комбито Публикувано 3 Март 2008 Доклад Share Публикувано 3 Март 2008 Колеги въпроса ми е за 100 2,5 ТДИ-ААТ мотора-дали знае някой имат ли буталата изчистен участък за да избегнат евентуален удар с клапаните при скъсване на ангренажен ремък?Благодаря предварително,дано темата е полезна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Март 2008 Доклад Share Публикувано 3 Март 2008 (Редактирано) Доколкото знам -няма за съжаление . Дизеловия двигател е без предкамера заради по-високата компресия и ако скъсаш ангренажния ремък се удрят клапаните в буталата, така че редовната смяна му е майката Редактирано 3 Март 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankosp Публикувано 4 Март 2008 Доклад Share Публикувано 4 Март 2008 Колега мой приятел наскоро скъса ангренаж на същия мотор като го отвориха нямаше проблем с буталата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Март 2008 Доклад Share Публикувано 4 Март 2008 Буталата трудно биха пострадали, по-скоро криви клапаните и някой път главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Март 2008 Доклад Share Публикувано 4 Март 2008 Смяната струва 400-500лв и не си струва риска от скъсването да не говорим, че спокойно може да се кара 60+ х.км.+ при потенцялно скъсване и последващ ремонт рискуваш никога да не стане същата кола а защита знам че имат някой ама бензинки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 5 Март 2008 Доклад Share Публикувано 5 Март 2008 При мен когато се случи тази история бяха изкривени всичките клапани, смениха и леглата на изпускателните клапани + всички водачи. И разпределителния вал беше на 3 парчета. Даже не се беше скъсал ремъка, беше се разжлямбило ремъчното колело, което е на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 6 Март 2008 Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 (Редактирано) Буталата трудно биха пострадали, по-скоро криви клапаните и някой път главата.зависи с какви обороти си или дали си на скорост че току виж освен бутало, клапани, водачи и някоя биела се наложило да сменяш Редактирано 6 Март 2008 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 6 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 зависи с какви обороти си или дали си на скорост че току виж освен бутало, клапани, водачи и някоя биела се наложило да сменяш Зимата 2005-2006 когато навън беше -20 ми се наложи спешно да отида до село и бях по пътя на трета с около 4000 оборота и като рекох да сложа 4 -та нещо се обърка и влезе 2-ра-колата удари докрай оборотомера и за секунди изключи мотора по свръх обороти -обаче нищо не и стана-само хвърли перките на виското-сякаш на струг някой ги беше отрязал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 6 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 (Редактирано) Зимата 2005-2006 когато навън беше -20 ми се наложи спешно да отида до село и бях по пътя на трета с около 4000 оборота и като рекох да сложа 4 -та нещо се обърка и влезе 2-ра-колата удари докрай оборотомера и за секунди изключи мотора по свръх обороти -обаче нищо не и стана-само хвърли перките на виското-сякаш на струг някой ги беше отрязал...видях това чак след месец, като отворих капака да долея на чистачките.... Аа-а-а-аах-ах Редактирано 6 Март 2008 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 6 Март 2008 Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 Зимата 2005-2006 когато навън беше -20 ми се наложи спешно да отида до село и бях по пътя на трета с около 4000 оборота и като рекох да сложа 4 -та нещо се обърка и влезе 2-ра-колата удари докрай оборотомера и за секунди изключи мотора по свръх обороти -обаче нищо не и стана-само хвърли перките на виското-сякаш на струг някой ги беше отрязал...имах предвид ако се скъса ремъка и си на скорост, колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 6 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2008 имах предвид ако се скъса ремъка и си на скорост, колега Ясно-бях схванал НА СКОРОСТ иначе-за това разказвах.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pelala Публикувано 30 Март 2008 Доклад Share Публикувано 30 Март 2008 Ето как изглеждат буталата на моята А6 с ААТ двигател : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 31 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2008 (Редактирано) Ето как изглеждат буталата на моята А6 с ААТ двигател : Благодарности на колегата за този фотос-доколкото виждам от него има освобождаване на местата върху челата на буталата където са клапаните -според мен на ААТ мотор може да се говори за защита на клапаните!!! Редактирано 31 Март 2008 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 31 Март 2008 Доклад Share Публикувано 31 Март 2008 Доколкото знам -няма за съжаление . Дизеловия двигател е без предкамера заради по-високата компресия и ако скъсаш ангренажния ремък се удрят клапаните в буталата, така че редовната смяна му е майката Колегата го е казал точно и изчерпателно дизела няма защита така че не си навивайте филми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 1 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2008 Колегата го е казал точно и изчерпателно дизела няма защита така че не си навивайте филми.Добре де на снимката ясно се виждат освободени участъци на челата на буталата , срещу позициите на клапаните от главата за да се избегне евентуален удар ако се скъса ангренажният ремък и останат отворени клапани да се вместят точно в тези по-ниски места в челата на буталата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 1 Април 2008 Доклад Share Публикувано 1 Април 2008 Вижда се,ама се удрят и туй то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 1 Април 2008 Доклад Share Публикувано 1 Април 2008 Не спорете за ясни неща колеги! На конкретния двигател - ААТ и въобще дизелаците няма "защита" от приятелска среща на бутала и клапани. Доброто решение е, че повдигачите обират голяма част от удара и поражения по буталата обикновено почти няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Април 2008 Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 Добре де на снимката ясно се виждат освободени участъци на челата на буталата , срещу позициите на клапаните от главата за да се избегне евентуален удар ако се скъса ангренажният ремък и останат отворени клапани да се вместят точно в тези по-ниски места в челата на буталата....а замислял ли си се че това е нужно за да не застигне буталото клапана по време на нормалната си работа, когато ремъка е здрав все още.нищо няма да спаси клапаните при скъсан ангренаж.. дето се вика.. кат се отварят много.. буталото ще им изкриви главите по буталата няма да има проблеми, но хидравличните повдигачи също стават за кофата след тази среща.Стани ви е написал 4е понякога и разпределителния вал отива при клапаните и повдигачите.извод - не ги стискайте тез 400лв.. сменете си двата ремъка и 4-те ролки! спестявате си други 1500лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване