Jump to content

Спортен филтър K&N на А4 някой да е слагал?


Recommended Posts

И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,може би има някаква съвсем недоловимо по-добра реакция в ниските обороти ,но като цяло други разлики няма ,нито във вървене нито в горене.Това за дебитомера са по-скоро легенди,според мен ако не помага поне не пречи K&N -а ,дори и единствения ефект от него да се окаже пестене от смяна на филтри в дългосрочен план :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ако ставаше с филтри и със спортна течност за чистачки и със зелени капачки на винтилите, хората нямаше да слагат турбота и компресори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,може би има някаква съвсем недоловимо по-добра реакция в ниските обороти ,но като цяло други разлики няма ,нито във вървене нито в горене.Това за дебитомера са по-скоро легенди,според мен ако не помага поне не пречи K&N -а ,дори и единствения ефект от него да се окаже пестене от смяна на филтри в дългосрочен план :bia:

Ами незнам доколко са легенди......ама всеки си решава:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с панелен K&N ,но честно казано не намирам някаква особена разлика,
никакав ефект
Добре де, някой обаче пробвал ли е да си засече с точност разхода преди и след филтъра?Би трябвало като е с по-добра пропускливост този филтър да сваля поне разхода. А и на вървенето трябва поне малко да помага. Поне по пътя на логиката е така. :heiss:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ви прозвучи смешно, но разхода падна 0.2/100.Колата определено се "храни" по- добре според мен на високите обороти.Преди да сложа филтъра я мъчих поне 10 пъти , но повече от 240 не вдигна.

После без проблем съм правил 255 по километраж и двата пъти - преди и след.

Колата е А4 1.8Т Авант около 195к.с. с чип.Филтъра е панелен за вграждане в кутията К&Н

Поздрави

Редактирано от 3APA3ATA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е клипчето от подписа къде си го снимал?

По маршрута който минавам аз редовно (София-Русе), единствено магистралата, ама тя е в такова окаяно състояние, че над 170-180 ме хваща яко шубето, пък и дума не може да става за толкова дълга права.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НИЩО не променя! Нито в звук, нито разход, камоли вървенето. За сметка на това точно както казаха колегите абсолютно сигурно си прецакваш по-бързо дебитомера поради факта, че тази "марля" има по-голяма пропускливост на боклуци, които мигновено след това се лепят на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wizi тия K&N прават филтри от 40г фе (по-дълго време от колкото си живял)И да кажеш че не стават за нищо :blink: Тъпо е!!!

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е клипчето от подписа къде си го снимал?

По маршрута който минавам аз редовно (София-Русе), единствено магистралата, ама тя е в такова окаяно състояние, че над 170-180 ме хваща яко шубето, пък и дума не може да става за толкова дълга права.

Поздрави.

Участъка от магистрала Тракия - Карнобат/Бургас, мисля че беше Май месец преди големите трафици

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wizi тия K&N прават филтри от 40г фе (по-дълго време от колкото си живял)И да кажеш че не стават за нищо :hilezh: Тъпо е!!!

Я ме цитирай къде съм казал, че за нищо не стават? :wall: Неш'о съм недоскиф тея дни...

Казах това, което сумати колеги потвърдиха: ЕФЕКТ НЯМА!

... глупости говоря! Ако едвам си отделил 80 кинта за тази мега гъзария - просто няма начин да няма ефект! Но той ще си остане само в главата ти.

Добре де, признавам, че такъв филтър има ефект. Действително! Но само при едно условие: тунингован двигател, който спешно се нуждае от по-голям дебит въздух. Ако си се тунинговал (не чипосал) вече нещата са различни, признавам.

Доволен?

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам колко ще подобри работата на двигателя този спортен филтър,но това,че дебитомера ще си замине скоропостижно е сигурно/особено по тези прашни пътища/.Това много отдавна са го установили от Бош и изрично са записали в гаранционните условия на новите дебитомери да не се използват със спортни филтри,та били те и К&N. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

сложих чип на моята в диджитал тунинг и съм много доволен двигателят ми е AFN 110к.с.,по-точно беше .сега е 143к.с. и се интересувам ,ако сложа K&N дали ще се увеличи максималната скорост,защото с нов обикновен филтър вдигнах 235км/ч,а със замърсен спря да ускорява на 215км/ч.иначе от ускорението съм много доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Wizi пак се изказваш неподготвен :hilezh: чети малко порови се у тоя нет фе братче..ще ти се смеят и децата :hilezh:

Отностно "спортния филтър"разлика има,по икиномично при нормално каране и по добра работа на двигателя във високите обороти :bia:

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...