Inkozi

Всичко за таблото с уредите

Recommended Posts

dominator имаше подобен проблем с таблото на проекта му. Изляза че е от радиото (показваше честотата на радио канала).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги имам един въпрос относно часовника на таблото ,  проблема който мисля че е проблем е следния, изгоря ми лампичката за светлината на часовника реших да купя 3 броя защото видях че и други са изгорели сложих им 1.2 a нe 1.1 надявам се че това не е проблем  но както и да е въпроса ми е часовника веднага светва още като я запаля без да пускам фаровете и да светва таблото , изгася да свети само когато е изгасена колaта, защо така се получи смениx със стари крушки и пак така а преди това не  беше така къде може да е проблема ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

така си е , часовника светва при подаване на контакт независимо дали си пуснал габарит или не

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми преди да изгори не беше така колега или не съм обърнал внимание да се задълбоча към него но мисля че не беше така нека и някой друг да даде отговор и да ми кажете дали има проблем да слагам 1.2 лампички

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,1W или 1,2W крушки - няма проблем. Не е добре да се слагат 2W понеже може да се получат изгорели писти по таблото.

Не си спомням точно, може би за показателите на мигачите се слагаха крушки 2W. Но и там могат да се сложат по-слаби.

И при мен светва часовника веднага след подаване на контакт и изгасва след връщане от контакт.

Надявам се че знаеш че на една от въртките може да регулираш силата на осветлението на таблото.

Edited by ставров

Share this post


Link to post
Share on other sites

Знам за регулирането на осветлението не е проблем аз винаги пускам фаровете но останах с убеждението ,че преди He светеше така мa може и аз да не съм се задълбочил  да цапам в него хах мислех че съм направил нещо по някой писта на късо затова и мерси за отговора колеги значи си е така , а за мигачите да по 2 ca.... гледам за оборотите някой е сменял и е сложил 1.5 на едното място и ще я махна да не товари ще сложа 1.2 че 1.1 няма на магазина

Share this post


Link to post
Share on other sites

От три дена забелязвам стрелката на оборотомера за секунда забива в долно положение и пак отива в режим работа защо така нещо накъсо ли дава а съм сменял само крушките за осветлението Нищо Друго ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най - вероятно пукнати спойки на платката в таблото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде трябва да гледам за да видя дали има и ако има как се оправя

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако разгледаш темата отначало ще видиш - има много богат снимков и текстов материал. После вземаш лупата и поялника и за няколко минути си готов.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли къде мога да намеря схемата на белия куплунг? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте темата за таблото с уредите е супер.Ръководейки се по нея свалих моето табло след което припоих читири споики на синия конектор които ме съмняваха ,след това монтирах всичко безупречно ,но пустия му горивомер пак не тръгна.От време на време сякаш зацепва ама не изцяло.Моля да ме посъветваш нещо друго какво мога да направя за да проработи този горивомер.При студено време понякога ми отказва и скоростомера но като ударя по таблото и тръгва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Презапоих спойките, утре го слагам и дано да е било това, а ако не ауто+ е наблизо...

Мерси за бързите отговори, колегиwink.gif Иначе колата я имам от скоро, та ще подпитвам чат-пат :hilezh:

Дайте снимка на тоя стабилизатор на напрежение моля

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заповядайте. Най-лявото черно трикрако,

мушнато е в малката синя букса и е

завинтено към ламариненото радиаторче.

 

P1040486_a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги имам следния въпрос относно скоростта на таблото понякога си я показва правилно а понякога не мърда моля помогнете

Share this post


Link to post
Share on other sites

Презапоих тразистора и конектора отговарящи за горивомера и пак неще да тръгва пустия.Посъветвайте нещо друго моля или да търся табло направо.Както си показваше на един десен завой стрелката му просто се върна до долу сякаш нещо се откачи или изгоря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравеите колеги днес реших да сменя няколко изгорели крушки на таблото смених ги и слагам таблото на място всичко на мястото си както си е било но когато запалих оборотомера не работеше и километража не знам какво може да е станало видимо няма пукнати споики. Ако може някои друг съвет какво да правя за да реша проблема.... Мерси предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега провери буксите дали добре си ги защипал ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко проверих потретих бушони връзки кабели клемореда прегледах но се инати и не иска да заработи оборотомера

Edited by Soky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цитиране на предходен пост!

Километража реботи но оборотомера неиска свети лампичката за АБС и за маслото в миничека

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Скоро си купих нов километраж за аудито ми Б3-ка. Но брояча на километри не работи. След като разгледах темата разбрах, че е от това прословуто зъбно колелце. Като го разглобих видях, че е счупено. От старото табло извадих това колелце и го поставих на новото, но пак не работи брояча на километри.

Възможно ли е да не е повредено само колелцето  или  може би не съм го поставил правилно. (на стария километраж си работеше.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

от скоро си взех една Б4-ка (2.0, ABK, комби).

Първоначално уредите за температура и ниво на бензина въобще не отчитаха.

 

Това, което направих :

- смених датчика на тройника на главата (сив с три изхода, със сигурност беше за смяна);

- отворих таблото, стабилизатора на волтажа даваше 9.8V и 12V - в нормите;

- почистих и напръсках контактните гайки, крачетата на стабилизатора и буксите на таблото със контактен спрей.

 

Резултатът:

Уредът на бензина проработи, а уредът на температурата проработи вярно до 92 градуса само веднъж и отново спря да отчита.

 

Въпросът:

Пропускам ли нещо в диагностиката на проблема или направо да сменям таблото ?

Ако някой има табло (без бордови и без self-check), моля да ми звънне - 0897 833 093.

За момента ми е спешно, защото колата е нова за мен и искам да я следя какво прави  :lupe: .

 

Мерси предварително !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я кажете как се вади стрелката на скоростомера без да счупиш оста ако с дърпане не става? Моята я извадих с част от оста ... след което извадих и парчето благодарение на мусколи и клещи ... сега чакам за табло но ако с него също има проблем не ми се чупи отново

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много проблеми с тия табла колеги , имам голям проблем искам да сменя цялата инсталация под таблото че има нагарвания на кабелите резани преправяни дайте ми някой колега от който да си купа читава инсталация за под таблото тоест всички кабеляци с букси с всичко само да се смени че моята ме сътрива на двапъти изпушвам .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.