staniola Публикувано 27 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2008 http://svejo.net/home/story_summary/15873 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 27 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2008 червената калибра-нали знайте-сиромашкото ферари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cekata Публикувано 28 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2008 имайте малко по-широк поглед бе хора "щом е мое е наи-хубаво" айде сега и ауди си има минуси и плюсове както всяка кола.не се ограничавайте така.имам ауди и знам че е здраво от към двигател и купе,но миналата година му сменях цялото окачване и вече пак се разтропало.айде сега знаем се........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cekata Публикувано 29 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 C20XE не пука ли глави честичко......С20NE e доста по здрав пук и се подава на доработки и чипове,колицата доста добре ускорява,окачването сус сигурност е по-здраво от на аудито за съжаление,имал съм и вектра 2.0i и знам за какво иде реч........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Ма май бъркаш калибра с вектра Айде да не пука глави а! Ако позволиш разбира се де. Щото тогава LET требе направо до кофите за смет да ги спират. Колко спукани глави си виждал на Астра и Вектра , че ми стана интересно??Аз две и на Калибра и на Вектра. Те C20XE дали ше е на Кадет, Астра, Вектра или Калибра са се едно и също гоМно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 (Редактирано) Абе като стана дума за калибра, някой може ли да ми обясни що калибрата с 2,0 мотор и 115 коня ПО КАТАЛОГ от 0-100 км/ч прави за под 10 секунди, а ABK-то клони към 12?? Не е толкова тежка тази калибра ми се струва. Освен това е с най-ниското челно съпротивление и би трябвало с тия 115 коня да развива доста по-висока скорост от други аналози. Аз съм карал такава калибра, пълен ябандурник като управление, стойка в нея, комфорт, естетика, ергономия и т.н. и не дърпа повече от едно АБК.Но има нещо което е малко известно за калибрата - МНОГО Е ДАНТЕЛЕНА КОНСТРУКЦИЯТА Й!!! На един познат се случи да спука гума с такава кола при около 200 км/ч, колата се въртя по асфалта 10-тина пъти както си беше на гумите (голям шанс че не се обърна по таван и че е запазил самообладание) но след това от нея кола не ставаше повече щото предницата й се усука и постоянно ядеше гумите!!!Това при едно АУДИ не може да се случи. Чичо ми е правил скок с 200 км/ч с ауди 100 C4 с дължина около 100 метра и височина около 1,5 метра (според негом според мен около 40 най-много ама н.з.) и след приземяването на колата нищо й нямаше на геометрията. За АУДИ само Редактирано 29 Януари 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 тея от холивуд да си идът ушитепрати им твоя чичо да им скрие топката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 (Редактирано) Да, чичо ми 1993-та година е карал с 200 км/ч в 3:00 през нощта по магистралата. Имало някаква купчина пясък изоставена без обозначения на пътя и просто минава през нея. Следва гореспоменатия скок........ колата е AUDI 100 C4 2.3Като ми разказваше това, той точно мереше диагоналите на колата... Редактирано 29 Януари 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване