Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

 

Много задълбахте.

Винаги има недоволни, винаги стават грешки.

Споменаване на адвокат и съд бе пресилено, това е форум, всеки може да си каже мнението, било то и негативно. Имат и позитивни Дброс. Проблемът е, че темата е за негативни и който е доволен е забравил за проблема си и не дава позитивна обратна връзка.

Касов бон - това е мега разпространена практика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 725
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 19.12.2017 г. at 14:05, cvetan83 написа:

 

Уважаеми колеги, не оспорваме правото на всеки един да изразява мнение и да пише коментари за работата ни.

Моля да кажете къде, защото тук явно не може. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, метлата мете яко, само не разбирам едно: ОК ли е в тази тема само да се плюе, без право на отговор и защита? Значи няма проблем четирима-петима да поплювват така от сърце, а е проблем още четирима-петима да изкажат обратно мнение?

Разбирам, има си темата име, но все пак...

В такъв случай, аз ще си направя труда да отговоря на няколкото, които ме цитираха по-горе, на лични съобщения.

 

Имам и едно мнение по темата: Не ходете в Порше София Запад. Много скъпо взимат, направо безбожно скъпо. Отстъпки не дават също така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, AALEXANDROV написа:

Имам и едно мнение по темата: Не ходете в Порше София Запад. Много скъпо взимат, направо безбожно скъпо. Отстъпки не дават също така.

Касов бон дават ли поне?

Че и това, както се видя, е доста важно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Schnura написа:

Касов бон дават ли поне?

Че и това, както се видя, е доста важно.

 

Дават бре, как да не дават... Взимаш фактурата, увиваш си я около рейката и ето... тя вече не тече :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по някаква причина не могат да се редактират мнения след определен период, а не мога да го изтрия, така че пиша ново - проблемът е приключен и спада в графата недоразумение, всичко се реши с едно телефонно обаждане. Ако някой има проблем - просто да им се обади, с коментари във форум не се постига нищо, а са свестни хора и един 5 минутен разговор спестява много повече време и нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Vanu написа:

по някаква причина не могат да се редактират мнения след определен период, а не мога да го изтрия, така че пиша ново - проблемът е приключен и спада в графата недоразумение, всичко се реши с едно телефонно обаждане. Ако някой има проблем - просто да им се обади, с коментари във форум не се постига нищо, а са свестни хора и един 5 минутен разговор спестява много повече време и нерви.

В оплакването си, беше доста подробен.

Редно е и сега да си по-конкретен.

Най-лесно е да обвиниш някой, че нищо не става от него и те е преебал със страшна сила.

По-трудното е после да му се извиниш и да признаеш грешката си!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, AALEXANDROV написа:

Мдааа, метлата мете яко, само не разбирам едно: ОК ли е в тази тема само да се плюе, без право на отговор и защита? Значи няма проблем четирима-петима да поплювват така от сърце, а е проблем още четирима-петима да изкажат обратно мнение?

Разбирам, има си темата име, но все пак...

В такъв случай, аз ще си направя труда да отговоря на няколкото, които ме цитираха по-горе, на лични съобщения.

 

Имам и едно мнение по темата: Не ходете в Порше София Запад. Много скъпо взимат, направо безбожно скъпо. Отстъпки не дават също така.

Доколкото разбирам ти не си страна в спора или греша?

Има тема "Препоръчани сервизи" и там може всеки да хвали колкото може и иска.

Не е заяждане,но тук се обединиха двете теми в една.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ползвал услугите на братята в сервиза на D- bros, но съм ползвал услугите на газаджията Муцев и съм се убедил, че той е един от малкото хора, които се кефят на това, което правят, разбират си от работата, запознават се с новостите в авто газовия свят и го правят с желание. Ако има оплакване, вдигаш телефона и се разбирате за кога, какво, след което следа бърза реакция и отстраняване на проблема. 

 

Относно горния казус, смятам, че преди да се направи каквато и да е намеса и вложение от майтора, клиентът трябва да бъде уведомен. При свършена работа и остранен дефект, следва заплащане. При несвършена работа и неотстранен дефект, ако ще и 24 часа/ 3 дни труд да си е броил майстора, не заслужава и една стотинка! В крайна сметка се търси резултат след свършена работа, а не проба- грешка, наливане на кинти и замазване, колкото да изкара известно време в движение впоследствие. Точно за това, като не е сигурен в крайния резултат е най- добре да изпрати клиента някъде, където ще знаят как да отстранят проблема и да не се стига до подобни ситуации. А рекламацията винаги е от значение и за двете страни, като за сервиза, най- вече впечатлението и разпространението на добра или лоша дума впоследствие. Естествено хора всякакви и клиенти тролят за щяло и нещяло без да разбират или щото им е кеф. Но такъв е бизнесът и работата с клиенти...

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, определено сервизът трябва да уведоми клиентът, ако сметката набъбва чувствително. За болчета, гайки и гарнитурки дребни и малки суми - няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми господа, модератори, незнам, поради каква причина мнението ми от преди два дни е заличено. Не е коректно да остава само негативни или позитивни коментари по адрес на потребител бил той част от автосервиз, търговец и т.н.

В случачаят с D-bros,аз съм един от доволните от тях, дори и да са сбъркали винаги може човек да говори открито с тях и да стигне до решение на възникналата ситуация в това съм на 100 % сигурен. Също така заявявам със сигурност, че цената на автомобила откаран за ремонт не играе НИКАКВА роля в качеството на извършената услуга, нека бъдем откровенни и справедливи, а не само да плюем един по-друг!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто идеята на конкретната тема е за недоволни клиенти и обикновено диалога се води между представител на сервиза и клиента. Темата с хвалебствията е малко по-нагоре. Това че 10 човека са доволни от един сервиз по никакъв начин не помага на останалите недоволни - просто няма нищо общо. Затова коментирайте съгласно заглавието на темата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Във Великобритания,или по точно в района където работя ми се е налагало на няколко пъти да ползвам услуги на авто сервизи/майстори.

Цената на час труд там е 55 паунда като една обикновенна диагностика ти е на цена от/около 100 паунда. Всеки път,в който ми се е налагало да си вкарам автомобила съм получавал оферта,с посочени цени за части и труд (разликата е била + - 30мин) ... така е редно ми се струва. Там го има момента,в който (давам пример) обслужването на един автомобил и смяната на някои консумативи /леки ремонтчета задминават пазарната му стойност. Всеки има правото да си направи сметката изгоден ли му е въпросният ремонт или не. 

На няколко пъти се посочва "изгубеното време на D-Bros" Ок де,някой има ли гаранция,че въпросните 3-4 дена са отделени за остраняването на проблема,или просто е имало по-належащи/изгодни ремонти? Не е ли същото като да наемеш бригада за ремонт,на които да им плащаш дневен надник,вместо за свършена работа?

Давам един пример от миналата година,в който аз се оказах потърпевш.

Тръгвам да карам детето на градина и пред нас,на паркинга ми някакъв руснак ме запушил и не мога да изляза. Обяснявам му,че имам 10 минути да си закарам детето на градина,при което човека ми вика "колата изгасна и не ще да пали". Дръпнах го 50 метра по на горе,където мой "приятел" има сервиз с цел да му помогна/да го разкарам,а и работа за авера. 7-8 часа по късно "приятеля" ми се обажда и ми вика " Повече никога никого не ми води,даже и ти не идвай тук, аз нужда от работа нямам" ?!? 

Уот дЪ фаГ ? На руснака цената за ремонта му се сторила висока и отказал да я заплати....ми деба що като си остановил проблема,не си му врътнал един телефон и да му кажеш на човека? Сещате се всички,че на всеки колата може да му изгасне и както може да се окаже от някой датчик,или друго нещо дребно,така и може да се налага ремонт на мотора! 

D-Bros казват "Клиента искаше проблема да бъде отстранен" ...ами видяли сте,че не можете да го остраните...обадете му се и на него,както и на 3-тото лице сте се обади,предопредете го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Иво от Враждебна ако е чувал някой... да не се занимава с него повече.
Преди месец си блъснах колата и я оставих при него още същия ден като единственото което го помолих да свърши е да махне смачкания капак + радиатора, за да може от каското да дойдат и да снимат щетите по двигателя, окачването и т.н. Отначало ми казваше все утре утре... един месец мина колата още си стои пред сервиза. Накрая чак ми се скара по телефона що съм го търсел постоянно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Никога повече в тази пародия на сервиз М коплект 33. Преди месец посетих сервиза на бул. Европа за смяна на мека връзка. Голяма борба падна с резака. После дори и не подмениха с нови болтове или шпилки. МЛадежа рови из някакви купчини с болтове и едвам намери такива, които да паснат. Поисках да ми сменят и гарнитурите на връзката, но ме убедиха, че моите са си ОК. Само дето не ги сложиха всичките, а компенсираха с някакво бяло мазило, което пък седмица миришеше в купето на изгоряла гума. И за капак на всичко след месец пак се разпърпори.
Редактирано от tosco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Сори, ама от както D-bros се преместиха и се разхвиха, много си вирнаха нослетата и цените. 

Като цяло и отношението към клиента е по-зле.

Маса пари съм им изсипал, винаги съм бил доволен от тях, но ми се струва, че не обръщат много внимание на стари коли вече.

 

Попитах ги за евентуална цена за рециклаж на рейка, демонтаж и монтаж за моят модел кола, двигател и т.н.

Seen и толкоз, като отговор. Благодаря :)

 

Прави впечатление и факта, че при последното ми ходене при тях си бях купил сам частите с отстъпка и на Любо не му стана много приятно, след което започна да ми обяснява как не било правилно това, хора като мен да купуват с отстъпка от вносител, трябвало да бъде само за сервизи позволено. Хаха.

Редактирано от TomcatF14
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оплакваш се, че са вдигнали цените ли ве?

Ми не ходи там.

Отивай при бай Гошо кварталния майстор, разбирач по всичко да ти оправи колата.

 

Или пък направи ти един сервиз, плащай на работници, плащай наем, осигуровки, инструменти, подемници и какво ли още не и работи без пари.

 

Аз колкото пъти и да ида, постоянно сервиза е фрашкан с коли.

Значи цените им са нормални.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, krassi_110 написа:

То и в порше винаги е пълно :)

Не знам за Порше, не ходя там.

Може и да е пълно.

Но да пишеш даден сервиз в темата, Къде да не ходим, само защото цените им ти се струват високи не е сериозно.

Сервизи бол, който не му изнася някъде и му е скъпо, отива другаде.

Вече ако са излъгали нещо, или са счупили кола, или са откраднали, тогава е нормално да фигурират в тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шнур, не ме разбра братле. Не се оплаквам от цените, само го констатирах. При ДиБрос винаги е било по-скъпо но има защо. Не съм тръгнал да ги плюя заради цени и не съм казал, хората да не ходят там! 

Това е един от добрите сервизи, но исках да споделя и негативният си опит от там. 

Желая всичко най на Цецо и Любо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...