Jump to content

А4 Смяна на турбото от К03 на К03С или К04


Recommended Posts

Значи ще помоля хората кото наистина разбират,да ми обяснят какво трябва да се направи и какво трябва да се смени ако искам да сложа някоя от горе посо4ените турбини на А4 1.8 ТК 97г. целта ми е околу 200 коня и стабилен буст околу 1 бар Стават ли за директен монтаж или трябва и друго да се сменя и сегашния ми софтуер които е чипнат ще трябва ли да се сменя и тои или си остава същия,абе обяснете ми по подробно ако може :hilezh: Мерси предварително на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 158
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

мерси,ама съм зле с англиския. Ако някаде го има това на БГ ще съм много благодарен.

The 235hp turbo kit I purchased included:

K04 turbo

all required gaskets, bolts and washers

software

air filter

the vendor claims an exhaust is not required for 235hp

I've also installed Bosch Silver F2CS spark plugs (purchased separately from elsewhere) which are a cooler heat range to help curb detonation

еи това ли трябва само?

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола от завода излиза с ккк к03 и след чип(ако е хубав) става около190-195к.с. Разиката между к03 и к03s мисля, че не се усеща(карал съм и с двете и в момента са ми за продажба).С к03s спортен филтър панелен,ремус и чип колата беше около 210к.с.( имам и дино). к04 има няколко модела. к04 015 се монтира на audi s3 и има капацитет до 250к.с. к04 025 се монтира на силното audi TT(225кс) и има капацитет до 270 кс. к 04 не е болт он,но може да се сложи без да се сменят колекторите. Ако сложиш к 04 при 1 бар ще ги подминеш тези 200 кс. Ако сложиш к03s пика на мощността ще ти бъде около 4500 със зор 5000 оборота и след това ще падне толкова бързо,колкото се е качил. След чип или преди него е хубаво да се сложи по-голям интеркулер. Ако се сложи ккк к04 сток дюзите и сток помпата(бензиновата) ще издържат до около 0.8 0.85 0.9бара зависи с каква точно турбина си. След всички интервенции е задължително да се направи софтуер(чип) за тази кола. Всичко това може да се направи и е правено в София. Дано съм ти бил полезен с горното мнение. Аз много не разбирам,но горното го знам от опит. С това мнение не ангажирам никого просто споделям какво е било с мойта кола.Ако искаш повече подробности на ЛС ми остави някакъв тел. номер да ти се обадя и да ти обясня. Лек ден на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя колата в момента е чипосана но на високи обуроти турбината не издържа и налягането пада драстично,за това искам малко по силна турбина за да може да държи 1.0 бар до към 5000 5500 обурота.ще трябва ли да се сменя софта пак или и с този ще стане ако сложа К04 например.

аиде пак да помоля ако има някои по назнаиващ англиски да преведе горната статия ще съм много благодарен :hilezh:)

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя колата в момента е чипосана но на високи обуроти турбината не издържа и налягането пада драстично,за това искам малко по силна турбина за да може да държи 1.0 бар до към 5000 5500 обурота.ще трябва ли да се сменя софта пак или и с този ще стане ако сложа К04 например.

аиде пак да помоля ако има някои по назнаиващ англиски да преведе горната статия ще съм много благодарен :hilezh:)

Задължително се сменя софта.той управлява турбото колко да надува и казва на дюзите кога и колко гориво да пускат за да не ти обеднява сместа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е значи това че сега не даржи стабилно налягане се дължи на скапан софт така ли.гледам в нета има софт на АПР към 400 долара,дали си заслужава има ли някои с такъв,а и маи ти дават няколко фаила в зависимост от това с какъв бенз ще караш.А и гледам софта е точно за К04 на 1.0 бар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е значи това че сега не даржи стабилно налягане се дължи на скапан софт така ли.гледам в нета има софт на АПР към 400 долара,дали си заслужава има ли някои с такъв,а и маи ти дават няколко фаила в зависимост от това с какъв бенз ще караш.А и гледам софта е точно за К04 на 1.0 бар.

Коя к04? А и ако к04 надува на 1 бар сток дюзите няма да смогнат и сместта ще е бедма. на настройката на софта тунингарите казват мапване. Аз дадох 400 лв за мапване и за сега съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема да се включа и аз в тая тема...

И аз замислям "ъпгрейд" с к04-015 което е БОЛТ ОН. Разумният максимум, който може да се изсмуче от това турбо е 240-250 к.с. на вала и съответно 190-200 к.с. на колелата (ако говорим за куатро). Между другото APR нямат K04 файл за b5.

За това турбо софт можеш да ползваш на Neuspeed, MTM ili GIAC. Аз лично възнамерявам да използвам този на GIAC и по-точно РС16 файла.

Други модове за въпросният файл:

1. FMIC - за да не пренебрегваш сигурността. Има няколко опции за готов кит, ако жертваш мързела и си направиш кастъм - може да ти излезе и по-евтино.

2. Адаптивен регулатор на налягането на горивото - с РС16 се наляга малко играчка с горивото. Ще трябва и манометър за това налягане, често се продават в комплект.

3. Нови, по-големи инжектори - 310-315 сс (аз лично мисля да си взема Genesis 315cc).

4. Свещи с една единица по-студени от сток.

5. Трябва ти турбо инсталационен кит - гарнитури, болтове, шайби, скоби и т.н.

6. Ъпгрейд на изпускателна система на 63 - 70 мм (би било добре да си вземеш и високо проходим катализатор).

7. Бууст манометър за купето.

8. VAG-COM кабел и софт.

Други модове - не са задължителни, но аз бих ги взел в предвид:

1. Ъпгрейдната турбо интейк пайп и манифълд интаке пайп.

2. Ъпгрейд на N75 с N75J.

3. Ъпгрейд на сток DV с някаква афтърмаркет - APR R1 valve, Billet diverter valve и т.н.

4. Ъпгрейд на спирачките - виж ECS и Pure Motorsport.

За така нареченият "обикновен" К04 файл на GIAC може да пропуснеш половината модове - ама според мен като ше е гарага да е рошава, и тва при все, че не рискуваш сигурността на колата си.

Мисля, че имам още тон информация по темата. Ако решиш да се пускаш по течението ще помагам с каквото мога...

Между другото замислял ли си се за бюджета на това нещо?

Поздрави!

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чесно да си кажа ми се ще да сменя само турбинката и един хубав софт за К04, това ме интересува дали може да стане или трябва да сменям сумати неща.радвам се 4е се вклу4и човек които разбира.колко ще ми излезе една турбина К04 с софт за нея? и от каде мога да купя софт на МТМ или другите фирми които каза.щото аз сега съм я чипнал при Венци от плд. с онази бързата Шкода ама хич не съм доволен,нещто маи софта не е за моита бричка така си мисля аз.мина ми с номера че това бил стандартен чип за тези коли ама наиси :)) не е читав.вече никога при ткива тунинг батки солено ми излезе.

сега жидях саита на ГИАК ама там за моя комп няма софт моя е 8Д0 907 557 прави ми впечатление че на моя номер след цифрите нама буква а на повечето има ????????

и от каде мога да купя N75 J az kupuwah nov ama mai e C ili F nepomnq

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялостния сет ъп според мен се определя преди всичко от софуера (когато говорим за готови файлове, а не за къстъм мапинг), а от там нататък поне инжектори и регулатор според файла. МТМ и Neuspeed предлагат китове за около 230 к.с. МТМ - Германия го предлага за около 5000 Е, но кита включва изпускателна система и някои други гъдели. За Neuspeed съм чел или горе-долу ОК неща или, че не става. Поради тези причини за мен решението е единствено GIAC.

От тук нататък се решава дали сам си събираш кит-а или копуваш готов:

Аз лично бих си купил готов (въпреки, че не бих използвал половината неща от тях - не че не стават..., просто има и по-добри алтернативи) за да мога да тормозя някого ако нещата се сговнясат. Най-добре идва готов кит от САЩ - AWE tuning или Matrix integrated. Хубаво е да говориш с тях лично за да уточниш подробнодтите за твоя конткретен случай. Приготвяш си около 3000 лв., слушаш какво още ще ти искат хората за шипинг и се молиш митничари и данъчни да не забележат какво си внасяш - пък и да забележат палщаш 20-30% върху цената и пак идва по-добре от кой и да е кит от Европа, да не говорим за България. От тук нататък решаваш сам или ще я водиш някъде - ако я водиш още кинти според зависи...

Ако сам събираш кита:

К04-015 - 1100 - 1200 лв. + 50 - 100 лв. инсталационен кит.

Софтуер - 800 - 1000 лв.

Инжектори - грубо 200-300 лв.

Регулатор на налягането - 150 - 300 лв.

Други - 500 лв. - и тва не е за пренебрегване.

ДДС и Мито - ?

Гореизброеното според мен е един минимум, който всеки разумен човек не бива да оставя сам. Виж в по-горният ми пост за другите модове. Всеки си има причина да е там - бих ти обеснил за всеки, питай ако те интересува. Все пак нещата трябва да се правят като хората!

Относно Сайта на GIAC - гледал си нормален чип за К03. Твойто ЕКУ е най- вероятно първото - не съм сигурен. Това обаче не ме притеснява - GIAC продават в Европа съвсем спокойно - имат един дилър в Швеция и двама в Гърция.

N75H и N75J са соленоидни клапи, стандартни Бошовски слагат се на ТТ - ако трябва да ровя ще ти намеря и номерата им.

Надявам се да не те откажа предварително, но ДА трябват си кинти за тая работа.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачетох се нещо в началото на темата...

Писал си, че сега си чипосан - колко к.с. би следвало да караш? Водил ли си я на дино? Как си проверявал досега какъв ти е бууст-а? Скоро да са ти логвали комп-а? Някакви кодове за грешки?

Доколкото знам за К03 има 2 вида чипа - 0.8-барови за около 180 к.с. и 1-барови 190-195 к.с. Може би просто един чип от последните е това което търсиш...

Мен това не би ме задоволило, но това е една друга дълга тема...

Поздрави.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ПМ

забравих да пиша че дино не съм правил а компа си е ок. никви грешки не дава.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си ще продалжим барборенето тук та и други да дават мнения.Още утре ще разкарам блоу оффа и ще си върна стария оригинален баипасен клапан.Има и нещо друго което припрочетох в нета,значи хората там говореха за подобен на моя проблем и всичко това идвало от слабия сток Н75 клапан които трябвало да се замени с Н75 J които бил точно за чипнати коли.(жалко че се набутах за нов и в момента имам два здрави един F и един C версия,ако някои има нужда да се обажда,а и един почти нов блоу оффф за разкарване :) Утре ще си поръчам един J версия от германия и дано да се оправят нещата.Обаждах се и на МИшо от Горубляне и тои каза че уест геита не било хубаво да се пипа,а онези тунинг батки казаха че било хубаво да се позатегне и така и направиха :hilezh:

Под МАФ имаш предвид дебитомера нали,какво става ако тои не е наред и как мога да го хвана в изневяра :hilezh:))

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил какъв е блоу офф-а дето ти е излишен?? Според мен ако МАФ-а ти дава грешка би следвало смесите ти да не са наред и от там да се бърка софта на компа. Това според мен обаче само. :) Нека БАТКИ-те се изкажат.

Надявам се с "БАТКИТЕ" не визираш мен. Не искам да ангажирам никой с моето мнение и както вече казах на манчоров не се изживявам като висш тунингист, ама въобще... Разсъждавам по проблеми на други хора с това с което разполагам като знания.

Да, ако МАФ-а дава грешки и смесите ще са грешни.

Относно блоу офа - явно има такъв, някой му е сложил- незнам защо, но ако ти знаеш ще ми помогнеш да разбера. MAF и DV (Diverter Valve) и MAP и BO (Blow Off) са два различни чифта дупета и гащи...

Манчоров, ако искаш не бързай с тия поръчки, покупки и т.н. Опитай първо с по-простите и евтини неща.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил какъв е блоу офф-а дето ти е излишен?? Според мен ако МАФ-а ти дава грешка би следвало смесите ти да не са наред и от там да се бърка софта на компа. Това според мен обаче само. :) Нека БАТКИ-те се изкажат.
незнам как да кача снимка но е реплика на един от тази фирма HKS USA,голям метален като този на тяхния саит но без нарезите по него,погледни в саита на тази фирма и ще го скиваш. тук във форума се продаваше преди един като моя купувал съм го за 180 кинта,ако го искаш даваи 100 кинта и е твои :hilezh:
Надявам се с "БАТКИТЕ" не визираш мен. Не искам да ангажирам никой с моето мнение и както вече казах на манчоров не се изживявам като висш тунингис, ама въобще... Разсъждавам по проблеми на други хора с това с което разполагам като знания.Да, ако МАФ-а дава грешки и смесите ще са грешни.Относно блоу офа - явно има такъв, някой му е сложил- незнам защо, но ако ти знаеш ще ми помогнеш да разбера. MAF и DV (Diverter Valve) и MAP и BO (Blow Off) са два различни чифта дупета и гащи...Манчоров, ако искаш не бързай с тия поръчки, покупки и т.н. Опитай първо с по-простите и евтини неща.
по това което си казал до сега си личи че разбираш,аз съшто чета и се интересувам доста и мисля че си прав за всичко но в началото се хвърлих на сляпо и вече съжелявам.то по евтин вариант от Н75 клапана няма гледам този J версията няма да ми излезе повече от 150 кинта така че ...... :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам и се извинявам ако си помисли че се заяждам!!!!!!!!!!

Боря подобен автомобил и се сблъсквам с проблеми да всеки метър. При положение че смесите са му кофти би следвало да има сигнал към компа че нещо не е наред и той или да изпада в сервизен режим или да работи неправилно според зададените стойности с натрупване на грешки. Така ми върви логиката.

имал ли си подобни проблеми като моите случвало ли ти се е колата постоянно да ти се променя един път всичко е ок друг път не без да има видима причина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам и се извинявам ако си помисли че се заяждам!!!!!!!!!!

Боря подобен автомобил и се сблъсквам с проблеми да всеки метър. При положение че смесите са му кофти би следвало да има сигнал към компа че нещо не е наред и той или да изпада в сервизен режим или да работи неправилно според зададените стойности с натрупване на грешки. Така ми върви логиката.

Тезата за МАФ-а е много примамлива. Това което не ми се връзва е, че обикновено скапан МАФ кара колата да се държи странно и при 1000 оборота без газ. Постият тест за това е като се разкачи МАФ-а - ако е скапан двигателя започва да работи по-добре. Манчоров, това те питах и преди но не ми отговори - как се държи двигателя когато си намясто?

В крайна сметка дори и да е равномерна работата му на място няма гаранция, че МАФ-а не е причината. Пре все че ВАГ-КОМ-а би трябвало да дава грешка, а при него няма...

Манчаров пробва ли с адаптацията на тротъла за която ти писах?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тезата за МАФ-а е много примамлива. Това което не ми се връзва е, че обикновено скапан МАФ кара колата да се държи странно и при 1000 оборота без газ. Постият тест за това е като се разкачи МАФ-а - ако е скапан двигателя започва да работи по-добре. Манчоров, това те питах и преди но не ми отговори - как се държи двигателя когато си намясто?

В крайна сметка дори и да е равномерна работата му на място няма гаранция, че МАФ-а не е причината. Пре все че ВАГ-КОМ-а би трябвало да дава грешка, а при него няма...

Манчаров пробва ли с адаптацията на тротъла за която ти писах?

да пробвах това дето трябва да чакам няколко минути,без ефект.на празен ход колата си работи нормално.Миналия ямесец имаше проблем с обуротите но исчистих дроселовата клапа и се оправи,интересното е че проблема с обуротите доиде месец два след слагането на бул оффа а тои е точно на маркуча преди дросела и си мисля че точно заради него се е зацапал когато испуска въздуха.А каде се намира Мафчето(дебитомера )и какмога да го сваля и лесно ли е.мисля че е някаде покраи въздушния филтър ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...