Jump to content

Смяна на радиаторче на парното на Ауди 100/С4


VBI

Recommended Posts

На последната, която правих изкривих ухото на пружината и го закачих някъде отстрани, направих 20-30 опита и като видях, че не пада реших, че така ще остане.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 331
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз се чудих, ама реших по-грубо да го побългаря. Определоено вече започва да им се обаждат годинките, на тия шлепове и се чупят разни дреболии дето никога не съм мислил, че може да правят проблеми. 

Баси 2 месеца карам със едно смотано табло без борд и чек, щото не мога да си намеря, а човека дето ремонтира моето още не го е оправил. На всичкото нямане на части, спиди ми помляха и горе-долу здравия корпус 😡

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, започнах да разглобявам, но не мога да разбера кое е приводния механизъм на клапата за свеж въздух. Това ли трябва да е? И ако да, как да го отскача? 

16065630478984804997435171509824.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Генади Маджаров ,този механизъм си остава на тялото на парното,няма нужда да се разкача.

интересува те ограденото с червено

 

 

 

 

klapasvej.jpg

Редактирано от dafil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за полезната тема и отговорите на въпросите ми. Отне ми цял ден, но все пак смених радиаторчето(което е чудо, като се има в предвид, че съм от школата "пречат ми ръцете 😂😂😂". Но забелязах, че в последните 3 степени за сила на духане на парното няма разлика. Имате ли идея от какво може да е това (филтъра е сменен)? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Генади Маджаров Е то това се регулира от управлението на климатроника. Има и едни транзистори в самите вентилатори, но обикновено те кат гръмнат работи само на макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.10.2010 г. at 2:15, LiuboG написа:

Да, попадали са доста хора на такъв проблем, трябва да се сменят четките на ел. мотора, но понеже роторът му ще е износен( там където търкат четките) и се почва едно подменяне на четки през 7-8 месеца, личен опит. За да се свали моторът, трябва да се свали цялата кутия на парното, т.е. все едно да сменяш радияторчето. Аз по снимки от американски форум си направих ревизия на кутията (отгоре под кората на чистачките), изрязва се финно отвор в пластмасата, който после се прави като капак и през него се вади моторът за нула време....почти. Аз в края на миналата зима сменях четки за втори път, сега пак гледам духа по- слабо, ще търся друга марка четки които да изкарват по-дълго, ако не, съм намерил нов мотор марка "VEMO" ЗА 170 лв. А почва да духа по- силно в десен завой защото мотора има аксиялен ход 1 мм и просто се накланя и четките контактуват повече.

Ша е удобно ли да снимаш къде точно си нсправил отвора

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...