Jump to content

100 2.5TDI-Защита при скъсан ангренаж


комбито

Recommended Posts

Колеги въпроса ми е за 100 2,5 ТДИ-ААТ мотора-дали знае някой имат ли буталата изчистен участък за да избегнат евентуален удар с клапаните при скъсване на ангренажен ремък?Благодаря предварително,дано темата е полезна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам -няма за съжаление :flehan: . Дизеловия двигател е без предкамера заради по-високата компресия и ако скъсаш ангренажния ремък се удрят клапаните в буталата, така че редовната смяна му е майката ;)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата трудно биха пострадали, по-скоро криви клапаните и някой път главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната струва 400-500лв и не си струва риска от скъсването да не говорим, че спокойно може да се кара 60+ х.км.

+ при потенцялно скъсване и последващ ремонт рискуваш никога да не стане същата кола а защита знам че имат някой ама бензинки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен когато се случи тази история бяха изкривени всичките клапани, смениха и леглата на изпускателните клапани + всички водачи. И разпределителния вал беше на 3 парчета. Даже не се беше скъсал ремъка, беше се разжлямбило ремъчното колело, което е на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата трудно биха пострадали, по-скоро криви клапаните и някой път главата.

зависи с какви обороти си или дали си на скорост :hilezh: че току виж освен бутало, клапани, водачи и някоя биела се наложило да сменяш :hilezh:

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи с какви обороти си или дали си на скорост :hilezh: че току виж освен бутало, клапани, водачи и някоя биела се наложило да сменяш :hilezh:

Зимата 2005-2006 когато навън беше -20 ми се наложи спешно да отида до село и бях по пътя на трета с около 4000 оборота и като рекох да сложа 4 -та нещо се обърка и влезе 2-ра-колата удари докрай оборотомера и за секунди изключи мотора по свръх обороти -обаче нищо не и стана-само хвърли перките на виското-сякаш на струг някой ги беше отрязал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Зимата 2005-2006 когато навън беше -20 ми се наложи спешно да отида до село и бях по пътя на трета с около 4000 оборота и като рекох да сложа 4 -та нещо се обърка и влезе 2-ра-колата удари докрай оборотомера и за секунди изключи мотора по свръх обороти -обаче нищо не и стана-само хвърли перките на виското-сякаш на струг някой ги беше отрязал...видях това чак след месец, като отворих капака да долея на чистачките....

:hilezh: Аа-а-а-аах-ах :hilezh:

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата 2005-2006 когато навън беше -20 ми се наложи спешно да отида до село и бях по пътя на трета с около 4000 оборота и като рекох да сложа 4 -та нещо се обърка и влезе 2-ра-колата удари докрай оборотомера и за секунди изключи мотора по свръх обороти -обаче нищо не и стана-само хвърли перките на виското-сякаш на струг някой ги беше отрязал...

имах предвид ако се скъса ремъка и си на скорост, колега :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах предвид ако се скъса ремъка и си на скорост, колега :hilezh:

Ясно-бях схванал НА СКОРОСТ иначе-за това разказвах.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)
Ето как изглеждат буталата на моята А6 с ААТ двигател :

Audi-007.png

:hilezh: Благодарности на колегата за този фотос-доколкото виждам от него има освобождаване на местата върху челата на буталата където са клапаните -според мен на ААТ мотор може да се говори за защита на клапаните!!!

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам -няма за съжаление :( . Дизеловия двигател е без предкамера заради по-високата компресия и ако скъсаш ангренажния ремък се удрят клапаните в буталата, така че редовната смяна му е майката :hilezh:
Колегата го е казал точно и изчерпателно дизела няма защита така че не си навивайте филми.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата го е казал точно и изчерпателно дизела няма защита така че не си навивайте филми.

Добре де на снимката ясно се виждат освободени участъци на челата на буталата , срещу позициите на клапаните от главата за да се избегне евентуален удар ако се скъса ангренажният ремък и останат отворени клапани да се вместят точно в тези по-ниски места в челата на буталата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спорете за ясни неща колеги! На конкретния двигател - ААТ и въобще дизелаците няма "защита" от приятелска среща на бутала и клапани. Доброто решение е, че повдигачите обират голяма част от удара и поражения по буталата обикновено почти няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де на снимката ясно се виждат освободени участъци на челата на буталата , срещу позициите на клапаните от главата за да се избегне евентуален удар ако се скъса ангренажният ремък и останат отворени клапани да се вместят точно в тези по-ниски места в челата на буталата....

а замислял ли си се че това е нужно за да не застигне буталото клапана по време на нормалната си работа, когато ремъка е здрав все още.

нищо няма да спаси клапаните при скъсан ангренаж.. дето се вика.. кат се отварят много.. буталото ще им изкриви главите :P

по буталата няма да има проблеми, но хидравличните повдигачи също стават за кофата след тази среща.

Стани ви е написал 4е понякога и разпределителния вал отива при клапаните и повдигачите.

извод - не ги стискайте тез 400лв.. сменете си двата ремъка и 4-те ролки! спестявате си други 1500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...