Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, някой може ли да ми потвърди до колко верни са показанията на група 115 относно налягането на турбото.

Колата е Б6-ца 1,8т AVJ.

Чудя се дали има смисъл от буустметър. Човека който ми прави ремапа каза че показанията на 115 са калкулирани и не е задължително да са верни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Chanel 115: Charge Pressure Control

  • 1: Engine Speed (G28) ..........
  • 2: Engine Load ..........
  • 3: Boost Pressure (specified) ..........
  • 4: Boost Pressure (actual) ..........

 

В трета група са ти калкулираните от компютъра стойности на MAP-а, в четвърта група са ти отчетените от MAP сензора стойности. Те ще са толкова коректни (и верни), колкото и коректно работи той.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте,смених лаптопа и естествено уиндоус 10.Включвам кабела на вагком-а и неще да го инсталира.Иначе на уиндоус 7 си бачкаше нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих това от клипчето и пак не става.Не съм спец по компютрите,но на диска който върви с кабела(купен преди 3 год.)има видео как става за уиндоус 7,тоест първо драйверите,после кабела в лаптопа и сам се инсталира,след това някакъв компорт сменя се номера и т.н.

Но при уиндоус 10 /64бит правя следното:кликам на drivers exe от диска следвам стъпките и ми казва че са инсталирани успешно.Мушкам кабела в усб-то,чува се един звук и нищо друго не се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре e да намериш някое хлапе да ти го инсталира. Но това за позволяването на неподписаните драйвери трябва да се направи при инсталирането, иначе няма шанс да тръгне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било интересно - може ли, използвайки VAG-COM, да се провери софтуера на автомобил и по-конкретно - дали един автомобил е със софтуер от друг. Например AHF със софт/карти от ASV.
Имаме един квартален "тунер", който все се хвали че неговата 90-ка била със софтуер от 110кс, като реално не се усеща никаква разлика, спрямо преди.
Аз лично като правих моята, директно взех компютър от по-мощния мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е с ВАГ-КОМ, но само по коствен начин. Трябва да намериш още една кола (същия модел, година и двигател) която не е чипната и да стравниш логовете на буста например.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги... От няколко седмици съм горд собственик на звяра от аватара ми...Замених старото А3 1.8 97г  с А3 1.6 sportbag ultra 2014г.  И да не изоставям от модата си купих кабел vag com 15.7.1 

 

Искам да променя някой неща , като :

мигачите да мигат 5 пъти вместо 3 по подразбиране,

при даване на контакт стрелките да правят оборот до края на сверите,

Да дезактивирам дневните светлини ( допълнителното меню,което се появява в ММИ)

Да си пусна хронометър и температурата на маслото на дисплея на таблото

Да ми сваля надолу дясното огледало при задна скорост за да се вижда бордюра при паркиране

Ако има възможност за активирване на comming home, защото го нямам като екстра,

да издава звук с клаксона при заключване ...

Да изключа опцията старт/стоп , защото според мен е нещо ненужно и ще доведе до по бързо амортизиране на стартера и акумулатора...

cornering с фаровете за мъгла  и тн....

 

Инсталирах софтуера и вързах колата с лаптопа и всичко тръгна от раз...

За всички тези неща намерих командите в нета(обяснени с картинки дори) , обаче са за версия 12.12 и при моята 15.7.1  малко се разминават....и абсолютно нищо не направих ,защото ме беше страх да стрелям на посоки...

 

 

Ще съм много благодарен ако някой ми даде файл с командите за моята версия, или поне линкове от където да прочета някой неща...

 

Слагам pdf от който гледах , лошото е ,че обясненията са на испански(който владея перфектно) картинките на немски(и дума не знам) а интерфейса на програмата ми е на английски

VAGCOM.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега CVT,значи ако правилно съм разбрал първо вкарвам в усб,правя това с неподписаните драйвери,слагам диска и инсталирам драйверите от него.Ще ти бъда много благодарен ако ми обясниш цялата инсталация стъпка по стъпка и как се прави(сменя)номера на компорта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не мога да ти кажа точната процедура, защото нямам точно твоята версия на ВАГ-КОМ (даже и не знам коя версия се опитваш да инсталираш), но мога да ти кажа в общи линии какво трябва да се направи.

 

Значи да започнем с драйверите. Тези драйвери които са ти пратили с кабела не са подписани с цифров сертификат. С други думи произхода им е неизвестен и могат да съдържат вируси и т.н. Windows 7 (64-битовата версия) и всяка по-нова версия на Windows след това не позволява да се инсталират неподписани драйвери. Обаче има начин да се позволи като се използва процедурата в клипчето, но само до следващото рестартиране.

 

Така че трябва да направиш следното:

1.    Деинсталирай VCDS и драйверите му ако в момента са инсталирани но не работят.
2.    Изпълни процедурата в клипчето. След като я изпълниш компютъра ти ще се ботне в режим който позволява да инсталираш неподписани драйвери до следващото рестартирване.
3.    Инсталирай драйверите на кабела и VCDS по инструкциите които имаш.

 

След като драйверите се инсталират и тръгнат, те ще продължат да работят и след рестартирване на Windows. Няма нужда да правиш тази процедура всеки път.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,ще опитам само не разбрах по време на процедурата с неподписаните драйвери и инсталирането на драйверите от моя диск,кабела трябва ли да е включен в лаптопа.Иначе кабела ми е KKL и може да работи VCDS LITE, VAGCOM 312 , 409.1понеже тези версии ги има на диска от склад66.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на процедурата в клипчето - не или няма значение. По време на инсталацията на драйверите мисля че трябва. Ако не стане, деинсталирай и пробвай но другия начин.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега справих се,първо включих кабела и след това клипчето с неподписаните драйвери и после драйверите от диска.От усб порта промених номера.Накрая стартирах VCDS Lite  от диска но го активирах в ограничената версия(нелицензирана)защото не ми прие ключа за активация от предишния ми лаптоп.Предполагам трабва да пратя на склад66 computer ID:............. и да ми пратят ключ за активиране на пълната версия.

Благодаря отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даите идея за софтуер да намеря. Имам кабел в деваис мениджър ми го показва като рос тек кабел ама като опитам тест на VCDS Release 11.11-15.7 всеки път дава Interface not found пробвах с всички драивъри от най старите към най новите и все така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самия кабел коя версия пише? Трябва да използваш същата версия VCDS като тази на табелката на самия кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено с VCDS 12.12 ще стане. Някой колега който го има да ти го изпрати. Лошото е че в момента не го виждам по торентите. Моя е 11.11.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го тук: http://diagnostic-world.com/pages/vag_com_vcds_installer_12120_software_236762.cfm

 

Сканирай го много сериозно за вируси обаче или най-добре използвай някой стар лаптоп дето е за такива неща. След това не го ъпдейтвай, в противен случай ще спре да работи.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще го пробвам (сега пробвах една друга 12.12 и освен че понякога дава проблем с лиценза работи) благодаря ти много CVT от 3 дни се боря с тоя софтуер :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, CVT said:

Намерих го тук: http://diagnostic-world.com/pages/vag_com_vcds_installer_12120_software_236762.cfm

 

Сканирай го много сериозно за вируси обаче или най-добре използвай някой стар лаптоп дето е за такива неща. След това не го ъпдейтвай, в противен случай ще спре да работи.

 

Тази версия не работи за мен ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги намерих един който що годе работи самоче за някои функции (най вече Auto-scan) дава проблем че няма лиценз. В About менюто пише "Unregistered/Unauthorized" дали има начин да се кракне или активира без да си копувам кабела за 350 долара или само това е опцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,  с vag-com може ли да се активира coming home ,при положение, че колата я няма като екстра??? 

 

И също така дали може да се промени комфорта , при еднократно натискане на бутона на ключа да се вдигат прозорците,а не със задържане???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...