djsmash Публикувано 22 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2008 Някой да си е слагал спортен филтър на А4-ката? Да сподели впечатления ... как е? Вървеж, харч, звук? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_sf Публикувано 26 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2008 (Редактирано) на кой мотор? на 1.8турбо има смисъл с чип-а. за другите не знам. Редактирано 26 Юни 2008 от Ivo_sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 26 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2008 на кой мотор? на 1.8турбо има смисъл с чип-а. за другите не знам.Като нищо можеш да си "ожениш" дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2008 аз имам КиН панелен- ефект никакъв,звук съ6то.поне аз немога на намеря разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,може би има някаква съвсем недоловимо по-добра реакция в ниските обороти ,но като цяло други разлики няма ,нито във вървене нито в горене.Това за дебитомера са по-скоро легенди,според мен ако не помага поне не пречи K&N -а ,дори и единствения ефект от него да се окаже пестене от смяна на филтри в дългосрочен план Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 то ако ставаше с филтри и със спортна течност за чистачки и със зелени капачки на винтилите, хората нямаше да слагат турбота и компресори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,може би има някаква съвсем недоловимо по-добра реакция в ниските обороти ,но като цяло други разлики няма ,нито във вървене нито в горене.Това за дебитомера са по-скоро легенди,според мен ако не помага поне не пречи K&N -а ,дори и единствения ефект от него да се окаже пестене от смяна на филтри в дългосрочен план Ами незнам доколко са легенди......ама всеки си решава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taximann Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 и аз сам с К&N на 1.9 тди с чип никакав ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,никакав ефектДобре де, някой обаче пробвал ли е да си засече с точност разхода преди и след филтъра?Би трябвало като е с по-добра пропускливост този филтър да сваля поне разхода. А и на вървенето трябва поне малко да помага. Поне по пътя на логиката е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 (Редактирано) Може да ви прозвучи смешно, но разхода падна 0.2/100.Колата определено се "храни" по- добре според мен на високите обороти.Преди да сложа филтъра я мъчих поне 10 пъти , но повече от 240 не вдигна.После без проблем съм правил 255 по километраж и двата пъти - преди и след.Колата е А4 1.8Т Авант около 195к.с. с чип.Филтъра е панелен за вграждане в кутията К&НПоздрави Редактирано 27 Юни 2008 от 3APA3ATA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 Интересно ми е клипчето от подписа къде си го снимал?По маршрута който минавам аз редовно (София-Русе), единствено магистралата, ама тя е в такова окаяно състояние, че над 170-180 ме хваща яко шубето, пък и дума не може да става за толкова дълга права. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 НИЩО не променя! Нито в звук, нито разход, камоли вървенето. За сметка на това точно както казаха колегите абсолютно сигурно си прецакваш по-бързо дебитомера поради факта, че тази "марля" има по-голяма пропускливост на боклуци, които мигновено след това се лепят на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 (Редактирано) Wizi тия K&N прават филтри от 40г фе (по-дълго време от колкото си живял)И да кажеш че не стават за нищо Тъпо е!!! Редактирано 29 Юни 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 Интересно ми е клипчето от подписа къде си го снимал?По маршрута който минавам аз редовно (София-Русе), единствено магистралата, ама тя е в такова окаяно състояние, че над 170-180 ме хваща яко шубето, пък и дума не може да става за толкова дълга права. Поздрави.Участъка от магистрала Тракия - Карнобат/Бургас, мисля че беше Май месец преди големите трафициПоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 (Редактирано) Wizi тия K&N прават филтри от 40г фе (по-дълго време от колкото си живял)И да кажеш че не стават за нищо Тъпо е!!!Я ме цитирай къде съм казал, че за нищо не стават? Неш'о съм недоскиф тея дни...Казах това, което сумати колеги потвърдиха: ЕФЕКТ НЯМА!... глупости говоря! Ако едвам си отделил 80 кинта за тази мега гъзария - просто няма начин да няма ефект! Но той ще си остане само в главата ти.Добре де, признавам, че такъв филтър има ефект. Действително! Но само при едно условие: тунингован двигател, който спешно се нуждае от по-голям дебит въздух. Ако си се тунинговал (не чипосал) вече нещата са различни, признавам.Доволен? Редактирано 30 Юни 2008 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 Wizi Доволен!!! Абе козата си сака пръч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChioChips Публикувано 3 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2008 Пред фактите и боговете мълчат: Дино тест на спортен филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 3 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2008 Верно ли бе брат ми...???това неее е вярно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2008 Тва е в Хеед - колата е поло 1.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChioChips Публикувано 4 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2008 Теста излиза по-скъп от самата кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2008 Теста протича така - филтър в кутията +2 коня- конусен - +4 коня - без филтър - счупили диното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 5 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2008 Аз не знам колко ще подобри работата на двигателя този спортен филтър,но това,че дебитомера ще си замине скоропостижно е сигурно/особено по тези прашни пътища/.Това много отдавна са го установили от Бош и изрично са записали в гаранционните условия на новите дебитомери да не се използват със спортни филтри,та били те и К&N. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 сложих чип на моята в диджитал тунинг и съм много доволен двигателят ми е AFN 110к.с.,по-точно беше .сега е 143к.с. и се интересувам ,ако сложа K&N дали ще се увеличи максималната скорост,защото с нов обикновен филтър вдигнах 235км/ч,а със замърсен спря да ускорява на 215км/ч.иначе от ускорението съм много доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Не би трябвало да промениш нищо с един спортен тунинг въздушен филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 14 Август 2008 Доклад Share Публикувано 14 Август 2008 (Редактирано) Wizi пак се изказваш неподготвен чети малко порови се у тоя нет фе братче..ще ти се смеят и децата Отностно "спортния филтър"разлика има,по икиномично при нормално каране и по добра работа на двигателя във високите обороти Редактирано 14 Август 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване