Jump to content

"Low rider" окачване!?


Recommended Posts

Колеги, понеже ми излязоха ангажименти свързани с каране по гадни терени, реших да си продам колата (нека модераторите да не бързат да местят темата) и да я сменя с нещо по-високо проходимо. Иронията е в това, че трансмисията на моето Audi (Quattro III) е в състояние да ме извади от почти всяка ситуация, но за съжаление не ми стига клиренс - колата просто е ниска. От една страна не искам да я съсипвам и затова реших да я продавам, от друга - във всички останали случаи, освен на пресечен терен, много ми допада пътното поведение, динамиката, стабилността, всичко изобщо и не мисля, че е възможно който и да било от "джиповете" в ниския ценови клас да предложи нещо подобно.

И сега на въпроса: Гледам снощи един клип на VH1 и там един типичен щатски Low raider подскача нагоре-надолу на регулируемо окачване, явно тунинг (доста разпространен в САЩ, струва ми се). И се замислих не е ли възможно и на В4 да се монтира подобно окачване (или някаква алтернатива), та да мога да си увеличавам клиренса когато се наложи?! И също така ако е възможно в България да се направи такъв тунинг, дали ще надхвърли цената на средностатистическо В4 в пъти!? :flehan: Нека ако някой има какво да добави по въпроса, да пише, най-много да се посмееме заедно на евентуалните коментари по-нататък в темата! :D:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка ако изкаш нещо ефтинийката за offroad си вземи Lada Niva :respekt: . Един приятел планинар и парапланерист много я хвали и не признава друга возия за пресечените местности :rock: . Ако си мераклия да е лека кола, вземи си френският wowrider - Citroen Xantia :flehan: . Та за wowrider-ите - нечовешки скъпи за правене и потдръжка, просто по-добре си взимай Q7-мицата, както ти предлагат колегите :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже ми излязоха ангажименти свързани с каране по гадни терени, реших да си продам колата (нека модераторите да не бързат да местят темата) и да я сменя с нещо по-високо проходимо. Иронията е в това, че трансмисията на моето Audi (Quattro III) е в състояние да ме извади от почти всяка ситуация, но за съжаление не ми стига клиренс - колата просто е ниска. От една страна не искам да я съсипвам и затова реших да я продавам, от друга - във всички останали случаи, освен на пресечен терен, много ми допада пътното поведение, динамиката, стабилността, всичко изобщо и не мисля, че е възможно който и да било от "джиповете" в ниския ценови клас да предложи нещо подобно.

И сега на въпроса: Гледам снощи един клип на VH1 и там един типичен щатски Low raider подскача нагоре-надолу на регулируемо окачване, явно тунинг (доста разпространен в САЩ, струва ми се). И се замислих не е ли възможно и на В4 да се монтира подобно окачване (или някаква алтернатива), та да мога да си увеличавам клиренса когато се наложи?! И също така ако е възможно в България да се направи такъв тунинг, дали ще надхвърли цената на средностатистическо В4 в пъти!? :flehan: Нека ако някой има какво да добави по въпроса, да пише, най-много да се посмееме заедно на евентуалните коментари по-нататък в темата! :):stupid:

ами скачай на Q 7-цата бате, 4,2 QUATTRO

да бе колега как не си се сетил за кю7-мицата...... :rotcol::steinigung:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми те за това са колегите от форума...да помагат...да подсещат.... :steinigung::flehan::lol:

...да те подсетят, че ако имаш 150000 лв. излишни пари можеш да си купиш Q7 :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цом търсисиш клиренс забрави паркетните джипове и други измишльотини Q7, туарег, кайен, Х5 и тн. най добра цена в момента има УАЗ ХЪНТЕР /класика и даказан а и базана е на стария уаз/, ЛАДА НИВА също от тук почват японците НИСАН, МИЦУБУШИ, Втора ръка може да потърсиш ВИТАРА или най доброто G-класа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цом търсисиш клиренс забрави паркетните джипове и други измишльотини Q7, туарег, кайен, Х5 и тн. най добра цена в момента има УАЗ ХЪНТЕР /класика и даказан а и базана е на стария уаз/, ЛАДА НИВА също от тук почват японците НИСАН, МИЦУБУШИ, Втора ръка може да потърсиш ВИТАРА или най доброто G-класа.

И аз така ги виждам нещата (почти). Според мен УАЗ-ката не е "доказана", а по скоро силно надценявана, Нивата е добра алтернатива, ако си склонен да караш кола, която не блести с каквото и да било освен с практичност, а японците наистина са много силни и като съотношение качество/разходи/имидж и в този клас май са без конкуренция. G-class-ата също е безкомпромисна от към off-road възможности (единствения off-rader от 90-те със серийно монтирани 3 блокиращи се диференциала!), но доста висок % от цената отива само за емблемата. Аз лично съм се ориентирал към Vitara или Frontera.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един познат си взе дайхатсу фероза, не са скъпи - към 4 000 -5 000, нещо такова, ама му тече сега масло от диференциала, пък почти не го е карал, и не мога да ти дам отзиви, нивата съм чувал че е много проходима, навсякаде минава, ама се чупят доста, поне пък евтини части

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка ако изкаш нещо ефтинийката за offroad си вземи Lada Niva :irre: . Един приятел планинар и парапланерист много я хвали и не признава друга возия за пресечените местности :D . Ако си мераклия да е лека кола, вземи си френският wowrider - Citroen Xantia :hilezh: . Та за wowrider-ите - нечовешки скъпи за правене и потдръжка, просто по-добре си взимай Q7-мицата, както ти предлагат колегите :D

Колега, моля ви дръжте се сериозно! Какви са тия приказки: "...вземи си френският wowrider - Citroen Xantia... ". Ние тука разискваме сериозен въпрос - колегите се напъват да дават предложения, а Вие - Citroen!? Срамота! Моля, съобразете се с факта, че във форума се мотаят и хора, които още не са се ориентирали каква точно кола да си купят и като го видят това - продай Аудито и вземи Ситроен, какво ще си помислят?! И въпреки всичко не мога да кажа, че употребата на думата "Citroen" във форума е неуместна, сещам се за доста хипотетични варианти за нейното правилно използване. Например (става за заглавие на тема в подфорум тунинг/концепти/спорт/подвизи): "Изхвърлих Ситроена си на вторични суровини!", или пък "Собственик на Ситроен търси дълбок водоизточник с цел придобиване на статус "Бивш собственик" и щастие у живота!"... Струва ми се, че горе-долу изясних какво имам предвид, надявам се да не се стига втори път до подобни недоразумения! :irre:

Редактирано от The Namesake
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работя във фирма дето се занимаваше с поддръжка на базови станции и шефовете бяха купили един от тези уникални УАЗки нема да ви казвам колко време отклеча тази градобия докато успеят да я разкарат, така че УАЗ ама друг път. Сега момчетата карат новички Мазди BT-50 и са доста доволни, оплакват се само че при 180 км/ч им задейства прекасвача на двигателя :hilezh:.

Така че Маздата става, другото което ми идва на акъла е Ленд Крузър или Хилукс много корави машини единствената сериозна конкуренция на Г-класата и Ленд Ровъра. Ленд Ровари например Дискаварита се намират но нямам идея за цени на поддръжката. Така че ако говориме за сериозно катерене по чукарите забрави Фронтера (това е паркетен всъдеход) а на Витарата и требе малко тунек за да катериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Изхвърлих Ситроена си на вторични суровини!", или пък "Собственик на Ситроен търси дълбок водоизточник с цел придобиване на статус "Бивш собственик" и щастие у живота!"...

:hilezh::hilezh::irre:

Vitara- та е отличен избор, но не мисля че трябва да подценяваш ЛАДА НИВА - доказала се е през годините и ако залагаш на практичност - това е колата....евтини части, евтина поддръжка, липса на електроника (в сравнение с всеки японски аналог), много сервизи и разбирачи..... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля ви дръжте се сериозно! Какви са тия приказки: "...вземи си френският wowrider - Citroen Xantia... ". Ние тука разискваме сериозен въпрос - колегите се напъват да дават предложения, а Вие - Citroen!? Срамота! Моля, съобразете се с факта, че във форума се мотаят и хора, които още не са се ориентирали каква точно кола да си купят и като го видят това - продай Аудито и вземи Ситроен, какво ще си помислят?! И въпреки всичко не мога да кажа, че употребата на думата "Citroen" във форума е неуместна, сещам се за доста хипотетични варианти за нейното правилно използване. Например (става за заглавие на тема в подфорум тунинг/концепти/спорт/подвизи): "Изхвърлих Ситроена си на вторични суровини!", или пък "Собственик на Ситроен търси дълбок водоизточник с цел придобиване на статус "Бивш собственик" и щастие у живота!"... Струва ми се, че горе-долу изясних какво имам предвид, надявам се да не се стига втори път до подобни недоразумения! :irre:

:hilezh:

Просто дадох безпристрастно мнение от към марки с лееек сърказъм :hilezh:

Относно Г-класите - това е джипа за офроад. Но Все по-трудно се намира запазен и заслужаващ внимание. Рейнджа също заслужава внимание, но както той, така и частите му са вече доста лимитирани. За японските им колеги бих казал само - "Японец", води си изводи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си смени окачването с офроуд така става. Или ако не иска6 да я дере6 сложи кати на офроуд колите отдолу ламарина да пази всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е б2-ка с Куаттро-отпред усилени пружини с по-голяма височина,отзад едни подложки под пружините и с клиренс 40-50 см и превъзходно куаттро си номер 1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля ви дръжте се сериозно! Какви са тия приказки:

Говориш сякаш си имал Ситроен Ксантия... Ксантията има огромен клирънс за лека кола, проблемът обаче е че носачите си стоят на едно и също ниво и колкото и да си я вдигнал, ако не гледаш къде караш, файда няма. между другото, баща ми има Ксантия '93 с хидравлично окачване и мога да ти кажа, че комфорта който колата осигурява е ненадминат в класа, поне докато адаптивното въздушно окачване не се появява на пазара (след 25 години). Това, че Ситроените не са особено луксозни и издържливи на издевателства и "състезателно каране" като аудитата е съвсем друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...