daks Posted February 23, 2008 Author Report Share Posted February 23, 2008 (edited) Нещо за хората от Варна? Скоро най-вероятно и аз ще правя каско...Никви грижи за хората от Варна. Вече веднъж го проиграхме това с колега от Варна и проблемът беше нулев. Той ми прати на и-мейл сканирано копие на големия му талон, аз му написах полицата и му я пратих по куриер. След като си я получи и прегледа, момчето си прати паричките по банков път и отиде да си я маркира във Варна. Парите дойдоха още на другия ден и всичко приключи точно за 3 дни с няколко елементарни действия от двете страни. Нищо сложно. Ако решиш, свързвам те с него да ти обясни къде точно е пункта за маркиране във Варна, да ти сподели дали е доволен от всичко и т.н. Edited February 23, 2008 by daks Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted February 29, 2008 Author Report Share Posted February 29, 2008 Никви грижи за хората от Варна. Вече веднъж го проиграхме това с колега от Варна и проблемът беше нулев. Той ми прати на и-мейл сканирано копие на големия му талон, аз му написах полицата и му я пратих по куриер. След като си я получи и прегледа, момчето си прати паричките по банков път и отиде да си я маркира във Варна. Парите дойдоха още на другия ден и всичко приключи точно за 3 дни с няколко елементарни действия от двете страни. Нищо сложно.Понеже горното звучи малко объркващо, да подчертая, че въпросната схема не се отнася само за варненци, а и за цялата страна. Ограничения няма, а и да не говорим, че колегите от близките провинции биха ми дали перфектен повод за непланирана екскурзийка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A6 future owner Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Браво! Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted February 29, 2008 Author Report Share Posted February 29, 2008 Браво! Данке шойн! Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 5, 2008 Author Report Share Posted March 5, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladin79 Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Аз съм този колега от Варна Потвърждавам всичко, което каза Тони Наистина, всичко стана съвсем бързо, точно и лесно. Останах изключително доволен Искам да използвам случая, още веднъж да благодаря на Тони за неговата точност и корекност Никви грижи за хората от Варна. Вече веднъж го проиграхме това с колега от Варна и проблемът беше нулев. Той ми прати на и-мейл сканирано копие на големия му талон, аз му написах полицата и му я пратих по куриер. След като си я получи и прегледа, момчето си прати паричките по банков път и отиде да си я маркира във Варна. Парите дойдоха още на другия ден и всичко приключи точно за 3 дни с няколко елементарни действия от двете страни. Нищо сложно. Ако решиш, свързвам те с него да ти обясни къде точно е пункта за маркиране във Варна, да ти сподели дали е доволен от всичко и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 6, 2008 Author Report Share Posted March 6, 2008 Аз съм този колега от Варна Потвърждавам всичко, което каза Тони Наистина, всичко стана съвсем бързо, точно и лесно. Останах изключително доволен Искам да използвам случая, още веднъж да благодаря на Тони за неговата точност и корекност Леллее, възгордях се. Айде вече да ме предлагате за админ (най-малкото). Радвам се, че си останал доволен колега, това е основна цел в бизнеса. П.П.: Ще се уточним на ЛС как ще си получиш комисиона за хвалбите. Само не казвай на другите, че ще ни разгадаят конспирацийката!Ма то тФа май не тряаше да го пиша тука, а?Ся ш`звъня на Хадмина ми опрай бикийте, че май са издадоаме. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 15, 2008 Author Report Share Posted March 15, 2008 Вчера генералния ни директор си получи дългоочакваното яке (от клубните ни якета) и тъй като се почувства поласкан от жеста, заяви, че сега се чувства като прибщен към нас ще гледа да подобри още условията по обслужването на клиенти от Ауди-форума. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fory Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Машалла Тони ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don_Diego_ Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Задълже ли е колата да е АУДИ Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 15, 2008 Author Report Share Posted March 15, 2008 Задълже ли е колата да е АУДИВсичко на VAG може да се ползва от тези условия, ако е собственост на съфорумец. Ако пък е нещо съвсем различно пак офертата ще е добра, а и той (шефа) ще разчита на думата ми, че въпросния собственик въпреки сегашната си кола е ауди-фен и пак ще е привилигирован, така че няма проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 20, 2008 Author Report Share Posted March 20, 2008 Днес още един колега стана част от братството. Да му е честито и безаварийно! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherepaha Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Даваха реклама по ТВ на Лев Инс - "каско асистанс". Ще ни светнеш ли за кво иде реч? Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 26, 2008 Author Report Share Posted March 26, 2008 Даваха реклама по ТВ на Лев Инс - "каско асистанс". Ще ни светнеш ли за кво иде реч?Смея ли да не ви светна? Отдавна имаме услугата "Денонощен каско асистанс", но сега тя се доусъвършенства и затова тръгнаха рекламите. Става дума за денонощни мобилни групи, които всеки клиент на Лев Инс при щета може да си повика чрез безплатния горещ телефон 080015333. Досега обаче тези групи действаха само на територията на София, а от тия дни ги има и в големите градове като Варна, Бургас и Пловдив. Тези хора освен снимането на събитието, оказването на първа помощ на пострадалия, контактуването с КАТ, пожарна и бърза помощ, от скоро вече завеждат и щети на място. Последното е стара идея, която обаче много трудно осъществихме и още не мога да гарантирам, че функционира на 100% (което е въпрос на време). Целта е да се пести време и разправия на клиента. Просто е поредно доказателство, че фирмата е една от най-новаторските и прогресиращи в бранша (нескромно казано).П.П. Ти имаш даже и стикер с тел.номер на едно от задните си десни стъкла. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 27, 2008 Author Report Share Posted March 27, 2008 За последните няколко дни още двама колеги се включиха към групата. Наближаваме към момента, в който ще се преборя за ново подобряване на условията.Благодарности на всички за доверието! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Браво Тони,голям човек си ти.Сравнително скоро ми изтича застраховката и познай при кой ще направя новата Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted March 28, 2008 Author Report Share Posted March 28, 2008 Е па 195 см. не са си малко. С удоволствие ще те приобщим към малкото ни, но задружно общество. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TANCHO Posted March 28, 2008 Report Share Posted March 28, 2008 Сравнително скоро ми изтича застраховката и познай при кой ще направя новата Няма да сбъркаш колега. Аз наскоро станах клиент на Тонката и точно след два дни ме удариха. Щетата си я отстраних за 650 лв., а с помощта на Тонката ми изплатиха 1135. Пича е силен във фирмата си и се старае да оставаме доволни а това е най-важното според мене.Леле как му се подмазааах... Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted April 1, 2008 Author Report Share Posted April 1, 2008 (edited) С гордост ще споделя някои новости около Лев Инс. Както много от вас знаят, Лев Инс има една уникална за страната услуга наречена "Денонощен каско асистанс". Това са денонощни мобилни екипи, които при щета се викат по безплатен телефон и зарегистрират събитието на място, правейки снимки и оказващи ви първа помощ, ако е необходимо. Тези групи обаче досега действаха само за района на София и околностите (50 км.), а от скоро вече ги има и в Пловдив, Варна и Бургас. Сега разработваме и Плевен, Благоевград и Враца и тенденцията е с времето да се покрие цялата страна. Втората и по-важна новост е, че въпросните мобилни екипи вече имат техническата възможност да завеждат щетите на място, попълвайки документите и издавайки входящ номер. Това напълно отменя клиентите, като им спестява ценно време. Засега тази екстра се предлага само за София, но ще навлиза и в другите градове. Така бихте могли например ако една сутрин забележите, че огледалото на автомобила ви е отнесено от "кадърна" шофьорка или вратите ви са одраскани от екзалтирани квартални пубери или завистливи съседи, само да проведете един безплатен разговор, след което съвсем безплатно да ви посети екипът, който да снима всичко, да ви заведе щетата, а вие спокойно да си се приберете вкъщи или отидете на работа без да губите от времето си. Както казах това е уникална за Б-я услуга, която никой друг не предлага и показва гъвкава и напредничава фирмена политика.Ето, похвалих се. Edited April 1, 2008 by daks Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted April 11, 2008 Author Report Share Posted April 11, 2008 Това, че горното е писано на първи април да не ви подвежда, истина си е.Някакви коментари? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don_Diego_ Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Няколко пъти ги виждам тези екипи, единия е с Опел Астра Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nico Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Няколко пъти ги виждам тези екипи, единия е с Опел Астра бел с надпис ПОЛИЦИЯ нали? И аз ги виждам редовно в храстите.......... Тони, още не ни се е налагало да я ползваме и дано така и остане Затова няма коментари предполагам Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted April 11, 2008 Author Report Share Posted April 11, 2008 бел с надпис ПОЛИЦИЯ нали? И аз ги виждам редовно в храстите.......... Тони, още не ни се е налагало да я ползваме и дано така и остане Затова няма коментари предполагамТия с белите Астри са едни други екипи, но и тях и нашите ви пожелавам да не ги ползвате. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nico Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Тия с белите Астри са едни други екипи, но и тях и нашите ви пожелавам да не ги ползвате. спор нема, кой е номера м/у другото ве баце? Link to comment Share on other sites More sharing options...
daks Posted April 13, 2008 Author Report Share Posted April 13, 2008 спор нема, кой е номера м/у другото ве баце?Вълшебното номерче е 080015333. Денонощно и безплатно от всички оператори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now