Jump to content

Как да избера какви гуми да си купя?


Recommended Posts

Здравейте колеги и аз ще трябва да взимам гуми на новото Ауди А4 1.8 Т, какво ще кажете за тези

RIKEN MAYSTORM2 B2 94V XL 205/55 R16 - 70 

70 кинта с отстъпка от SDI ? Агресивно ми е карането както на колегата по-горе...

показатели за икономичност - Е, мокър показател C, 72 Db, скоростен индекс V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27/05/2016 at 18:38, becinko написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ми държавата не я знам (нищо не ми говори) производителя Мишелин ми подсказва, че няма да са лоши,  а все пак са по 70 кинта нови намалени от 100... Правилно ли мисля, щото ако съм имал някаква представа нямаше да питам ;):)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Някой може ли да изкаже мнение,ако е ползвал всесезонни гуми Michelin CrossClimate или Goodyear Vector 4 Season.Стават ли за нашите географски ширини.По принцип им дават отлична оценка в клас "всесезонни" и "A" на мокра настилка.През зимата как се държат на сняг и заледени участъци?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по голям сняг и при по тежки зимни условия,всесезонните гуми не вършат работа,но много зависи и в района в който живееш примерно ако е в района на Сандански,Петрич за там всесезонните гуми ще ти свършат работа защото почти не се задържа сняг.Избора си е твой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някаква промоция на Michelin CrossClimate с подарък поларено одеяло. Много хитра рекламна кампания - като падне снега завиваш се с одеялото и чакаш да ти донесат истински зимни гуми. :hilezh: 

Шегата настрана, но при тежки зимни условия тези гуми едва ли ще свършат работа. Аз не бих рискувал с такива. Едини DAYTON или KUMHO, които са в ниския ценови сегмент ще се представят в пъти по-добре в зимни условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлична идея за одеялото хахахах :D:D

Основно шофирам в София и май се отказах от тия гуми за по 135лв. бройката,май ще се насоча към BFGoodrich или Kumho за около 90лв.

На един паркинг преди 1-2 седмици видях кола с тия Мишленки и ги поразгледах,но ми се видяха доста твърди за зимна гума,а още не беше свил студа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо когато се говори за зимни гуми, се коментират само марките. Да, марката гума има огромно значение, защото скъпите гуми в повечето случаи са качествени и задоволяват всички капризи. Но има и нещо, което е много важно, но не се коментира въобще тук. Това е ширината на гумата. За мен това е много по-важно. Като гледам, повечето хора се хвърлят на ефтини китайски гуми, но размера, който купуват не ми харесва. Замислете се върху това. Другото много важно нещо за зимната гума е мекия протектор. Не винаги скъпите гуми са с най-мек протектор. Аз купувам зимна гума с най-мекия протектор и винаги в дълбокия сняг съм минавал откъдето си искам. От там други хора на предно като мене не могат да минат. Болшинството хора купуват страшно широки зимни гуми и берат ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тясната гума има предимство в дълбок сняг.

За мокро и утъпкан сняг имаш по-малка контактна площ и не са по-добрия вариант.

 

А китайската гума може да е с най-мекия протектор ама първата зима. Първата зима всички гуми са ОК. разликата идва следващите зими.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За утъпкания сняг не съм съгласен. Теглото на колата е константа в определен момент. Като съм с малка контактна площ имам по-голямо налягане на единица площ, което означава по-добро сцепление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 2.04.2016 г. at 2:30 PM, kup0nq said:

 

Колега, тия индекси на етикетите са си пълна пародия. Казвам го защото съм го разбрал по трудния начин.

Истината е, че има 3-4 топ марки на БГ пазара и те са много добри.

Имат по 6-7 дъщерни марки, които са наредени стълбовидно, както като цена, така и като технология.

 

Та тестването на мокро всъщност е спиране на мокро. Ама какво мокро? А когато е влажно, при ръмене на дъжд - това никой не ти го тества, а то е доста доста важно, щото колата е на шейна при лоши гуми. Единствения ориентир са тестовете на списания, ADAC и т.н.  - където се тества подробно.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 23.11.2016 г. at 0:43 PM, exstasy said:

Имаше някаква промоция на Michelin CrossClimate с подарък поларено одеяло. Много хитра рекламна кампания - като падне снега завиваш се с одеялото и чакаш да ти донесат истински зимни гуми. :hilezh: 

Шегата настрана, но при тежки зимни условия тези гуми едва ли ще свършат работа. Аз не бих рискувал с такива. Едини DAYTON или KUMHO, които са в ниския ценови сегмент ще се представят в пъти по-добре в зимни условия.

Според списание AUTOZEITUNG Cross-climate са наредени на 4-то място, наред с GoodYear, актуалния Ultra Grip.

Може да сканирам статията да я кача утре ако имам време.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам да имам по-добър индекс от топ марка, отколкото топ марка със слаб индекс, да не говорим за куча марка без индекс изобщо:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм написал в първия ми пост - 205/55/R16.

 

За да не съм съвсем off - Дънлопа, който имам, се представя много добре в якия сняг, по който го карам и миналата зима нямах възможността да тествам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Трябва да взимам летни гуми и се чудя на коя марка да се спра-избора е между Фалкен или Дънлоп размера е 205/55/16. Летен Дънлоп карам на Б4-та и съм изключително доволен от поведението на мокър път. Някой с мнение за Фалкен-а? Дънлоп-а ще бъде от серията Спорт Блу Риспонс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, NITRO1 said:

Трябва да взимам летни гуми и се чудя на коя марка да се спра-избора е между Фалкен или Дънлоп размера е 205/55/16. Летен Дънлоп карам на Б4-та и съм изключително доволен от поведението на мокър път. Някой с мнение за Фалкен-а? Дънлоп-а ще бъде от серията Спорт Блу Риспонс.

Dunlop е топ-продукт, Фалкен е няква измишльотина. Няма да ти хареса на влажен път :hilezh:

Ако търсиш добра гума, която се доближава до топ-класа, включително и поведение на мокър/влажен път, изкарва повечко км. и е на добра цена FULDA ECOCONTROL HP. Летните Семперит и те са добре.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Дънлопа е хубав, но е скъп и се износва повечко. Фулдата му е братовчед и е модел, който има подобни характеристики. В класа на Дънлоп има Continental, Good Year (Дънлоп са към GOOD YEAR), Michelin, Bridgestone, демек и цената е горе-долу същата.

 

Фалкена е на японския концерн SUMITOMO, здрави гуми но отстъпват на европейските модели по характеристики. Ако някой е по-доволен от Фалкена от колкото от Дънлоп - да сподели :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , мерцедес S320cdi е колата , летни FALKEN...колата се кара от 9 години , минала през дооста модели гуми. Купени чисто нови - само добри отзиви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е когато е влажно дали имат сцепление, ако са добре - какъв точно е модела и размера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...