Jump to content

Въпрос на един ,,ЮДА" Смених марката


Recommended Posts

След като ми блъснаха 6-цата,се спрях на Волвото.Човекът от който го купих го е карал 10000км. с масло ЕЛФ 10-40.Колата е на 150000км.По каталог а и на практика в Мото Пфое на този двигател му слагат Кастрол 0-40,та въпроса ми е след като вече му е слагано 10-40 да продължавам ли със същото.Днес един специалист се изказа че след като вече му е слагано 10-40 трябва да продължавам да му слагам пак от него.Казаха ми че ако се върна пак на пълната синтетика може да започне да го гори,и да няма нужният ефект.С две думи,не ми е проблем да му сложа 0-40 но има ли смисъл?Някой ще изкаже ли мнение?

Редактирано от dumbadumba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ми блъснаха 6-цата,се спрях на Волвото.Човекът от който го купих го е карал 10000км. с масло ЕЛФ 10-40.Колата е на 150000км.По каталог а и на практика в Мото Пфое на този двигател му слагат Кастрол 0-40,та въпроса ми е след като вече му е слагано 10-40 да продължавам ли със същото.Днес един специалист се изказа че след като вече му е слагано 10-40 трябва да продължавам да му слагам пак от него.Казаха ми че ако се върна пак на пълната синтетика може да започне да го гори,и да няма нужният ефект.С две думи,не ми е проблем да му сложа 0-40 но има ли смисъл?Някой ще изкаже ли мнение?

Проблем няма! Аз имах същата дилема и след 10-40 пак минах на 0-40....никакви грижи, не го пипна изобщо колата.Така че смело и безотговорно :)

Питай специалиста защо?

Ако ти гори 10-40 ще ти гори и 0-40 и така.....

Ако двигателя е читав нема да има разлика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ми блъснаха 6-цата,се спрях на Волвото.Човекът от който го купих го е карал 10000км. с масло ЕЛФ 10-40.Колата е на 150000км.По каталог а и на практика в Мото Пфое на този двигател му слагат Кастрол 0-40,та въпроса ми е след като вече му е слагано 10-40 да продължавам ли със същото.Днес един специалист се изказа че след като вече му е слагано 10-40 трябва да продължавам да му слагам пак от него.Казаха ми че ако се върна пак на пълната синтетика може да започне да го гори,и да няма нужният ефект.С две думи,не ми е проблем да му сложа 0-40 но има ли смисъл?Някой ще изкаже ли мнение?Пропуснах да кажа че колата е S60 2002г.
На въпросният адрес чакам за конкретен отговор три дена затова се обръщам към вас.Дано да не досаждам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем няма! Аз имах същата дилема и след 10-40 пак минах на 0-40....никакви грижи, не го пипна изобщо колата.Така че смело и безотговорно :)

Питай специалиста защо?

Ако ти гори 10-40 ще ти гори и 0-40 и така.....

Ако двигателя е читав нема да има разлика!

Аз не съм специалист,но си мисля,че причината е във вискозитета.

т.е. 0-40 е по тънко и може да мине (изтече) от там където 10-40 не би.

От много монтьори съм чувал,че 0W-40(пълна синтетика) e подходящо за нови автомобили,ама много хора от "любов" наливат и на коли с 200К+ пробег,където хлабините вече не са като в началото!

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм специалист,но си мисля,че причината е във вискозитета.

т.е. 0-40 е по тънко и може да мине (изтече) от там където 10-40 не би.

Съвсем погрешно заключение.

Не разбрах извода ти.Искаш да кажеш че наистина може да е по добре да остана с 10-40 ли?

Няма особена разлика. 0-40 има по-добър старт на студено (по-рядко е от 10-40). Иначе на топъл двигател двете са със сходни параметри (40).

Може да ги сменяш по всяко време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах извода ти.Искаш да кажеш че наистина може да е по добре да остана с 10-40 ли?

ако си доволен от работата на мотора-"дръж си курса",пък и 0-40 е в пъти по скъпо!

Ако ти подхарчва 10-40-100%,ако сложиш 0-40,нема да спре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем погрешно заключение.

Чак пък съвсвм?!

Все пак има масла 15W40,20W40,приложими при по износени мотори,които с пълна синтетика биха дали голям разход на масло!

...Ако ти се занимава обясни какво имаш впредвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със Селения Голд пълна синтетика 10 W 40.

Исках качествено българско масло Приста Лидер ама нямаха в сервиза :)

0 W 40 е за нови неразработени коли.

Ако го сложиш на стар автомобил(>5г.) не само ще харчи, но и ще загубиш 3-4 нютон метра от въртящия момент !

също може да ти разбие гарнитурите.

10 W 40 е по-добро.

Селения Голд е ненужно скъпо !

Сложи си Приста Лидер или друга полусинтетика на приста ойл ! :):lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селения Голд

[offtopic]

Да го ева, в първия момент го прочетох СелЯния голд... честно! :) :)

[/offtopic]

Редактирано от doncheff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го ева, в първия момент го прочетох СелЯния голд... честно! :) :)

и аз така.......,ама като го прочетох правилно,пак нищо не ми говори :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме вълнува толково марката(мисля че има достатъчно голям избор) колкото във въпросният случай как точно да постъпя.Искам да му сложа 0-40 но да не греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме вълнува толково марката(мисля че има достатъчно голям избор) колкото във въпросният случай как точно да постъпя.Искам да му сложа 0-40 но да не греша.

И какво мислиш че ще спечелиш от 0 В 40 ?

най-много да съсипеш двигателя или да го превърнеш в масларка !

после ще сдухаш катализатора ламбда сондата и ще скапеш гарнитурите .. абе дълга и широка !

с 10 в 40 не може да сгрешиш защото дава най добрата защита която може да получиш от масло.

0 в 40 слага се само на некакви спортни резачки който и по каталог харчат по 1 2 литра масло.

ако ще си пазиш двигателя, няма да му сложиш 0 в 40(това не е масло а минерална вода) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми и да не е златната среда, поне не пречи да пробваш. Ако няма проблеми с него, значи евентуално и 0-40 ще е О.К. Според мен това е оптималния вариант за мотор, който е минал 100000км и няма 200. А и сега идва зимата и наистина, през този период с ниски температури е по-добре да се кара с по-тънко масло. Както казаха колегите, има по-добри мазилни качества при студен старт, а това е важно за износоустойчивостта и по-дългия живот на един двигател. Особено ако се кара на къси разстояния и мотора няма време да загрее достатъчно е по-добре. Само не каза дизел или бензин е....

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо тогава в Мото Пфое слагат 0-40 дори на коли над 5г.

защото могат да ти го продадат на висока цена , тоест да ти разтоварят джоба.

досега съм чел само негативни статии за прекалено тънкото масло.

ще пусна линк по късно, за тънкото масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D5-дизел мотора е разработка на Волво,направо е страхотия.Мислех че след А6 на каквото и да се кача няма да ми хареса,но сега направо нямам думи.Опа забравих че съм на чуждо място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс това, провери какво масло препоръчва производителя на двигателя и слагай такова. С маслото не бива да

се правят експерименти и икономии, че ремонтите не са евтини. Моят съвет е, да махнеш бързо това с което си и

да сложиш каквото трябва. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...