Jump to content

Recommended Posts

Колега, извинявай, но си бос по темата и не виждам как изобщо помагаш на колегата по-горе като твърдиш че проблема който той е срещнал не съществува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно сериозен. Всички 64-битови версии на Windows от 7 нагоре не позволяват инсталирането на неподписани драйвери. Драйверите на китайските ВАГ-КОМ кабели - поне тези на версия 11,11 и по-стари не са подписани. Така че не могат да се инсталират ако първо не се разрешат неподписаните драйвери. Колегата @VAGCOM очевидно не е запознат с този факт.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само определени евтини HEX-ове идват с променени файлове в драйверите им и проверката на цифровият подпис не минава...

От Vista 32 и 64 се изкисва драйверите да са подписани. Не е само при W10-64.

 

На-важното: За работещ HEX, не трябва да изключва проверката на цифровият подпис или друго подобно, какъвто съвет бе даден тук.
Защото вече няколко колеги ми писаха как се мъчат да вкарат Win-a в test mode, а това въобще не е необходимо.

Всичко си работи под W10 32 или 64.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като колегата не може да си инсталира драйверите от раз, вероятнoстта е голяма да има има точно такъв кабел какъвто ти наричаш "евтин". Проблема може да го реши точно по начина който съм предоставил.

 

Ти му казваш че кабела му е повреден и трябва да си купи нов за 80 лв. от теб, така ли?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм бил прав: няма изключения.

Няма случай в който да се налага изключване проверката за подписани драйвери.
Достатъчно е драйверите да бъдат посочени ръчно.

Ако въобще проблема е в драйверите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не си с прав. Ако драйверите не сa подписани, не можеш да ги инсталираш на 64-битова ОС, освен ако не позволиш неподписани драйвери. Това е защита във по-новите версии на Windows против вируси и други нежелани програми.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето драйвери на китайските VCDS кабели са неподписани, така че има причина. Неподписани не означава повредени.

 

Moже някои от ментетата които ти продаваш да са подписани, но има и други които не са.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промяна (повредата) води до това, че не преминават проверката. Причината е обикновена мърлящина.

И това е най-малкият проблем.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто не са си направили труда. Но аз имам 2 такива кабела (един 11.11 и един 409) и си работят перфектно във всяко друго отношение. Цените им пък са горе-долу наполовина на тези които ти предлагаш.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HEX-a и KKL. имат малко общо и като софтуер и като драйвери.

Версия 11 е от 2011г. и е много стара. Много неща са обновени и оправени оттогава - и за стари и за нови модели.

Често HEX-a само изглежда, че работи напълно...  това многократно е коментирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единставената причина да купиш версия 16.8 е ако искаш да диагнозираш коли от 2016-та и 2017-та година. Версия 11.11 е достатъча за всички модели до 2012-та година. Всичко това може да се провери тук: http://www.ross-tech.com/vcds/revisions.php

 

Всички други твърдения че ти трябва най-новата версия са фалшив маркетинг с цел да се продават скъпи кабели. Но напълно разбирам защо поддържаш това твърдение - просто имаш финансов интерес да го правиш.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно.

 

Някои проблеми са отстранени 2-3г. след като е пуснат модела, както е посочено и в линка, лайбали се обновяват и много след като модела е спрян от производство. Обновяват се и за коли от началото на 90-те.

С версия от 2011 ще имаш само основна функционалност за нови коли от онова време.

VCDS не се разработва от VAG, дело е на трета фирма на която и е нужно много време да "разучи" кое как по контролерите.

А и при посещение в сервиз, софтуера в контролерите може да бъде обновен години след продажбата на колата. За стара версия това ще изненада.
Бъгове има във всеки софтуер. Старата версия не се променя и бъговете няма да изчезнат сами.

 

Фалшивият маркетинг е, че имало стари и стабилни версии, отлежали и без проблеми. Отлежаването не подобрява софтуера...

 

 

 

Например в твоя случай:

 

Beta 14.8  includes the following improvements:

  • Includes and requires version 1.93 firmware for older HEX+CAN interfaces
    which fixes an interface crash introduced in the previous version on some K-line modules (primarily on B7 A4s)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примера който си дал не е валиден, защото се отнася за Бета версията. Аз ти говоря за Release.

 

Както казах по-горе напълно разбирам защо поддържаш мита че всеки трябва да даде 100 лв. и да си купи последната версия от тебе. Имаш финасов интерес да го правиш. Аз не се занимавам с продажба на кабели, но не мога да си мълча когато се разпространява такава невярна информация и се заблуждават хора да купят нещо от което нямат нужда.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примера е валиден и може да се посочат много други.

Проблема е съществувал във всяка по-стара версия (фърмуер), преди да бъде решен.

 

Хората имат свободата да избират коя версия да използват, стара или нова.

Не аз разпространявам невярна информация.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, VAGCOM said:

Фалшивият маркетинг е, че имало стари и стабилни версии, отлежали и без проблеми. Отлежаването не подобрява софтуера...

това е яко  :hilezh:

 

Аз имам версия 11 (купена за 140лв), която закача първия Тоуран 1.4тфси (от 2009-та), но вижда само 20% от адресите и на практика не е функционална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би този кабел който си купил просто е бил дефектен. Аз съм правил диагностика на ФВ Тоуран с моя кабел, който също е 11.11, (но купен за 50лв.) и нямаше такъв проблем. Не забравяй че не е един китаеца в Китай който прави VCDS ментета. :)

 

4 hours ago, VAGCOM said:

Не аз разпространявам невярна информация.

 

 

Точно това правиш и е много ясно защо. Можеш да продължаваш да твърдиш обратното - аз вече казах вичко каквото трябва да се каже.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност нищо не каза.

Не посочи нито едно доказателство, че представям невярна информация.

Точно обратно, нелепите ти твърдения бяха оборени.

В конкретният случай е ясно какви проблеми има старата версия на B7, модел много преди 2011.

Последва абсурдното, "те са го оправили в бета ...", оправеното в бета не са брой за подобрение ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не си оборил, защото примера ти е невалиден за аргумента който се опитваш да докажеш. Примера който ти даде е че във Бета 14.8 са отстранили проблем който са вкарали в Бета 14.4! Това нищо общо няма със предишните Release версии.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това говоря, ламерщината край няма.

Проблема е бил във фърмуера, оправен е в 1.93.

А с кой фърмуер е 11.11.4 - 1.92.

 

И не само това, и други неща писах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя кабел е с VCDS v.11.11.3 е с фърмуер 1.91. Може проблема да са го вкарали при версия 1.92 и да го оправят при версия 1.93.

 

Във всяка нова версия на всеки софтуер има бъгове които се откриват и оправят в по-следващи версии. Това не означава че едно нещо ако не е последна версия значи е негодно.

 

Не забравяй също че Рос-Тек сменят фърмуера понякога само за да попречат временно на търговци като тебе. :)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретният проблем го има от по-рано. Със сигурност и в 1.90.

 

Хм, вече посочваш и аргументи колко е важно да може този продукт да може се обновява.

Функционалността (стойността) на такъв продукт се запазва за много по-дълго време.

 

Когато купуваш HEX за една точно определена версия, купуваш губещ лотариен билет за минал тираж.

 

Не сме говорили и за хардуера в евтините китайските интерфейси.

Винаги трансиверите са с транзистори, a не с ISO чипове.

Липсват "ненужни" елементи.

Поправял съм почти всички от десетките варианти които се предлагат.

По-евтиното излиза по-скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, VAGCOM said:

Конкретният проблем го има от по-рано. Със сигурност и в 1.90.

 

Чиста спекулация. Аз моя кабел го ползвам вече толкова години и никога не съм имал проблем. Единственото е че трябва да позволя неподписаните драйвери когато го инсталирам на нова машина. Но това ми отнема по-малко от 2 минути и го правя много рядко (можи би веднъж в годината). За сметка на това в днешно време се намира и за 35 лв.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали проблема беше от бета версията, когато стана ясно че е от фърмуера, твоя се оказа друг, разбира се без проблем.
Просто нямаш избор. Носиш вода от следващото дере.

 

Щом версия 11.11.3 е страхотна и без проблеми, защо малко след това са пуснали 11.11.4 и продължали с 11.11.5, 11.11.6 и т.н.т. Все чистят проблеми в 11-ката.

 

Кажи ако толкова държиш последният пост да е твой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...