The_Machine Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 На който му се чете - да заповяда, има и принципни схеми и обяснения на някои изпарители, които се ползват и днес http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=9559&AlbumId=34377 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 Евала колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikker Публикувано 17 Май 2010 Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 Само на мен ли не ми го отваря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Май 2010 Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 А ти видя ли от коя дата е Може да са затрити тия снимки вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 17 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 Проблема е с хоста - bgphoto.net ... Снимките си съществуват там, но линковете са оплетени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 качете я отново ако може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Ето ТУК я има. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sickfuck Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Калкулатор гориво Въведете разхода на бензин км/лВъведете разстоянието, което изминавате за година http://landi.bg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoychkov Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тонев Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Идеалната запалителна система за двигател работещ на газови горива с различно и вариращо от зареждане на зареждане октаново число . Изобретена е в СААБ още през 1991 и се прилага серийно през1994 но се ползва и в някой модели на Дженерал Мотърс като Опел в Европа и Сарурн в САЩ, също на някой модели БМВ М5 . Казва се Трионик( има три генерации 5,7и 8 и настройва ъгъла на изпреварване на запалване като ползва свещите за сензори след момента на подаване на искрата .Подава постоянно напрежение от 80 до 200 Волта на електродите на свеща( след подаването на високото напрежение за искрообразуването) и се измерва йонизационния ток ( проводимостта на искровата междина зависи от налягането и температурата в горивната камера) .След като съпостави тази информация с ъгъла на завъртане на коляновия вал решава дали да измести подаването на искрата напред или назад . Перфектният ъгъл при който трябва да се постига максимално налягане в цилиндъра ( при изгаряне на сместа)зависи от геометрията на коляно мотвилковият механизъм на конкретния двигател но в общия случай е някъде между 12 и 15 градуса след ГМТ. https://www.eeuroparts.com/blog/5436/tech-corner-saab-trionic-and-ionization-sensing/ и в Уикипедия също може да погледнете за който се интерисува. Вчера си получих Украинския Тайминг Адванс Процесор и като се прибера в България ще го монтирам но в перспектива мисля да адаптирам подобна система за запалване към моя двигател. Това е най обективният познат метод за оптимизиране на ъгъла на изпреварване по обратна връзка . Малко е капризен към свещите и Опелджиите и Саабаджиите имат проблеми с тези запалителни касети но иначе когато работи няма по-добър,точен и евтин метод за постигане на перфектен авансов ъгъл и абсолютно адаптивен по отношение вариациите на октановото число на горивото! С други думи по ъгъла който изчислява системата в определен режим на работа на двигателя може да познаете какво е октановото число на горивото или в случая на ПБ отношението между двата компонента . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 20 minutes ago, Тонев said: https://www.eeuroparts.com/blog/5436/tech-corner-saab-trionic-and-ionization-sensing/ На малък лаптоп първото, на което попаднах, е това: Quote The knock sensor cannot tell what cylinder is knocking. и повече не си губих времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тонев Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 (Редактирано) Кнок сензорите съвместно с датчика за положение на коляновия вал и датчика за положение на разпределителния вал определя много точно в кой цилиндър е детонацията но Трионика въобще не се нуждае от кнок сензор , определя дали има детонация по начина по който вече обясних . Също не се нуждае от датчик за положението на разпределителния вал. Датчика за положение на коляновия вал е задължителен. Има и варианти в които и качеството на сместа се определя по подобен начин и не е нужен ламбда сензор. Редактирано 28 Ноември 2018 от Тонев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тонев Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Ето тука и на Руски една статия по въпроса: https://www.drive2.com/l/467664902442450965/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване