BenX Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 и аз да задам един въпрос. електрония ми часовник под оборотомера си губи много често цифрите и се рестартира с батериика ли работи или проблема ще е по сериозен като прекъснат кабел ? мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 24 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Няма батериика при него ... Кабелче ще да е .. или по-лошото .. прекъсната писта по платката на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 (Редактирано) те към буксата отиват 1000 кабела незнам струва ми са мн трудна работа ако е кабелче Редактирано 24 Юли 2009 от BenX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 Да не отварям нова тема кажете как да си сменя подцветката като картинката която е на колегата Inkozi?Но искам да направя километража от 180 до 220 км с червено както си е на обортомера критичните обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2009 не ми се иска да цапам темата но искам и аз да споделя нещо,така и така е смъкнато таблото,нищо не пречи по принцип в случая да се погледне в какво състояние е клемореда работа за 3-4 минути,защото при мен се счупиха 2 клемореда, единия беше оригиналния,но понеже смених целия патрон+клемореда от друга кола, и се оказа че и втория клеморед се СЧУПИ НА АБСОЛЮТНО СЪЩОТО МЯСТО КАТО ПРЕДНИЯ - пластмасата беше сцепена по абсолютно същия начин,най коварно е ако това се случи ако си извънграда,така че колеги нищо не губите да си проверите "таралежа/клемореда/" в какво състояние е и ако се наложи сменяйте -15-16 лв струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danchorr Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Може ли да ми отговорите не ми работи километража не ми отчита изминатине километри, оборетомера също прави номера сутрин когато е студено не работи на обяд като я запаля и вече се е стоплило проработва от раз, но сега почна да не работи и като мина през някоя неравност.Подлежат ли на ремонт? Извинявам се че пиша в тази тема, сигурно не е тук мястото да питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Може ли да ми отговорите не ми работи километража не ми отчита изминатине километри, оборетомера също прави номера сутрин когато е студено не работи на обяд като я запаля и вече се е стоплило проработва от раз, но сега почна да не работи и като мина през някоя неравност.Подлежат ли на ремонт? Извинявам се че пиша в тази тема, сигурно не е тук мястото да питам.оборотомера са оправя с юмрук в таблото а дневния километраж са оправя като смениш зъбното колелце. Четете малко мамка му има 1000 теми за тва, целия форум стана на лайна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 26 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 (Редактирано) Юмрука в таблото е интересен вариант, но по-ефикасно е да се свали таблото и да направиш така, че металните пластинки, които излизат от оборотомера да правят добър контакт с платката на километража - нищо повече.Колега, BenX, не си ли малко "млад" тук за да го раздаваш като бате шефе :owned: Редактирано 26 Юли 2009 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BenX Публикувано 26 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 (Редактирано) Юмрука в таблото е интересен вариант, но по-ефикасно е да се свали таблото и да направиш така, че металните пластинки, които излизат от оборотомера да правят добър контакт с платката на километража - нищо повече.Колега, BenX, не си ли малко "млад" тук за да го раздаваш като бате шефе просто се пошегувах не си ме разбрал правилно. Не си ли съгласен с мен че преди всеки да му изникне някакъв проблем вместо веднага да поства отговори или нови теми е хубаво да се разрови малко Редактирано 26 Юли 2009 от BenX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Колеги тук на тази стъпка на снимката имам ли достъп до осветлението на километража или трябва да премина на следващата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Колеги тук на тази стъпка на снимката имам ли достъп до осветлението на километража или трябва да премина на следващата?Трябва да свалиш тоя капак отдолу са лампичките при мен са 3 на брой долу в ляво и дясно по 1 и горе в дясно 1П.П ИЗВЪН отговора:На снимките които е показал колегата Inkozi от дясно синята букса която е имам 2 скъсани кабела единия е бял другия е сив мисля,че беше разглобих буксичката обаче не видях кои са леглата и в какъв ред се слагат кабелите за да си ги поставя,че стария собственик е слагал една допълнителна жица от левия край защото таблото е изгубило маса и не е светело може ли да е проблема от тея двете жици и също от дясно на снопа имам още една по малка букса ама тя явно си е сложена така за по-новия модел Б4,защото няма никъде място къде да се закачи.Дайте съвет или ако на някой му се играе просто да го свали да снима и да ми пише на ЛС за да си го свържа както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 19 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 (Редактирано) Колега, тва пък за какво ти е ... Да ти се отклоняват до края стрелките ...Предполагам, че при по-новите модели, това лачено нещо е следствие от вграден "чек" за всеки от уредите. На нашите баби що ти е. Важното е всичко по таблото да работи, външния вид да те кефи, а па ако и показва читаво .. бетон.А конкретно на въпроса ти за крачетата, отговора е "Не знам". Да не отварям нова тема кажете как да си сменя подцветката като картинката която е на колегата Inkozi?Но искам да направя километража от 180 до 220 км с червено както си е на обортомера критичните обороти.Колега, тази модификация става с промяна на плаката на циферблата, както и на подсветката под нея.Необходимо е разпечатването на нов/нови циферблати с дизайна които сам си определиш. Не е невъзможно. Не е и ефтино.Може би тук ще намериш доста повече информация: www.xtuners.com Редактирано 19 Октомври 2009 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Не те съветвам .. тоя метод бая табла е погубил .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 24 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Темата е жестока,но уредите в барчето ще ревнуват И те си искат внимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Да добавя за лостчето от което не може да се корегира стрелката за бензина. Може. Края на лостчето, който се показва от таблото всъщност е тапичка. Тя се върти безконечно в лостчето. Издърпва се и на нейно място се мушка шестограмче и се регулира стрелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 25 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 Става .. ако не ти е изпуснало зъбното колелце отзад.А и тези стрелки, особено тази на бензина, не се славят с голяма точност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 И при мене е така. Не са точни много много. При мене температурата ми прави номера. Ту показва ту не. Ту застава на 60 градуса,после си отива на 90 после припада и вобще не показва.... ана ми писна да се занимавам. Тази на бензина преди време си застана на 1/4 и край. дори и на изгасена кола ма се оправи сама след няколко дена,и сега какво показва и колко има никой не знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krossfirebg Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Темата е супер. Поздравления за изчерпателното представяне Само да добавя: На мен ми се наложи да си сменям крушките за осветление на таблото, по-точно - за часовника (нямам оборотомер) и бензиномера - бяха изгоряли. На Б3-ките крушките са с цокъл и се сменят заедно с него. Не е нужно да се сваля и разглобява цялото табло, само трябва да развиете 4 -те болта (както е показано на снимките на колегата) и след като извадите таблото (без да махате клемите - моите са две) можете да ги развиете и да ги извадите. Днес го правих това упражнение и стана много лесно. Моите крушки са 12V/1.2W - струват 1.60 ; 2.00. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 (Редактирано) Взех си табло за моето 80 RU. Новото табло е с километраж до 260км/ч, старото беше до 220. Малко ме дразни факта, че новото табло е на доста повече километри от старото. Има ли вариант да прехвърля броячите от едното табло на другото и дали тогава ще отчитат правилно? Ако и двете табла бяха до 220 нямаше да се замисля, но сега незнам дали ще са верни стойностите. Идиеи ?П.С.: Гласувам темата да е бодната най-горе, понеже е доста полезна. За сметка на това има пиннати други теми, които не са толкова важни (поне според мен) Редактирано 11 Март 2010 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 А ако сложа километража, който е до 220 на платката на която е бил този до 260 дали ще отича правилно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 колега,кво те притеснява,че таблото е на повече километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 (Редактирано) Не ме притеснява кой знае колко - вероятно нито този пробег, нито километрите на старото ми табло са реални, но все пак съм купил колата с него, знам колко км съм минал откакто я имам, кога какво масло съм сложил и тн. Но това не е толкова важно. По-скоро ме дразни факта, че таблото до 260 ми отчита с около 10км/ч повече дори и при ниски километри - тоест когато показва 60 реалната скорост е 50, а също и осветеността му е по слаба - за разлика от старото ми табло при този километраж светлината е неравномерна - тоест стои на по-ярки и тъмни петна.Та затова дали ако бодна стария ми километраж, до 220, ще отичта вярно ?Така или иначе утре ще пробвам Редактирано 12 Март 2010 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 значи засичаш на колко км. ти е старото табло и смяташ колко км ти остават до смяна на маслотопосле тези оставащи км. си ги смяташ на новото таблоа за осветлението-сваляш двете табла и прехвърляш всички крушки от старото на новотои аз съм сменял табло и на новото някой от крушките светеха по-слабо,смених ги с моите и заспа работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 13 Март 2010 Доклад Share Публикувано 13 Март 2010 значи засичаш на колко км. ти е старото табло и смяташ колко км ти остават до смяна на маслотопосле тези оставащи км. си ги смяташ на новото таблоДа де - това е ясноа за осветлението-сваляш двете табла и прехвърляш всички крушки от старото на новотои аз съм сменял табло и на новото някой от крушките светеха по-слабо,смених ги с моите и заспа работатаТова също го направих, но проблема не е в крушките, а може би в светлопроводимостта на пластмасата под циферблата или може би на самия циферблат. Имам доста резервни крушки - резултата е един и същ. Иначе е много красиво с табло до 260 , но има повече минуси отколкото плюсове (поне при мен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 13 Март 2010 Доклад Share Публикувано 13 Март 2010 какви са - колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване