KCV Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Презапои всички налични спойки, по голямата платка и по малката такава на самия километропоказател.Офтопик:Иначе ако пръднеш в едно сито, може ли да кажешпрез коя точно дупка е излязла благовонията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
М.Митев Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Те го те проблема,сега въпроса е как и може ли да се презапои това така че да си дойде на мястото или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Ами конкретно това се възстановява със запояване на проводник на местото на изгорялата писта. Нищо сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
М.Митев Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Нещо подобно направих или по-точно запълник пистата с калай и всичко заспа,лепнах едно парче изолирбант отгоре да няма контак до пластмасата и всичко заспаа и работи без проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avius Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) За да ти изгори пистата е логично нещо да е се претоварило !!! Имай едно на ум и бъди в готовност ако почне да пуши да сваляш бързо таблото. По тази снимка не мога да се ориентирам къде е по платката.. Можеш ли да покажеш на цяло да видим какво върви по тази писта и какво захранва? Аз да попитам на свой ред Таблото ми отчита правилно до 50км/ч по GPS, но от тази скорост нагоре все по-малко и по-бавно става мърдането на стрелката... А не беше така, презапоил съм всичко, но ефект нулев.. Някой жокер ще изкарате ли от ръкавите? Имам няколко табла на части, но са за 2.0 аце а сега карам с таблото от 2.6(сложих 2.6 v6 на компито), нещо ако менкам частите? Редактирано 3 Февруари 2016 от avius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Доколкото си спомням и 6-цилиндровия мотор е с километраж до 260 км/ч. Ти си с километраж до 260 но за 4-цилиндров мотор. Виж по-горе снимката на колегата с изгорялата писта, в горния край се вижда една хартиена лепенка, на която пише"К=4127 imp/km" . Сигурно нещата ще се оправят, ако смениш само скоростомера, с такъв от 6-так. Тези импулси при 6-така явно са други. Затова не показва вярно. Има два вида табла VDO и UN4. Виж твоето какво е и търси такъв донор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avius Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Таблото, което отказа да работи е точно същото което си беше на донора(колата с шестака). Аз имам табла но са за 4 цилиндров, а знам че няма да отчита правилно за това и не съм го мъчил Ще търся някое табло от морга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Има един електролитен кондензатор който като изсъхне може да дава такива отклонения. Обикновено показват в плюс а не в минус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Моето вече бачка като ново, благодарение на Жоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiGh7 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 И аз да се оплача от проблеми с таблото, горивомера си ходи как си иска (беше уж от поплавъка - направих го, пак си ходи как си иска) нито слиза на червено нито отива до пълен. Температурния датчик - същата работа , на 70 градуса колата пуска перка, няма проблем инак, но нали..Някакви предложения? Ако го разглобя как да ги калибрирам, може ли въобще? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Вероятно с презапояване / подмяна на стабилизатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Моето вече бачка като ново, благодарение на Жоро Жоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Жоро?Grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 (Редактирано) Смех са тия табла на Ауди. При Пасатите няма такива простотии. Там заминават Фисовете, което става и при Ауди.Моето лично мнение е че има нещо прецакано в СМД елементите- резистори или кондензатори- с промененни стойности или пък в процесорчетата и това кара стрелките да откачат и да показват глупости постоянно. Кое му е смешното. Остаряват, прецакват се. Да не мислиш, че на другите коли не си заминават. И моето изгоря. Взех си втора ръка и всичко е Ок. Пък да не си отварям устата за Пасатите от 1994-1996. Там има други простотии. Най-любими са ми калпавите ел.с тъкла. 4 да имаш, 3 ще ти се прецакат. То моторче ще замине, то жило ще се скъса, то водач ще се счупи, то копче ще ти потъне. Заради едните ел. стъкла на Голфа, дето имах преди това... Намразих не само него, ами и VW. 2 имах и двете се прецакаха. Зет ми имаше точно тоя Пасат, а познай дали и неговите 2 оживяха. Редактирано 6 Февруари 2016 от 6matkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Оказа се, че и го е калибрилал точно- засичах го с ГПС и на 90км отклонението беше +3км, което си е направо хирургическа точност за табло на ВАГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 (Редактирано) Кое му е смешното. Остаряват, прецакват се. Да не мислиш, че на другите коли не си заминават. И моето изгоря. Взех си втора ръка и всичко е Ок. Пък да не си отварям устата за Пасатите от 1994-1996. Там има други простотии. Най-любими са ми калпавите ел.с тъкла. 4 да имаш, 3 ще ти се прецакат. То моторче ще замине, то жило ще се скъса, то водач ще се счупи, то копче ще ти потъне. Заради едните ел. стъкла на Голфа, дето имах преди това... Намразих не само него, ами и VW. 2 имах и двете се прецакаха. Зет ми имаше точно тоя Пасат, а познай дали и неговите 2 оживяха. Човек, само като се сетя за на Брато разправиите с таблото и ми става смех. Както и да е, коли много и като остареят се почват проблемите. Така е. Редактирано 9 Февруари 2016 от kossis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Колеги, на моето АБК таблото се прецака. Навсякъде свети, но никъде таблото не отчита никакви стойности. Нито горе при волана работи километража,оборотомера и другите показатели, нито долу при пепелника работят показателите за налягане на маслото, волтаж и пр.От какво може да е това?П.с.,забелязах, че алтернатора няма добра маса,възможно ли е да е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Имам 2 идеи от къде да започнеш. Провери бушон номер 12, макар че едва ли е от него, ако само уредите на таблото не работят. Ако е здрав откачи таблото и виж буксите, които влизат в него дали дават хубав контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Колеги искам и аз да питам разбиращите.Искам да си върна километража на 0. Гледал съм как става общо взето и почти 100 % е сигурно че шв прецакам нещо. Отварял съм 2 табла на Ауди 100 дето бяха в скрап коли и двете ги прецаках. Лошо при това.Не искам да си прецакам и моето. Въпроса ми е има ли начин чрез подаване на 12 волта ток по някой от пиновете да накара чифрите да се въртят?МерсиSent from my LG-H950 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Уреда за температурата или ли възможност за калибриране? Питам информативно, защото забелязах че има нещо като вътрешен квадрат със шлици на оста на уредчето. Също така имам проблем с крушката за габарит, беше прекаран допълнителен кабел от преди синята букса до допълнително монтирана крушка. Днес прозвъних платката и не намерих прекъсване или нещо подобно, но при монтиране на нормална крушка не светва. Колата е Б4 Купе 93а. Редактирано 14 Март 2016 от krisaleks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 На 12.02.2016 г. at 9:21, Georgiiii написа: Колеги искам и аз да питам разбиращите. Искам да си върна километража на 0. Гледал съм как става общо взето и почти 100 % е сигурно че шв прецакам нещо. Отварял съм 2 табла на Ауди 100 дето бяха в скрап коли и двете ги прецаках. Лошо при това. Не искам да си прецакам и моето. Въпроса ми е има ли начин чрез подаване на 12 волта ток по някой от пиновете да накара чифрите да се въртят? Мерси Sent from my LG-H950 using Tapatalk Здравей, кажи точно какво искаш, брояча на километрите ли да върнеш на 0? Не разбирам защо трябва да го правиш. Може би защото всичко при тебе е ново! Така съм съгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Да колега. Искам на 0 км да върна брояча. Сложих нов двигател и някак си ми се иска да показва от 0. Тук долу в линка намерих малко информация как мога да го превъртя чрез подаване на ток. Проблема е че процеса отнема дооооста време. Ако се засили до максимума на таблото до 160 мили в час (260км/ч) за 24 часа ще измина 3840 мили за едно денонощие на километража ако е закачен към източник на сигнал. Имам да измина малко над 860 000 мили докато се превърти брояча. За тези 860 000 мили ще ми трябват около 224 денонощия... Варианта отпада http://audi.humanspeakers.com/odometer.htm По натам ще намеря място където обслужват табла и превентивно ще сменя зъбчщното колелце и ще им кажа да ми занулят брояча. Sent from my LG-H950 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Може да се занули, аз си смених таблото, миналата година и трябваше да го направя да показва колкото старото, не е трудно, но трябва да си го правил. Най-важното е да се извадят стрелките, без да се прецака нещо. И тогава се измъква леко една рейка със зъбни колелца и се превъртат колелата с цифри. А този вариант с връщането назад е глупав, защото когато стигнеш до 0, таблото вече ще се е прецакало. То не е предвидено да се върти с такива обороти. Редактирано 14 Март 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lilia Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Здравейте на всички, първо се извинявам ако не пиша в правилната тема. Имам едно специфично питане: http://prikachi.com/images.php?images/829/8708829x.jpg Бихте ли ми помогнали за това ауди от снимката, кой точно модел е според вас? Питам защото абсолютно нищо не разбирам, а искам да изненадам мой много близък приятел за предстоящия му рожден ден като му подаря "кабел за диагностика" ( така ли се казва ? ) Наистина бих оценила да ми съдействате с разрешаването на този казус. Благодаря Поздрави Лили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Това е Ауди Купе преди 1990г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване