Jump to content

Audi Coupe 2.3-136 k.s VS Golf 2.0 GTi-115 k.s


cekata

Recommended Posts

Явно братът още е млад и горещ.

Затова да взима Голфа, да му смачка главата от каране, да го хвърли на болкука, а после да си вземе купето и ще оцени какво има.

Това е моето мнение.

:respekt::P:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Карал съм такъв голф-много върви.само защото е по-лек. Карал съм и Ауди 90 136к.с. ,но за малко и не можах да го пробвам на магистралата. Независимо коя от двете коли е по-бърза, става въпрос за минимална разлика в ускорението. Аудито е с класа над голфа и с тия 5 цилиндъра.........това е колата :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тъй де секи голф молф и там тем подобни "мега бегачки" до няколко години след излизането си от завода са вече с тунинг-олекотени са БАЯ в следствие на ненормална ръждичка де ги е фанала...

на мен лично най-смешно ми е да наблюдавам голф-бегачка на сфетофара как са форсира,а като светне зеленото и си тръгва леееко леееко страхувайки се да не стане за смех :respekt:

пък купето...тва ми е такава мечта...колко безсънни нощи съм имал зарад тая кола

..че и мокри сънища :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тъй де секи голф молф и там тем подобни "мега бегачки" до няколко години след излизането си от завода са вече с тунинг-олекотени са БАЯ в следствие на ненормална ръждичка де ги е фанала...

на мен лично най-смешно ми е да наблюдавам голф-бегачка на сфетофара как са форсира,а като светне зеленото и си тръгва леееко леееко страхувайки се да не стане за смех :respekt:

пък купето...тва ми е такава мечта...колко безсънни нощи съм имал зарад тая кола

..че и мокри сънища :P

E моооже и да е по-лек, ако ръждата е изпадала.. ама ако не е не се знае, щото от единца тегло желязо се получавали три единици тегло ръжда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле Фолксваген нямат по-спънат мотор от този,вярно че на магистралата прави 200,а и ги поддържа, но си е пълна скръб - ако не се разчовърка.Кофтито е, че не само не върви,а и гори МНОГО,силата му е до към 3000 рпм и наистина до там има тяга,но после... .Ама вие знаете де при Ауди 2.0 115к.с - положението е същото.Относно Купе/Г3 ,аз бих препоръчал голфа,но с друг мотор 2.0 16в ABF например(а ако брат ти иска да върви колкото 2.0 115к.с,но да му гори по-малко да си вземе 1.8 ABS 8v monoinj.).Аудито изглежда добре,ако е след фейслифта,аз дълго премислях дали да не се хвърля на 5так 20в куатро,но се разубедих.Поддръжката му е скъпичка,понагорява и интериорът поне за мен е пълно дърво (извниявайте ама с тия дървени инкрустации,огромни уреди ,абе всичко е огромно там вътре - на седан и авант - ОК,ама на купе...ако беше с табло на 100/А6 - щеше да е перфектно наистина).Та хвани едното и го блъсни в другото според мен :) - това на майтап вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момци абе вие забравяте че момчето няма 5 тона пари а като гледам от вас никой не е карал 2.0 клапанов ?

Само ще ви кажа че една 2.0 клапанова ме сцепи със мойта Алфа 145 1.7 16V боксер 129 коня, верно Голфа е 150 но направо цепи мрака на вървене. Не съм се сблъсквал със чист 2.0 но ако гори и върви адекватно на по големия си събрат ( а принципно всички знаете че без клапани колата има по-малък разход) да си взима голфчето и както беше писано по-рано да го направи на войнишко канче и да зима по-натам нещо друго.

littleredaudi > а междо другото на колко ти бие прекъсвача ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш колега понагорявали. Колко точно. Че аз моето го покарах и да ти кажа при спокойно каране никъде не ми е дало повече от 10 л. градско. При ръчкане вече и 12-15 даваше. Относно интериора извинявам се ма ако беха денали таблото на А-6 аз лично щех да изпаднем в потрес. Така си стои доста добре. Големи са уредите ,че при 180-200 немаш време да шариш да ги търсиш.

П.П. Гледам INTEGRA пише . Да не би да е tipe R??

Аз принципно не бива да се изказвам за разход тъй като всяка кола над 100к.с (че и по-малко) спокойно не мога да я карам,дори в провинцията разход на бензин правя 15-20 на каквото ми попадне.Така че не взимай много навътре мнението ми.И все пак имат потенциал в харченето на бензинец...

Интеграта е с Б18А1, ако ти говори нещо тоз матор и е минала и заминала покрай тайп ер.

Не съм се сблъсквал със чист 2.0 но ако гори и върви адекватно на по големия си събрат

Ми не върви адекватно,колега :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интеграта е с Б18А1, ако ти говори нещо тоз матор и е минала и заминала покрай тайп ер.

Ми не върви адекватно,колега :steinigung:

Ама така с кирилица ли е написан на блока?? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Az съм твърдо за купето, един голф 2,0 150 кончета наскоро страшно ме разочарова като вървене. До 3000 оборота няма никаква тяга, а и нагоре не е това, което се очаква от тоя двигател и това купе. Настрана от вървенето, интериора на аудито, поне в моите очи е класи над този на голфа и като управление някакси много повече ми допада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съчетанието от изисквания ме срази мен ...

"да ускорява по-бързичко" и "да му е по-евтина поодръжката".

Мисля си, че тези изисквания напълно ще се покрият от скейт-борд с абордажна кука ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах предвид на колко принципно трябва да се включва прекъсвача на НМ-то защото при мене поради някаква причина след 6 000 се пуска а на 7А е след 7 000 а оборотомера е еднакъв, т.е. червената зона е след 7 000 и на двата модела, та се чудех дали е нормално за НМ или нещо е счупено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6500. Повече не съм а и не можах тогава именно скъса ремъка.

Сори за спама, но ето това е прекъсвач! 6500 и прекъсва ремъка! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко и Бобчо виждам наливате си лимонада в ушити за NM. Браво браво така трябва !!! :hilezh: Относно по темата на човека зависи какво му трябва Аудито ще е по скъпо на подръжка (отонсително) и побързо на магистралата и по конфортно, а голфа е сичко остонало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разход ng мотор 133 коня градско 15/100 нормално каране. не очаквайте да мирише бензина. все пак е петак. настъпиш ли го качва 20! максимално сам го карал с 200км/ч. за разходи не знам какво да кажа - кабели свещи и дистрибутор - 150лв. ремъците са 3 на брой, смених и радиатор че стария пропуши. 200лв нов , въпреки че оригиналният е 400. тампони на носачи, за едното колело - 20 лв. друго не съм сменял. а да забравих маслото - почти 5 литра, а охладителната течност е към 8 литра. казват че е здрав, дано да е така! карам го вече 5000 км!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 15/100 за NG градско е твърде много.

За да не спорим излишно ...

Ето една таблица от разхода на моя автомобил...

А моя е и quattro .. Тоест +1 литър/100км повече ..

ngrazhodiz1.jpg

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко и Бобчо виждам наливате си лимонада в ушити за NM. Браво браво така трябва !!! :ph34r: Относно по темата на човека зависи какво му трябва Аудито ще е по скъпо на подръжка (отонсително) и побързо на магистралата и по конфортно, а голфа е сичко остонало :hilezh:

маме ела да ми досипеш малко бензинец тогава ! :ph34r::)

аз сега съм на изпитателен срок ама 13 градско ми се вижда много привлекателно :ph34r:

вчера тръгнах от 8 сега е вече 17, чудна работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разбира се ,че познавам тоя мотор :hilezh: Все пак като попаднах на купето обикалях да си търся CRX 2-ра генерация. :flehan:

Говориш с бивш хондаджия все пак.

Разправят ,че интегрите били с некво страхотно окачване за това попитах ;)

Очарован съм от тази кола,ама да не спамим темата на колега,ако искаш да ти разкажа повече може на лични с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре давате тези коментари,сигорно човека се е отказалот аудиото и от голфа вече. на един му горела много на друг му не горила нищо.НЯМА ТАКАВА КОЛА КОЯТО ДА НЕ ГОРИ,КОЛКОТО СИПЕ СЕ щЕ ГО ИЗГОРИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯМА ТАКАВА КОЛА КОЯТО ДА НЕ ГОРИ,КОЛКОТО СИПЕ СЕ щЕ ГО ИЗГОРИ.

ИбаФ го.... я си мислеФ,че они не горат грам ве......амЪ д`та птиам как гА ггори?По много,по малко,на куп???? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 15/100 за NG градско е твърде много.

За да не спорим излишно ...

Ето една таблица от разхода на моя автомобил...

А моя е и quattro .. Тоест +1 литър/100км повече ..

говоря за разход на газ, при еба си зимата, лятото сигурно ще падне. а и сега е бая по лудница по улиците от миналата година. мисля разхода ми е напълно нормален. въпреки че и на бенз не беше много по нисък, въпреки че е трудно да го замеря щото така и не сипах до горе..... иначе най-вече я държа до 2200 оборота, сега рядко я настъпвам над 3000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега по добре аудито

такова карам в момента и е супер просто брати няма да съжаляеа,

верно разхода е малко по голям но за сметка на това вози добре

има външен вид-газарска кола си е.

Успех в покупката и дано да изберете правилната кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Благодарско на всички за отговорите.Все пак брат ми си взе нито Голф нито Купе а Клибра 2.0-115 к.с с метанова уредба.Колата е много здрава няма изгнило,върви доста добре-94г-цена 3800лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата може и да върви но все пак е опел има си и - и + но горе-долу добра цена с тази метанова уредба ще се отвози без пари.ЧЕСТИТО

Редактирано от iliqna
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...