Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Доколкото си спомням, регулатора в нашето табло стабилизира 10в при по-малко входно напрежение, а този който го има под път и над път е стандартен и се използва навсякъде, прави 10в, но при по-високо входно напрежение. Това на практика няма голямо значение, защото колата няма да се движи угасена. Обаче има една съществена разлика, краката са наобратно. Демек, ако трябва да се сложи на таблото, трябва да се обърне по корем.

Сигурен ли си, че е изгорял, не съм срещал такъв изгорял, трябва късо да е станало, защото не е натоварен.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре измъкни леко таблото без да изключваш куплунзите и бръкни отдолу с мултицет да премериш напрежението което прави единия крак спрямо средния и другия крак спрямо средния като си на контакт. Трябва да измериш в единия случай напрежението на акумулатора, а в другия 10в. Тоя стабилизатор не може да си промени напрежението, освен ако изгори. Неточност на показанията може да има, ако краката му имат лош контакт с платката. Трите перца в които влизат краката може да не са добре запоени за платката. Може да я извадиш и да ги презапоиш. Също може да почистиш и презапоиш контактите на двата малки уреда с платката. Там има втулки запоени за платката.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам следния проблем :unsure:

По таблото ми нищо не свети ... Нито километраж , нито оборотомер , нито каквото и да било ... Дори и подсветката на копчетата за парното

Давайте някакви идеи какво може да е :nixweiss:

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 09/05/2016 at 22:02, veselin velchev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Някои ако може да даде снимка че да знам кои да търся ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги имам следния проблем при температура около 70 градуса се включва лампата че колата е прегряла над 90 градуса се включва перката. Какво захранва тази лампа.

20160510_174742.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си датчика за температурата на таблото. Той пуска и лампата. Ако не го знаеш кой е, напиши какъв ти е мотора, за да ти кажем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивомера ми показва грешно, от пълно да половината пада много бавно (показва в повече) когато количеството падне под 20 литра (стрелката е н средата), пада много бързо до резервата, и започва да показва правилно в резерва. Съмнявам се в поплавъка, ама и в уреда. Защото по борд не може да покаже повече от 67литра (от 70 възможни), а регулатора е до край.

 

Купе 93г АСЕ

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравеите смених въпросното колелце на километража но ми угасна освеението на таблото на врътките за парното и на бутоните за нагреватела за задното стъкло и подсиления стоп за мъгла . На какво се дължи това .всичко си работи като уреди .осветлението на часовника работи  докато не пусна фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Опитай така:

1. Корекция за скорост (за някой от пиновете на големите букси, може да не се свързва)

2. Датчик температура (втория кабел от датчика на маса)

3. Маса

4. Управление на подсветката +12V

5. +12V на контакт

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/K79vvbU5M998vZGqFQgx2NMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте! Имам едно питане относно уреда за отчитане на температурата. Като отворих таблото ми направи впечатление, че като местя на ръка стрелката на въпросния уред до 100 градуса се движи леко, след това от 100 до 110 усилието се увеличава и на 110 градуса спира. Не мога да я преместя по- натам на ръка. Превърта самата стрелка в оста като я напъна. Днес си взех нов датчик, понеже стария показваше по- малко с около 10 градуса. Новия работи добре, но до 100 градуса. Нарочно изключих буксата на перката, за да стигне температурата до 110 градуса(меря отвън с термометър), а стрелката едва подминаваше чертичката на 100 градуса. Имате ли идея какво може да задържа така в уреда и може ли да се оправи, понеже ако по някаква причина тръгне да прегрява трудно ще го хвана. Особено ме притеснява това да не се случи докато колата е в жената :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте! От известно време ми премигва червената лампа ВНИМАНИЕ, горе най- в дясно. Прави го при преминаване през неравности , като неравен паваж, не през дупки, т.е. когато колата се разклати сериозно.Съмненията ми са за ниско ниво на флуид. Всички течности са в норма, единствено спирачната приближава минимума. Дали е от това? Става дума за бавно преминаване през неравностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро нямам часовник, просто спря да показва каквото и да било (черен екран). Преди 2 години ми се беше замацало стъкълцето в единия ъгъл и го отварях да сменя стъкълцето и след това нямаше никакви проблеми и сега изведнъж просто отказа. Възможно ли е да е изгорял само часовника? Стъкълцето си изглежда наред, или пък нещо в тока подаван към самия километраж? Нямам мултицет и не знам как се борави с него. Колата е ауди 80 б3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукал се е дисплея и са му изтекли течните кристали. Непоправимо е. Без ток трябва да е прозрачен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...