Jump to content

Recommended Posts

Преди 3 часа, CVT написа:

Хехехе, сменяш софтуера на таблото и готово - лесно на думи, но доста трудно на практика.

Не е чак толкова лесно, така е. То е относително лесно да налееш софта, но после следват мъките по имобилайзера и всичко друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го ъпдеитна заради датчика за нивото на маслото.АЛТ е проблемния с маслото и трябва да се смени щеката с малко по къса и затова трябва да се ъпдеитне софтуера за да може визуалното отчитане на маслото да е вярно с датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли...

Датчика вижда колко е маслото. Само че като падне от Макс до средата и пищи че е намаляло. После от средата до Мин пак ще писне.

На тоя мотор не му е проблема в софта на таблото, а в куп други неща, които швабата не е измислил правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ndp007 написа:

.......... и трябва да се смени щеката с малко по къса и затова трябва да се ъпдеитне софтуера за да може визуалното отчитане на маслото да е вярно с датчика.

Е ти ме уби!!! Ако щеш да направиш 15 ъпдейта на таблото, датчика пак при едно и също ниво ще реве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Днес ми светна индикатора за износени накладки. Реших да направя една диагностика, но не иска да се свърже с абс модула. До сега не съм имал никакви проблеми - правил съм си диагностика много много пъти. Свързвал съм се с абс модула, но днес вече не иска. Пробвах и се свързах с всички други контролери, само с този не иска. Някакви идеи от какво може да е? Прегледах и бушоните - здрави са.

DSC00472.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 bar,като прибавим и атмосферното,на vcds го виждаш като близо 2 бара

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магарии по колите всякакви,гледа се и горивото на 8 канал,а това че пиква да 2.1 за сега не е драма.Понякога виждам пипано гориво, надува стоков,карай и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да си адаптирам дроселовата клапа и това реостата което е на педала на газта забравих как му се вика дето дава газ.Как става тази операция. Когато я гледах с вагком при натисната газ до край едното беше на 100 а другото на 95 процента.Как с вагком да проверя този реостат във всеки един момент дали работи добре защото когато тръгвам на първа давам газ но колата малко не ще да тръгва и тресе и трябва да и подам повече но в един момент яко се форси. Или ако някой знае друга причина да каже.Двигателя е АЛТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логични, променят се в зависимост от шофирането. В лога при определени условия се търси логика,8,10,11 канал дават представа за поведението на турбото и дебитомера ,които са определящи за динамиката на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, който е ползвал успешно vcds на win 7 и след това, ако е минал на win 10, може ли да каже дали има драми, или си работи успешно на 10-ка, или трябва някакъв ъпгрейд да се направи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 4/15/2016 at 10:46 AM, AsK said:

Някой, който е ползвал успешно vcds на win 7 и след това, ако е минал на win 10, може ли да каже дали има драми, или си работи успешно на 10-ка, или трябва някакъв ъпгрейд да се направи? 

 

При мен се прецака и не разпознава кабела като го бодна в компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Малко помощ за лаик!?Какжо да запиша от vcds и да го покажа на по разбиращите от мен за да си кажат мнението дали колата работи както трябва?На мен не ми харесва,но всички майстори е ОК.Май не им  се занимава толкова.Става дума за обороти,мощност,харч на нафта и др.подобни.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...