Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

Ако имате проблем с шибедаха не разчитайте на Микрон Доцев ЕООД.

Напоследък чувах едно потракване, което ме дразнеше. Има една планка, която не знам за какво служи, която е по цялата ширина на люка и точно тази планка тракаше.

Отидох в т.нар. сервиз. Посрещна ме един нацупен селяк, ама от тези професионалните с черно под ноктите и мръсен врат, погледна коНпетентно и рече че по VIN ще проверят за частите и ще ми се обадят. Ок. 

На другият ден ми се обади тяхна служителка и небрежно предложи да намина да си взема офертата, щото не съм им оставил мейл, който те не поискаха. Това е на майк... си в гъ.. в Княжево.

Предложих да ми каже цената по телефона и да се разберем кога да закарам колата, но се оказа че тва е изключено... те не работели така. В крайна сметка продиктувах мейл по телефона и поне ми се размина ходенето до там.

Офертата съм я прикачил, да сА знай. 

Веднага ми се изясни защо не казват цена в директен контакт... вероятно са чували думи за които не са знаели че съществуват и бЕха опитни. Е... думите ги чуха.

В крайна сметка се оказаха някакви крачета на единият водач. Аз не знаех че разглобяването на люка отнема не повече от 10 минути /за което тези хубавци искат 150лв/, ако човек си разбира от работата.

Цялата процедура с подмяна на водача и профилактика /почистване, смазване и реглаж/ отне около 45 минути. И цената беше 90лв. срещу между 450лв и 950лв, което обаче преди започване на ремонта при тях не се знае. И като ти обявят цена, ако не те устройва плащаш само ени 150лв и бегаш.

Мислех че вече съм виждал всякакви идиоти, но тези като ги видях почти се предадох...

 

 

oferta.pdf

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 700
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 19 часа, IVO написа:

Ако имате проблем с шибедаха не разчитайте на Микрон Доцев ЕООД.

Тия вече са надминали себе си :stupid: И аз съм им бил клиент  за съжаление и изобщо не съм доволен, писах и тук в теми във форума :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава има ли читаво място за ремонт на шибедах? При моя явно някакви крачета или водачи са счупени, или де да знам, ама има една част с тапицерия, дето трябва да се скрие и да се отвори шибедаха, тя не мърда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 8/8/2017 at 8:54 PM, IVO said:

http://vento.free.bg/ 

Аз моят проблем си го реших при това момче. За 45 минути.

 

И моя шибедах го смаза. Точен изглежда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Микрон Доцев ЕООД ги анатемосах преди доста години, когато бяха хванали моторчето на прозореца със свински опашки... После и скандал тръгваха да ми вдигат и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AirShox.eu, закарахме на мойта Корсата, с оплакване за евентуален проблем с ел.рейката. Казаха няма проблем а у, обадиха се на другия ден "Колата е готова". 500лв. фактура, 40лв. монтаж/демонтаж на рейката(не беше сваляне въобще). 280лв. ремонт на рейката(щом не са я сваляли значи само са я калибрирали през лаптопа, което дълбоко не струва 280лв.)

Звънят ми преди да я вземем със следната реплика: "Ръчната ви е прецакана, искате ли да я оправим". Имах предчувствие и им казах директно не. Оказа се, че просто трябва да се натегне съвсем леко.

Тия дни ще ходя до тях да я дигнат пред мен да ми покажат къде точно са я сваляли. Както им я закарах с мръсните болтове отдолу, така си я взех. Да видин дали ще издържат на скандала :) писна ми от тарикати на дребно... а най-лошото е че сервиза им се пръскаше по шевовете от коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ако някой има проблеми откъм електроника, които не са тривиални, да не ходи в D-bros. Сигурно съм единствения недоволен от тях, но ето и моята история.

 

2 пъти съм ходил, и двата бях доволен, така че след ходене напред-назад по по-евтините сервизи, реших да прежаля някакви пари и поне да ме диагностицират като хората относно проблемна рейка. Досега бях сменил акумулатор, окабеляване и електромотора, и като е студено все прекъсваше. За труда по тия намеси бях дал сумарно 250 лева, което включваше 2 пъти сваляне на рейката, и ми писна, така че бях решил да отида някъде, където наистина разбират. Разбрахме се, казаха да закарам колата Понеделник сутрин. 9:30 съм на мястото, оставих я и казах да погледнат какъв е проблема, кабели ли, модули ли, каквото е там. Към 16 часа следобяд се обаждам и питам дали са го открили, те ми отговарят, че тепърва я качват на подемника и явно ще пренощува там. На следващия ден пак се обаждам по същото време, питам какво става, те казват - готова е, 300 лева и ела да си я вземеш. Цената меко казано ме учуди, но щом проблемът е не просто диагностициран, а оправен, окей! Отивам, взимам я, обясниха ми, че са викнали външни хора, били презаписали софтуера на един модул, повече нямало да прави така, кихнах парите и си тръгнах. На следващия ден - същата работа, на студено не иска да работи. Четвъртък сутринта пак отидох до тях, казаха ми че въпреки, че нямаме предварителна уговорка щели да погледнат отново (колко благородно от тяхна страна), като не дават гаранция, че ще открият проблема... Следобеда отидох да си я взема, казаха че са на 99% сигурни, че цялата рейка трябва да се смени, но не 100%, трябвало проба/грешка метода... 
Обясних им в последствие по електронен път, че аз платих за оправяне на проблем, а той не е оправен и че 300 лева за диагностиката им е абсурдна цена. Те от своя страна ми обясниха ми, че са загубили време и са си заслужили всяка стотинка от тия пари. Казаха ми, че е въпрос на гледна точка. Моята е, че си закарах колата за 3 дни, дадох 50 лева за таксита и си я взех в абсолютно същото състояние, в което я оставих. Тяхната е, че са положили труд, от който в крайна сметка резултат няма, но все пак са опитали. Че са викнали външен човек (без да ми се обадят по телефона и да ми кажат, че намесата му ще струва повече от обикновена диагностика), че са я гледали, че не съм им казал, че имам някаква финансова граница... Казаха ми, че са готови да ми върнат половината пари, с условието че трябва да се поставя на тяхно място и да разбера какво е да работиш 12-16 часа на ден, да се занимаваш с проблемите на хората, абе все едно да взема бонбон от дете. Все едно на мен заплатата ми я подаряват... Казах им, че ако го правят без гузна съвест и без лоши чувства, а не просто да си пазят името, няма смисъл, не съм умрял за тия пари, просто съм недоволен и исках да го знаят. Те ми казаха нещо от сорта на "вашето мнение е много важно за нас, благодарим че се обадихте" и повече не чух от тях.

Понеже знам за още един подобен случай на колега от форума, на който не му повярвах, че не разбират от електроника, реших да споделя тук и не само. За пръв път бях в сервиз, където взимат пари не за свършена работа, а за това, че са работили. Все едно аз съм им работодател, а не плащам за краен резултат. Това, че са викнали някой външен човек би трябвало да ви говори достатъчно само по себе си. Както им казах и на тях - можеше направо да я закарат в Порше за диагностика и да ми поискат 600 лева после. 

Консултирах се с адвокат и за тия пари няма да се занимавам. Но не ми дадоха протокол за свършената работа, нито касова бележка, и следващата седмица ще се свържа с НАП и КЗП.
Накратко - съветвам всеки с проблем по тоците да не ходи при тях. Дали ще ви решат проблема или не - пари ще ви вземат. И ако не сте се разбрали предварително за каква сума става въпрос, вероятно ще останете с горчив вкус. 

Редактирано от Vanu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е така, съм съгласен с колегата. Същата случка като моята по-горе. Докарвам колата с проблем, взимам си я с проблема. За какви пари говорим при такова положение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също не съм доволен от D-Bros - явно колата ти трябва да е поне 30-40К и за минимум ремонт на двигател за 4+ цифрена сума, за да им влезе нормално в графика за ремонти, независимо от уговорките.

 

Бях за цялостна диагностика + няколко проблема, от които единия го оправиха половинчато, а рециклираният ми спирачен диск изкара 1 седмица, независимо, че казах, че нямам никвакви проблеми да сложа нов. В следващия сервиз ми казаха, че е тотал щета и било немислимо да се рециклира. Та повече от седмица бяхме без кола, като на 4-тия ден още ме питаха по телефона какво е трябвало да правят по колата, нищо че 100 пъти им обясних - съответно доста от нещата не ги и бяха почнали на 4тия ден на колата при тях и очевидно не им се занимаваше.

 

ПС - и отзад гърнето още ми трака, ама за тях такъв шум нямаше... не си е зслужавло труда да го пристегнат, докато е била вдигната на стенда

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам написаното от колегата “Vanu” ! При същия сервиз Д-Брос  бях за проблем със стартер , след 4 дни ми се обадиха, че е готова и че дължа 330лв ! Чисто нов стартер е някъде толкова , рециклирали са стария ! Никва информация къв е проблема и кво се случва !За този ремонт ми издадоха няква касова бележка , но за други ремонте не ми представиха нищо , никакъв протокол за извършен ремонт и да пише черно на бяло кво плащам ! Аз лично повече там няма да ходя ,доста ми е дебело! Смених масло  , с мои флтри , които им занесох !От тях бяха единствено 3,5л масло , взеха ми 115 лв незнайно за какво след като нямам никакъв протокол и не пише колко е маслото , колко е труда ! Същото масло си го купих от магазин без отстъпка на цена 60лв  5л ! 

 

Редактирано от ilchev_n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми колеги,

напълно наясно сме, че е обективно невъзможно всеки един клиент да бъде доволен. Тези от Вас, които ни познават знаят, че се стремим с отношение и труд да обърнем внимание и да разрешим проблема на всеки, който ни се е доверил и предоставил автомобилът си за оглед или ремонт.

В създалата се ситуация е излишно да влизаме в словесни полемики, затова кой е прав или кой не, това което бихме искали е да посочим фактите и тяхната интерпретация от наша гледна точка. В конкретният случай автомобила на клиента ни беше докаран, не за диагностика, установяване или изчистване на грешки или както е посочено „оставих я и казах да погледнат какъв е проблема, кабели ли, модули ли, каквото е там“, а за решение на конкретен проблем, като ни бе казано „да си поиграем“, без клиента да определи финансов лимит или допълнителни условия при изпълнение на услугата. На приемащия автомобила бе казано, че проблемът съществува повече от година и е не постоянен във времето, на което бе отговорено, че такъв проблем няма да се реши с чистене на грешки и още повече в рамките на деня, а ще е необходимо обстойно да се извършат проверки и тестове. Не отчитаме като грешка извикването на допълнителен специалист, при условие че клиента е дал указания проблема да бъде решен. Автомобилът бе предаден на клиента с решен проблем и ние твърдо заставаме зад този факт. При предаването на автомобила, клиента е заплатил стойност на извършената работа, която сме счели, че съответства на извършения труд и работа и която не бе оспорена от него при заплащането. Отново искаме да обърнем внимание, че при предаването на автомобила ни бе указано проблема, по възможност, да бъде решен, като не бяха дадени каквито и да било допълнителни указания. Два дена след предаването автомобила бе докаран без предварително уведомление, че проблема се е появил отново и без предварителна уговорка.

Не отказахме, въпреки липсата на уговорка и яснота по така създалата се ситуация. Приехме колата и отделихме още един работен ден с диагностициране и проверки, включително и от трети лица, на които заплатихме. За тези проверки и работа на клиента не му е поискано заплащане, като при предаването на автомобила бе уведомен за потенциалния проблем, както и за обстоятелството, че за да бъде отстранен се налага подмяната на компоненти, които ще бъдат подменени от нас, без да се изисква допълнително заплащане за труд. В последвалата кореспонденция клиента отказа да се подменят неизправните компоненти с довода, че не е 100% сигурно, че това ще реши проблема, а ние предложихме да възстановим половината от заплатената сума в знак на добра воля и за да компенсираме неговото недоволство. Клиента не пожела да се възползва от възможността за компенсация.  

Уважаеми колеги, ясно и категорично заставаме зад позицията, че колата бе докарана за отстраняване на конкретен проблем, същият бе отстранен, като, както на диагностика, така и на последващи тестове, преди предаването й, този проблем не съществуваше. Колата бе предадена с отстранен проблем. Всякакви последващи интерпретации са право на всеки един и ние не можем ги забраним или ограничим.

Уважаеми колеги, във връзка със създалата се ситуация,  както и конкретно отправените призиви от клиента да не се посещава сервизът ни ще потърсим мнение от юрист, който да ни укаже дали е възможно да се заведе дело за накърняване на доброто ни име, търговската ни репутация и уронване на престижа, които считаме, че изграждаме с не малко труд.

Уважаеми колеги, не оспорваме правото на всеки един да изразява мнение и да пише коментари за работата ни. Несериозно и непрофесионално от наша страна ще бъде да искаме да се пишат само положителни отзиви, а когато се появи някой негативен коментар да мълчим. В конкретният случай, на този етап, отговорът ни е написаното по-горе, зад което, както посочихме, твърдо заставаме. Отправяме апел към всички наши настоящи и бъдещи клиенти, когато има въпроси или забележки към извършеното от нас, да ни потърсят и уведомят лично и своевременно. Коментари на общо основание, такива направени след неопределен период от време, без да сме потърсени за коментар, са  несериозни и няма как да вземем отношение.

С уважение,

Екипът на Ди-Брос Аутомотив ООД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е добре да чуеш и другата страна в една полемика, аз приемам и гледната точка на DBros и си промених мнението, никога до сега не съм им бил клиент.

Това с уронването на престижа и търсенето на съдебна отговорност - може би е малко в повече, но всеки сам си преценява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, cvetan83 написа:

Уважаеми колеги, във връзка със създалата се ситуация,  както и конкретно отправените призиви от клиента да не се посещава сервизът ни ще потърсим мнение от юрист, който да ни укаже дали е възможно да се заведе дело за накърняване на доброто ни име, търговската ни репутация и уронване на престижа, които считаме, че изграждаме с не малко труд.

 

 

С уважение,

Екипът на Ди-Брос Аутомотив ООД

 

Когато отидете при този юрист не забравяйте да споменете, че редовно не издавате касов бон. НАП много ги "обичат" тези неща.

А доброто име на един автосервиз е най-ценния му капитал... С оглед на което не винаги печалбата стои на първо място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълно е с повярвали си герои тук.

Като искате касови бележки, червено килимче и високопарно отношение, що не ходите в Порше София Запад/Изток/Север/Юг да ви правят колите?

Ще ви кажа защо. Като ви шибнат ставка от 60 лева (или колкото е) на час за труд и като ви избият зъбките с "цена клиент" за всички части, после ще ревете, че "ауууууу колко е скъпоооо!!!" Ама като отидете за проблем в скоростната кутия и ви кажат, че целия възел е за смяна (защото не вярвам, че имат капацитета да се заиграват и да търсят конкретен проблем), ще дадете ли 15000 за нова кутия? Ммм? Така си и мислех.

Щото като кажете, че рейката тропа, ще ви сложат нова срещу 2500-3000 лева, никой няма да прахосва време, пари и нерви да я рециклира "на тънкана".

Щото като кажете, че чистачките са ви заклинили, никой няма да си играе пет часа да ги кисне, разработва и смазва, а само ще бръкне в ЕТКА, ще извади новата част и с два часа труд на високата ставка ето ви ги 1000 лева. 

Щото като отидете за спирачки, никой няма да се занимава два дни да ви събира всички части по парт-номера в три варианта (от оригинал до турско качество), за да ви направи по-тъничка оферта, на вас баротата, а ще ви излубмари с "цена клиент" и "ХХХ часа" и накрая сметката ще е 5000 лева, вместо 1000 лева.

Такива примери има много и общото за всички е, че при официалния дилър никой няма да се занимава да ви търси по-така офертичка, а направо с катаната през кръста и кой откъде е. Да не говорим, че още при приемчика се подписвате предварително, че ако покрай смяната на някакъв детайл намерят друга неизправност, сте съгласни да се отстрани. 

Но все пак, понеже живеем в свободна страна, всеки е свободен да ходи в Порше или където и да било на друго място и да изявява всичките си претенции с/без покритие там, да чупи стойки и да си получава бележки, фактури, протоколи, заключения, препоръки и анализи.

Живи и здрави бъдете, никой конкретно не искам да обидя.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип доста не си прав, понеже цените на доста сервизи са им прилично конкурентни на Порше за подмяната на части специално :)  - няма лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път в тоя форум 300лв обръщат каруцата! 

В този конкретен случай след изчитане на двете страни, аз лично съм на мнение че не би следвало клиентът да има претенции, при положение че е отделено не малко време по неговата кола и при все че му е направено предложение да бъде възстановена половината сума!!! Това че той е отказал, е съвсем друг въпрос. 

Не искам да използвам епитети, в случай че са намесени нап и разни комисии, само бих казал че това е грозно....

Александров е много прав! Всеки иска хем да е бръснато, хем да не боцка! 

 

 Не може, а и не трябва всички да бъдат доволни.... всеки има такъв опит за нещо или някой...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, kup0nq написа:

По принцип доста не си прав

Е хууу, нека да не съм прав.

Но ходи другия път в Порше и например не се чуди, ако във фактурата пише:

1. Диагностика - ххх лева;

2. Част (някакакъв датчик) - ххх лева;

3. Смяна на част по т.2 - ххх лева.

 

Сега се сетих за една моя фактура от Порше от преди 5-6 години:

1. Крушка - 0,50 лв.

2. Смяна на крушка - 13,50 лева;

ГотЯно, а?

 

Явор @yavor20v за пореден път много добре е обобщил нещата с тази "народна" мъдрост за боцкането :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и друг път съм казвал, че за сериозни сервизи трябва де се цака както му е реда. Тънкани, без пари... - само на приятели от първи ред и членове на семейството, ако обичате... защото тези хора много бързо набират огромен брой "приятели". Майстор който не иска пари за труда си - не ми го хвали, но обратното не важи. Толкова за цените на услугите.

Когато нещо не (можеш да) го правиш - не го правиш, а пращаш клиента където трябва. В тези случаи съотвения сервиз по-скоро ми се издига в очите, вместо обратното.

Според мен основния проблем е, че за ширините на нашата държавица клиента трябва да се сържи в течение какво става, колко ще му струва до момента на диагностиката и колко ще му струват различните опции за отстраняване на проблема и както и колко време ще отнеме. Така сърдити няма да има. Досадно е, но така трябва да е БГ.  Не познавам страните по случая, но и двете страни са прави - всеки за себе си. Грешката е, че не е имало план за десйтвие, пък бил той и устен. Ако и двете страни са работили в рамките на плана с уговорените условности - няма кой за какво да се сърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се модераторите да поразчистят мненията изън темата, че станаха повечко, но като изключим, че явно има доста колеги, даващи мило и драго да ги боцкат във въпросния сервиз + че са и редовни посетители явно, да допълня и аз нещо - няколко страници назад, се чудеше някой, как можело да се дава 2ри и 3ти шанс на сервизи, където веднъж са се издънили в нещо, сега гледам някаква вълна с "всеки греши", "не може и не трябва всички да са доволни" и т.н. Е сори, ама тая тема е именно за недоволните от нещо/някого и втори път на място, където комплексно съм останал недоволен, не ходя. А конкретно колата, която кара жена ми и явното несправяне с проблеми точно по спирачната система на автомобила, ме карат да бъда особено нетолерантен към каквито и да е било причини, условности и статистически вероятности. Весели празници и много здраве на всички!

 

@AALEXANDROV доста ми е все тая колко ще струва, каквото и да е, стига след като си платя да не трябва да ходя повторно за същия проблем след 5 дни някъде и естествено да карам безопасен за мен и околните автомобил. П.С. последно се хванах да сменям един габарит - ами заслужават си ги хората тея 10-20 лв. за услугата...  няма такава теснотия :D 

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, AALEXANDROV написа:

Живи и здрави бъдете, никой конкретно не искам да обидя.

Едва ли ще обидиш някой с това абсурдно съчинение ...

Доста автосервизи са се самозабравили. Които имат претенции за име и качество и работят скъпо - ще дават касов бон. Щом заплашваш някой със съд трябва да си изряден. А лобисти има навсякъде....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, AALEXANDROV said:

Пълно е с повярвали си герои тук.

Като искате касови бележки, червено килимче и високопарно отношение, що не ходите в Порше София Запад/Изток/Север/Юг да ви правят колите?

 

 

Това е забележително изказване! Ама в други теми обясняваш колко ни е смотана държавата и как трябва да бъде. "Дет се вика, чуваш ги работите. Сега предлагам да дадеш и точни указания и как да гепим нещо, за да ни е още по еФтинкУ.

 

Няколко човека си позволиха да критикуват Де-Брос. Ужас! Да бъдат инквизирани!  А на г-н Александров още отстъпка да му се предложат.Е, без бонче де :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/8/2017 at 1:10 PM, esox hunter said:

Тия вече са надминали себе си :stupid: И аз съм им бил клиент  за съжаление и изобщо не съм доволен, писах и тук в теми във форума :wall:

Аз пък си имам локва от тях на джипката. Не са вкарали тръбата за отводняване на панорамата в каналчето и всичко течеше вътре :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...