VBI Публикувано 12 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Вентилатора се намира само 2-ра ръка ако говорим за този под таблото за температурния датчик. Ако става въпрос за основния вентилатор на парното - тогава смяна на втулки и четки оправят нещата, нов едва ли ще се намери. Иначе това с "количката" може да е заради проблем със самото управление на климатроника или замърсен датчик за запрашеност на въздуха (ако изобщо има такъв в платформата С4), който би трябвало да е монтиран отвън на входа на парното. Все пак е хубаво да се видят грешките на 01с и с VAG-COM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 12 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 18 minutes ago, VBI said: Иначе това с "количката" може да е заради проблем със самото управление на климатроника или замърсен датчик за запрашеност на въздуха (ако изобщо има такъв в платформата С4), който би трябвало да е монтиран отвън на входа на парното. Все пак е хубаво да се видят грешките на 01с и с VAG-COM. Дадох колата на брат ми за уикенда и белята е станала по път,в балкана.Успял е да "байпасне" радиаторчето и се прибра.Снощи на работещ двигател и изгасено парно изписваше 00.0 на 01 канал. Иначе може и да си прав за управлението на климатроника. От известно време и показателите на вентилатора(чертичките,които се увеличават със загряването на колата) се увеличават "странно". След втората чертичка светва четвъртата,а третата остава празна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Може би е "тръгнало" управлението, може да опиташ да го отвориш и да му презапоиш спойките около дисплея и бутоните. Имаше и някакъв лентов кабел по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 12 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 Свиренето е точно от вентилатора. Вентилатора се продава отделно, аз си взех Thermotec 80-90лв беше, но пак се вади тялото на парното(хубавото е, че не се сваля таблото на тия коли). Количката е символа за рециркулация на въздуха, клапата се управлява с вакуум и най-вероятно не работи, тъй като им се чупи едно ухо. Мисля че живеем на 200 метра един от друг, ако те притеснява нещо по смяната, драсни един-два реда да се разберем, може да го сменим в гаража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 12 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2020 (Редактирано) Благодаря,но вече започнах да разглобявам в купето.Утре продължавам,но след като взема найлон,за да постеля върху мокета като залягам под волана и жабката-всичко е напоено с охладителна течност😂. При пускане на парното,то стартира с иконката "рециркулация"на дисплея.Лекувам го като натисна бутона за рециркулация,за да изчезне иконката . Но тогава се стартира компресора.Натискам му бутона,за да го изключа и да остане само на парно...и те така. Може наистина да се бъгва управлението. Вярно,че вентилатори излизат и като отделна част https://www.avtochastionline24.bg/audi/a6-4a-c4/4638/10449/ventilatoer_edinichni_chasti Редактирано 13 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 13 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2020 Момчета,каква марка да е радиаторчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Хубава (нисенс, бер примерно) за да не се налага да го сваляш пак. Разликата в теглото между читава марка и менте е осезателна, а още по-осезателна е в топленето. При ментетата на ниски обороти изстива радиаторчето и почва да духа по-хладен въздух - т.е. има сравнително хубаво парно само при по-високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Аз сложих нисенс, като се наложи бая да стисна маркучите, заради малко по-малкия диаметър на щуцерите. Нямам теч, но ако го сменям пак, бих потърсил с 20-21мм щуцери. Като топлоотдаване съм много доволен и нямам проблеми с изтиване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Разгледах в нет-а-има Нисенс с вход/изход и на 18мм, и на 20мм.Първите струваха към 20лв,а вторите към 80лв.Но прочетох и доста отрицателни коментари по други форуми. Ще търся Hella/Behr.И ги дават да са дебели 40мм,т.е. няма да се налага да се уплътнява,а и ще тежи повече. Е-струват 135лв,но вчера прах мокета и не искам да си го причинявам отново това с ваденето му🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Немските инженери изядоха много псувни тези дни от мен.Почвам полека-лека да събирам,след като днес пристигнаха и радиаторчето,и вентилатора "Оригиналът" си върви с "екстри"-уплътненията ,а ето и старата"лейка" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Ремонт парно пълна програма. Радиатор Hella, Вентилатор Thermotech, уплътнение между купето и парното 431819225. Преди да сваля парното махам корите и чистачките и играе прахосмукачката и водоструйката да изгоним всички мизерии да не падат в купето Новото уплътнение седи доста свежо и като всяка оригинална част си пасва отлично Стария радиатор излиза в пенсия Новия поема щафетата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 5 hours ago, radi_nrj said: уплътнение между купето и парното 431819225. Това беше страхотен жокер,Ради Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 A ето и изглед отвътре с новия радиатор и вентилатор. Самия вентилатор се държи на една зегерка и 3 тампона на 120 градуса разположени около мотора. Попадал съм на всякакви изгъзици от кутията срязана и радиаторчето извадено без да се отвори, до вентилатора сменен, ама при вкарването съборили единия гумен тампон той се озовал зад мотора и от напъване да сложазегерката сцепили кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Браво. А може ли някой линк за това от къде дойдоха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 1 hour ago, radi_nrj said: Самия вентилатор се държи на една зегерка Току що, тази зегерка ми разказа играта-иска доста усилие да натиснеш гуменото уплътнение и шайбата под зегерката,за да се покаже канала на зегерката в основата на вентилатора. Смятам да мина и да купя уплътнения за дограма(дунапренените, със залепящо от едната страна),че всички стари такива уплътнения между въздухопроводите и тялото на парното се скъсаха и изрониха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 (Редактирано) Радиатор Hella 8FH 351 311-621 - намерил съм изостанали количества в един склад на 160лв, някой ако иска мога да взема. Иначе цена клиент вече мина 230, налични са 8бр:https://www.autopower.bg/радиатор-за-парно-hella-audi-a6-avant-4a-c4-2.5-tdi-quattro-8fh351311-621-g1073c40-i25636600.html Вентилатор THERMOTEC DDA001TT - слагал съм на няколко коли и работят добре. Сега може да го взема на окло 70лв, иначе цена клинет е толкоз:https://www.autopower.bg/вентилатор-за-парно-thermotec-audi-a6-avant-4a-c4-2.5-tdi-quattro-dda001tt-g1073c42-i24341740.html Уплътнение 431819225 ОЕМ от Порше Запад - 14лв Редактирано 20 Октомври 2020 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 От миналата седмица и аз съм вече в движение Ново радиаторче,нов вентилатор за парното,ново уплътнение,обслужване на приводните механизми,оправих и пружината на клапата за рециркулация,нов филтър за купето,пране на "мокета".. Абе доста играчка,но сега всичко е екстра. Благодаря на всички колеги за съветите п.п.Старият вентилатор се подарява.Свиреше като щурче от време на време,но така и така отворих тялото на парното,та го смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 Екстра, готов си за зимата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генади Маджаров Публикувано 12 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2020 Колеги, колата започна да губи антифриз и прави локвичка под ДВГ. Гледах, не можах да видя теч някъде. Въпроса ми е, има ли как да проверя радиатора на парното, без цялото това разглобяваме 🤔? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 12 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2020 15 minutes ago, Генади Маджаров said: . Въпроса ми е, има ли как да проверя радиатора на парното, без цялото това разглобяваме 🤔? Потят ли се стъклата?Огледай зад педалите,а също и от страната на пасажера. 15 minutes ago, Генади Маджаров said: Колеги, колата започна да губи антифриз и прави локвичка под ДВГ. Гледах, не можах да видя теч някъде. Щом не виждаш теч над локвичката,може да тече от някой маркуч,да капе на друг и да се стича по другия. Вдигни кората под чистачките и огледай и щуцерите на самото радиаторче.те се показват извън тялото на парното.Възможно е да тече там от някой маркуч/клапан,а от там да се изтича през дренажните отвори на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Генади Маджаров Публикувано 12 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2020 (Редактирано) Предният прозорец се запотява само от страната на шофьора. Ще погледна. Благодаря! Редактирано 12 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2020 Наскоро ми докараха една кола за смяна на радиаторче, оказа се, че вакуумния клапан дето спира циркулацията през радиаторчето се е сцепил на две и тече оттам. Но както каза колегата Dafil, вдигни кората под чистачките и огледай добре там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 При мен се беше счОпило ухото за закачане на пружината на рец. клапа. Така клапата си седеше постоянно на вътрешен въздух и се потяха джамовете като се качим 3-ма или 4-ма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 On 11/25/2020 at 8:21 AM, SPiTFiRE_ said: При мен се беше счОпило ухото за закачане на пружината на рец. клапа. Като на 90% от всички C4-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Да, аз пробих двете съседни ребра и навих винт и гайка меджу тях. Пружината я скъсих наполовина, че нямаше как да пробия близо до оригиналния захват. Вече месец работи без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване