Jump to content

Относно семеринг на двигателя


akulata

Recommended Posts

колеги семеринга на коляновия вал ми протече

забелязах също и че на границата между скоростната кутия и самия двигател/където се съединяват/протече също

неска ходих при моя майстор и той ми каза,че му трябва специален инструмент,за да смени семеринга,а той няма такъв

и че всъщност не скоростната кутия ми тече,ами тва масло което се стича от семеринга се стича и по ск. кутия и ме успокои,че от ск. кутия няма от къде да тече...демек 100 % се стича от въпросния семеринг

утре ше си сменям и маслото на ск. кутия/то сигурно не е сменяно от както е станала кола/

според вас колеги

възможно ли е от предната част на двигателя да се стича масло чак до задната?

съгласни ли сте с неговата теза

мерси ин адванс :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при двете ми Б4 се сбъсках с този проблем-течащ заден семеринг на коляновия вал.5 лв. е хубав,но е на гадно място.На предната майсторите ми го смениха,като ми свалиха скоростната кутия,но понеже тази е куатро/барабар с диференциал/ сега се дърпат.И съответно го отлагам евентуално когато стане време за смяна на съединител.Иначе,нов момент за мен е,че могло да се свърши работа със специален инструмент.Ще следя темата,ако някой е чувал за такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен тече отпред

като свалиш капака на ангренажа и се вижда

чудя се обаче дали е възможно да стига тва стичане на масло чак до отзад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен тече отпред

като свалиш капака на ангренажа и се вижда

чудя се обаче дали е възможно да стига тва стичане на масло чак до отзад

По принцип не е невъзможно.

При мен на задната част на кутията семеринга ми таеше много малко ,а имаше омасляване чак до

края на щангата за скоростите / към 40 см. назад/.

Сменяй предния семеринг на кол. вал ,измий хубаво картера и ще си покаже дали тече и задния.

Дано да не тече ,защото да се смени ,филма е голям - кутията и маховика долу. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да го сменя искам

но тука в Ямбол-а майсторите са ...

нямали били инструменти

трябвало "специален" инструмент за да се смени въпросния семеринг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да го сменя искамно тука в Ямбол-а майсторите са ...

нямали били инструменти

трябвало "специален" инструмент за да се смени въпросния семеринг

Разгледай ТУК и си прецени възможностите.

Снимка № 15 е предния семеринг на к. вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм те разбрал добре.Предният е нищо работа.Аз използвах разглобяването за смяната на ремъците и смених и трите семеринга отпред-имаше още на другия вал и на вала на маслената помпа,ако съм запомнил добре.Не ми е направило впечатление да трябват някакви особени нагоди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно колеги

започвам да си мисля,че майстора не ме е разбрал правилно относно семерингите

утре като ида->като се върна ше пиша кво е станало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същия проблем и при мен,в неделя ще го правя.Я кажи колко масло ти губи.И това е така,отпред избива и се завихря и стича чак до скор. кутия.Аз имам петно на кората(солидно и то).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да го сменя искам

но тука в Ямбол-а майсторите са ...

нямали били инструменти

трябвало "специален" инструмент за да се смени въпросния семеринг

кажи им че са <_<:hilezh: :hilezh: :hilezh: :hilezh: :flehan: :flehan: :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия майстори нешто се базикат с тебе.Ако искаш щети го взема оригинален от Порше в София и ще ти го испратя .Имам приятел там.

Редактирано от to6o1.8s
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масло ми хуби едвам едвам,малко количество

а тоя семеринг оригинален от поршето колко $ струва

днес пак отворих ангренажа и погледнах-няма солидно изтичане на масло,ами по скоро се е образувало леко като коричка/засъхнало масло/,същата коричка я има и по капака на ангренажа

тея дни ше ида при майстор да погледне да ми каже за смяна ли е или не

и ако каже че е да взема от поршето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маx 15 камака а може и по малко щото сме с отстъпка там ама знаеш че е оригинален.Аз авто части продавам ама такива неща само от там.Ако искаш обикновен в смисъл не от там ама пак хубав мога да ти го подаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега за жеста

утре/ако работи майстора/ше ида да ми каже точно кое е за смяна

да знам какво да купувам

тенкю ин адванс за хелпа :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масло ми хуби едвам едвам,малко количество

а тоя семеринг оригинален от поршето колко $ струва

днес пак отворих ангренажа и погледнах-няма солидно изтичане на масло,ами по скоро се е образувало леко като коричка/засъхнало масло/,същата коричка я има и по капака на ангренажатея дни ше ида при майстор да погледне да ми каже за смяна ли е или не

и ако каже че е да взема от поршето

На семеринга може и да му е дошло времето ,но една от причините да започне маслено "потене" не само

от семеринги ,а и от гарнитури е цялостно или частично запушване на вентилацията на картера .

В предишни теми е обсъждан този проблем , а той не е маловажен особено за стари мотори като на нашите 80-ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Смених онзи ден семеринга на коляновия вал свалихме средното гърне за да може да свалим семерингата земахме нова качествена и купих масло наляхме ( 600 ml ) масло всичко обратно пореда си но минаха два дена  и e ацки тегаво скоростната кутия не беше като преди това. Някво много мудно влизат и излизат , а втора някво дере като влиза усещам е... дали заради новата семеринга която не е разкарана или нещо майстора не е направил както трябва дебелината на старата семеринга беше (6 мм) A По Каталог имаше само 5 или 7 взимахме 7мм .
audi 80 b3 1.8 s pm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са,последно на коляновия вал ли сменихте семеринга или на избирача на скоростите,щото първия нема как да се смени само с разкачане на средното гърне!?Иначе,тегавото включване на скоростите е от неправилното масло дето сте наляли.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са,последно на коляновия вал ли сменихте семеринга или на избирача на скоростите,щото първия нема как да се смени само с разкачане на средното гърне!?Иначе,тегавото включване на скоростите е от неправилното масло дето сте наляли.

75w90 пълна сентенция както го дават германско само че марката нея помня ми не съм сигурен много коя точно разбрах от майстора на коляновия вал но видях че изкара оста за предавките и лоста остана свободен но коя семеринга не разбрах много....

на избирача на скоростите !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми кажи, че не се преструваш? Вече двама човека ти казаха, че не е от семеринга.

Колко голям беше тоя семеринг, който сменихте?

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...