Jump to content

Свети ми лампата за накладките!дайте съвет


sashko_sashko

Recommended Posts

Колеги онзи ден смених предните и задните накладки защото лампата на таблото за накладките светна, след смяната лампата продължи да свети! а иначе старите накладки бяха много изтрити почти нямаше феродо по тях.Сложил съм АТ накладки. някой да се е сблъсквал с този проблем? само да уточня че след смяната лампата изгасна и след малко карана почна да си свети отново. колата е а6 ц4 2.5тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

глупости лампата след смяната автоматично изгася не е нужно да ти зануляват грешка.варни се и виж маисторчетата да не са ти оставили кабела да виси и да се е претрил некаде,или да не прави буксата некаде лош контакт. успех :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика на накладките

При Сашко няма такъв. Това просто е една ел. верига. Верният отговор е посочен от соско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, ще мина при майсторчетата да прегледат датчиците значи . мерси соско иначе бях тръгнал да трият грешки ама явно няма такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно същия проблем. Не вярвам и моите маистори да са си оставили ръцете. Не съм сигурен че тази лампа е само за накладки. А мисля че функцията и е нещо като "ВНИМАНИЕ ПРОБЛЕМ". Също така мисля че свети и когато има проблем по стоповете, също при проблеми с спирачна течност, конкретно при мен ми се струва че е проблем с перките на охлаждането, преди все си мисля че едната работише постояно, а сега не работи постояно ама и колата не загрява. Сигурно не съм много достоверен, ама проблема ми е същия и ще следя темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и освен и аз да кажа че и аз имам същиая проблем и да се включа в изповедалнята :hilezh: според мен е нещо по датчиците и кабелите. щот бах тая памет да записва всяко движение на колата. някак си не отговаря на годината си че да пази толкова голямо количество грешки. но това е мойто мнение. иначе при мен светва когато съм я бил паркирал на ръчна или когато мина през дупка. някой знае ли дали задните спирачки имат датчици че в документацията не мога да се ориентирам. май нямат не виждам кабели отзаде а предните накладки са си перфектни. нивото на спирачната течност е идеално и то. нямам проблем със спирането. а в документацията пише само, че тази лампичка с удивителната мига при проблем със спирачната система. възможно било и паркинг датчика да мига също!??!

Редактирано от OrlinTsolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на задните няма,а иначе сменени накладки,дискове и свети.Проверих да не е датчика за нивото на течност ,но не е и от него,и в този ред на мисли искам да попитам когато е слочена накладката и закачен датчика веригата отворена ли е или затворена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на задните няма,а иначе сменени накладки,дискове и свети.Проверих да не е датчика за нивото на течност ,но не е и от него,и в този ред на мисли искам да попитам когато е слочена накладката и закачен датчика веригата отворена ли е или затворена?

Затворена е ! Кабела в накладката е цял, непрекъснат(влиза и излиза)и като се изтъркат кабела се къса и лампата светва. Ако извадиш куплунга от накладката и окъсиш двата проводника угасва (ако проблема е в накладките). Същата лампа с вниманието мига и когато има спад в налягането на хидравликата и спирачната система. Така мигаше някога на старата ми 100-тица заради теч от помпата и рейката , а там спирачната и хидравлична с-ми бяха свързани. При С4 спирачките са с въздушно серво , но лампата май си важи за същите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LiuboG: Аз тази седмица съм при майстора за рейката че чука и прокапва масалце, действително значи може да е от рейката когато има теч оттам и не е в изправност .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LiuboG: Аз тази седмица съм при майстора за рейката че чука и прокапва масалце, действително значи може да е от рейката когато има теч оттам и не е в изправност .

Трябва да сравниш същата кола с твоята за усилие на въртене на волана. Аз сравнявах така и на моята се въртеше с един пръст, докато на другата беше по-трудно. На човека обаче не му светеше нищо, така ,че не е сигурно. Може да е някъде по кабелите на датчиците на накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, мисля че за въпросната лампа е изписано много във форума. И все пак според мен проблема, който често се появява при 100-ците са в кабелите към датчика на накладките или самия куплунг. По честите случаи са с тези проблеми. Трябва внимателно да се прегледат кабелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даваш "на късо" вътре двата куплунга (ляво и дясно колело) с тънка жичка и пак го включваш към накладките. Явно ако не са оригинални накладките има проблем с датчика и мига лампата. Просто трябва след това периодично да се следят предните накладки колко са износени. Има вариант ако не е в ред само единия от датчиците да се пробва от кой свети лампата и само той да се "окъси". По този начин сравнително точно ще работи индикацията защото предните накладки би трябвало да се износват равномерно :rolleyes:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе баш си се износват първо от лявата страна и ако точно той датчик е окъсен ще се разбере чак когато почнат да стържат по диска. Поне при няколкото коли които съм карал беше така, като ги сменяха винаги на дясното колело имаха още хляб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених предните накладки (благодаря на KOKO 100 C4 за доставката и цената :wall: ) и бяха абсолютно еднакво износени. Единствено вътрешните (тези с датчиците) бяха една идея по износени от външните, но еднакво износени на двете колела. Може би е нормално защото тях ги натиска директно буталцето на апарата. При това положение ако са в ред апаратите дори и само на едното колело да има работещ датчик пак ще предупреди навреме. Така, че колега LiuboG да не би да не ти връща добре някой от апаратите (или по-трудно), щом ти ги износва различно на лявото и дясното колело :hilezh: . Реално няма логика да е така ако всичко е в ред. Честно казано се учудих, че при теб ги износва различно, но исках да погледна първо в какво състояние са моите. На старата ми 100-ца също се износваха еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених предните накладки (благодаря на KOKO 100 C4 за доставката и цената :hilezh: ) и бяха абсолютно еднакво износени. Единствено вътрешните (тези с датчиците) бяха една идея по износени от външните, но еднакво износени на двете колела. Може би е нормално защото тях ги натиска директно буталцето на апарата. При това положение ако са в ред апаратите дори и само на едното колело да има работещ датчик пак ще предупреди навреме. Така, че колега LiuboG да не би да не ти връща добре някой от апаратите (или по-трудно), щом ти ги износва различно на лявото и дясното колело :) . Реално няма логика да е така ако всичко е в ред. Честно казано се учудих, че при теб ги износва различно, но исках да погледна първо в какво състояние са моите. На старата ми 100-ца също се износваха еднакво.

До този извод стигнах след като преди съм карал няколко коли без ABS и като натиснех по- рязко спирачките, първо изсвирваше лявата гума. Обясних си го с това , че магистралата на сп. течност на лявото колело е най- близо до спирачната помпа. При смяната на накладките (включително и старата 100-тица) имаха разлика от ляво и от дясно по износване. Става въпрос за около 2-3 милиметра, не за нещо фрапиращо и от там си мисля , че е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати интересната работа, една седмица спря да свети лампата, и от вчера пак почна да ме предупреждава, интересното е че куплонзите са си здрави, спирачно масло си има , отделно напръсках куплонзите със контактен спрей не братче. това е егати бъгавата работа не е истина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато свети замери датчиците на накладките с мултицет. Не е нужно да се свалят, само откачаш отгоре куплунга, който идва от ел. инсталацията на колата и мериш на двете крачета на долния куплунг (мъжкия). Ако е в ред датчика трябва да дава "0" ома (късо), а ако не значи е заминал. Двата датчика (на предните колела) са свързани последователно затова при прекъсването дори само на единия от тях почва да мига лампата. На моите старите накладки беше прекъснал кабела точно на мястото където излиза от накладката. Самите накладки си бяха за смяна естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Хайде сега да обобщим,освен двете накладки и датчика в казанчето със течността,има ли друг някакъв датчик,че получих главоболие от замерване и немога да му хвана спатийте,защо продължава да миг ОЩЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен че тази лампа е само за накладки. А мисля че функцията и е нещо като "ВНИМАНИЕ ПРОБЛЕМ". Също така мисля че свети и когато има проблем по стоповете, също при проблеми с спирачна течност, конкретно при мен ми се струва че е проблем с перките на охлаждането,

...ако при отваряне на вратата пак ти свети,това колега е плафона :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега да обобщим,освен двете накладки и датчика в казанчето със течността,има ли друг някакъв датчик,че получих главоболие от замерване и немога да му хвана спатийте,защо продължава да миг ОЩЕ.

Няма други датчици доколкото знам, но начина за проверка е следния: Вадиш двата куплунга отпред на колелата за датчиците на накладките, почистваш ги с WD спрей и ги окъсяваш вътре с едно мостче от проводник (мостчето мушкаш в "женския" куплунг) и пак ги включваш, но така както са "окъсени". Караш известно време - трябва да не мига ако добре си ги "окъсил". Ако мига и тогава лампата възможно е проблема да е в датчика на спирачната течност (казанчето). Окъсяваш и него - вече трябва да НЕ мига. Караш известно време и първо махаш мостчето на едното колело. Пак караш известно време и ако не мига махаш мостчето от другото колело и така докато се размига. На който датчик се размига - в него е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...