Jump to content

ЗА ВСИЧКИ С АУДИ 80-Б3


cekata

Recommended Posts

  • 6 months later...

Почна да опира със 400кг товар - един път ми се наложи само и съм със задни джанти ет25 на 7,5ж предни на ет35 пак 7,5 ж 

IMG_20180715_171703.jpg

IMG_20180506_165849.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ние бяхме двама. В колата общо 180кг и още 400литра масло в бутилки по десет литра ?? иначе каките ше ги подбираш с по тънки кръстчета ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Смених Б4-ката с Б3-ка :) 1.8 Кейхин карбуратор с дънлоп 155/65/15 . Направо хвърка с тези гуми и не дава да я настъпя :) Много ми харесва че има дълги скорости:
2ра 2000 оборота - 35 км/ч
3та 2000 оборота - 50 км/ч
4та 2000 оборота - 70 км/ч
5та 2000 оборота - 90 км/ч
 

Посмених някои неща , остана ми да оправя сензора за перката на радиатора и е скъсала леко маншона на хидравликата , още не тече масло но сигурно ще трябва скоро да го сменя.
Има парно ! Термостата работи , лостчетата работят и не е скъсала седалката на шофъора отстрани и другите типични 80-кови проблеми ги няма. Двигателя е супер запазен както ще видите и майстора каза че е добре :) Като цяло мисля че даже Б3-ката е по-здрава и от Б4-ката :) много исках да си намеря 1.9 Е , но не успях и взех тази , за което изобщо не съжалявам. Интересно е че двигателя прави 150 нютон метра въртящ момент и карбураторката харчи половин литър по малко от моното :)

https://www.automobile-catalog.com/car/1987/234875/audi_80_1_8_s_5-speed.html

https://www.automobile-catalog.com/curve/1987/234875/audi_80_1_8_s_5-speed.html

 

 

 

20200225_103915.jpg

20200226_104628.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
  • 1 year later...

1.8 S (NE)


Ето ни отново.
Реших да я реставрирам до край без да жаля средства да я направя конец.

  • Сменихме сензора на радиатора за перката.
  • Минахме основен ремонт на двигателя  - глава , гумички на клапани, гарнитура, сегменти
  • Вече имаме газова уредба.
  • Сменихме всичките тампони по двигателя и скоростната кутия, маншони и тампони по кормилната щанга и колелетата.
  • Решихме да не слагаме феби билщайн , заложихме на Ленфъордер.
  • Сменено предно пукнато стъкло с ново оригинално.
  • Минахме геометрия на предните колелета.
  • Сменихме предните дискове и накладки с Textar.
  • Моторно масло пълна синтетика MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30.
  • Предни амортисъори  Sachs + Тампони.
  • Филтри маслен и въздушен MANN.
  • Джанти + гуми 165/65/15
  • Тези дни ще сменям кабелите за свещите че съм и купил едни свещи Denso Iridium IW20TT но са с големи глави и не стават с тези кабели.

Поздрави на всички фенове на B3-ката от Стара Загора.

 

 

 


 

 


 

IMG_20211107_172441.jpg

Редактирано от vvulev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, vvulev написа:

основен ремонт на двигателя  - глава , гумички на клапани, гарнитура, сегменти

Идеално, само че лееееко бъркаме "обслужване" с "основен ремонт".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, NIKO написа:

Идеално, само че лееееко бъркаме "обслужване" с "основен ремонт".

Благодаря за поправката.
Колите и на другите колеги са много добре изглеждащи предвид възрастта им.
Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...