Jump to content

За всички от форума с B4


LSFC

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...

Има ли още живи набори, гледам че темата е позабравена? Който има желание може да цъкне тук и да се присъедини: Цък :) 

IMG_20210304_111655.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...

Четох в mobile-то за кола като моята уж някакъв проект. Сменил дискове, накладки, ремъци, филтри, съединител, радиатори, масла и много, много други неща. Че то това почти са само консумативи. Махнал газовата уредба, с тия цени на горивата "евала". Накрая не си оправил и ръждите по вратата и калника, на задната врата паднал и лака. Аз на моята реших да боядисам врата за 3 пъти по-малко паднал лак. И това ми било проект.

 

Ето я моята:

DSC07828-4.jpg

 

Боядисани преден капак, таван, един заден калник и 2 врати, цялостно пастирана. Не я карам всеки ден, понеже карам и служебна. С монтиран оригинален климатик от кола донор... За 7 години се споминаха:
-  Вакуума в багажника още при покупката при предишния собственик. Купен втора ръка от Мегапартс, още работи.
- Кабелите на петата врата станаха на пастет, оправих си ги сам. Но заминаха километраж (оборотомер), CD Sony...Купих си друг километраж, пак от Мегапартс едно време, още работи. Купих си друго CD Pioneer.
- Прецака се пластмасовия фланец отзад на двигателя, сменен с оригинален.
- Като боядисвах 2 от вратите, майстора решил да хитрее, да бърза и да суши по-бързо с включена перка сигурно на 4-та степен. Благодарение на него заминало моторче парно, сменено с Thermotec (нямах време да чакам Hella за след 2-3 дена), чудо на чудесата още работи.
- Заминал катализатор, сменен с резонаторно гърне. След 2 години и то сменено с нов катализатор BM Catalysts барабар с нова Lambda сонда Bosch. Защото с резонатора колата стана 85-90 коня, а не 101. То е спорно колко и от тях са живи, ама...
- Щората на багажника се прецака, гледам някакви винтове вътре, явно е правена. Втора ръка като нова, от един пич, който каза, че по-здрава кола не е карал.
- Скъса се жилото на вратата на шофьора. Мъчех се бая време с нов Топран, но от донора за климатика ( запазих си вратите, преден и заден капак), взех оригиналното жило и стана като от завода.
- Прецака се и комутатора. Ама не съм си играл да запоявам жици. Нов за "колосалните" 65 лв.
- Последно ми се прецака стартера. Беше му заминал ротора, затова чисто нов китаец (майсторите нямаха време да ме чакат с поръчка за Bosch). Там ангренаж, ремъци, водна помпа, нови дискове и накладки, нови гуми даже не ги и смятам, филтри... Даже и сменената газова бутилка не знам дали трябва да я слагам, на 10 години се сменя. Спукано предно стъкло от камъче? И на доста по-нова кола може да се случи.


Най-после реших да си купя и нови фарове, че единия започна да ме дразни как свети по-слабо от другия. Намерих един нов ляв Hella, а тоя слабо светещия пък десен Bosch. И си купих втора ръка Bosch десен, нямаше здрав Hella в двете Audi морги. Ама той пък с паднало покритие. Айде още кинти за полиране. Па отивам в Надин, че един приятел си търсил някакви джунжурии. И там гледам Avant със същия двигател като моя. Търсих седалки за моя, че леко се люлее едната. Бях питал пак в двете Ауди морги, нямаха читави за продаване. А от тоя Авант в Надин двете предни седалки като нови. Отнесох и двете. Но от Надин бам десен фар Hella. Без счупено, сложих него. Вярно, че фаровете на Hella са по-добри от Bosch/Magneti Marelli). Новия и пастирания фарове по-натам. "Който търси намира" и от едно японско детско - "боклукът за един, не е боклук за друг".

 

Ето една от седалките, така изглежда цялата. Новия фар Hella и пастирания Bosch.

IMG-20220731-140139-2.jpg

 

Мне това не е проект. Просто си поддържам 30 годишната кола. Вярно, че нова няма да я направя. Ама трябва ли да е на баница, да изглежда като кочина...И с нея ходя на морето, с нея ходя на вилата в Искърското дефиле, с нея ходя на Боровец. Ето и една мисия "хладилник". Ама не от единия до другия край на София. А от другия край на София до едно монтанско село.

 

 

IMG-20220912-132234-3.jpg

 


И накрая специални поздрави за колегата @vvulev от съседната тема с B3-те.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Мелник

melnik2.jpg

 

Като се връщахме, в Кресненското дефиле пред мен румънец, зад мен рунънец. По едно време гледам в посока Кулата някакво Audi 100 C3 с немска регистрация. Сигурно някакви баш германци отиваха на море в Гърция. Че ония другите "германци" на магистрала Тракия кълват на лъскавото.

 

На връщане от Синеморец

sinemorec3.jpg

 

Тука се сещам как 2 години бяхме на Китен, а някои познати и колеги ми разправяха, че там било като Люлин. Доообре, на Синеморец бяхме на плажа до река Велека, едър пясък, дълбоко море още от брега. Отидохме да видиме и другия плаж, Бутамя ли, к'во беше там. Е, ако Китен е като Люлин, то Бутамята е като Младост - колите паркирали зад плажа и всичко е г*з до г*з. Някои бяха паркирали в калта, явно е нямало къде по-рано. Толкова коли със софийска регистрация на едно място извън София не бях виждал. Поне плажа не беше с оня едър пясък. Нестинарка в Царево пък пълна с щипалки. И добре, че единия ден нямаше никакъв вятър да се изкефиме яко на Аркутино. А друг ден като задуха и ни напълни очите с пясък пак там, добре че на Китен не беше така. Пък и 2 пъти обядвахме в Китен в онова готиното заведение, където преди за вечеря не можехме да се класираме, ако отидем в 20 часа.  Всеки ден с танка на различен плаж.

 

По-назад бях писал, че съм дал едни пари за боя и пастиране. И к'во стана след 4-5 години, лака не предния капак и на тавана започна да се люпи. Вместо да мърморя как отново трябва да наливам пари в тоя таралясник...Пак ще дам няколко стотин лева да боядисат предния капак и тавана... Само за благодарност, че не бях от 9-10-мата с вдигнат преден капак на магистралите Струма и Тракия...Една Фронтера в Бургас даже се и запали.

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...