Jump to content

Къде да не ходим!


Recommended Posts

Не стъпвайте в сервиза на Дунев срещу басейна "Червено знаме"чаках 2 часа за смяна на гумите и накрая се оаказа че гумите са сложени наопаки демек шарката е наобатно. :bia::bia: За твея само калашник. :bia: Ех защо смяната на гуми не е толкова опростена катопреди с 2 шанги си сменяш гумите.Па и малко фитнес падаше така. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 731
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Във Варна НЕ ХОДЕТЕ В АУТОФИНЕС-по пътя за Каменар, малко след вятърната

Пълни чападжии са. Мойта влезе там да и оправят предна броня, десен фар. Закарала я жената, аз не бях в БГ. Накарали я да вземе нов фар, въпреки че стария е бил само за смяна на стъкло. На новия сложили 21W крушка на габарита, нормално е 3-5W. В следствие на това гнездото на крушката беше започнало да се топи. Счупили щипката на мигача докато са сваляли/слагали фара. Бронята първия път беше с луфт 3 пръста под предния капак. Фара светеше в небето докато не го регулирах. По време на регулировката разбрах, че докато са слагали новия фар са счупили едната щипка която държи рефлектора и са я хванали с винтче, което се е отскубнало при първоначалната ми местене на фаровете с машинката. Сменили и предния капак, понеже не можел да се оправи а той си беше едва чукнат. Естествено новия капак дори и аз щях да боядисам по добре от страната на мотора. Капака не беше добре напаснат-от едната страна зееше, а от другата почти опираше в калника. Сложили и нова пластмасова решетка с емблемата. После аз си сложих старата-беше си в перфектно състояние, докато новата изобщо не беше напасана. Китвали са ми бронята с кит за метал, щото е по евтин от тоя за пластмаса-сега виждам, 4е се е появила една малка пукнатина точно пред фара.

Пълни, ама пълни ЧАПАДЖИИ. Не ходете там, само ядове ще си навлечете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на предница за ауди, сервиза се намира в София на кръстовището на Сливница и Опълченска, завива се по Опълченска посока Мария Луиза или Централна Гара за по лесно като ориентир, пише реглаж и ремонт ходова част, на 30 метра след кръстовището точния адрес е Опълченска и Враня на самия ъгъл бяла дограма .

Отдавна не бях виждал такива АБДАЛИ, УЖАСЕН СЪМ НЕ СТЪПВАЙТЕ ТАМ, ще ми бъдете благодарни ако ме послушате. :2gunsfiring_v1::flipoff::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Като цяло не бих отишал в сервиз "no name" който прави всичко недоказал се и т.н. за да спестя някой лев.

Редактирано от divak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна НЕ ХОДЕТЕ В АУТОФИНЕС-по пътя за Каменар, малко след вятърната

Пълни чападжии са. Мойта влезе там да и оправят предна броня, десен фар. Закарала я жената, аз не бях в БГ. Накарали я да вземе нов фар, въпреки че стария е бил само за смяна на стъкло. На новия сложили 21W крушка на габарита, нормално е 3-5W. В следствие на това гнездото на крушката беше започнало да се топи. Счупили щипката на мигача докато са сваляли/слагали фара. Бронята първия път беше с луфт 3 пръста под предния капак. Фара светеше в небето докато не го регулирах. По време на регулировката разбрах, че докато са слагали новия фар са счупили едната щипка която държи рефлектора и са я хванали с винтче, което се е отскубнало при първоначалната ми местене на фаровете с машинката. Сменили и предния капак, понеже не можел да се оправи а той си беше едва чукнат. Естествено новия капак дори и аз щях да боядисам по добре от страната на мотора. Капака не беше добре напаснат-от едната страна зееше, а от другата почти опираше в калника. Сложили и нова пластмасова решетка с емблемата. После аз си сложих старата-беше си в перфектно състояние, докато новата изобщо не беше напасана. Китвали са ми бронята с кит за метал, щото е по евтин от тоя за пластмаса-сега виждам, 4е се е появила една малка пукнатина точно пред фара.

Пълни, ама пълни ЧАПАДЖИИ. Не ходете там, само ядове ще си навлечете.

Доста съм ползвал услугите на сервиза,3 коли са ми правили там,двете от които нови,гаранционни,А6 и Q7,оплаквания нямам,дори напротив,хората са разбрани,мисля че ако отидеш ще се разберете ако е станало някакво недоразумение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна НЕ ХОДЕТЕ В АУТОФИНЕС-по пътя за Каменар, малко след вятърната

Пълни чападжии са. Мойта влезе там да и оправят предна броня, десен фар. Закарала я жената, аз не бях в БГ. Накарали я да вземе нов фар, въпреки че стария е бил само за смяна на стъкло. На новия сложили 21W крушка на габарита, нормално е 3-5W. В следствие на това гнездото на крушката беше започнало да се топи. Счупили щипката на мигача докато са сваляли/слагали фара. Бронята първия път беше с луфт 3 пръста под предния капак. Фара светеше в небето докато не го регулирах. По време на регулировката разбрах, че докато са слагали новия фар са счупили едната щипка която държи рефлектора и са я хванали с винтче, което се е отскубнало при първоначалната ми местене на фаровете с машинката. Сменили и предния капак, понеже не можел да се оправи а той си беше едва чукнат. Естествено новия капак дори и аз щях да боядисам по добре от страната на мотора. Капака не беше добре напаснат-от едната страна зееше, а от другата почти опираше в калника. Сложили и нова пластмасова решетка с емблемата. После аз си сложих старата-беше си в перфектно състояние, докато новата изобщо не беше напасана. Китвали са ми бронята с кит за метал, щото е по евтин от тоя за пластмаса-сега виждам, 4е се е появила една малка пукнатина точно пред фара.

Пълни, ама пълни ЧАПАДЖИИ. Не ходете там, само ядове ще си навлечете.

Доста съм ползвал услугите на сервиза,3 коли са ми правили там,двете от които нови,гаранционни,А6 и Q7,оплаквания нямам,дори напротив,хората са разбрани,мисля че ако отидеш ще се разберете ако е станало някакво недоразумение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та отивам в събота в едно сервиэче в локалното на тотлебен 34 на диагностика эа прословутия проблем с оборотите

След един час лутане и ваикане маисторчето ми каэва че трябва да смена дистрибуторната капачка и палеца и съм готов

Естествено ги купих въпреки че 99.9% съм сигуран че не е тва проблема и днес отидох в същия сервиэ да ми ги сменят

Когато раэбра эа коя кола става въпрос маисторчето почна да ми обяснява че сега нямал време эа мене и че тоя мотор никога не бил работел като хората

Е эа къв уи ми каэа да ги купувам тия работи два дена преди тва ебати неграмотните маистори писна ми от неможачи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та отивам в събота в едно сервиэче в локалното на тотлебен 34 на диагностика эа прословутия проблем с оборотите

След един час лутане и ваикане маисторчето ми каэва че трябва да смена дистрибуторната капачка и палеца и съм готов

Естествено ги купих въпреки че 99.9% съм сигуран че не е тва проблема и днес отидох в същия сервиэ да ми ги сменят

Когато раэбра эа коя кола става въпрос маисторчето почна да ми обяснява че сега нямал време эа мене и че тоя мотор никога не бил работел като хората

Е эа къв уи ми каэа да ги купувам тия работи два дена преди тва ебати неграмотните маистори писна ми от неможачи :unsure:

Това е сервиза на Жоро суходолски, сега е срещу Пирогов.

Явно пак се е направил на интересен и недостъпен, ако не сте с А8 или Q7 :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло не бих отишал в сервиз "no name" който прави всичко недоказал се и т.н. за да спестя някой лев.

това нещо се намира до нас умник,ти от вашата хлебарница не си ли купил хляб поне един път за да разберш дали става за ядене!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сервиза на Жоро суходолски, сега е срещу Пирогов.

Явно пак се е направил на интересен и недостъпен, ако не сте с А8 или Q7 :bia:

абсолютно споделям мнението :hilezh: ама нали знаеш...колелото се върти :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сервиза на Жоро суходолски, сега е срещу Пирогов.Явно пак се е направил на интересен и недостъпен, ако не сте с А8 или Q7 :flehan:
Не не е той е малко по-нагоре точно преди кръстовището и се взлиза навътре. Аз само при него ходя защото живея на близко.
това нещо се намира до нас умник,ти от вашата хлебарница не си ли купил хляб поне един път за да разберш дали става за ядене!
Умник такъв да съм визирал теб или някой друг :bia: ? Мойта хлебарница е Хлебозавод Сердика :dance:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Дам в Дунев не ходете. Там наистина е кофти вече 5-6 пъти ходих там 1 път неостанах доволен (ходя защото ми е близко до вкъщи). Винаги бързат, недоглеждат, абсолютно винаги претупват нещата и винаги се връщам да си дооправят работите. Отделно това е и скъпо !!! Като поисках касова бележка за 50лв касиерката ми каза да разбира се, но ще трябва да ви включим и ДДС +20% и аз е добре де то не е ли включено какво заначи това и тя ми не е ?!?!?!?!

Мога да похваля обаче сервиза срещу Дунев (при червено знаме). Там ми направиха чудесен реглаж на предницата като преди това на друго място 2 пъти не можаха. (непомня името на сервиза :unsure: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да похваля обаче сервиза срещу Дунев (при червено знаме).

И аз можех да ги похваля, стига да не ми бяха взели 20 кинта за една смяна на масло :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Проблеми със сервиз НИКИТИН, Варна

Преди да се забъркате със сервиз НИКИТИН е във ваш интерес да прочетете това:

Премеждията на една маздичка или достатъчно богат ли съм за да ремонтирам колата си в НИКИТИН

Приятно четене ;-)

Имало едно време един господин Никитин. Той купил два подемника и решил да отвори автосервиз НИКИТИН във Варна.

До тук звучи като приказка, но приказките обикновено са със щастлив край, а дали тази е такава? Аз ще ви разкажа за моите взаимотношения с този сервиз, а Вие преценете сами за себе си.

Интернет ни затрупва с информация, но за съжаление тя се оказва целенасочена (в служба на нечии интереси) и поради тази при чина недостатъчна. Зад рекламата на г-н Никитин нямаше никакви коментари, липсваше обратната връзка между услугата която той предлага и впечатленията на клиентите му. В biznesa.com, където той има публикувана реклама има линк за коментари, но той не работи,така определено му е много удобно защото немогат да се прочетат впечатленията на клиентите.

Та рекламата гласеше, че сервизът предлага всякакви ремонти на японски автомобили. Сам по себе си, фактът че някой има нужда от сервиз, говори че човекът е в затруднено положение – предстоят му доста разходи и нерви по скъпи авточасти и не по-евтини услуги.Но след като преживее тази травма и се раздели с някаква тлъста сума, човек се примирява, забравя и продължава да се наслаждава на приятните моменти с любимия си автомобил... Тук някъде приказката би трябвало да свърши ....., но уви.....

Минава малко време и раната на автомобила започва да “кърви”! След кратко чудене, клиентът открива че маслото нахвърляно по ходовата част на безупречния и надежден (преди посещението в сервиз НИКИТИН) автомобил е от семеринга на полуоската, който немърливият монтъор на г-н Никитин е наблъскал криво ляво, по-скоро на криво в гнездото й.

Но въпреки всичко, все още няма място за притеснение, защото г-н Никитин е поел пълна гаранция за монтажа и като един проспериращ и безупречен бизнесмен, на какъвто се прави, ще отстрани дефекта предизвикан от неговите работници. След известно време ще забравим страха от тяхната неграмотност и ще спрем да се притесняваме за други грешки които може да са направили под “кожуха” на автомобила и които не са толкова очевидни и неможем да открием на пръв поглед.

За съжаление съдбата беше избрала друго – г-н Никитин с радост се нагърби да отстрани проблема, но срещу съответното заплащане. Някои от вас сигурно помнят хумористичната касетка на Шкумбата в която се задава въпроса:

”Какво се полага на монтъор извършил некачествен ремонт”

“Полагат му се 50 лв бакшиш да извърши ремонта повторно”

Е, сигурно ще се съгласите че ако човек има малко самоуважение ще реагира по някакъв начин на тази наглост. Най-малкото не би дал повторно пари на този наглец за да свърши работа за която веднъж вече му е платено. И когато махваш с ръка и си казваш че нервите ти са по ценни от някакви си 50 лв и отиваш при друг монтъор да оправи бъркотията, г-н Никитин изпъква със следващата си неприятна изненада. “Висококвалифицираният му монтъор” така си е взаимодействал с резбата на полуоската, че единственият начин да ползвате отново автомобила си е да смените и карето с ново, чиято резба не е наранена. Честито! Току що за мърлъотията на г-н Никитин, Вие заплатихте още 150 лв!

Хвърлих се в доста дълги обяснения, които вероятно ще отегчат повечето от вас, защото нито съм професионален писател, нито рекламист, за да мога да задържа вниманието ви толкова дълго. Ако трябва да бъда честен, ако на този етап някой пише за проблемите си с някой водопроводчик,който му е извършил некачествен ремонт едва ли бих се трогнал особено. Но в някой момент, ако имам нужда от водопроводчик, ще се радвам ако мога да чуя отзвук за работата на този, който съм избрал. Все пак, изобилието от информация в интернет трябва да служи на нас – потребителите, а не да спомага разни “псевдобизнесмени” да пълнят гушките си.

Народната поговорка казва: “Парен, каша духа”. От тук нататък ще внимавам още повече на кой сервиз поверявам колата си. Ако искате, внимавайте и вие, защото черният Touareg или GL или Q7, който избутва 7-годишната ви маздичка или голфче от пътя сигурно е на г-н “Никитин” и е купено с паричките заработени от вас.

За съжаление нямам достатъчно технически познания за да направя блог в който да се публикуват коментари върху написаното, но ако някой иска да го коментира, мейла ми е: popovi_obsht@abv.bg. Аз съм Асен Попов и се надявам да съм ви спестил някои излишни главоболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за Михаил Никитин, тоя е пълно лайно и селандур, така че нормално да са те прецакали, тоя като ти каже "Добър ден" погледни нагоре да видиш дали е изгряло слънцето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Както бях писал,никой няма полза от свещенни крави,освен самата крава.

В този ред на мисли-от мен отрицателно мнение за ИНЖ.Лазаров/гърнета,генерации и прочее,гр.София/.

Предвид отзивите във форума,през лятото на 2007 г. го потърсих и уговорихме да ми бъде изработено и монтирано негово виждане за цялостна "спортна" генерация.Съгласих се с исканата цена от 540 лв.,воден от максимата "хубавото струва пари".Който е пазарувал от Крафт или МКомплект може да направи сравнение.Говорим за поцинкована ламарина като материал.Не запомних точно разбивката,единствено че двата накрайника са по 40 лв.,защото не са били некачествени като илиенските.При броенето на парите не ми взе 40 лв.-единият накрайник бил подарък.Жест,който безспорно ме спечели за каузата му и сигурно и аз съм му направил реклама.

Та на въпроса,тази генерация,веднъж че ми излезе златна,а ми стъжни и живота.Така се случи,че колата след това почти не съм я карал,я има 1000-2000 км. за 2 г./взех друга за всекидневна/.След не много време започна да чука някъде,от вибрациите бяха мръднали тръбите.Човекът не можа да повярва,мислеше,че съм я ударил или правил ремонт и че го лъжа.Както и да е,уважи си гаранцията.След още не много време,тръбата между предното и средното гърнета проби предното.Второ тичане до София.Пак трябваше да убеждавам,че не е имало удар или ремонт.Взе си 40 лв. за ново предно гърне.Трябва да съм честен,след време му писах,че въпреки всичко намирам,че не е прав,отговори ми да мина да си ми даде парите.Не си ги поисках,единствено за компенсация го помолих да ми монтира мека връзка/която аз си купих/-трето разкарване.Пропуснах да напиша,че още след първия път ходих на диагностика за тампоните на двигателя,нищо им няма,съвсем поносимо омекване.От есента на миналата година имам едно дрънчене отзад,все едно камъче се удря в стените на желязно канче.Бях решил,че идва от накрайниците-че парче заварка се е разварило и дрънчи или че в накрайник е влязло камъче.Не ми се разправяше,до днес,когато го чух отстрани.Реших да отида във Враца да ми разварят и пак заварят накрайниците.Оказа се обаче,че дрънченето идва от самото задно гърне,някъда от вътрешността му.Вече нямам нерви.

А това са само козметиките.Колата почна да не върви на ниски обороти,а разходът ми се качи с 2 литра,съвсем отговорно го заявявам.Сега,за тези 2 г. бензиностанциите да са се изколцатили толкова,не ми се вярва.Винаги съм зареждал само със 100 октана на Шел.Ходих на няколоко компютърни диагностики,двигателят е добре/все още/.

Това е моето мнение и виждане и не виждам какво може да го промени.Лично според мен,човекът се изкушава да осребрява реномето си и не предлага адекватно на цените си качество.Вярно,има го и това-че изборът не е голям.Сега,възможно е аз да съм му единствената издънка.А дано,не съм злобен човек.

Аз ще му дам линк към поста,ако иска-има право на отговор.Но за мен лично,нещата са решени.Няма да се позовавам пак на дадената гаранция,както казах-нямам нерви,а и ми излиза по-скъпо.

Ако някой колега,на наистина колега,отбира от ауспуси,имам желание като сваля генерацията да му я дам за дисекция,да се види инженерната мисъл как се е проявила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сервиза на Жоро суходолски, сега е срещу Пирогов.

Явно пак се е направил на интересен и недостъпен, ако не сте с А8 или Q7 :steinigung:

На самото локално има друг сервиз, входа му е от локалното. Сервиза на Жоро е доста навътре в двора и е зад бариера, и много трудно би могло да се каже, че е срещу Пирогов..

Редактирано от Bat Jorko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕВРОРЕПАР - НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!

Става дума за сервиза в красно село, на ул. Житница.

Пратиха ме там от ДЗИ по 2 щети от каското (доверен сервиз!). Ставаше дума за боядисване (драскотини) и малко изправяне на ламарини - дреболии, но досадни и неприятни.

Когато след една седмица отидох да си взема колата бях изумен от мърлящината и липсата на професионализъм, които царят там. А именно: обаждат ми се с думите "Колата Ви е готова." - отивам и какво да видя - бронята не е монтирана - обяснение - "еее, ми тя за половин час се слага - нема проблеми..." ;) . После започвам да оглеждам - предния капак - на мястото където влиза решетката - в улея имаше прах събрал се с времето - въобще не е почистен - пръснали го отгоре с боята и готово ;) , Казвам им "Хора - кореселин ако нямате - да Ви бях донесъл...!" - обяснение: "Ееее, какво толкова, нали отгоре е решетката - нема да се види..." :);) Нататък - предния радиатор и той отнесъл малко боя - ей така защо не ;) казвам им "това не можахте ли да го покриете - на него боя не му трябва!!!" - обяснение: "Миии... ъъъъмм... дам... така е ... ммм... ъъъъъъ ..." нататък - панела под единия фар въобще не е боядисан, по детайлите си личат множество прашинки, портокалови ефекти и т.н., Огледалото също не беше боядисано, само бяха мазали нещо отгоре, и т.н, и т.н ...... нямашве едно нещо, което да беше наред!!!!

Да оставим на страна факта че станах свидетел и на един скандал между служители, които почват от 8:30 сутринта в понеделник да се псуват и да се обвиняват един-друг кой не си е свършил работата... РЕЗИЛ !!!

В крайна сметка ПОБЕСНЯХ!

Не знам как ме убедиха да оставя колата - заклеха ми се че щели да оправят всичко, много съжалявали, "... ама понеже бързахме..."..

Седмица по късно отивам - оня мухъл там седи и току що намокрил с мъркуча цялата кола - за да не мога да видя хубаво какво е натворил, почва да ми обяснява - не я бърши сега - ще надереш боята.. ала-бала... Добре, казвам - огледах най-съществените неща и да ме няма!

Може да се каже че бяха позамазали положението, но когато колата изсъхна - дефектите си лъснаха ;) .

На всичкото отгоре и стъклата за ми покрити с тънък слой боя, или прах, който МНОГО трудно се чисти, но с повече търкане се надявам да излезне.

Направо не ми се говори!

Заключение: не ходете в ЕВРОРЕПАР - за нищо на света!!!!! Тия там са абсолютни мърлячи и не заслужават кола да видят до края на живота си!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е един мой пост в "Препоръчани сервизи", но в него има и историйка и за тук, та го копи-пействам директно.

"Аз също искам да похваля колегата Лазаров.

Така се случи, че ми махнаха катализатора в Крафт и по мое решение, на негово място сложиха тръба (за TDI става въпрос). Някой отричат голата тъбата, други не, но това е друга тема.

Та при мен катализатора се намира в горната част на системата, веднага след меката връзка. Понеже не обичам много хора да ми пипат по колата, се разбрахме с хората от Крафт, да им занеса самия детаил, те щели да го фиксират от двете страни, при фланците за масата, с леки заварки, след което режат катализатора и слагат тръбата. И по тоя начин не се променя геометрията и размера на целия детаил.

Да, ама не. Вземам готовия детайл, слагам го отпред и за да го съединя със задната тръба, придърпвам няколко сантиметра и тампоните на задните гърнета се опъват доста.

Отивам в Крафт, те викат- абсурд, ние го направихме точно. Разтегляха ги от другите снадки, абе циганска работа.

И така отидох при Лазаров, знаейки, че всички майстори мразят да оправят бакиите на други майстори, но човека ми обърна голямо внимание, оправихме цялата геометрия на системата, наложи се да настави 4 см парче тръба, за да си дойдат тампоните на място и меката връзка да не е под напрежение. Направихме всичко, както аз го виждах, а аз съм си малко перфекционист.

Изобщо с отлични впечатления съм от Лазаров- и пипа и като човек се отнася."

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

В интерес на истината,от този вид майстори,този майстор ми е направил най-добро впечатление.Но държах в досието му да се впише и отзив от недоволен клиент,мисля,че е полезно и за него,и за колегите-бъдещи негови клиенти.Иначе-поддържам думите си в предния си пост.То ако имах 3 хил. лв. за оригинална генерация нямаше да ми е стимул фалшификат дори и на половин цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стъпвайте в сервиза на Дунев срещу басейна "Червено знаме"чаках 2 часа за смяна на гумите и накрая се оаказа че гумите са сложени наопаки демек шарката е наобатно. :P:P За твея само калашник. :gmorning: Ех защо смяната на гуми не е толкова опростена катопреди с 2 шанги си сменяш гумите.Па и малко фитнес падаше така. :)

Ангренаж сменен в,, Дунев мотор,,или както се наричат ,на никакви километри (около 4000)даде фира.Помислете дали да си закарате колата там. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах в една друга тема, кракът ми няма да стъпи в сервиза на Жоро Аудито.

Доста години ми трябваха да осъзная начина по който те крадат майсторите. Подменят ти ненужно здрави части от системата в която е проблема, заради който си отишъл. Прибират си допълнително пари за труд и търговската отстъпка от частите. Жоро ми скъса чисто нов въздушен филтър и ми "даде" свой, само за 40 лв. за да не карам с ментета. После ми каза, че сместа ми е бедна и трябва да сменя дебитомера. Диагностикът му ми каза после, че сместа ми е идеална и всичко е наред. Явно има все още помръдваща съвест. Аудито ми прегряваше странно и питах Жоро какво да правим, след като в друг сервиз ми пробутаха нова вискозна муфа, за 250 лв., после я смених пак и пак, а той милия ме посъветва да сменим водната помпа и после запушения ми радиатор. Само помпата ми е над 500 лв. без труд. Смених си сам термостата за 45 лв. и всичко се оправи. Ако бях послушал Жоро, щеше да ми измъкне още някоя хилядарка, заради един термостат. Опита се да ми пробута свещи по 36 лв. при оргинални в Юнитрейд за 27 лв/бр. Така и заради клеясал спирачен цилиндър, щяха да ми подменят помпата на АБС-а и лагери и каре в друг сервиз. Казвам им, че диска е посинял, те ми казват , че не може от това да ми влачи колата на дясно.

Най-важното е да диагностицираш САМ проблема и като отидеш в сервиз да кажеш "сменете ми това", а не да ги оставиш да те одерат и за една крушка да ти продадат цяла предница.

Редактирано от зеФс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички които карат автоматици Никога не ходете в сервиз "Автоматик" на черни връх 86 там парите ги нямат за нищо

ходих да ми долеят масло в скоростната кутия доляха 1 лт. мое масло и ми взеха 35лв отне им около 5 мин.Ужас на каде отива света.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...