Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Спийди, като за начало се научи да цитираш, че след като си отговорил на моя пост, темата е заприличала на...

И не се връзвай на тия смешни снимки по спай сайтовете. Там се чете колкото да не заспиш.

За R8 - това е версията със V10 двигателя. Все още не е ясно дали ще е TFSI или само FSI. Според мен снимките са на "чистия" двигател, защото тези въздуховоди не могат да осигурят достатъчен приток на свеж въздух при евентуални 2 турбини... Така, че една статия дето я пуснах тук преди време, в която един от шефовете в Audi казваше "Вече имаме достатъчно добър двигател, защо да не го използваме?", май отива в графата "Какво можеше да бъде". Жалко. Дано все пак се вразумят и натиснат малко борда на директорите за една наистина мощна R8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там нали видните батки се изказаха, че била с виско и зат'ва така. :hilezh:

Виж това: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=39649

Тука има хора дето казват че теста с валяците бил ENGINEERED. Виж и другия тест по катерене на ХЪЛМ, където ALLROAD избива рибата. Забележи как 3-ката на БМВ набива спирачки още в началото... Явно и Xdrive ползва спирачките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва клипче е хиледи пъти дискутирано, просто на торсена му трябва поне минимално спецление каквото няма при валяците и за тва се получава тая излагация, ама на снега е друго щото имат все пак някакво спецление и торсена си върши работа...лошо е че в последното куатро е електрнно а не изцяло механично, ама кво да се праи, надявам се да се осъвършенства до толкова електронното управление че хем колата да си е пернаментно по всяко време ALL WHEEL DRIVE хем да може във всеки момент да разпредели точно където трябва въртящият момент и съм сигурен че и този момент няма да закъснее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi World дебютира с Ник Мейсън в Goodwood

Барабанистът на Пинк Флойд шофира реконструиран „Silverarrow"

Петкратният победител в Le Mans Frank Biela в Audi A4 Supertouring

Ауди традиция е отбелязване на тазгодишния фестивал на скоростта в Goodwood Англия (от 11 до 13 юли , 2008) със световен дебют.

Сред най-големите състезателни ретро автомобили на Инголщадската компания ще бъде обвития с обаяние абсолютно автентичен реконструиран автомобил на Auto Union „Silver Arrow" Type D Dual Compressor от 1939 г.

Източник: http://www.audiworld.com/news/08/goodwood-world-debut/

Експеримент за икономии

Единайсет бели Audi A4 2.0 TDI модели отпътуваха в понеделник в опита си да изминат дистанцията от 1,650 км със среден разход на гориво по-нисък от 4л / 100км. Организиран от Audi и Auto Bild, маратона се провежда между Базел и Виена и обратно през Швейцария, Германия и Австрия. Въпреки, че повечето от пътешествието ще бъде по магистрали, някой участъци ще преминават през градове, където е ясно, че разхода ще бъде по-висок.

С капацитет на резервоара от 65л, цялото пътуване трябва да бъде изминато само с едно зареждане, което при една елементарна сметка значи по-малко от 4.1л / 100км за A4 2.0 TDI. Допълнително гориво ще бъде спестено чрез икономичен стил на шофиране, като силна концентрация и внимателно използване на педала за газта. Разбира се автомобила е екипиран с възможно най-икономичната екипировка, а именно предно задвижване, вместо AWD, 6-степенна ръчна, вместо автоматична трансмисия и възможно най-икономичния 2.0л TDI агрегат с 120 к.с.

Допълнително вътре са инсталирани горивни циферблати, така че шофьора да може да следи моментното количество на горивото. При евентуално завършване на експеримента, това което ще бъде оценявано в крайна сметка е останалото гориво в резервоара.

[Източник: Audi]

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi TT-RS в действие. Видео

Audi TT-RS вече минава тестове на Нюрбургринг в Германия.

Предполага се, че основен конкурент на новия TT-RS ще станат автомобили като BMW Z4 M Coupe и Porsche Cayman S. Новият TT-RS ще бъде задвижван от 3,2-литров бензинов двигател V6 или от абсолютно нов 5-цилиндров турбирован двигател. Мощността на автомобила е около 350 к.с.

видео:

http://www.autoplanet1.com/index.php?cat=1...t=5&id=2814

Gillardo LP560-4 ще е база за създаването на нов автомобил

Главният дизайнер на Volkswagen Group Валтер де Силва потвърди, че в моделната гама на автомобилите Lamborghini ще се появи нов суперкар с двигател V12.

По неговите думи, Gallardo LP560-4 ще е база за създаването на нов автомобил, който ще има предна част под формата на стрела и ще има сходни по форма въздухозаборници.

Бъдещият суперкар ще получи пълноприводна трансмисия и двудисково сцепление.

Моделът ще бъде представен след дебюта на новия Murcielago SV. Да Силва добави, че дизайнът на новия автомобил ще бъде изпълнен в лимитираната версия на модела Reventon.

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше начин да не се възползват от дизайна на Reventon.

Ето нещо интересно:

Audi Valvelift System (AVS)

9080626.005.1L.jpg

After six years of development Audi has revealed the Audi Valvelift System (AVS). Now available on the direct-injection 2.8 and 3.2-liter V6-FSI engines, the system takes variable valve timing to the next level resulting in smooth power build-up, spontaneous throttle response and most importantly, reduced fuel consumption by up to seven percent.

Based on the existing variable valve timing system which permits the valve opening and closing times to be varied, the Audi valvelift system now achieves the next step – variable control of the valve lift, thus influencing the cross-section of the intake duct.

For example, under partial engine load, variable valve lift can be 2.0 mm or 5.7 mm. However, under heavy load conditions the inlet valves can lift completely open to 11.0 mm – ideal for high charge volumes and flow speeds in the combustion chamber. The ability to asymmetrically control valve lift causes the charge air to flow into the combustion chamber spirally and cylindrically, also known as “drumble”. Ultimately, the aim is to open and close the valves in such a way that the correct charge of air is always drawn into the cylinders.

With an operational range of 700 to 4000 rpm the greatest potential for fuel savings is achieved at constant speeds in the mid-range, however, the AVS is capable of handling up to 7000 rpm. Future development of AVS will include the complete shutdown of individual cylinders.

И на някой ако му се чете пълния текст:

More power and torque with less fuel consumption – that is the dream of every engine designer. With the Audi valvelift system, which manages the inlet valve timing in a gasoline engine in a very innovative way, that dream becomes a reality. Audi uses this technology for its direct-injection 2.8 and 3.2-liter V6-FSI engines in the A4, A5, A6 and A8.

Intelligence is all in the head, one might say – the cylinder head in the case of a car’s engine. The aim is to open and close the valves in such a way that the correct charge of air is always drawn into the cylinders. The first breakthrough came years ago with the rotation of the camshaft by means of adjusters – permitting the valve opening and closing times to be varied. The Audi valvelift system now achieves the next step – variable control of the valve lift, thus influencing the cross-section of the intake duct.

How it works: The two inlet camshafts are equipped with teeth. On each of them sit three cam elements – cylindrical sleeves, on the outside of which there are spiral grooves. There are six metal pins integrated into the ladder frames of each of the two cylinder heads, which extend by four millimeters, powered by lightning-fast electromagnetic actuators. Two of them are responsible for each cam element.

The top illustration shows the right-hand pin in action. It engages in the groove of the rotating cam element and so pushes it by seven millimeters to the right on the shaft. It is locked in the end position by means of a spring-loaded pin. The metal pin, now idle, is pushed back mechanically.

Each cam element carries two adjacent profiles for small and large valve lifts. When pushed to the right the cam element is in the full load position, where the voluminous full-load profiles (shown in red in the drawing) operate the especially narrow roller cam followers. They open the two inlet valves with a lift of 11.0 mm – ideal for high charge volumes and flow speeds in the combustion chamber.

Under partial load the cam element is pushed to the left by the left-hand pin; now the small cam profiles (green) come into play. They open the valves with a small and variable lift, either only 2.0 mm or 5.7 mm. This asymmetric opening leads the to the charge air rotating both spirally and cylindrically as it flows into the combustion chamber. This "drumble", which is assisted by edges and bumps in the combustion chamber and a specially shaped piston, renders superfluous the charge motion flaps which are otherwise necessary in the intake duct of FSI engines.

The changeover between the valve lift settings takes place in the range between 700 and 4,000 rpm; it is completed within two revolutions of the crankshaft. A collection of short-term interventions – a switch to retarded ignition, the adjustment of all four camshafts and the closing of the throttle – prevent torque surges. What the driver will notice are the engine’s smooth power build-up and spontaneous throttle response.

The most important effect, however, is that fuel consumption drops by up to seven percent. AVS technology achieves its greatest potential fuel savings at a constant speed in the mid-load range. In sixth gear, the engine of the Audi A6 2.8 FSI propels the car at up to 150 km/h (93.21 mph) using the small valve lift setting.

The Audi valvelift system enables the volume of air drawn in to be controlled to a large extent by the opening of the inlet valves. The throttle butterfly can remain fully open even under partial load and the undesirable choke losses are considerably reduced. A technical pipe dream becomes reality – in a new, intelligent way. Current solutions operate with additional elements such as levers or cups between the camshafts and the valves. This has various disadvantages: the increased mass of the moving parts, greater friction and reduced valve gear rigidity.

None of these problems are associated with the two-stage Audi valvelift system. Its uncomplicated design means that it can cope with engine speeds of up to 7,000 rpm, so it can deliver high peak performance. Its compact proportions also simplify the packaging of the engines in the vehicle and permit efficient production using the modular system. The components are made in the engines plant at Györ in Hungary, where a large proportion of the V6 engines also come off the production line. In AVS technology, which is the result of six years of development work, Audi sees a solution with great potential for the future. In theory it will be possible to implement further development stages, up to and including the complete shutdown of individual cylinders.

The FSI engines with AVS sport a few other special features. A new type of sensor technology feeds data to their management systems. It gets its information from the position of the adjustable inlet camshafts and no longer from the pressure in the inlet manifold as before, which is in fact constant when operating with the throttle wide open. In the case of the 2.8-liter V6, a variable intake manifold enhances the effect of the AVS system. It increases torque at low revs and power output at high revs.

Audi Technology ABC

• Choke losses

are unavoidable on a conventional four-stroke gasoline engine, because the engine load is regulated by means of the intake air volume. The engine encounters resistance from the throttle butterfly in the intake choke when drawing in air, since the throttle is only slightly open under partial load, and this choke effect reduces efficiency. The throttle butterfly is still retained with the Audi valvelift system but it now plays only a minor role. The engine actually runs with the throttle wide open in various part-load ranges.

• The Audi valvelift system

is currently employed at Audi on two V6 engines – the 3.2 FSI and the 2.8 FSI. With the 2.8-liter V6, delivering 154 kW (210 hp), the luxury saloon Audi A8 consumes just 8.3 liters of fuel per 100 km (28.34 USmpg). The associated carbon dioxide emissions amount to just 199 grams per kilometer (320.26 g/mile) – the lowest figure in the entire luxury saloon segment.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка ли си пуснал, че на мен не ми излиза нещо.

Ако пуснат RWD Ламбо ше правим парти!

Edit:

SV stands for Super Veloce which in Italian, means Super Fast

http://carscoop.blogspot.com/2007/05/lambo...ightweight.html

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка ли си пуснал, че на мен не ми излиза нещо.

Ако пуснат RWD Ламбо ше правим парти!

Edit:

SV stands for Super Veloce which in Italian, means Super Fast

http://carscoop.blogspot.com/2007/05/lambo...ightweight.html

RWD е крачка назад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"RWD е крачка назад"... какво да кажеш на такъв? Все едно да ми се изтопорчи някой и да каже "FWD е крачка назад", макар че ако говорим за спортни автомобили би звучало логично и то само за автомобили над 250 к.с., но както и да е.

Ако за тесногръдието на Спидо имаше мерна единица, всички хора които познавам, съм познавал и някогa ще познавам биха се измервали с мили и микро.

Разбирачев, я ходи и обясни на инженерите в Ламбо, как са тъпаци, не си разбират от работата и че RWD е крачка назад! На връщане мини през Ферари и изнеси същата лекция там. Финансирам ти пътуването.

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васе, линка се е обозил нещо, ще го кача направо тук.

Цъкни тука за още снимчоци. ;) Боди-кита и жантите са от LP-то. Мотора ще е още по-брутален. Аз лично мислех, че с LP640 ще се приключи гамата на Murci, но явно черешката ще е SV. :hilezh: Лошо за мойта секта. :hilezh:

RWD е крачка назад

Не се ли уморяваш ве, човек. Можеш ли да напишеш 1 пост без глупости в него? Ако на главата ти сложим шантометър - направо ще го строшиш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"RWD е крачка назад"... какво да кажеш на такъв? Все едно да ми се изтопорчи някой и да каже "FWD е крачка назад", макар че ако говорим за спортни автомобили би звучало логично и то само за автомобили над 250 к.с., но както и да е.

Ако за тесногръдието на Спидо имаше мерна единица, всички хора които познавам, съм познавал и някогa ще познавам биха се измервали с мили и микро.

Разбирачев, я ходи и обясни на инженерите в Ламбо, как са тъпаци, не си разбират от работата и че RWD е крачка назад! На връщане мини през Ферари и изнеси същата лекция там. Финансирам ти пътуването.

Много просто - всеки нормален човек би си взел 4WD :hilezh:

Иначе стига с тия писти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кола с наистина голяма мощ наистина е по-добре 4WD...лично мнение де, не го натявак на никой, ма Вейрона не случайно е 4WD...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, неслучайно. Ама причината е маркетинг, а не performance и времена. :bia:

ПРИЧИНАТА Е СТАБИЛНОСТ НА ПЪТЯ, при висока скорост ако ти се случи да имаш леко пясъчно петънце на пътя или локвичка ще се видиш проектиран на отсрещното дърво с задното :bia:

А при скок да не говорим колко голямо е предимството на 4WD като кацаш :hilezh:

Колкото до пистата, молете се да не завали :D

Освен това от 0-100 на вейрона май е 2.5 секунди по норматив времето. Мисля че само някой пистов мотор може да му излезе.. ама ще са рамо до рамо :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МакЛарън Ф1 с около 800 к.с. ги постига същите резултати, така че не се радвай толкова на 4WD при спортните коли.

Плюс това имаше едни доста интересни тестове на мокра писта (изкуствено наводнена) и колите които участваха бяха Audi S4 B6 и BMW M3 E46. М-ката имаше по-голяма входяща скорост в завоя (по-равномерно и по-балансирано спиране), по-голяма скорост вътре в завоя (по-добър контрол върху колата, поради добрия баланс), както и по-голяма изходна скорост. Тестовия пилот сподели, че за контрол М-ката е в пъти по-добра, защото знаеш кое къде отива във всеки един момент. Докато при S4 положението беше: по-рано спиране (не толкова добър баланс), без газ вътре в завоя, защото ще се получи недозавиване, газ след апекса, защото все пак имаме предни колела, които дърпат (това определено е плюс спрямо задното). БМВ-то не може да си позволи толкова мощно подаване на газ след апекса, защото ще презавие и оттам се губи време. Но като цяло трасето се минаваше с около 5-6 секунди по-бързо от М-ката, поради по-доброто управление.

Четох, че Мurcielago SV е тествано и със 4WD... Времената са били плачевни на фона на същото купе със задно. За мен 4WD си заслужава при спортни автомобили, когато е настроено като при Nissan GT-R. Силно назад, много малко отпред (torque split).

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност новите 4WD ще имат възможност за настройка в спортен режим (повечко въртящ момент на задната ос) :hilezh:

Следващото нещо което искам да питам, какво става след като М-ката направи няколко обиколи на пистата? Не й ли прегряват задните спирачки? Или по-скоро колелото което най-често се ползва от ESP-то му?

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващото нещо което искам да питам, какво става след като М-ката направи няколко обиколи на пистата? Не й ли прегряват задните спирачки? Или по-скоро колелото което най-често се ползва от ESP-то му?

:hilezh:

Не! Щот Васил преди да се качи изскубва бушона на DSC-то. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Щот Васил преди да се качи изскубва бушона на DSC-то. :hilezh:

Де да го знам кво ги прави...

Между другото R8 е по-добро на Нордшлайфе от М3 Е92, а Вейрона по неофициални данни прави обиколка за 7:40, което не е никак зле. Естествено едни по-късички скорости и тази колица може да се представи доста по-добре, не вярвам на тази писта да се кара с повече от 280 км/ч

Edit: Сигурно го карат само на трета тва Бугати :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...