Jump to content

Чистачки на Audi C4 и за кривите рамена.


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

На 18.11.2016 г. at 8:42, Lup40 написа:

Още един траен и лесен вариант, поне според мен, е ляво рамо от А6 Ц5. Маха се едното и се слага другото и чисти повече от добре, а и стой една идея по прибрано.

Имаме 3 Ц4ки вече с такива рамена и няма проблем с чистенето. :)

Lup40, не подвеждай колегите ! Чистачката от С5 изобщо не става. Рамото е по-дълго с повече от четири сантиметра и  в горно положение "чисти" покрива. И понеже е право по цялото си протежение, лежи косо, а не като оригиналната, успоредно на основата на стъклото. Колеги не се подлъгвайте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Val, не подвеждам никой! :D В момента две от колите ни (на баща ми и на брат ми) са с такива рамента от Ц5. Моята бивша кола (също Ц4) е с такова рамо. Вече може би година или две (може и повече) чистят без проблем, без да чистят покрива, без да закачат някъде, а също така стоят толкова добре, колкото и оригиналното!

Ако мислиш, че подвеждам някой, готов съм да направя снимки и да се види кое как стой и как чисти, за да не мислят хората, че си говоря ей тaка!

Все още твърдя, че е едно много добро решение на проблема! ;)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Val Както виждаш на снимката и двете коли са с дясно (шофьорско) рамо от C5, както се вижда пасва идеално и на двете коли. Стои една идея по-прибрано от оригиналното рамо на C4 и с чистачки тип "банан" чисти перфектно. Ако си пробвал с чистачки по-дълги от 55мм ще ти "чисти" тавана. И двете коли са с 55мм шофьорска и пасажерска чистачка, не закачат аболютно никъде и бонуса тук е, че не се налага през определено време да сваляш рамото и да бухаш с чука за да го изправяш.

20160413_191353.jpg

Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ляво от Ц5 се слага на мястото на лявото на Ц4. Маха се едното и се слага другото

Просто Elessar е имал предвид положението на колите на снимката. :) От изгледа на снимката лявата част на колите се пада от дясно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за объркването. Взима се шофьорското рамо от C5 преди фейслифта и се слага на мястото на шофьорското на C4, става на 100% без никакво преправяне :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което пиша е защото съм го изпробвал на моята С4 и на практика това се получава и то с пера 53 см. Ще го снимам и ще ви го покажа. Като се сложат рамената едно до друго, видимо това от С5 е значително по-дълго от това на С4-ката и съответно перото в най-горно положение излиза извън стъклото с толкова, колкото е по-дълго рамото. И аз много бих се радвал да ми паснеше без проблем но уви. Как при вас е идеално просто нямам обяснение. Съжалявам момчета, не се заяждам, но лошото е, че при мен просто не се получава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@radi_nrj И двете са с 55см на шофьорската и пасажерската. По-късно или утре ще ги снимам и ще кача снимка :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Val много е интересно това, което се получава при теб?!

Ние буквално махнахме старото рамо и сложихме от Ц5, прехвърлихме чистачката и готово, макс 10 мин. работа.

Има ли вероятност да си взел дясно, а не ляво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато го купих, момчето изрично ми каза, че е шофьорската. Ето и малко снимки. Много ми е странно!Photo0161.jpgPhoto0162.jpgPhoto0163.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един номер от вътрешната страна на рамото, ако може да го снимаш и да го качиш да видим какъв е.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ще пробвам с рамена от VW Passat 5 ,вчера ги мерих и двете рамена бяха с еднаква дължина(лявото и дясното) ,само още резултата не ми е ясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Val said:

Ето и малко снимки. Много ми е странно!Photo0162.jpg

 Що ми се струва, че това рамо е от десен волан и извивката е наопъки? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Elessar написа:

Има един номер от вътрешната страна на рамото

4B1955407A - това ли е, което ще пасне точно и няма да стърчи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сверих номерата и се оказа, че са ми набутали дясно вместо ляво рамо, както предполагахте! Успях да го сменя и нещата са съвсем други! По този повод искам да се ивиня на колегата Lup4o, че го обвиних несправедливо, че подвежда колегите!!! Прави сте нещата са идеални и пасват. Който може да си намери да слага смело, че трудно се намират ляви рамена!!! Успех !!!:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.02.2017 г. at 20:33, Elessar написа:

..... не се налага през определено време да сваляш рамото и да бухаш с чука за да го изправяш.

Може и бе да го сваляш и да биеш с чука. Просто спираш чистаяките в такова положение дето сте си го правили за снимка и натискаш основата до връщане в желаната позиция. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Shubert Благодаря колега за инфромацията :bia: Но се надявам с това рамо (от C5) да не ми се налага. Иначе преди да разберем за тази схема, ползвахме и ние схемата на колeгата Динков :)

Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 7.02.2017 г. at 20:50, stanis написа:

аз ще пробвам с рамена от VW Passat 5 ,вчера ги мерих и двете рамена бяха с еднаква дължина(лявото и дясното) ,само още резултата не ми е ясен.

във връзка с това - не стават,ъгъла е различен и чистачките опират в долната си част в уплътнението на стъклото,като на дясното е доста голямо изместването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...