Jump to content

Подгряващото на дясното огледало не работи...


Tuchev

Recommended Posts

олекнах и аз миналата вечер с едно огледало дясно. кой ги краде тия огледала да го еба. честно се замислям дали да не седя няколко вечери буден и да им направя задниците на дармон...лайнари. днес ми предложиха огледало 2ра ръка, но не знаеха откъде е попаднало в магазина им, леко пукнато отдолу за 20 лв, отказах го !!! участта му сигурно е като на моето. НЕ КУПУВАЙТЕ КРАДЕНИ ЧАСТИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, от ул. Заводска №10 ли си взе огледалото?

1. Ако ДА - Има ли в наличност или трябва да се поръча?

2. Ако Не - От къде? :hilezh:

Точно от Заводска 10 - срещу централния вход на гробищата.

Имаха налично. Тел: 936 60 35 ( 37;38 )

Иначе питах и в Еуро 07 за италианско, но нямат и не са внасяли такова.

А в каталога го имат.

Аз съм доволен от Тайванското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви снимам, моето отвътре как е, сега така и така нямам. явно не се маха трудно, щото апашите са го направили доста интелигентно :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви снимам, моето отвътре как е, сега така и така нямам. явно не се маха трудно, щото апашите са го направили доста интелигентно :respekt:

самото стъкло се вади от цялото огледало точно за 15 секунди, даже няма и толкова, натискаш външната страна навътре и от вътрешната страна с пръст само го изваждаш, няма да се прецака нищо, за съжаление се свалят много лесно и много се крадат, аз неоригинално не можах да си намеря и отидох на Симеон, там търсех само лявото но ми казаха, че ги продават само комплект и си взех комплекта за 80лв оригинални и двете с подгряяване, но и на двете не работи подгряването, дали е от огледалата или от инсталацията все още не съм проверявал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалото, наистина се оказа, че се вади с поглед, докато пикая до колата, мога да го извадя (огледалото де). Моето ще го силиконизирам утре, да го трошат по-добре отколкото да ме крадат. Две снимки - the promise is a promise :hilezh:

http://img215.imageshack.us/img215/2258/p1011672xu4.jpg

http://img408.imageshack.us/img408/9983/p1011673ro1.jpg

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Изкопах тая тема,щото вчера и днес само с дясното огледало се занимавах - та... оказа се,че не пистите на огледалото правят веригата,а това черното,което е около тях .Самите писти са образно казано две намотки по повърхността на огледалото без връзка помежду им.Направих го по начина на руснаците (по горе един колега беше дал линк) и понеже се дзверех още по тях установих ,че си греят постоянно,без да са зависими от копчето за задното стъкло.Питах във форума на руснаците и там засега ми казват,че грее така до +15 градуса ,а датчика бил в корпуса на самото огледало и представлявал две биметални кръгли пластинки.В дясното няма къде да са завряни,мисля,а лявото не съм го разглабял - утре ще хвана да ги потърся в него.Все пак,някой като си е разглабял лявото да е мяркал подобни неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така,след снощните ми пиянски изтъпления,днес мисля пак да се занимая с огледалата - решен съм да изясним веднъж тоя въпрос,щото очевидно ни е в лека мъгла.Значи, от схемите които постнах в една друга тема разбрах следното - до 96 година,огледалата са вързани към бутона за задното стъкло на краче 3 :

defogger.jpg

а след това нагревателите са вързани към отделно реле ,което се намира някъде в таблото отляво (или поне така си го превеждам ) :

defogger2.jpg

Имайки предвид ,това,което ми казаха и руснаците,днес ще гледам да разнищя въпроса докрай и при резултат ,веднага ще информирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<_< голяма плетеница е тая инсталация.. реших проблема по сталински - махнах бушона на подгряването и всичко е ок - явно бушон №9 ще е сезонен :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

От опита си дотук аз стигнах до извода, че има 2 стандартни модификации, а именно:

1. Ръчно управление от копчето за подгряване на задното стъкло.

2. Автоматични. Те са постоянно свързани при контакт и включват/изключват от устройство(елемент) залепен на гърба на самото огледало.

Според мен проблема с постоянното греене идва от подмяната (вероятно от някой от предишните собственици) на автоматично огледало с ръчно такова.

При мен принципа е автоматичен, но дясното не работеше. Когато го разглобих забелязах, че липсва въпросното термо-елементче за управление, което забелязах при лявото. Стори ми се нормално да изгори след като не може само да се изключи. Предполагам, че италианеца го е сменял преди време без да знае, че трябва да сложи автоматично. Естествено комбинацията накъсо свързано огледало не е издържала много, защото с цел комфорт огледалата развиват за кратко време доста висока температура и ако не се самоизключваха биха изгорели само след няколко включвания.

Аз си реших проблема като го разглобих и с помоща на двойно залепващо тиксо сложих около метър кантал (нагревател за котлон) при което консумацията ми се получи около 1А. За сранение оригиналното прави консумация около 7-8А но за около минута или 2 и се самоизключва.

Крайния резултат е, че лявото се задейства при по-студено време и изключва при достигане на определена температурата, а дясното работи постоянно, но при доста ниска консумация и умерена температура. Лично аз съм доволен...

За пример ще ви кажа днес каво се случи. И двете огледала бяха запотени въпреки че вече е март. Лявото (оригиналното) за 0 време изпари капчиците и изключи. Дясното (модифицираното) загря по-бавно и успя да изпари водата за около минута и половина... Умишлено съм го направил така слабичко за да съм спокоен, че при тази постоянна свързаност няма да ми докара някое претоварване или пожар.

Относно замяната на нагревателя с кантал може да се поразровите във VW форума. Там има много хубава подробна тема с картинки как точно се прави.

Редактирано от aud1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох цялата тема и горе долу ми стана ясно къде може да е проблема.

Но имам следния въпрос:

Колата ми е А4 1999г, комби с много екстри. 4 ел стъкла, комфорт функция, огледалата се прибират и т.н. но не подгряват. Сутринта бяха заскрежени, пуснах подгревателя на задното стъкло, ама нищо, огледалата си останаха така. Въпроса ми е, възможно ли е въобще да нямам подгряване на огледалата? Понеже колата има доста други джунджурии се чудя дали е възможно да се прибират огледалата, апък да не се топлят?

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, както и да е, днес свалих огледалата (само стъклата де) и видях че са с подгряване.

Премерих на буксите и там си идва ток когато колата се даде на контакт, независимо дали е включен нагревателя на задното стъкло.

До тук ОК, ама стъклата не се подгряват. Като ги мера на съпротивление няма верига, явно е прекъснат реотана.

Та въпроса ми е има ли начин да се поправят и ако да как се прави номера?

Отзад се вижда реотана който е залепен върху стъклото и въху реотана е залепен държача който държи стъклото към основата на огледалото.

Иначе огледалата се вадят с поглед. Просто си пъхаш пръста и напъваш и се откача. Това е, с отверка по-може да се потроши огледалото.

Та ако някой знае дали се поправя и как да каже. Ако не къде продават читави огледала и на какво цена?

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...