Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

Презапои всички налични спойки, по голямата платка и по малката такава на самия километропоказател.

Офтопик:

Иначе ако пръднеш в едно сито, може ли да кажешпрез коя точно дупка е излязла благовонията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Те го те проблема,сега въпроса е как и може ли да се презапои това така че да си дойде на мястото или не?

post-76061-0-42056000-1454063604_thumb.j

post-76061-0-42056000-1454063604_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо подобно направих или по-точно запълник пистата с калай и всичко заспа,лепнах едно парче изолирбант отгоре да няма контак до пластмасата и всичко заспаа и работи без проблем!

post-76061-0-49408600-1454088389_thumb.j

post-76061-0-49408600-1454088389_thumb.j

post-76061-0-49408600-1454088389_thumb.j

post-76061-0-49408600-1454088389_thumb.j

post-76061-0-49408600-1454088389_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ти изгори пистата е логично нещо да е се претоварило !!! Имай едно на ум и бъди в готовност ако почне да пуши да сваляш бързо таблото. По тази снимка не мога да се ориентирам къде е по платката.. Можеш ли да покажеш на цяло да видим какво върви по тази писта и какво захранва?

 

 

Аз да попитам на свой ред :) Таблото ми отчита правилно до 50км/ч по GPS, но от тази скорост нагоре все по-малко и по-бавно става мърдането на стрелката... А не беше така, презапоил съм всичко, но ефект нулев..

 

Някой жокер ще изкарате ли от ръкавите? Имам няколко табла на части, но са за 2.0 аце а сега карам с таблото от 2.6(сложих 2.6 v6 на компито), нещо ако менкам частите?

Редактирано от avius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням и 6-цилиндровия мотор е с километраж до 260 км/ч. Ти си с километраж до 260 но за 4-цилиндров мотор. Виж по-горе снимката на колегата с изгорялата писта, в горния край се вижда една хартиена лепенка, на която пише"К=4127 imp/km" .  Сигурно нещата ще се оправят, ако смениш само скоростомера, с такъв от 6-так. Тези импулси при 6-така явно са други. Затова не показва вярно. Има два вида табла VDO и UN4. Виж твоето какво е и търси такъв донор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото, което отказа да работи е точно същото което си беше на донора(колата с шестака). Аз имам табла но са за 4 цилиндров, а знам че няма да отчита правилно за това и не съм го мъчил :) Ще търся някое табло от морга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един електролитен кондензатор който като изсъхне може да дава такива отклонения. Обикновено показват в плюс а не в минус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се оплача от проблеми с таблото, горивомера си ходи как си иска (беше уж от поплавъка - направих го, пак си ходи как си иска) нито слиза на червено нито отива до пълен. Температурния датчик - същата работа , на 70 градуса колата пуска перка, няма проблем инак, но нали..
Някакви предложения? Ако го разглобя как да ги калибрирам, може ли въобще?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смех са тия табла на Ауди. При Пасатите няма такива простотии. Там заминават Фисовете, което става и при Ауди.

Моето лично мнение е че има нещо прецакано в СМД елементите- резистори или кондензатори- с промененни стойности или пък в процесорчетата и това кара стрелките да откачат и да показват глупости постоянно.

 

Кое му е смешното. Остаряват, прецакват се. Да не мислиш, че на другите коли не си заминават. И моето изгоря. Взех си втора ръка и всичко е Ок.

 

Пък да не си отварям устата за Пасатите от 1994-1996. Там има други простотии. Най-любими са ми калпавите ел.с тъкла. 4 да имаш, 3 ще ти се прецакат. То моторче ще замине, то жило ще се скъса, то водач ще се счупи, то копче ще ти потъне. Заради едните ел. стъкла на Голфа, дето имах преди това... Намразих не само него, ами и VW.  2 имах и двете се прецакаха. Зет ми имаше точно тоя Пасат, а познай дали и неговите 2 оживяха.

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че и го е калибрилал точно- засичах го с ГПС и на 90км отклонението беше +3км, което си е направо хирургическа точност за табло на ВАГ :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е смешното. Остаряват, прецакват се. Да не мислиш, че на другите коли не си заминават. И моето изгоря. Взех си втора ръка и всичко е Ок.

 

Пък да не си отварям устата за Пасатите от 1994-1996. Там има други простотии. Най-любими са ми калпавите ел.с тъкла. 4 да имаш, 3 ще ти се прецакат. То моторче ще замине, то жило ще се скъса, то водач ще се счупи, то копче ще ти потъне. Заради едните ел. стъкла на Голфа, дето имах преди това... Намразих не само него, ами и VW.  2 имах и двете се прецакаха. Зет ми имаше точно тоя Пасат, а познай дали и неговите 2 оживяха.

 

 

Човек, само като се сетя за на Брато разправиите с таблото и ми става смех.  :zustimm:

 

Както и да е, коли много и като остареят се почват проблемите. Така е.

Редактирано от kossis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на моето АБК таблото се прецака. Навсякъде свети, но никъде таблото не отчита никакви стойности. Нито горе при волана работи километража,оборотомера и другите показатели, нито долу при пепелника работят показателите за налягане на маслото, волтаж и пр.

От какво може да е това?

П.с.,забелязах, че алтернатора няма добра маса,възможно ли е да е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2 идеи от къде да започнеш. Провери бушон номер 12, макар че едва ли е от него, ако само уредите на таблото не работят. Ако е здрав откачи таблото и виж буксите, които влизат в него дали дават хубав контакт. 

post-54037-0-95489300-1455179190_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам и аз да питам разбиращите.

Искам да си върна километража на 0. Гледал съм как става общо взето и почти 100 % е сигурно че шв прецакам нещо. Отварял съм 2 табла на Ауди 100 дето бяха в скрап коли и двете ги прецаках. Лошо при това.

Не искам да си прецакам и моето.

Въпроса ми е има ли начин чрез подаване на 12 волта ток по някой от пиновете да накара чифрите да се въртят?

Мерси

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Уреда за температурата или ли възможност за калибриране? Питам информативно, защото забелязах че има нещо като вътрешен квадрат със шлици на оста на уредчето. Също така имам проблем с крушката за габарит, беше прекаран допълнителен кабел от преди синята букса до допълнително монтирана крушка. Днес прозвъних платката и не намерих прекъсване или нещо подобно, но при монтиране на нормална крушка не светва. 

Колата е Б4 Купе 93а. 

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.02.2016 г. at 9:21, Georgiiii написа:

Колеги искам и аз да питам разбиращите.

Искам да си върна километража на 0. Гледал съм как става общо взето и почти 100 % е сигурно че шв прецакам нещо. Отварял съм 2 табла на Ауди 100 дето бяха в скрап коли и двете ги прецаках. Лошо при това.

Не искам да си прецакам и моето.

Въпроса ми е има ли начин чрез подаване на 12 волта ток по някой от пиновете да накара чифрите да се въртят?

Мерси

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Здравей, кажи точно какво искаш, брояча на километрите ли да върнеш на 0? Не разбирам защо трябва да го правиш. Може би защото всичко при тебе е ново! Така съм съгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега. Искам на 0 км да върна брояча. Сложих нов двигател и някак си ми се иска да показва от 0.

Тук долу в линка намерих малко информация как мога да го превъртя чрез подаване на ток. Проблема е че процеса отнема дооооста време.

Ако се засили до максимума на таблото до 160 мили в час (260км/ч) за 24 часа ще измина 3840 мили за едно денонощие на километража ако е закачен към източник на сигнал. Имам да измина малко над 860 000 мили докато се превърти брояча. За тези 860 000 мили ще ми трябват около 224 денонощия...

Варианта отпада

http://audi.humanspeakers.com/odometer.htm

По натам ще намеря място където обслужват табла и превентивно ще сменя зъбчщното колелце и ще им кажа да ми занулят брояча.

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се занули, аз си смених таблото, миналата година и трябваше да го направя да показва колкото старото, не е трудно, но трябва да си го правил. Най-важното е да се извадят стрелките, без да се прецака нещо. И тогава се измъква леко една рейка със зъбни колелца и се превъртат колелата с цифри. А този вариант с връщането назад е глупав, защото когато стигнеш до 0, таблото вече ще се е прецакало. То не е предвидено да се върти с такива обороти.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте на всички, 

първо се извинявам ако не пиша в правилната тема. Имам едно специфично питане: 

 

http://prikachi.com/images.php?images/829/8708829x.jpg

 

Бихте ли ми помогнали за това ауди от снимката, кой точно модел е според вас? 

Питам защото абсолютно нищо не разбирам, а искам да изненадам мой много близък приятел за предстоящия му рожден ден като му подаря "кабел за диагностика" ( така ли се казва ? )

Наистина бих оценила да ми съдействате с разрешаването на този казус. 

 

Благодаря

Поздрави Лили

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...