J_O_R_O Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 Здравейте колеги, като врътна ключа да запаля и трябвя върна мн малко че да имам мигачи, фарове, парно и чистачки. Искам да го сменя или да го почистя малко, но немога да го махна. Някой ще ми каже ли как се маха. Мерси предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката_ Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 (Редактирано) На мойта съм го сменял/Б4/,незнам дали е същото но предполагам.Сваляш таблото,разкачаш буксите на клемореда и има две малки болчета/видийки/ които трябва да развиеш и готово. Редактирано 5 Февруари 2008 от Vankata_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icho_nomer_1 Публикувано 3 Март 2008 Доклад Share Публикувано 3 Март 2008 Здравейте колеги, като врътна ключа да запаля и трябвя върна мн малко че да имам мигачи, фарове, парно и чистачки. Искам да го сменя или да го почистя малко, но немога да го махна. Някой ще ми каже ли как се маха. Мерси предварително!!!Ако климореда е онази букса с многото кабели която се включва в паяка на ключа за паленето знам как се маха (Ауди 80 Б3 1.8 RU 88г.)1. Хващаш свирката на волана и с известно усилие дърпаш към теб, измъкваш малкото кабелче от клемата.2. Развиваш гайката която държи волана (желателно е по някакъв начин да отбележеш мястото на волана, където се зацепва със зъбите, защото после като го поставяш обратно няма да е центриран като караш направо)3. Сваля се пластмасата която е около ръчките за мигачи фарове... , та навеждаш се под ръчките от ляво и дясно има поедна кръстата видия, отвиваш ги и махаш пластмасата.4. Точно по средата на часовниците има две видии, отвиваш ги и нежно издърпваш уредите към теб, на гърба им има две широки букси, внимателно ги изваждаш и махаш уредите.5. Поглеждаш в дупката от дясно зад контактния ключ, има една алуминиева отливка и зад нея е клемореда. Нежно го издърпваш.6. На алуминиежата отливка има две дупки намазани с боя. С много тънка отверка бъркаш в тях и отвиваш винтчетата.7. Издърпваш паяка (на мен това ми беше повредата) от отливката и ако това най вероятно ти е повредата търсиш нов.8. Зглабянето е по обратния ред. Снимки нямам, когато се занимавах с това ми беше подпушила главата и само да снимки ми беше, но смятам че няма да са ти нужни.Търси оригинален паяк или клеморед (не знам как е научно казаноза) над 60 лв. по-евтините са боклуци, пробвал съм ги държат около година.Моя паяк видимо беше спукан и една пружина напъваше навън.Дано това ти е повредата и съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quad 405 Публикувано 3 Март 2008 Доклад Share Публикувано 3 Март 2008 може и без да сваляш волана само по внимателно вадиш таблото с уредите.леко на една страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 1 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2009 1. История на случката - прибирам се, гася колата, за да си отключа входната врата. Тръгвам да паля и се чува "чат" и ....тока в колата изгасва - няма аварийни, никакъв ток от никъде.2. Предположения- акумулатора изгорял (това го устаних веднага с мултицета, 10.4 V, а и като го вързах на зарядното качи до 14.6 V за 5 секунди и зарядното изключи, т.е. има пробив на клетка); вързах друг акумулатор, но нищо, дори бендикса на стартера не изхвърляше;- проблем в стартера - щом не изхвърля бендикса, значи е шалтера - сваляне на стартера, пълна профилактика и проба - работи нормално. Шалтера изхвърля;- някой от + вите кабели дава на маса - прегледах ги: от акумулатора към стартера, от стартера към динамото и от стартера към ключа - всичко ОК;- контактния ключ - свалих клемореда зад него и какво да видя - СЧУПЕН wall.gif3. Какво е станало всъщност - заради счупения клеморед и лошия контакт между пъпките на пластините при завъртане на контактния ключ, +са който трябва да се подаде към шалтера на стартерае бил с по-нисък волтаж, но достатъчен само да приближи (а не да залепи хубаво) пластината, която свързва +са от акумулатора с този на четките на стартера. В резултат на което консумацията на ток се повишава (ротора чрез четките иска да тръгне), но липсата на хубав контакт на пластината не позволява доставянето му. Амперажът се повишава и акумулатора прави пробив наклетка или свързва + и - са.4. Решението - нов клеморед и акумулатор.Клеморедът се сваля, като се махне таблото с уредите и зад контактния ключ, с малка права отверка се отвият две винчета без глава (заляти с боя и не се виждат, трябва да се изчопли). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoi4eto Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Може темата да е малко стара ама ми изникна един проблем ...та и аз да питам ?Тръгнах да паля аудито сложих ключа на контакт всички лампи светнаха и край ....така си остана на контакт!!!Върнах ключа в обратна посока (уж да загаснат) но си останаха включени усетих че нещо стана с ключа щото се върти много леко вече нямаше какво да направя излязох извадих клемите на акомулатора и това та там ... предполагам че целата тая гадост е от клемореда...Мисълта ми е следната преди две седмици си взех нов акомулатор има ли опасност това счупване на клемореда (така мисля че той е счупен) да се е получило от него ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 При теб, колега, е по-вероятно да е от патрона.Обикновенно се чупи опашката, която върти клемореда.За да се оправи проблема се сменя целия патрон.Проблема няма връзка с акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoi4eto Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Прав си точно патрона беше и но и клемореда смених...един ключар ми сложи патрон от голф 3 щот моя беше много скъп в сервиза на бош ми казаха цена 141 аз го смених за 60 с клеморед и работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 щот моя беше много скъп в сервиза на бош ми казаха цена 141 аз го смених за 60 с клеморед и работа! Пазарувал съм патрон и клеморед-читави и нови за около 20-25лв. бройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Колеги, здравейте! Да поизтупаме малко праха от темата. Пукнал ми се е клемореда, свалих го за смяна, но ударих греда. Всички нови клумореди, които пробвах, са с няколко мм по-къси от оригиналния и не контактуват с патрона. От къде да си купя клеморед, който да пасне? Ауди 80 б3, 1990-та, 1.8 бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Meyle пробва ли? На снимките гледам, че е малко по-дълъг от Vemo, Valeo... https://www.autopower.bg/контактен-ключ-audi-80-sedan-89-89q-8a-b3-1.8-s-d426c313.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Точно мейле пробвах последно. Пробвах и топран. А 2ра употреба не ми се иска, защото са на по 30 години. Търсил съм в аутостар и тех-ко в Пловдив. Майни, в кой магазин да ида? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване