evildevil Posted June 12, 2008 Report Share Posted June 12, 2008 Абе от скоро имам някакъв проблем с Б4-ката...както си духаше вентилатора и на климатик и на обикновено парно, един ден го включвам и усещам, че духа по-слабо. Примерно вчера е духало на 2ра степен така, както днес духа на трета... НО..на другия ден хич го нямаше?!? Дали е копчето (въртока) проблема или е от вентилатора? Въпроса е, че когато е включено копчето за климатика и завъртя копчето, дори не се включва компресора. Това ме навежда на мисълта, че проблема е в самото копче. Как се сваля по принцип копчето? С цялата централна конзола ли, тоест разглабя ли се централната конзола, за да се свали копчето или се дърпа някак? Link to comment Share on other sites More sharing options...
evildevil Posted June 13, 2008 Author Report Share Posted June 13, 2008 Айде бе някой не знае ли?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gi4o Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Колега и моито се беше прецакало само че не от копчето.като свалиш жабката отзад е вентилатора поне при мене е така на б3,има кабел с две буксички малки кадето влизат в в-ра.почистиги и виж,може там да е проблема не контактуват добре.поне при мен беше така и го оправих но за сметка на това счупих жабката.аиде с здраве Link to comment Share on other sites More sharing options...
evildevil Posted June 13, 2008 Author Report Share Posted June 13, 2008 Колега и моито се беше прецакало само че не от копчето.като свалиш жабката отзад е вентилатора поне при мене е така на б3,има кабел с две буксички малки кадето влизат в в-ра.почистиги и виж,може там да е проблема не контактуват добре.поне при мен беше така и го оправих но за сметка на това счупих жабката.аиде с здравеМерси колега, трябва да се поровя. Тя моята жабка само с яко блъскане я затварям. Нещо и пречи, та тамън като я сваля ще видя и това Някакви други предложения? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marian990 Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Здравей колега.Възможните причини са 2: копчето,както правилно си се насочил или съпротивителния блок,който се намира до моторчето за вентилацията.Ако невърти на нито една степен много вероятно да самото копче.Ако върти на само на 4 е този блок за който ти говоря.Копчето не се сваля много лесно,но : махаш барчето,после пепелника,издърпваш врътките,под тях има 2 болтчета – махаш ги ,махаш декорацията,под нея има още 4 болтчета,махаш основата на пепелника и издъпваш от там целия блок с копчета.Откачаш жилото само на тази врътка ,откачаш буксата и с отвертка (кръстата) отвиваш 2 болтчета.От пред има 2 щипки които внимателно издърпваш и работната част е в ръцете ти.Почистваш с шкурка ( 4 на брой контакти – пъпки) и сглобяваш по обратния ред.Другия вариант – под жабката която трябва да свалиш се намира вентилатора.В ляво от него има един малък блок в който влиза букса с 3 или 4 кабела.Блокът се държи с един винт.Махаш винта и го сваляш.Взимаш нов блок (той представлява едно съпротивление с 3 извода за 3-те степени,защото 4-та е директна,което се охлажда от въздуха минаващ от там.Но с годините или клесват клемите или прегаря съпротивлението),който струва 10 – 15 лв. чисто нов и го сменяваш.Това е от мен,ако има нещо питай.Успех и чао. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiko58 Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=48378 Дано ти помогне. Успех Link to comment Share on other sites More sharing options...
evildevil Posted June 14, 2008 Author Report Share Posted June 14, 2008 Благодаря много на отзовалите се колеги, много ми помогнахте, утре ще се захвана с отстраняването на проблема! Link to comment Share on other sites More sharing options...
evildevil Posted June 15, 2008 Author Report Share Posted June 15, 2008 A колеги, само да питам да не страдам по-късно, въртока (копчето) с дърпане ли излиза или има някаква цака? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gi4o Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 с дърпане Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROFESIONALISTA Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Пропуснали сте четките!!! Може всичко да е само от тях. За целта като свалиш жабката и стигнеш до моторчето, преди да си разглобил каквото и да е друго, вземи една пробна лампа и виж дали идва + и - до вентилатора. Ако идва- значи е в моторчето, най-вероятно четки. Ако не- тогава търси по врътката или реостатния пакет. А за да си по-сигурен- подай с два кабела директно захранване на вентилатора- трябва да тръгне. Абе общо взето по-трудно е да се обясни, от колкото да се оправи.... Елементарно е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokata7700 Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 ако го няма фреона също отслабва Link to comment Share on other sites More sharing options...
evildevil Posted June 29, 2008 Author Report Share Posted June 29, 2008 Проблема е оправен, беше от копчето. Както е показано на линка, който е дал колегата по-горе в темата, свалят се копчетата, барабар с цялата централна конзола, CD и всичко останало. Отзад има букси за копчетата. Точно от тях беше проблема. Смяната им струваше 15 лв. Ако има някой със същия проблем да пита. Link to comment Share on other sites More sharing options...
supervlao Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 И аз имах същия проблем ама беше блокчето ... да де ... и вентилатор сменях Където са пипнали тия франсета са ***** майката на ситуацията (вентилаторът е Валео, блокчето - някфа друга френска порнография) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now