Jump to content

а4 1,9 TDI 110hp


oblaka

Recommended Posts

Колеи надявам се на вас вече.колата ми прави проблем.като и дам повече газ и изведнъж губи мощност.като я угася и запаля пак и се оправя.от какво може да е това.моля помогнете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кой клапан става въпрос че те май са няколко.:2gunsfiring_v1:

ще се оправи ли при смяна и колко би ми струвало това.

Клапан за освобождаване на голямото налягане след турбото. Често се разваля като се замърси турбината от изгорелите газове. Май го сменят и всичко ще ти излезе под 100 лв. Ама си е добре някой сервиз за турбота да ти го видят. В София има един RealTurbo на околовръстното шосе. И аз моята ще я водя на тест за турбото през пролетта, че не съм я замервал. Иначе не усещам да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега, кажи какво стана с тоя клапан, смени ли го, оправи ли се проблема, че и моята ми насича нещо м/у 2000 и 3000 оборота?! Да не отварям нова тема, искам и аз да споделя симптомите, а които разбират и ако имат време и желание ест', да дават идеи (мотора е 1.9ТДИ 90кс, колата е А3):

Преди смяната на консумативите, турбината свистеше осезаемо.. а сега... не се чува... При смяната на консумативите, бяха скъсали някакъв болт и се налагало да свалят турбината за да го подменят. След ремонта обаче се започна със случките... Когато е студена, няма аномалии, но като стопли (90оC) забива носа при рязко подаване на газ (на 2-а, 3-а и 4-а), след 5/6км шофиране при топъл двигател работи на място с нестабилни обороти (~900/~1100), като през 5/6сек. падат и се качват, след нови 5/6км спокойно шофиране, оборотите се стабилизират на ~900, повторно 5/6км интензивно шофиране, продължава да се усеща придърпване и загубата на мощност, но при спиране на място оборотите са си ~900 без да се качват. Също така и понамирисва на нещо нагорещено... Понеже когато я купих, меката връзка след колекторите беше скъсана, след смяната и с нова, колата загуби мощност и отидох да избушат катализатора, който ест' се оказа задръстен (предполагам и поради това се беше скъсала меката връзка). Отвориха го, изкормиха го и след това го завариха с CO2. Така, че по всяка вероятност той отпада...

Моля за помощ към разбиращите и хората с подобен опит!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега така и не смених клапана понеже имах едно извънградско пътуване и като я карах десетина клометра със 180 и се оправи.сега го няма проблема.не мога да си го обясня и се надявам да не се появи отново

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

колеги оправих проблема по много лесен наччин за 1 час. сега колата върви перфектно ,по-добре и от преди даже.

че да обясня. напавих следното:>

1. раглобих контролера на колата и го извадих ,видях къде влиза в него едно маркуче и го откачих.

2. промох датчика без дго разглобявам с коресилин и една спринцовка с иглаи въздух .(от него изтече страшно много мръсотия като клей направо).

3. промих маркучето което отива от контролера до турбото,за да няма в него масло и тем подобни.подмених маркучеето в компютъра и сглобих всичко обратно.

4. свалих и измих дебитомера ,който се намира до въздушния филтър.

и ефекта беше невероятен.това все едно не е моята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оправих проблема по много лесен наччин за 1 час. сега колата върви перфектно ,по-добре и от преди даже.

че да обясня. напавих следното:>

1. раглобих контролера на колата и го извадих ,видях къде влиза в него едно маркуче и го откачих.

2. промох датчика без дго разглобявам с коресилин и една спринцовка с иглаи въздух .(от него изтече страшно много мръсотия като клей направо).

3. промих маркучето което отива от контролера до турбото,за да няма в него масло и тем подобни.подмених маркучеето в компютъра и сглобих всичко обратно.

4. свалих и измих дебитомера ,който се намира до въздушния филтър.

и ефекта беше невероятен.това все едно не е моята кола.

За кой контролер става въпрос и как изми дебитомера ?!?!? Нямаш ли снимков материал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление нямам снимки. става въпрос за компютъра на колата който е в отделението на акомулатора под чистачките. себитомера се сваля и от задната страна се сваля мрежичкта внимателно и се промова с коресилин няколко пъти .моге да използваши мног мека четчица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление нямам снимки. става въпрос за компютъра на колата който е в отделението на акомулатора под чистачките. себитомера се сваля и от задната страна се сваля мрежичкта внимателно и се промова с коресилин няколко пъти .моге да използваши мног мека четчица

По т.2 за кой дат4ик то4но става въпрос, 4е и на мен ми говорят за някакъв дат4ик, който бил в самия компютър и заради него искат да ми сменят целия комп. И при мен колата забива на 3000 оборота и става като тролей...След като я изгася и запаля отново проблема го няма докато не я дръпна до 3000 оборота и отново същото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.2 за кой дат4ик то4но става въпрос, 4е и на мен ми говорят за някакъв дат4ик, който бил в самия компютър и заради него искат да ми сменят целия комп. И при мен колата забива на 3000 оборота и става като тролей...След като я изгася и запаля отново проблема го няма докато не я дръпна до 3000 оборота и отново същото...

ам като разглобиш компютъра и той се вижда.малка черна кутийка в ковт влиза маркуче.(не се опитвай да я отвориш ами я промий с игла и спринцовка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...