Jump to content

A6 C4 2.0 16V


Martin_Lozanov

Recommended Posts

Здравейте колеги, скоро ми предстои купуване на кола, става въпрос за Ауди А6 2.0 16V 140 коня. Искам да попитам как е този двигател, аз карам колата вече 9 дни и страшно много харесва. Има някакъв проблем с климатроника и при 20 градуса духа топло, а при 18 студено(когато е със снежинката) Иначе като возия и всичко останало съм много впечатлен. Какво ви е мнението за този двигател - вървеж, разход, слаби места..

Благодаря предварително :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Забравих да кажа, че е бензин. И като натисна педала на газта, до средата се втвърдява и след това, като го натисна до долу, направо излита... какво ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с педала на газта се нарича 'двоен педал' , под горния имаш и долен с цел икономия на гориво. По твърдия педал върви повече и харчи повече.

Аз лично карам такъв мотор и съм много доволен , само че нещата около мотора доста ми се прецакаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи, че са се прецакали, аз се влюбих в тази кола и вече почти съм я взел. Само като разход не съм засичал все още(а крака си ми тежи :respekt: ) Иначе като цяло какви са ви впечатленията за този автомобил? Забравих да добавя, че е комби.. Предварително благодаря за всяко мнение :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темите станаха 4. И на мене ми е смешно вече. Забелязвам обаче, че все повече АСЕ-та се продават, докато другите мотори не толкова. Що ли, се питам...

Колега, колко пари ти искат за колата?

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е <_< от познат е. Само че сега се прибрах с такси, защото машината категорично отказа да запали. Оставих си я, не виждах проблем, и сега въртя дава на контакт, светка всичко и като тръгна да паля - НИЩО?!?!? Нито върти стартер нито нищо, от какво ли може да е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ти е паднал акумулатора или се е повредил самия стартер. Пробвай първо някой да ти даде ток и ако запали , търси вероятно окъсяване или оставен включен консуматор /мигач ,габарити ,фарове и т.н./. Ако не е това може да е свършил и самия акумулатор!

Редактирано от slav4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я взех моята също имаше проблем с акумулатора. На АСЕ то трябва повече ток при запалване се оказа. Двигателя превърташе по 4-5 оборота ама не палеше, имах едни скапани кабели, от Метро и помолих един на близо да ми даде ток - двегателя пак превърта едвам едвам и пак не пали..... Обадих се на пътна помощ и дойде един чичка с москвич - разбирач се оказа! <_< Извади негови кабели свърза ги и вика "А сега пали"! Ми това упражнение го правих - викам... Она се хили - давай, давай пали! Ми завъртях и запали от два оборота! Само че неговите кабели беха дебели!!!! След това и аз сам си направих кабели от кабел за електрожен 16 квадрата :hilezh:

Така че, най-добре сложи читав акумулатор и пробвай дали ще запали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, днес с още няколко човека я бутнахме и запали, оставих я пред нас и тръгнах с другата кола(добре, че не съм я продал :hilezh: ) По-късно пробвах пак, но пак не запали. Казаха ми, че може да е стартера или бендикса... И аз незнам вече, ще я водя на ремонт тези дни - стига да има кой дам е бутне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я взех моята също имаше проблем с акумулатора. На АСЕ то трябва повече ток при запалване се оказа. Двигателя превърташе по 4-5 оборота ама не палеше, имах едни скапани кабели, от Метро и помолих един на близо да ми даде ток - двегателя пак превърта едвам едвам и пак не пали..... Обадих се на пътна помощ и дойде един чичка с москвич - разбирач се оказа! :hilezh: Извади негови кабели свърза ги и вика "А сега пали"! Ми това упражнение го правих - викам... Она се хили - давай, давай пали! Ми завъртях и запали от два оборота! Само че неговите кабели беха дебели!!!! След това и аз сам си направих кабели от кабел за електрожен 16 квадрата :hilezh:

Така че, най-добре сложи читав акумулатор и пробвай дали ще запали...

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това колеги, само да питам, свети ми лампичката на борд комп - горе в дясно(червена е) и също така и на airbag-а? Какво би могло да значи това? Предварително се изивнявам за наивините въпроси, но съм все още лаик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, днес с още няколко човека я бутнахме и запали, оставих я пред нас и тръгнах с другата кола(добре, че не съм я продал :hilezh: ) По-късно пробвах пак, но пак не запали. Казаха ми, че може да е стартера или бендикса... И аз незнам вече, ще я водя на ремонт тези дни - стига да има кой дам е бутне

Възможно е проблема да е тоците по свещите - ниско напрежение. Щом на бутане пали веднага според мен проблема може да е в изгорял резистор на палеца на делкото или скапан централен кабел м/у бобината и дистрибуторната капачка. При палене на стартер напрежението на акумулатора пада под 10В (зимно време дори до 8В). Бобината подава искра с напрежение около 25000В при захранване на бобината номинално 12В (естествено по време на въртене индукционно напрежението на първичната намотка се вдига до 200-300В). С една дума при драстично падане на захранването на бобината (от скапан акумулатор както казва Lord of the Rings примерно или лоша връзка) е нормално да запали трудно или въобще да не запали. Ако обаче акумулатора е ОК възможна причина са палеца, централния кабел от бобината до дистрибуторната капачка, самата дистрибуторна капачка или дори бобина (по-рядко). Така, че не е лошо да погледнеш и тези неща. Предполагам, че свещите са ти наред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами VAg-com четене,специално за еърбега може да са много неща,от букса до датчици.

Междо другото аз неразбрах,при подаване на контакт и завъртане стартера върти ли?

И при запалена кола волтметъра какво ти показва?

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не върти въобще, само се чува едно "тък" и тфа е , после след бутане пали.... ?това, което ме притеснява е, че на светофар например форсира леко - от 900 до 1200 оборота и така стои?!??!? но не спира?а освен това на светофар като спра, фосира от 800 до 1200 оборота и по някое време се успокоява, според мен това не е норамално.волтметъра стои между 12 и 16 - тоест има ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я купил все още, а акумулатора отивам след малко да го видя и ще ви пиша после, дано да се разреши проблема само от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... 12 и 16 - тоест има ток.

Провери си стартера щом въобще не върти (аз бях останал с впечатлението, че върти, но не пали двигателя :rotcol: ) и също така ПОЧИСТИ клемите на акумулатора и провери дебелата "маса" от акумулатора към купето и двигателя да не е скъсана/зацапана/клеясала. Волтметъра трябва да стои м/у 12-14В, а не 16В! Явно ти презарежда и причината пак може да е от зацапани клеми или заминал акумулатор (мъртва клетка примерно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В клемите беше причината - бяха се разхлабили, почистих ги и веднага запали :rotcol: Сега остава да намеря място със свястна диагностика, да я прегледат и това е :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето - много шум за нищо :hilezh: . Единственото неприятно нещо (освен нервите и разправиите с майстори) е, че от едни хлабави (клеясали) клеми може да има много неприятни последици за колата - от изгорели крушки, касетофон и т.н. до повреда в ЕКУ-то, ел. блок на АБС-а заради презареждането (няма го товара от акумулатора) и по-високото напрежение, с което се захранва ел. инсталацията. В някои случаи напрежението може да достигне до 20-30В! Затова не е лошо 1 годишно да се отвият клемите от акумулатора, да се почистят добре (топването на клемата в пластмасова чаша с газирана вода прави чудеса дори и с най-мръсните екземпляри :( ), да се намажат с технически вазелин или грес и клемите и изводите на акумулатора и да се стегнат добре. Защото "ток и жена искат яко стягане" (само да не ме види благоверната :( ).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

екстра стана, че аз се бях притеснил. А днес се загледах в пръчката за маслото - лангърка се здраво и все едно я няма, та ходих до ауто + и тоя ми каза че нямали пръчки, направо бях изумен а е хубаво да се вземе нова. И колеги, още един въпрос - добре ли е да се измие двигателя, защото собственика ми каза, че никога не е бил измиван, а ме притеснява да няма лоши последици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...