Jump to content

ПОМОЩ, Постоянно работеща ел. перка на климатика


didoya

Recommended Posts

Здравейте,

От вчера ми се случва нещо много странно и неприятно с колата.

Винаги ми работи електрическата перка на климатроника, дори без да е запален мотора.

Дам ли на контакт - започва да върти, без да съм запалил, без да съм влючвал климатик.

От какво може да е, мен ме съмнява някое реле да не е залепнало, ама не знам кое точно да гледам, че са доста:hilezh:

Колата е А4 1.8Т 1996.

Благодаря ви за помощта предварително!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма начин да не е реле

точно така и при мен се получи преди време при мен, като дам на контакт и почва да върти перката, не съм запознат с АЕБ, с една перка ли си?

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
няма начин да не е реле

точно така и при мен се получи преди време при мен, като дам на контакт и почва да върти перката, не съм запознат с АЕБ, с една перка ли си?

2 перки - едната си се върти от ремък, другата от ток (по мои наблюдения се използва предимно от климатроника). Та тази от тока която се върти ми прави белята.

Гледам по схемата че има 2 релета - за 1-ва и за 2-ра степен на перката ама не е нарисувана ясно и не мога да ги позная кои са.

Значи казваш да не търся друго като вероятна причина, а има ли тарикатски и лесен начин за проверка на реле?

Поздрави

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на радиатора е както казва колегата и аз имах същия прблем

Някой знае ли го къде е навит?

И нали знаете че става дума за А4, в смисъл че охлаждането му е от перка на ремък, тази на ток се ползва от климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли го къде е навит?

И нали знаете че става дума за А4, в смисъл че охлаждането му е от перка на ремък, тази на ток се ползва от климатроника.

Вероятно е навит в долната дясна част на радиатора. Пробвай първо да извадиш куплунга от самия датчик. Ако спре да върти => си за нов датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово, проблема е разрешен:wall:

Оказа се че кабелчето на датчика за радиатора се е клатило свободно и се е опряло в шайбата на ремъка.

Та така се е протрило, оголило и давало на късо.

Изолирах го и нещата заспаха.

Благодаря на всички отзовали се и поздрави:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 years later...

Здравейте колеги може ли някой да ме опъти къде точно се намира този датчик на радиатора защото и аз имам същия проблем.

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...