L&R Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Аз пък съм много доволен от този тук: sklad66.com това са твоите хора, цената е нормална Link to comment Share on other sites More sharing options...
nifcho Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Мисля, че този линк е баш за тази тема: http://store5.data.bg/auto215/VAG-COM%20Manual%20BG.pdfЕто и линк от темата от която съм го взел: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74392 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaiZen Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Искам да попитам на моето А3 1997 1.8T AGU, може ли с Vag-Com да се активира фаровете да се пускат като запаля? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Да, цените ни не са от най-ниските, но всичко работи по перфектен начин и с пълна функционалност.За HEX-USB+CAN за VCDS сега с версия 10.61http://sklad66.com/cms/VCDS-VAG-COM.htmlПредлагаме продукт, който е перфектно копие на оригинала.Предлагаме най-добрата (според нас) реплика с множество предимства. Не виждам аналог сред копията.Има ли предимства новата версия ? – да и за стари и за нови коли, нов фърмуер и т.н.т. Китайските кабели за версия след 908 :Oпростени спрямо оригиналната схема. С "новата" китайска версия на 10.60 не работят живите данни, long coding и др.А посоченият по-горе линк е с копират текст (вече не актуален) от нашият сайт, и написаното въобще не е приложимо за този модел китайски кабел.Срещу заплащане, вече можем да обновяваме и преработваме до нормално работно състояние и този модел китайски кабели.За нашите кабели:Ако няма промяна на фърмуера – просто си ползвате новата версия от нас.Ако има – пращате ни кабела ...Нашите кабели по никакъв начин може да бъдат повредени от софтуера.Също така има и избор на няколко езика езика.За KKL за Vag-Com 409 и vcds lite и др.http://sklad66.com/cms/VAG-COM.htmlСъщо е комплектован с наши решения. И двете версии може да се ползват пълноценно.Плюс още доста неща...И само за любимия му клуб са възможни някои предимства... на ЛС.Пишете ми, ако имате въпроси. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuvoari Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Да, цените ни не са от най-ниските, но всичко работи по перфектен начин и с пълна функционалност.Нашите кабели по никакъв начин може да бъдат повредени от софтуера.А гарантирате ли ,че вашите кабели няма да бъгнат нещо по софта на колата,защото съм чувал ,че имало такива (нямам впредвид вашите)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cucurko Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Вземи си кабел с CAN, няма смисъл да си даваш парите за толкова стари версии. Може да потърсиш някакъв среден вариант, с VCDS 8xx или 9xx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L&R Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Дори и с оригинален кабел от Ростеч може да си бъгнеш колата, този софтуер е средство с което могат да се направят много хубави неща, но и големи бели , ако не внимаваш и не четеш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cucurko Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 (edited) Дори и с оригинален кабел от Ростеч може да си бъгнеш колата, този софтуер е средство с което могат да се направят много хубави неща, но и големи бели , ако не внимаваш и не четеш.Функциите за диагностика мисля, че са напълно сейф. Софтуерът те предупреждава ако тръгнеш да пипаш по опасни работи, нещата са разделени. Edited October 18, 2010 by Cucurko Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 да може да се "бъгне" колата, най-вече чрез кодиране и адаптациипо скоро ще се разконфигурира бутоните в лявата част са безопасни, бутоните в дясната част са по-опасниако си с китайски кабел, модел който се делицензира след няколко минути работа е възможно да се омажат нещата и при рутинно кодиране/адаптиранемного е важно в прозореца about информацията за лиценза да бъде постоянно в режим на Fuly Registered / Activated Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboKiller Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Възможно ли е с ваг-кома да настроя заводската аларма да управлява ел стъклата да се вдигат автоматично след заключването на автомобила Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboKiller Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 В коя група(номер) мога да вида колко надува турбото ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboKiller Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 В коя група(номер) мога да вида колко надува турбото ?115 група от Engine ....blocks.... се проверява, но нещо немога да го схвана кое да гледам щото пише в MBAR ...мега/мили барове.... и некфи числа като 970.... при настапване до край 1080МБАР ...някакви идей ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 никакви идей за мегабара Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todir Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 (edited) ~1000 милибара са 1 бар което ние тука наричаме 1 атмосфера. Това е нормалното атмосферно налягане, всичко отгоре е надува. Примерно 1500 мбара са 0,5 бара над атмосферното налягане, 2000 мбара 1 бар и т.н. Нормално стоковия тръц трябва да надува до около 1600-700(0.6) пик и 1500 холд(0.5). Почва да надува от около 2к оборота и на 6 започва да пада. Това 1080 милибара на колко оборота е?И по добре си пусни друга тема или потърси да ъпнеш такава в която се е обсъждало това понеже тука се говори за съвсем различни неща. Edited November 17, 2010 by Todir Link to comment Share on other sites More sharing options...
drob4o Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 (edited) Искам да попитам на моето А3 1997 1.8T AGU, може ли с Vag-Com да се активира фаровете да се пускат като запаля?Не може.Възможно ли е с ваг-кома да настроя заводската аларма да управлява ел стъклата да се вдигат автоматично след заключването на автомобилаНе може, тази функция е заложена хардуерно в самият блок на централното и не само там, а не е софтуерна функция на същият този блок. Двата блока са с различни каталожни номера. Edited November 17, 2010 by drob4o Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboKiller Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 ~1000 милибара са 1 бар което ние тука наричаме 1 атмосфера. Това е нормалното атмосферно налягане, всичко отгоре е надува. Примерно 1500 мбара са 0,5 бара над атмосферното налягане, 2000 мбара 1 бар и т.н. Нормално стоковия тръц трябва да надува до около 1600-700(0.6) пик и 1500 холд(0.5). Почва да надува от около 2к оборота и на 6 започва да пада. Това 1080 милибара на колко оборота е?И по добре си пусни друга тема или потърси да ъпнеш такава в която се е обсъждало това понеже тука се говори за съвсем различни неща.това 1080 е на место, в смисъл изключена скорост....утре ще пробвам в движение на 4-5 та с пълна газ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Преди това пробвай да се научиш как се пише в мн. ч. и къде е разликата между мили и мега. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboKiller Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Преди това пробвай да се научиш как се пише в мн. ч. и къде е разликата между мили и мега.не дръж много на тия неща Link to comment Share on other sites More sharing options...
dak Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Колеги , при смяна на кодировката на климатроника има ли значение какво въвечдам в полето WorkShop Code ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
drob4o Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Колеги , при смяна на кодировката на климатроника има ли значение какво въвечдам в полето WorkShop Code ???Ти там нищо не може да въведеш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Важна информация, за да не търсите несъществуващи проблеми ....Всички китайски кабели за VCDS 10.60 не работят коректно!Тези кабели не декодират правилно кодовете за грешки, извеждат грешни кодове и от там грешно описание за грешката. Информацията е вярна само за първият код.Също така не показват всички стойности в полетата за живи данни. Тук съм дал примери, повече информация начин и начин на проверка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
REISTAR Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 колеги мнение за еи тая щуротиика кат нямаме модул за 30лв дали си струва или поредния китаиски боклук http://aukro.bg/item1327795666-avtomatichn...arove-dtrl.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
dak Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 (edited) Ти там нищо не може да въведеш.Въвеждам без проблем колега ! Моля някой да ми каже каква е правилната кодировка на климатроника на А4 2.6 95г. включително и в WorkShop Code полето В момента съм с Software Coding 00040 и WorkShop Code 00000 Edited November 23, 2010 by dak Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGCOM Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 (edited) Въвеждам без проблем колега ! Моля някой да ми каже каква е правилната кодировка на климатроника на А4 2.6 95г. включително и в WorkShop Code полето В момента съм с Software Coding 00040 и WorkShop Code 00000когато в настройките на vag-com/vcds за wsc е въведено 00000 се използва wsc кода програмиран вече в контролераwsc е кода на сервизанай-добре е да стой на 00000 - така си остава такъв какъвто е билhttp://www.ross-tech.com/vag-com/tour/option_screen.html Edited November 23, 2010 by VAGCOM Link to comment Share on other sites More sharing options...
K4m3n Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Някой има ли представа как се отварят и затварят апаратите за задните накладки при А6 2004г. с vag-com? Влизах в basic settings, цъках там оpen,close ама нищо. Някой ако може да даде стъпка по стъпка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now