akulata Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 колеги семеринга на коляновия вал ми протечезабелязах също и че на границата между скоростната кутия и самия двигател/където се съединяват/протече същонеска ходих при моя майстор и той ми каза,че му трябва специален инструмент,за да смени семеринга,а той няма такъви че всъщност не скоростната кутия ми тече,ами тва масло което се стича от семеринга се стича и по ск. кутия и ме успокои,че от ск. кутия няма от къде да тече...демек 100 % се стича от въпросния семерингутре ше си сменям и маслото на ск. кутия/то сигурно не е сменяно от както е станала кола/според вас колегивъзможно ли е от предната част на двигателя да се стича масло чак до задната?съгласни ли сте с неговата тезамерси ин адванс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 И при двете ми Б4 се сбъсках с този проблем-течащ заден семеринг на коляновия вал.5 лв. е хубав,но е на гадно място.На предната майсторите ми го смениха,като ми свалиха скоростната кутия,но понеже тази е куатро/барабар с диференциал/ сега се дърпат.И съответно го отлагам евентуално когато стане време за смяна на съединител.Иначе,нов момент за мен е,че могло да се свърши работа със специален инструмент.Ще следя темата,ако някой е чувал за такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 при мен тече отпредкато свалиш капака на ангренажа и се виждачудя се обаче дали е възможно да стига тва стичане на масло чак до отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 при мен тече отпредкато свалиш капака на ангренажа и се виждачудя се обаче дали е възможно да стига тва стичане на масло чак до отзадПо принцип не е невъзможно. При мен на задната част на кутията семеринга ми таеше много малко ,а имаше омасляване чак до края на щангата за скоростите / към 40 см. назад/.Сменяй предния семеринг на кол. вал ,измий хубаво картера и ще си покаже дали тече и задния.Дано да не тече ,защото да се смени ,филма е голям - кутията и маховика долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 аз да го сменя искамно тука в Ямбол-а майсторите са ...нямали били инструментитрябвало "специален" инструмент за да се смени въпросния семеринг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 аз да го сменя искамно тука в Ямбол-а майсторите са ...нямали били инструментитрябвало "специален" инструмент за да се смени въпросния семерингРазгледай ТУК и си прецени възможностите.Снимка № 15 е предния семеринг на к. вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Не съм те разбрал добре.Предният е нищо работа.Аз използвах разглобяването за смяната на ремъците и смених и трите семеринга отпред-имаше още на другия вал и на вала на маслената помпа,ако съм запомнил добре.Не ми е направило впечатление да трябват някакви особени нагоди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 ясно колегиможе майстора да не ме е разбралутре като ида на място ше видим за кво става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 С едно тънко и остро шило семеринга излиза - но като го сменяш си смени и 3-те семеринга - струват по 7 лв/бр Виктор рейнц.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 ясно колегизапочвам да си мисля,че майстора не ме е разбрал правилно относно семерингитеутре като ида->като се върна ше пиша кво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Абсолютно същия проблем и при мен,в неделя ще го правя.Я кажи колко масло ти губи.И това е така,отпред избива и се завихря и стича чак до скор. кутия.Аз имам петно на кората(солидно и то). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditeam Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 аз да го сменя искамно тука в Ямбол-а майсторите са ...нямали били инструментитрябвало "специален" инструмент за да се смени въпросния семерингкажи им че са :hilezh: :hilezh: :flehan: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o1.8s Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) Тия майстори нешто се базикат с тебе.Ако искаш щети го взема оригинален от Порше в София и ще ти го испратя .Имам приятел там. Редактирано 25 Юли 2008 от to6o1.8s Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 масло ми хуби едвам едвам,малко количествоа тоя семеринг оригинален от поршето колко $ струваднес пак отворих ангренажа и погледнах-няма солидно изтичане на масло,ами по скоро се е образувало леко като коричка/засъхнало масло/,същата коричка я има и по капака на ангренажатея дни ше ида при майстор да погледне да ми каже за смяна ли е или неи ако каже че е да взема от поршето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6o1.8s Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Маx 15 камака а може и по малко щото сме с отстъпка там ама знаеш че е оригинален.Аз авто части продавам ама такива неща само от там.Ако искаш обикновен в смисъл не от там ама пак хубав мога да ти го подаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 мерси колега за жестаутре/ако работи майстора/ше ида да ми каже точно кое е за смянада знам какво да купувамтенкю ин адванс за хелпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 масло ми хуби едвам едвам,малко количествоа тоя семеринг оригинален от поршето колко $ струваднес пак отворих ангренажа и погледнах-няма солидно изтичане на масло,ами по скоро се е образувало леко като коричка/засъхнало масло/,същата коричка я има и по капака на ангренажатея дни ше ида при майстор да погледне да ми каже за смяна ли е или неи ако каже че е да взема от поршетоНа семеринга може и да му е дошло времето ,но една от причините да започне маслено "потене" не самоот семеринги ,а и от гарнитури е цялостно или частично запушване на вентилацията на картера .В предишни теми е обсъждан този проблем , а той не е маловажен особено за стари мотори като на нашите 80-ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 26 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2008 колега писах ти лс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Смених онзи ден семеринга на коляновия вал свалихме средното гърне за да може да свалим семерингата земахме нова качествена и купих масло наляхме ( 600 ml ) масло всичко обратно пореда си но минаха два дена и e ацки тегаво скоростната кутия не беше като преди това. Някво много мудно влизат и излизат , а втора някво дере като влиза усещам е... дали заради новата семеринга която не е разкарана или нещо майстора не е направил както трябва дебелината на старата семеринга беше (6 мм) A По Каталог имаше само 5 или 7 взимахме 7мм .audi 80 b3 1.8 s pm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) Са,последно на коляновия вал ли сменихте семеринга или на избирача на скоростите,щото първия нема как да се смени само с разкачане на средното гърне!?Иначе,тегавото включване на скоростите е от неправилното масло дето сте наляли. Редактирано 4 Юни 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 дали заради новата семеринга която не е разкарана А ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Са,последно на коляновия вал ли сменихте семеринга или на избирача на скоростите,щото първия нема как да се смени само с разкачане на средното гърне!?Иначе,тегавото включване на скоростите е от неправилното масло дето сте наляли.75w90 пълна сентенция както го дават германско само че марката нея помня ми не съм сигурен много коя точно разбрах от майстора на коляновия вал но видях че изкара оста за предавките и лоста остана свободен но коя семеринга не разбрах много....на избирача на скоростите ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Майстора е объркАл нещо когато е сглобявал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Затова ли влиза тегаво не е от семерингата ? Редактирано 5 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Само ми кажи, че не се преструваш? Вече двама човека ти казаха, че не е от семеринга. Колко голям беше тоя семеринг, който сменихте? Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts