Jump to content

Recommended Posts

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB6.html

тук я има процедурата на 09-Elec. Ctrl. Mod. K1 – KWP1281

Пробвах на А3 и за жалост въобще няма този модул :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kapitango е написал за смяната на интервала. За нулирането се поразрових и навсякъде пише само комбинацията с бутоните на таблото. Чрез Vag-Com никъде не намерих да има описано нулиране на сервизните интервали.

след като промениш интервалите инспекциите се нулират ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересна и деликатна материя !!!

А дали нещо полезно може да се направи на Б4 1995 1.9 ТДИ

В смисъл нещо по интересно от стандартните проверки за грешки, които дори и аз успявам да направя!!

Благодаря!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имам следния проблем-в Германия незнайно защо ми бяха свили машинката за централното сложих нова адаптирах ключа да отключва и заключва централното но не мога да се отворя как да активирам алармата имиш ли някакво инфо по този въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много полезно е, да си направите фаровете да се пускат сами, като запалите. Особено сега е наистина полезно. Трябва само да прекодирате района на холандия примерно в 9тия канал там забраих го къв беше. Това е за B6, но предполагам че и при А3ките става.

Не на всички B6 става. При мен и при повечето колеги модула включва автоматично само габаритите, но късите не ще. Firmware на модулите явно е с леки разлики.

А относно поста на K4m3n и по-специално активирането на Cruise Control: при B6 също не винаги става. Трябва в кормилната кутия да имаш инсталирана определена хардуерна версия на мултифункционалния контролер. Някои А4-ки имат по-старата версия.

Абе изглеждат прости нещата... и те всъщност са или поне можеха да бъдат прости, ако информацията не се криеше толкова много от страна на всичките производители. Но уви, любителите като нас могат да срещнат всякакви подводни камъни заради това че няма от къде да четат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имам следния проблем-в Германия незнайно защо ми бяха свили машинката за централното сложих нова адаптирах ключа да отключва и заключва централното но не мога да се отворя как да активирам алармата имиш ли някакво инфо по този въпрос

Кой модел ти е A4-ката. Мисля, че имам това, което ще ти свърши работа :hilezh:

А относно поста на K4m3n и по-специално активирането на Cruise Control: при B6 също не винаги става. Трябва в кормилната кутия да имаш инсталирана определена хардуерна версия на мултифункционалния контролер. Някои А4-ки имат по-старата версия.

Това означава ли, че на някой модели на B6 не може да се инсталира допълнително Cruise Control? Защото скоро мислехме да пробваме с едно приятелче :hilezh:

Редактирано от K4m3n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава ли, че на някой модели на B6 не може да се инсталира допълнително Cruise Control? Защото скоро мислехме да пробваме с едно приятелче :hilezh:
Да, означава. В смисъл, физически няма проблем, но е възможно да не успеете да го накарате да функционира. Вижте версията на контролера на мултифункционалния волан - има само една, която поддържа темпомат. Сега много ми се спи и ме мързи, та ще взема да дремна, но ако ме подсетиш на ЛС, може да се разровя, да проверя и да ти кажа коя е правилната версия. Може да питаш колегата M, той е доста в час и е минавал по този път. Доколкото знам, специално си е поръчвал по-новия електронен модул и си е upgrade-вал с него стария, за да подкара cruise controla.
колега имам следния проблем-в Германия незнайно защо ми бяха свили машинката за централното сложих нова адаптирах ключа да отключва и заключва централното но не мога да се отворя как да активирам алармата имиш ли някакво инфо по този въпрос
Алармата е различен модул от централното. Т.е. може да имаш централно, а да нямаш аларма.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 2000г.,модула за централното е с 3 букси-дистанционното е с 3 позиции откл.,закл. и отваряне на багажник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8) Как да сменим Start Screen на навигация RNS-E

[select]

[37-Navigation]

[10-Adaptation]

Enter 18 in "Channel Number"

И задавате някоя от следните стойности:

0 = Стандартен Start Screen

1 = Audi S3 Start Screen

2 = Audi S4 Start Screen

3 = Audi RS4 Start Screen

4 = Audi TT Start Screen

s3rd4.th.jpgthpix.gifs4eb0.th.jpgthpix.gif

rs4gz7.th.jpgthpix.gifttdb2.th.jpgthpix.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги можете ли да ми помогнете по този случай http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=49926 исках да ви питам на лични съобщения нно странно защо не мога да пратя на никой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересна и деликатна материя !!!

А дали нещо полезно може да се направи на Б4 1995 1.9 ТДИ

В смисъл нещо по интересно от стандартните проверки за грешки, които дори и аз успявам да направя!!

Благодаря!!

Да на TDI може да се правят много интересни неща - оригиналното описание е тук - http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

както и логин паролата за ТДИ

Във VW форума имаше доста интересна тема на за TDI и Injection Timing, потърси я.

Внимавайте при пробите или поне записвайте какви са оригиналните стойности по каналите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не :hilezh: тез работи не са възможни за PD.

При PD нещата са съвсем различни.

виждам аз вижда :lol:

За това питам за друг линк да ги видим как стоят там нещата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Стават и на ПД само че, са различни числата и на различни позиции в реда,трябва а се чете внимателно прозорчето с хелпа което се показва като сложиш мишката над числата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

Днес направих манипулацията за активиране сигнализацията за колан. Всичко мина О'К, но освен че като дам на контакт ми светва една лампичка за колана, която изгасва след 4 секунди независимо дали съм сложил колана или не. Някой знае ли каде е проблема?

Пова което направих е в 17-Instruments дадох recode и въведох 02xxx. Колата е А4 2.0 2001г. АЛТ мотор

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Днес направих манипулацията за активиране сигнализацията за колан. Всичко мина О'К, но освен че като дам на контакт ми светва една лампичка за колана, която изгасва след 4 секунди независимо дали съм сложил колана или не. Някой знае ли каде е проблема?

Пова което направих е в 17-Instruments дадох recode и въведох 02xxx. Колата е А4 2.0 2001г. АЛТ мотор

Мерси предварително!

И при мен е така, защото нямаме датчици :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях чел във форума на VWVORTEX, че си имат реле с номер 132, което служи за автоматично запалване на фаровете. В момента не мога да намеря линк за тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...