Jump to content

Водороден генератор


Recommended Posts

От един литър вода 1860 литра ННО (до колкото си спомням) ;)

Концетрацията на газа - 100 % в иделно отношение на кислорода и водорода.

Ампеража зависи от размера на пластините и количеството електролит, но започва от 10-15 ампера за най- малките варианти. Някои слагат по-мощен алтернатор.

http://hho4u.wordpress.com/2009/01/21/bob-boyce-hho-generator-king/

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 393
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...Поради тази причина трябва да се лъже компютъра - има си устройство. ...

Другарю вятърен специалист, искаш ли да се обзаложим че това устройство "което лъже ламбдата" прави цялата работа а останалите чаркалаци са излишни?

И така излъган компютър ще работи по-икономично без другата шашмалогия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе с тия нови цени на горивата ще ни налазят ли пак бълбукаторната мафия или покрай тия студове и се одървиха бълбукаторите.

Студ няма цени в космоса пък аз не виждам раздвижване на набълбукаторния фронт.

П.С: Ама пък на моя газаджия му се разказва играта на момчето....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филмче на NBC по темата от 3 части с дължина около 20-25 минути.

От него също става ясно, че от устройството файда има... за продавачите. Това в случай, че някой се колебае дали да не си монтира.

Редактирано от nicoldy
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Хайде идва зима разхода на гориво се качва драстично къде изчезнаха набълбукаторите? Изкупиха ги шейховете ли?

Гледам има едни в ваучерната търговия, даже и вариант за големи двигатели имаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грам не съжалявам за изгубеното време да прочета тази... (не знам какви прилагателни да използвам) тема... :flehan: :flehan: Посмях се доволно, благодаря!!! Интересното е че все още има заблудени индивиди, които за да продължават да преповядват има 2 варианта, или горчивината от излъгването да си вземат такава простотия и тя не работи ги гони все още и продължават да ни убеждават че сваля разхода или по някакъв начин са свързани с разпространение на такъв тип системи. Аз друг вариант не виждам :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колегата Мицубиши Галант (mitsubishi galant) в ТАЗИ тема пусна хубави снимки на кородирал алуминии от KOH.

Има ефект и то голям . Може да видиш как се отразяват парите от електролита(основа) върху алуминиевите части.

post-473-034523900%201337934672_thumb.jpg

post-473-011815800%201337934925_thumb.jpg

Пита се в задачата икономията ще изпревари ли корозията, за да остане смисъл след всичко, като си купиш дроселова клапа или ремонтираш ако все още има възможност за това + стъпково моторче, понеже и то има вероятност да си отиде според конструкцията на автомобила.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А.... Кара астра 1.9 CDTI вика " разхода ми падна от 9 на 7 градско :zustimm:/>" ...

:hilezh: :hilezh: :hilezh:

То по каталожни данни му е 7 на 100 градско.

Лъжеее. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му нЕма на тоА дросел! Дайте да го мина с пЕсъкоструя и ше стане кЪт ноФ! :hilezh::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПичУвИ, забравяйте за набълбукатора!!! Давайте да правим вечния двигтел! Вече е измислен! Даже не е само един ами няколко! Около 20... поне! :dance:

Гледайте тука от 11мин на сетне: http://vbox7.com/play:4126b9d1bf

Аз като човек със стругарски способности съм готов да даря от труда си колкото е нужно, само и само да сглобим макета на вечния двигател! Само да се свържем с човека и да му окажем помощ! :flehan:

п.п. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е да има лазАр при космическите кораби захранвани от "вечния двигател". Да не говориме че за какво са ни турбини (които той твърди че е измислил нови) като ще имаме "вечния двигател". Тоя хич не го слуша главата :stupid: .

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя хич не го слуша главата :stupid:/> .

И аз така си мисля, ама в интервюто, като че ли го наричат учЕн! Аз като го слушам как се изразява, не знам дали има и средно техническо образование!?! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Изкам да ти кажа леко и без да се обиждаш ама си пълен тапунгер , вземи прочети какво е кинетична и потенциална енергия. Ква нобелова награда бе, нали като го направиш и почнеш да парадираш и веднага ше изчезнеш безследно.

ЕЕййй прости хора, затова балъци като тебе ше си плащат по 5 кинта литъра, и ще се маниполират.

В един литър вода се съдържа толкова водород че да ти откъсне тиквата безпроблемно , въпроса е дали можеш да я извлечеш.

 

Къде изчезнаха собствениците на "набълбукатори"? Липсват ми напоследък. Напълниха джобчетата на тарикатите и дебнат следващото изобретение. Хайде, не се срамувайте. Похвалете се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай аз да ти дам един по-особен вид набълбукатор ама основно има ефективност на дизел а ти нямаш такъв. А и трябва да се въртят километри зада се видят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги,

 

Изчитайки доводите ЗА и ПРОТИВ, стигнах до убеждението, че основният проблем на джаджата, е че няма как да отдаде повече енергия от тази, която консумира (закон за запазване на енергията). Затова след медитация, при която достигнах до отделяне на астралното ми тяло от физическото, избистряне на аурата ми, отпушване на 7-ма чакра и езотерична връска с всички по-известни физици от миналото, достигнах до идеята за CFR (Cold Fusion Reaction/Reactor). Количеството на отделена енергия от него, ще е толкова голяма, че спокойно ще прави водород от всичко, до което се докосне (дори да няма водород в него) и то достатъчно, че директно да спреме притока на петрол към двигателя. Вече има разработки в тази посока можете да видите Тук. Има само един малък проблем - цената на реактора и неговата големина. 

Макар, че като се замисля - при отделянето на 1MW мощност - за какво ми е да разграждам водата, като директно мога да впрегна енергията да върти колелата? :schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Бхх-хъ-хъ, вчера попаднах на думата "когиталност". Ехаа, колкото повече нови думи - толкова по-скъпо се продава. Покрай нея попрочетох още повече глупости за "чудесата" на "Брауновия газ". Леле, това ново изобретение "интернет" ще ни съсипе.

Най-забавното което научих е че 1 бит информация носи енергия от 3х10-21 Джаула. Скоро ще се топлим с информация. Колко ли селфита могат да ми стоплят хола?

 

Ако на някой му се четат тотални глупости поднесени под псевдонаучна форма да заповяда. - www.nexusmagazine.com/articles/doc_download/300-the-history-and-future-of-brown-s-gas

Юл Браун ще дойде голям майтапчия. А на хората им е скучно и се връзват на фантасмагории.

 

Къде са HHO батките? Не се хФалят нещо? А няма ли някой да се извини поне? И да се оплаче за набутването. :dance:

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Изчитайки доводите ЗА и ПРОТИВ, стигнах до убеждението, че основният проблем на джаджата, е че няма как да отдаде повече енергия от тази, която консумира (закон за запазване на енергията). 

Не си разбрал нищо:)

Все едно да се твърди, че няма смисъл от добавки в горивото, защото литър добавка е по-скъпа от литър гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Малко да повдигна темата: Toyota Mirai с водороден двигател вече е в Европа

 

 

Водородът се съхранява в специален безопасен резервоар и се смесва с въздуха в горивната клетка, където енергията от реакцията се преобразува в променлив електрически ток, който захранва електрическия двигател. Водородната система е много гъвкава и може да се използва и в бита.

В Германия, цената на килограм водород е €9,5. Резервоарът побира 4,7 килограма и едно пълно зареждане струва около 45 евро. При пробег от 600 километра се получава, че Toyota Mirai "изгаря" €7,5 на 100 километра. Цената на бензина Е10 в Германия е около 1,3 евро, а за изминаването на 100 км са необходими 7-10 литра бензин. Тоест, цената на горивото е приблизително еднаква, но при работата си Mirai изхвърля само вода и водни пари.

 

Системата е малко по-различна от тази която се дискотира до момента, но все пак са намерили начин за направата на такъв двигател, но без икономия.

Редактирано от papi92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...