмването на дебитомера в началото. Това се дължеше на лош реглаж и в последствие както сам се убедих в липсата на ламбда-емулатор. Дебитомера успях да го възстановя напълно, без да купувам друг или някакви части. Само доста работа и настройки ми отне докато го вкарам в норми. Така, че по майстори пари не съм давал. Затова смятам че ако АГУ-то е добре поставено и регулирано - дори и да е обикновено (както е при мен) няма да има проблеми :hilezh: . Колкото до дюзите - хубаво е да се пали винаги на бензин, така не се запушват а и мембраните в главата на инжекциона не стоят на сухо и не се скапват. Вярно е, че е възможно да пали без проблем на бензин дори и когато дълго време не са ползвани, но дори и най-лекото им запушване води до голям разход на бензин после :blackey: . Аз лично предпочитам да държа в изправност и двете системи, защото не може да отидеш с туба да си сипеш газ :blink: . Моя ключ е автоматичен и винаги всяко първо палене ми е на бензин. Отделно съм го преработил малко за да може под 20С да не превключва на газ. Така сутрин двигателя работи на място 1-2 мин. и след това минава на газ. Общо взето с около 10л бензин карам 3-4 месеца, като го ползвам само за подгряване на двигателя, което е 5-6лв. на месец допълнителен разход и това е нищо като сума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...