Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

и аз да задам един въпрос. електрония ми часовник под оборотомера си губи много често цифрите и се рестартира с батериика ли работи или проблема ще е по сериозен като прекъснат кабел ? мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма батериика при него ... Кабелче ще да е .. или по-лошото .. прекъсната писта по платката на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те към буксата отиват 1000 кабела незнам струва ми са мн трудна работа ако е кабелче

Редактирано от BenX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема кажете как да си сменя подцветката като картинката която е на колегата Inkozi?Но искам да направя километража от 180 до 220 км с червено както си е на обортомера критичните обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми се иска да цапам темата но искам и аз да споделя нещо,така и така е смъкнато таблото,нищо не пречи по принцип в случая да се погледне в какво състояние е клемореда работа за 3-4 минути,защото при мен се счупиха 2 клемореда, единия беше оригиналния,но понеже смених целия патрон+клемореда от друга кола, и се оказа че и втория клеморед се СЧУПИ НА АБСОЛЮТНО СЪЩОТО МЯСТО КАТО ПРЕДНИЯ - пластмасата беше сцепена по абсолютно същия начин,най коварно е ако това се случи ако си извънграда,така че колеги нищо не губите да си проверите "таралежа/клемореда/" в какво състояние е и ако се наложи сменяйте -15-16 лв струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми отговорите не ми работи километража не ми отчита изминатине километри, оборетомера също прави номера сутрин когато е студено не работи на обяд като я запаля и вече се е стоплило проработва от раз, но сега почна да не работи и като мина през някоя неравност.Подлежат ли на ремонт? Извинявам се че пиша в тази тема, сигурно не е тук мястото да питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми отговорите не ми работи километража не ми отчита изминатине километри, оборетомера също прави номера сутрин когато е студено не работи на обяд като я запаля и вече се е стоплило проработва от раз, но сега почна да не работи и като мина през някоя неравност.Подлежат ли на ремонт? Извинявам се че пиша в тази тема, сигурно не е тук мястото да питам.

оборотомера са оправя с юмрук в таблото а дневния километраж са оправя като смениш зъбното колелце. Четете малко мамка му има 1000 теми за тва, целия форум стана на лайна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юмрука в таблото е интересен вариант, но по-ефикасно е да се свали таблото и да направиш така, че металните пластинки, които излизат от оборотомера да правят добър контакт с платката на километража - нищо повече.

Колега, BenX, не си ли малко "млад" тук за да го раздаваш като бате шефе :owned: :owned:

Редактирано от sloter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юмрука в таблото е интересен вариант, но по-ефикасно е да се свали таблото и да направиш така, че металните пластинки, които излизат от оборотомера да правят добър контакт с платката на километража - нищо повече.

Колега, BenX, не си ли малко "млад" тук за да го раздаваш като бате шефе :hilezh::nixweiss:

просто се пошегувах не си ме разбрал правилно. Не си ли съгласен с мен че преди всеки да му изникне някакъв проблем вместо веднага да поства отговори или нови теми е хубаво да се разрови малко :hilezh::hilezh:

Редактирано от BenX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Колеги тук на тази стъпка на снимката имам ли достъп до осветлението на километража или трябва да премина на следващата?

Трябва да свалиш тоя капак отдолу са лампичките при мен са 3 на брой долу в ляво и дясно по 1 и горе в дясно 1

П.П ИЗВЪН отговора:На снимките които е показал колегата Inkozi от дясно синята букса която е имам 2 скъсани кабела единия е бял другия е сив мисля,че беше разглобих буксичката обаче не видях кои са леглата и в какъв ред се слагат кабелите за да си ги поставя,че стария собственик е слагал една допълнителна жица от левия край защото таблото е изгубило маса и не е светело може ли да е проблема от тея двете жици и също от дясно на снопа имам още една по малка букса ама тя явно си е сложена така за по-новия модел Б4,защото няма никъде място къде да се закачи.Дайте съвет или ако на някой му се играе просто да го свали да снима и да ми пише на ЛС за да си го свържа както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тва пък за какво ти е ... Да ти се отклоняват до края стрелките ...

Предполагам, че при по-новите модели, това лачено нещо е следствие от вграден "чек" за всеки от уредите.

На нашите баби що ти е. Важното е всичко по таблото да работи, външния вид да те кефи, а па ако и показва читаво .. бетон.

А конкретно на въпроса ти за крачетата, отговора е "Не знам". :(

Да не отварям нова тема кажете как да си сменя подцветката като картинката която е на колегата Inkozi?Но искам да направя километража от 180 до 220 км с червено както си е на обортомера критичните обороти.

Колега, тази модификация става с промяна на плаката на циферблата, както и на подсветката под нея.

Необходимо е разпечатването на нов/нови циферблати с дизайна които сам си определиш. Не е невъзможно. Не е и ефтино.

Може би тук ще намериш доста повече информация: www.xtuners.com

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да добавя за лостчето от което не може да се корегира стрелката за бензина. Може. Края на лостчето, който се показва от таблото всъщност е тапичка. Тя се върти безконечно в лостчето. Издърпва се и на нейно място се мушка шестограмче и се регулира стрелката :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става .. ако не ти е изпуснало зъбното колелце отзад.

А и тези стрелки, особено тази на бензина, не се славят с голяма точност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене е така. Не са точни много много. При мене температурата ми прави номера. Ту показва ту не. Ту застава на 60 градуса,после си отива на 90 после припада и вобще не показва.... ана ми писна да се занимавам. Тази на бензина преди време си застана на 1/4 и край. дори и на изгасена кола ма се оправи сама след няколко дена,и сега какво показва и колко има никой не знае :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Темата е супер. Поздравления за изчерпателното представяне :steinigung: Само да добавя: На мен ми се наложи да си сменям крушките за осветление на таблото, по-точно - за часовника (нямам оборотомер) и бензиномера - бяха изгоряли. На Б3-ките крушките са с цокъл и се сменят заедно с него. Не е нужно да се сваля и разглобява цялото табло, само трябва да развиете 4 -те болта (както е показано на снимките на колегата) и след като извадите таблото (без да махате клемите - моите са две) можете да ги развиете и да ги извадите. Днес го правих това упражнение и стана много лесно. Моите крушки са 12V/1.2W - струват 1.60 ; 2.00.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Взех си табло за моето 80 RU. Новото табло е с километраж до 260км/ч, старото беше до 220. Малко ме дразни факта, че новото табло е на доста повече километри от старото. Има ли вариант да прехвърля броячите от едното табло на другото и дали тогава ще отчитат правилно? Ако и двете табла бяха до 220 нямаше да се замисля, но сега незнам дали ще са верни стойностите. Идиеи :respekt: ?

П.С.: Гласувам темата да е бодната най-горе, понеже е доста полезна. За сметка на това има пиннати други теми, които не са толкова важни (поне според мен) :flipoff:

Редактирано от sloter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме притеснява кой знае колко - вероятно нито този пробег, нито километрите на старото ми табло са реални, но все пак съм купил колата с него, знам колко км съм минал откакто я имам, кога какво масло съм сложил и тн. Но това не е толкова важно. По-скоро ме дразни факта, че таблото до 260 ми отчита с около 10км/ч повече дори и при ниски километри - тоест когато показва 60 реалната скорост е 50, а също и осветеността му е по слаба - за разлика от старото ми табло при този километраж светлината е неравномерна - тоест стои на по-ярки и тъмни петна.

Та затова дали ако бодна стария ми километраж, до 220, ще отичта вярно :flehan:?

Така или иначе утре ще пробвам :unsure:

Редактирано от sloter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи засичаш на колко км. ти е старото табло и смяташ колко км ти остават до смяна на маслото

после тези оставащи км. си ги смяташ на новото табло

а за осветлението-сваляш двете табла и прехвърляш всички крушки от старото на новото

и аз съм сменял табло и на новото някой от крушките светеха по-слабо,смених ги с моите и заспа работата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи засичаш на колко км. ти е старото табло и смяташ колко км ти остават до смяна на маслото

после тези оставащи км. си ги смяташ на новото табло

Да де - това е ясно

а за осветлението-сваляш двете табла и прехвърляш всички крушки от старото на новото

и аз съм сменял табло и на новото някой от крушките светеха по-слабо,смених ги с моите и заспа работата

Това също го направих, но проблема не е в крушките, а може би в светлопроводимостта на пластмасата под циферблата или може би на самия циферблат. Имам доста резервни крушки - резултата е един и същ. Иначе е много красиво с табло до 260 :hilezh:, но има повече минуси отколкото плюсове (поне при мен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...