Jump to content

Нагледни материали за ремонт тип "Поправи си сам"


Brandt

Recommended Posts

Твърдо съм решил да направя нещо такова.

Ако администраторите решат - може и да го включат в новия сайт на клуба.

Първата стъпка е направена. Предварително се извинявам за вида на материала, но уеб дизайна не ми е силата, а и гледах да стане по-бързо.

Приемам материали и от други колеги.

http://info.datacom.bg/brandt/audi/remont/index.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Направил съм някои промени по генератора на Уеб галерии: Вече може да се редактират стари стъпки. Бутоните станаха пове4е, за това изгубиха наименованията си, но съм ги преместил на хинтове...

Адреса е същия:

http://karaivanoff.hit.bg/Source/GalleryGen.exe

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Отличен сайт с нагледни материали за 80(B3, B4), А6

ТУК

Ел. ремонти, смяна на консумативи и какво ли още не. От - до.

На всички които питат за такива материали - ето го сайта - дайте да копираме/преведем каквото има.

И много благодаря на всички задали ВАЖНИТЕ си въпроси в тази тема. Не че няма цял раздел СЕРВИЗИ и РЕМОНТИ. Не. Те искат точно НА ПЪРВОТО ИМ ПОПАДНАЛО МЯСТО да се ..... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Браво колега, аз май малко късно се включвам, а пък съм и новобранец с Ауди,

но пък идеята ти е страхотна. Ето малко помощ и от мен http://auto-moto.electromaniacs.org/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко полезни теми, извадени от форума на колегите с ФауВе- та :D

1. Подобряване работоспособността на фаровете:

- Link 1

- Link 2

- Link 3

2. Истински DRL или дневни светлини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже кое е релето за късите светлини /от тези на таблото с бушоните/ на Audi 80 -89/B3 ?

99,9% съм сигурен, че няма заводски реле. Виж и на схемата:post-427-1170252203_thumb.jpg

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Приятели, реших да позачистя темата, така че да е прегледна и да съответства на идеята си. Надявам се, че това няма да ви обиди. Всъщност мненията не са изтрити, и ако това мое действие не е било уместно, мога да ги върна всички. Все пак мисля, че тук е добре да пускаме само материали, които нагледно да показват операции по ремонт или замяна на части и възли по драгоценните ни возила. Въпросите си би трябвало да задаваме в съответните раздели на техническия подфорум, а тук само схеми, снимки, ръководства,и напътствия. Надявам се , че ще приемете малко самоволното ми решение. Ако не съм прав, ще върна нещата в предишният им вид. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

http://www.spetrov.com/remove-car-dent-with-airduster

Тук се твърди, че може да се оправят вдлъбнатини по шасито със сешоар и СО2, не съм го пробвал лично обаче!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един американски сайт в който пише много неща как се ремонтират. За съжаление на английски и с малко картинки но пък е доста богат. ЦЪК!

Как да изключим "електроник чек" системата при инсталация на ксенони. ЦЪК.

Ъпгрейди на осветителната система и дезактивиране на друг вид "autocheck". ЦЪК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Report18.htmПрижет колеги,очарован съм от начинанието на Brandt,много готина темичка,ето и моя принос,къде се намира филтъра на парното и как се сменя
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ето линк за колегите каращи старата стотица /С3/ относно това как да си почистят фаровете!

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=26566

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Още един линк за това как бихме могли да си регулираме дебитомера ако инжекциона е KE-Motronic на Ауди 100/С4 (може и на други модели ако версията на инжекциона/ЕКУ-то съвпада).

http://audibg.com/forum/index.php?act=findpost&pid=303792

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Светлини задна скорост

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=33970

Сваляне таван и претапициране

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=2106...D0%BD&st=20

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет колеги.Ето нещо полезно за АУДИ 80 В3.Аз лично съм се сблъсквал с този проблем и ще го споделя с вас ,за да ви бъда полезен.Разбрах от маистори,че В3 страдат от износване на уплатнителя на масления охладител,започва се със сълзене на масло от него,което в по-късен етап преминава в изхвърляне на маслото,както стана и с моята В3-ка.В Юнитрейд-Х този уплатнител струва 4.80 лв.с ДДС.Смяната е лесна,сваля се масления филтър 15,изваждат се маркучите(2 на брой) на охладителната система,които влизат в охладителя на маслото,след което се развива гайката 14(с лула 27),сваля се самия охладител 13 и на горния му краи лежи този уплатнител 12,почиства се охладителя и се сглобява по обратния ред.Ето и схемата с номерацията.Надявам се да ви бях полезен. :D;)

audi_80_b3.bmp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето от мен малко помощ

Мултимедийни ръководства по обслужване и ремонт на Ауди:

http://spynet.lv/~sp_home/manual.html

User Manual & Repair Manual (манджа с грозде за всякакви коли):

http://digital.ktu.lt/autoclub/files.html

И още:

http://www.efir.ws/forum/index.php?showtopic=5961

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Полиране на фарове (не съм го правил !) :

http://subaru-club.org/article.asp?ID=71&a...&ParentID=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, относно една идея на колегата Pif за която е дал схема и начин за направата на светеща топка за скоростния лост и благодарение на него и моето Ауди е вече с такава топка, бих искал да помогна на останалите които имат желание и търпение да си направят и на себе си с реални снимки, които направих по време на самата процедура.

1. Взимаме кутийка от компакт диск за да използваме прозрачният плексиглас на капака за направата на светловода на топката.

post-4088-1207768361_thumb.jpg

2. След като сме следвали инструкциите на Pif и сме изрязали плексигласа с нужната форма и размери и вградили в него двата светодиода трябва да получим следното:

post-4088-1207768701_thumb.jpg post-4088-1207768722_thumb.jpg post-4088-1207768757_thumb.jpg

3. Запояваме към нужните краища на светодиодите два проводника, като на единия слагаме резистора който сме си избрали в зависимост от силата на светлината която желаем да има бъдещата ни топка. След което прекарваме проводниците през предварително подготвената топка, на която е издълбано легло за светловода с диодите и дупка през която да минат проводниците.

post-4088-1207769123_thumb.jpg post-4088-1207769139_thumb.jpg post-4088-1207769163_thumb.jpg post-4088-1207769181_thumb.jpg

4. В завършен вид топката със сложената вече капачка трябва да изглежда по следният начин

post-4088-1207769296_thumb.jpg

5. След като топката вече е завършена и следва монтирането и в автомобила си избираме място от което да си хванем захранването за нея. Аз лично си избрах от осветлението на врътките на парното ( защото е най-близо и защото след това ще мога да си регулирам осветлението на топката посредством потенциометъра на таблото)

post-4088-1207769548_thumb.jpg post-4088-1207769583_thumb.jpg

Това е за сега от мен. Скромно но надявам се полезно!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Как да накараме бутона "REC" да работи без да включваме климатика - бутона "REC" на климатика на Б4

от колегата krasi85_

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...