Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

...

Нищо и няма. Лампата мига в такт с мигането на лампите от чек-а заради "пад" на напрежението, а оборотомера мърда от импулсите на датчика на Хол докато въртиш. Просто са ниски оборотите докато въртиш на стартер и затова се мести стрелката по малко. Лошо е като въртиш на стартер ако много се мести стрелката - 1-2см примерно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това на кадета ли ?

 

 

Маке, не е на кадета, на хаудито е :hilezh:

 

 

....

С предходното табло, тая "аномалия" не съм я забелезАл  :gruebel:

 

Случайно зачетох темата, и за това питам, от чисто любопитство :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То мигането на лампата всъщност не е мигане, а просто намалява интензитета на светене на крушката за акумулатора нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Маке, не е на кадета, на хаудито е :hilezh:

 

 

С предходното табло, тая "аномалия" не съм я забелезАл  :gruebel:

 

Случайно зачетох темата, и за това питам, от чисто любопитство :)

 

До сега не съм имал такива аномалии.. да ми смигат разни ламБи :gruebel:

Като го оправиш това си поиграй и смени всички крушки с SMD светодиоди, резултата ще те зарадва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ще разглобявам таблото за да оправя евентуални пукнати спойки по километража и скоростомера.При сглобяването стрелката точно на 20 км/ч ли трябва да се постави?Също така и стрелката на оборотомера ми е малко над първата чертичка.Нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Занимава ли се някой с тия табла в София, че ми писна вече?(събрах 3)

Ако не, как да го проверя когато е свалено от колата, има ли някъде схема на буксите, кой пин за какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам питанка относно махането на стрелките на 3-те допълнителни уреда. Трябва да го направя утре и питам дали има някаква разлика от стрелките на таблото за да не сгафя нещо. Щото табло донор лесно мога да си намеря, но допълните уреди са кът и цифра. Та някой свалял ли е стрелките? До колкото си спомням при километража и оборотомера ставаше с развиване, при бензиномера и уреда за температурата на антифриза с дърпане -

на 3те уредчета как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стрелките са на метална ос.

Свалях ги с въртене както големите.

P1110497.JPG

Твоите счупени ли са, или си им

измислил нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

   Здравейте Колеги ,

 Интересуваме осветлението на бутоните подгрев на задното стъкло  и габарита за мъгла  с какво осветление са  вътре .

Днес сменях радиатор парно и реших да им сменя осветлението понеже не светеха , обаче се оказа че не са обикновени крушки като тези които осветяват врътките за парното , ами пак е нещо като крушка само че стърчат две жички от нея . 

Та питането ми как се наричат тези лампички имат ли някакви параметри на които да отговарят .

 Дано да съм се изразил правилно .   :blush:

 

Ето примерна снимка на бутона 

 

6738234R.jpg

 

Ето ги до пружините , бялата и червената .

 

6738243D.jpg

 

6738254X.jpg

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора , и на мен ми приличат на някакви диодни ламБи , ама знае ли човек .

В понеделник ще търся със старата в ръка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я въпросната крушчица . Извинявам се за лошата снимка , ама долу горе може да се добие представа .

 

6740246A.jpg

 

Едната жичка я скъсах аз , като дърпах крушката за да я извадя като си мислех че е обикновена .

Мисля че това е животинчето .

http://vikiwat.com/miniatyurna-lampa-t1-1-4-12v-40ma.html

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размери има във всеки магазин за електронни компоненти.

Става бързо,лесно и далеч по-хубаво от мизерните крушки,като можеш и да твориш с цветова гама,премахвайки блендата от капачето на бутона ;)

Ето как бяха при мен,снимката е кофти,но пък на живо си светеха прекрасно :)

cf8a3520e359560a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , добре изглежда .

Незнам дали ще сложа диоди , но ще направя някоя друга снимка по време на смяната , за да е полезно на други колеги .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

....При сглобяването стрелката точно на 20 км/ч ли трябва да се постави?Също така и стрелката на оборотомера ми е малко над първата чертичка.Нормално ли е?

Стрелката на километража аз я поставям 1 деление под 20км/ч (около 5мм). Оригиналното табло лъже много (при 55км/ч показва 60) и така компенсирам грешката в ниските скорости. Така остава само още една пропорционална грешка - при 100км/ч показва 105. Което е приемливо.

Оборотомера на първа чертичка е верен (заводска настройка). При условие че няма изсъхнали кондензатори.

 

 

При изваждането на стрелката на километража (за сервиз) - НЕ ДЪРПАЙТЕ И НЕ НАКЛАНЯЙТЕ в никакъв случай.

 

Зачести появата на километражи със счупена ос / изскубана ос + пружина.

 

Правилното движение е умерено дърпане с развиване така че да се разлепи стрелката. Въпреки всичко пак има риск от счупване.

 

Стрелката не е на винт. Въртенето обратно на часовниковата стрелка разлепя оста от стрелката така че да улесни издърпването и. Ако усетите прекалено голямо съпротивление не насилвайте. Възможно е нагряване на оста за улесняване на изваждането. Изисква специален инструмент.

Редактирано от grizzly
допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, смених си диодите в дръжките на вратите-тези на бутоните за управление на стъклата и огледалата....Светят доста ярко и червено, като при А4 примерно, обаче преди като загася двигателя бутоните светят докато отворя вратата, а сега остават да мъждукат и след това. Майстора каза, че това е от паразитни токове, и преди е било, но понеже са били по-слаби диодите и не се е забелязвало. Сега тези били по силни а същевременно харчели по малко-демек модерна работа....Одеве отидох да видя по тъмно какво става, ами те си светят така , както оригиналните се виждаха. При завъртян ключ светят многократно по силно.....Та мисълта ми е дали няма да е проблем за акумулатора това, зимата карам най-вече малката кола и аудито излиза веднъж седмично.....

Редактирано от niki76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,имам проблем с лампите на таблото и тези на врътките на парното, не светеха.Предположих,че е бушон така и беше смених го и всичко се оправи прибрах се паркирах колата и на другият ден като запалих не работеха пак същите лампи,запалката незнам дали преди да сменя бушона е работела ,но сега не работи, погледнах да не е пак бушон,но бушонът се оказа здрав този път,някакви предложения ?Ауди 80 Б3 88г. 1.8 карбуратор.

Редактирано от Thug_Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляш таблото (в началото на темата пише как) и с една жичка даваш накъсо регулатора на осветлението ако не светне почваш да търсиш за спукани спойки по платката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спряха да ми светят таблото,габарите,крушките на таблото на парното и над номера.. някой имал ли е същия проблем и ако някой може да помогне нека да пише . Благодаря все пак ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...