Jump to content

Автобояджийски и тенекиджийски услуги


Recommended Posts

  • Отговори 274
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

здравейте, колеги интересува ме колко ще струва цялостно пастиране на ауди купе черно и за колко време става.

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, работилницата се премести на нов адрес - кв. Овча куел 2, ул. Президент Линкълн (бившата ул. Обиколна). Точно как да се намерим - по телефона :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи ми няква ориентировъчна цена за ожулени предна и задна броня, одраскан заден ляв калник и оправяне на вдлъбнатина надраскано с ключ /да му изсъхнат на който ме надраска днес!/ на преден капак на А3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Здравей Боби.Искам да ти докарам колата на брат ми за боядисване на предна броня и наколко други забележки.Кога ще ти бъде удобно да ти я докарам да я видиш?Колата е Рено Меган Купе.Можеш ли да ме ориентираш нещо за цена?Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки на колега от VW форума, колата стана уникално :

Явно колегата е имал изключителен късмет :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега!

Исках да ти пратя запитване на ЛС, но май ти е препълнена пощенската кутия и не можеш да получаваш нови съобщения ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един доволен клиент.Благодаря ти Боби,продъжавай все така :gruebel: Ето и снимки.Пребоядисан преден капак и броня.

Редактирано от ros81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ами колеги нека и аз да споделя опит. Миналото лято оставих колата на Боби за няколко детайла - преден капак, таван, багажник със спойлер, огледала и изпъване на десeн праг. Като цяло бях доволен, въпреки че има тук таме точици, нещо като мехурчета въздух по тавана, но се вижда с доста вглеждане та не ме дразни. Обаче с предния капак Боби се изложи - на две три места имаше забележки и неколкокрано заяви, че ще си ги коригираи да му закарам колата. На мен обаче колата ми трябва всеки ден и чак това лято намерих време да му я закарам. Междувременно се появи и нещо като напукан кит, въпеки че седи в гараж и не изложена ряко на атмосферите условия - не съм голям разбирач няма да навлизам в подробности. Та закарах му я, колата беше при него една седмица, за да изсъхне добре и да не стане като миналия път (негови думи). Отидох взех я, таксува ми още 100-на лева за капака! Изведнъж се оказа, че за негова сметка при рекламация е половината от труда! И на следните снимки можете да видите резултата:

post-32564-0-12717800-1312805309_thumb.j

Колата я получих и двата пъти в такъв вид, за да не се виждат забележките.

post-32564-0-04725100-1312805817_thumb.j

post-32564-0-47819000-1312805827_thumb.j

а това е новия ми капак - за съжаление пак на слънца! :bia: От снимките не се вижда, че на места е като портокалова кора.

И незнайно защо "МАЙСТОРА" е решил да пастира и двата калника заедно с шофьорската врата и ето го резултата от тази дейност:

post-32564-0-70769800-1312805957_thumb.j

post-32564-0-76243800-1312806216_thumb.j

post-32564-0-47444400-1312806286_thumb.j

Не знам аз ли съм карък и попадам на хора, които да се учат на моята кола, но равносметката е:

Разкарване няколко пъти до там, два пъти плащане за един детайл и незадоволителен краен резлтат ! Повече кракът ми няма да стъпи при bonecrushera.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Сякаш гледам моята кола... предна броня и преден капак с малко тенекиджйство за няма такава цифра... Направиха колата след няма и месец китът се напука, закарах я, направиха я за тяхна сметка- чаках я две седмици, а я закарах в уж момент когато нямат работа. Капака беше под всякаква критика, затова го пастираха- ефектът - трябваше да я закарам да я пастират наистина защото калникът стана на същите петна като на колегата горе. Месец по-късно бронята отново се напука... в момента година по-късно напуканото е около половината от бронята... :)<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Нека да споделя и моето впечатление.

Ударих колата отпред вляво откъм мигача. Детайлите за ремонт бяха : калник, подкалник, капак, броня и очиларка. Казаха, че ще стане за около 8 дни, а си взех колата на 32-ят ден. Многократно ми се обещаваше, че ще стане до края на седмица, а като се чуехме в четвъртък обещаваха, че ще работят събота и неделя и ще е готово до средата на следващата седмица. Беше ми споделено също, че единият "майстор" неможел да спи - толкова много се притеснявал дали колата ще стане както трябва :stupid: . Преглътнах закъснението с надеждата, че колата ще стане както трябва.

И така дойде големият ден, в който колата беше готова. Обадиха ми се в 15:30, че са свършили и около 17 часа бях там. Ще опиша всеки детайл поотделно за да ви стане ясно колко изпипват нещата.

Капак - огънат в предният ляв ъгъл, около 10-на см. и леко надигнат в посредата ( в зоната му за огъване при ПТП).

Състояние след ремонта - всички ръбове са като дунавски вълни. На места дебелината на ръбът е около милиметър, на други става около 2. От страната на шофьора целият капак е надигнат - ако излееш вода пред шофьора тя тръгва с лек наклон към десният фар. Отдолу капака е боядисан с външният цвят на колата. При запитване от моя страна, защо не е с вътрешният цвят ми беше обяснено, че нямало такъв :wall: :wall: :wall: . Просто в завода пръскали боята така, че се получавал този цвят :wall: :wall: :wall: . Колата ми е тъмно син металик - цвят индиго с три цвята перли, а вътрешният цвят е едно убито синьо с лек зелен отенък. И за капак на всичко от едната страна боята с лак (силно казано лак, по скоро портокалова кора), а от другата матова :banghead: (това е отдолу на капака).

Очиларка - доста огъната зад фара -> купих втора употреба заедно с подкалника.

Състояние след ремонта - боядисана с външният цвят и лакирана. На въпрос от моя страна защо е лакирана след като преди боята беше мат както всичко друго под капака, отговора беше цитирам : "той лака е паднал навсякаде, затова не го виждаш". Личи си, че не е шприцвана а директно ебоядисвано върху старата боя и леките наченки на ражда, които имаше. Не ми се мисли какво ще стане с боята до една година...

Калник - намачкан -> втора употреба с идеалана форма - трябваше само да се боядиса.

Състояние след ремонта - целият стой повдигнат и се докосва до колонката на прозореца без да я има фугата. Фугата с врата е очевАдно по-голяма от нужното. Не е напаснат с прага. Липсват някой от болтовете. И сега кулминацията - долу до прага две места, всяко с площ около 2-3 кв. см. със страрят цвят на калника (иначе и там лакирано). Боята не била хванала :banghead: . От това си правя следнте изводи - детайлите не са шкурени, китосвани, шприцвани и не на последно място Тия са

толкова майстори колкото аз съм негър!

Бронята - счупена на две - ходил по сервизите и му казвали, че няма да

стане или ще струва много. В това време аз търся броня, но така и не намерих, а нова е 800лв... Казах му като нестава да я остави и ще си взема колата без да има броня. На следващият ден ми се обади да ми каже, че намерил хора, които да я залепят. Е**си късмета. Аз обаче си мисля друго - изкаше му се да пръсне права-здрава броня без да се налага да я китосва и като видя, че ще изгуби парите за боядисването на един детайл веднага се намери кой да я залепи.

Подкалник - не се вижда как е направен, все пак колата е сглобена. Тия дни я ще разглобя за да си напасна всички детайли, и ще пиша за него.

Нека обобщя :

Боя - на места я няма или се вижда, че кита отдолу не е шкурен добре и боята стои на канали. На места "портокалова кора". Лакът след лошо пастиране целия в паяжини и холограми. Елементи в двигателният отсег напръскани с боя - не са поктити с нищо за да не се изцапат.

Детайли - никакво напасване. Колата беше сглобена просто за да си я взема цяла, а не за да изглежда добре! Половината щипки и болтове липсват, някой са съответно счупени или скъсани. Много болтове бяха разхлабени. Единият пластмасов подкалик по принцип се държи на 4 болта - два със скъсани глави, един липсващ и на мястото на четвъртият, супер инженерно решение - миша опашка. След като казах на единият, че може да падне в движение той ми отгови : "няма бе, не се притеснявай".

Единият мигач стоеш на криво - свалям фара и гледам щипката коя държи мигача за фара в лепило цялата. Видимо и няма нищо махнах лека полека лепилото и всичко си дойде на мястото. Така и не разбрах защо е лепен здрав мигач.

Липсващи части - фасунка и крушка на мигача (не от страна на катастрофата), клаксон, болтове и щитки. Изпрати ми няколко дни по-късно (естествено след поискване от моя страна, а и както си мислех за моя сметка) фасунката с крушката и една шепа болтове и щипки. Клаксона явно не го е намерил, но най-интерстно е, че го няма кабела към клаксона, а той е част от сноп кабели. Надявам се да не го е одрязъл. Тия дни ще разглобя колата за да си я сглобя (или поне колкото е възможно) както трябва. Надявам се да не открия някой нов проблем или други липсващи части.

Десният ми фар се изпотавя от няколко дни. Почнах да отвивам болтовите за да го махна и още на първият видях проблема - счупена щипа, но не там където я държи болта, а в основа, където е корпуса на самият фар. Сега трябва да суша и лепя фар (дано да стане), иначе ще трябва да купувам друг...

Сега трябва да си изгубя доста време и средства за да преведа колата си в състоянието , в което беше. Това се сещам сега, трябва да взема един laptop и да седна до колата, за да опиша всичко. Съвет от мен НИКОГА не ходете в тоя "сервиз". Ако някой не ми вярва, нека се свърже с мен за да му покажа колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...