Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

Аз вярно не разбрах, какъв ти е негативния опит.

Че не са ти отговорили, колко струва рециклирането на рейка ли?

Всеки път, когато съм ходил ги виждам и двамата как се превръщат на телефонистки от досадници, включвам и мен в това число.

Толкова много разговори, съобщения и всякаква друга комуникация.

Като нищо може да ти е било пропуснато питането.

Пробвай пак, отиди там и направо си говорете.

Не вярвам Цецо или Любо да "отебат" някой, е така просто от "вирене на нос" или понеже "име пораснало положението".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 727
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За Д-брос аз специално съм доволен. С две изключения. Последния път при смяна на масло при тях, не бяха сменили дифтунгата на картера (О-пръстена, кой както го знае). Съответно няколко месеца по-късно, след като платът на кората се напоил доволно, започва да ми капе масло под колата. Двигателят е целия олят, въпреки, че липсващото масло не беше повече от 0,5-0,7 литра. Местен специалист (нямащ нищо общо със сервиза) ме информира, че тече гарнитура на глава. Следват няколко дни притеснения, че ще се дават пари за отваряне на двигател, и посещение при човек, който разбира какво върши. Съответно работата се оказва 20 стотинки консуматив и десет минути труд.

Другата ми забележка е, че бях питал за смяна на вентилатор на парно. Уведомиха ме, че свалянето е много сложно, ще отнеме два часа, два часа и половина, а качването е още по-трудно и съответно още по-дълго. Пак посетих споменатия човек, който знае какво върши, и който сам свали стария и качи новия вентилатор за малко повече от половин час общо.

Но всеки прави грешки, може и така да се е случило. Не призовавам никого да ходи, или да не ходи. Ходил съм и по други сервизи, където веднъж си вършат работата качествено и бързо, друг път прецакват елементарни неща. Всеки сам да си прави сметката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Аз искам да споделя моя опит с Дунев Мотор Спорт сервиза в Дружба.

 

Исках да проверя двигателя си дали смуче въздух с пушек машина, и в интернет намерих че Дунев имат такава, при това както е описано на сайта им - с UV оцветител, който обещава да оцвети местата откъдето изпуска двигателя, за да може после при разглобяване да се види навсякъде откъдето изпуска. Само дето се оказа че нямат такъв оцветител, и в сайта им било сгрешено. Въпреки това нямаха проблем да ми вземат парите за фалшиво рекламираната услуга.

 

След това писах коментар в сайта им, да си оправят информацията, но и до днес не е коригирано, а на всичко отгоре коментара ми е изтрит. 

 

Дунев Мотор Спорт - пълни мошенници! Ще пиша и до комисията за защита на потребителите. 

 

Отделно, преди време ходих за реглаж на предница, но не можаха да ми развъртят ръждясал болт за да направят реглажа. Но можаха да ми скъсат маншона в процеса... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.05.2018 г. at 13:35, bancho написа:

Последния път при смяна на масло при тях, не бяха сменили дифтунгата на картера 

 

Чувствам се длъжен да опровергая това НЕ вярно твърдение. При нас има процедури, които са закон и се спазват без значение от обстоятелствата. Подмяната на всички гарнитури и дихтунги и о-пръстени е задължителна дори само при разхлабване на пробка или фланец и не само. Имаме налични на склад в сервиза всички възможни размери дихтунги, пробки, пръстени и фиби и то в количества и освен, че ги сменяме ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пробките се натягат с точните нютони. Не ми е ясно кой е в състояние да твърди, че един дихтунг не е сменен и как точно го прецнява при положение, че се деформира при стягане, но за мен това е показател, че те е подхлъзнал за да покаже колко е голям, а ние колко сме прости и сме си спестили стотинки.

Причините за омасляване при ламаринен картер са ръжда по периферията или деформация или износена пробка и по някога само донатягане помага да спре да сълзи.

С едно обаждане да ни информираш щяхме да решим проблема, да долеем масло и това нямаше да ти струва нищо!

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Тогава не е била стегната като хората. Или каквото и да е. Факт е, че маслото капеше от нея. И спря да капе, след намесата на споменатия човек, който я смени. Както и е факт това, че за 25 години смяна на масла по различни места, включително и от мен самия, такова нещо не се беше случвало.

Освен това, Цецо, и да ме е подхлъзнал, си е за негова сметка. "Ремонтът" не струваше нищо. Тъкмо, защото ви имам доверие, това беше последното, което ми мина през ума, че може да е причина за омасления картер.

Аз не виждам защо се дразним, сервизът ви е добър. Цените отговарят на качеството. НО, няма извънземни сервизи. Всеки може да допусне грешка, колкото и елементарна да бъде тя.

Редактирано от bancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Мдааа, интересно е как се "преустановява поддръжка на знания":lol:.

Т'ва онЕя дебили от учебникарския свръх сервиз дасауто ли са?

Дето изобретиха новата физика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че тая наШТа нацийка отива бодро към пропастта...... Смяятай колко дебилен трябва да си, за да отказваш работата, за която и от която съществуваш.....

Тия май ги "ръководи" някой аутист-псевдо гений, тип гайдарката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дето се вика,и те се наядоха.Строшиха някоя и друга турбина с тоя студен въздух.И хоп старите коли,кучета ги яли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се, след като до сега са обслужвали тези модели, би следвало да имат съответните инструменти и знания.Как изведнъж изчезнаха(освен ако са ги нямали)?

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно е, че всички сервизи искат да обслужват само дебели колици и всяко влизане да е 5000лв+ като сметка (но за рутинни неща - масла, филтри и накладки/дискове), да печелят от труд и надценка на частите върху тези суми, но ми изглежда прекалено снобарско да се самоопределяш като такъв бутиков сервиз, че да връщаш горепосочените модели. 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозна работа...., преди като работех там се връщаха Голф4, А3 и Б5ци, сега съвсем са

се взели на сериозно. Това с излизането от поддръжка заради инструменти и софтуер е меко казано смехотворно изказване. Не е нормално това, нещата рязко ще се обърнат към тях, хората не са глупави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия не вярвах, че може да станат по тъпи копелета бездарни.

Ама нормално, тия коли проявяват проблеми, които изискват знание как да се диагностицират, което често не е лесна задача. Няма инструкции на листче, няма стъпка по стъпка какво да направят. Та явно са решили да форматират кухите си лейки и да сменят масло и вериги на 2-3 годишни коли и така.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как точно пасват образите на Ефектът на Дънинг-КрюгерЕфект_на_Дънинг-Крюгер, все едно за тях е създадена теорията:lol:.

Цитат

Ефектът на Дънинг-Крюгер е когнитивна склонност, при която неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното. Тази склонност се приписва на метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си.

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно считат, че на този етап могат да си го позволят. Несериозно изглежда да връщат коли 2008/2009... искат по-малко клиенти, но да ги "режат" по-дебело :)

Има едно правило 80:20, може би него прилагат.

80% от резултатите идват от 20% от усилията. Правилото е приложимо във всяка насока.

Концентрират се върху тези свои 20%

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето от клиентите с по стари автомобили и без това не са съгласни с практиката "ние с части на клиента не работим". За малцината останали педанти са преценили, че не си струва усилията и обучаване на персонал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или  "ПораснАли пилци, поеб@ли квачки", "Не е луд, този който яде баницата" и тн... :flehan: 
Въпросът е, че при лустро и големи фрази някои хора остават с впечатление, че си поверяват техниката на извънземни величия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша реклама няма... А и изброените модели вече поостаряха, напълниха се с щокотливи проблеми, които са малко по-трудни за решаване от смяна на масла и накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги и Честита Нова Година.

 

Горещо препоръчвам на всички вас (някои най-вероятно си знаят вече) да НЕ ходите по каквато и да било причина в т.н. сервиз на Жоро Аудито или както там му казват. (Ваген Сервиз) в София, ул. Евлия Челеби.

 

Ходенето дотам ми струваще скромните 3 хил.лв за 'основен' ремонт на двигател.

 

 

Какво се оказва, обаче. (което дотук съм хванал): 

 

- Сменили са ми всичките 4 дюзи с такива за 1.8 Голф TSI (моята кола е 2.0 TFSI) - лесно се разбира по № на частта

- Уж сменени вериги и какви ли не оплътнения - няма такова нещо

- Отварян мотор - какво е правено ме е страх да си помисля, дори. Нехерметизиран добре със сместта, след това.

 

- за стари части - забрави, там всички части идват от стоящите по паркинга тотализирани коли, а новите от колите на клиентите биват 'сменяни'.

 

 

Това са малка част от нещата, дори не искам да говоря за различни малки елементи, които в момента липсват от колата.

 

В този 'сервиз' е като разпасан двор, в който обикалят 10тина 'майстори' и в който има тотализирани коли, които изкупуват за стари частти, които в последствие слагат като 'нови' такива на клиентските коли.

 

Така че, колеги - стойте далеч оттам.

 

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, JusttRelaxx said:

Тия не вярвах, че може да станат по тъпи копелета бездарни.

Ама нормално, тия коли проявяват проблеми, които изискват знание как да се диагностицират, което често не е лесна задача. Няма инструкции на листче, няма стъпка по стъпка какво да направят. Та явно са решили да форматират кухите си лейки и да сменят масло и вериги на 2-3 годишни коли и така.

Sent from my iPhone using Tapatalk


Q7 и А8 Д3 извън списъка :lol: Шефчето им вярно дърпа някакви странни субстанции през носа :stupid:
Интересно как спираш даден модел ама само преди фейса му, все едно след фейса е друга кола :steinigung:

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, потвърждава че е некадърник. Както и други колеги казаха - тези коли се случва да са на повечко километри. Появяват се по-нетипични, странни, трудни за диагностика проблеми. Неща, за чието отремонтиране се изискват добри умения за диагностика, разбиране на някои концепции и принципи на работа. При тях всичко се свежда до четене на книжки и работа по инструкции - болтче по болтче, с какъвто инструмент пише в книгата. Защо мислиш, че не допускат автомобили с ГИ? Или ако отида за смяна на дискове и накладки, газта ще им попречи жестоко. :D 

 

Пък и трябва малко свободен ресурс за други деяния - писане на полезни учебници, по метода Ctrl+C Ctrl+V от трейнинг материалите на Ауди, организиране на разни семинарчета, където въпросният Крис да заеква, опитвайки се да обяснява неща, които не е сигурно, че разбира той самия напълно ясно. А и трябва да се снимат "рекламни" фейсбук видеа, където сменят вериги на 3.2TDI, оп, такова бе, 3.2TFSI, оф... бе 3.2FSI. Абе я да го изтрием, че ни видяха какви сме прости гъдулки.

 

Сроковете им също са страхотни - смяна на вериги на 3.0TDI ми се върти в ума 15 дни. Това, че иначе цялото нещо става за не повече от два дни, е друг въпрос. :D 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...