Jump to content

Всичко за таблото с уредите


Inkozi

Recommended Posts

  • Отговори 630
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мисля че всички имат зумер, на 80-ките не е в таблото, а на панела с допълнителните релета под волана и прилича на реле, лесно се познава по отворите от страни на корпуса му. Едно и също е за маслото, водата и забравени светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с ауточек със сигурност са различни и зумера за маслото е в самия чек, като откачиш буксата на датчика не пищи ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери дали имаш светлина в жабката, при мен проблемът беше от окабеляването на осветлението й!трябва да си на габарити, за да свети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми, че не е едно и също за масло/забравени светлини... :eusa_dance:

Правилно са ти казали, моя грешка:

Чудя се дали не е тук -> pdf -> oil pres. control unit ? Досега не съм се замислял къде е, ама съм го чувал :eusa_think:

post-4134-1271134828.jpg

fig06.pdf

Редактирано от asen_manolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги виждам че темата е за сичко с таблото и искам да питам и аз че вече много ме дразни моето табло и най вече стрелката на температурата Б3 ми е колата та проблема е че когато си иска тогава показва и много почва да ме дразни и по някога натискам врътката дето е за осветлението на таблото и тогава отлепя и трагва да показва преди по рядко го правеше но вече зачести??? А бензина си показва ако това може да помогне на някой и да ми каже какво да направя???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно са се разхлабили двете гайки, които притискат уреда за температурата към платката.

008614504.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери дали имаш светлина в жабката, при мен проблемът беше от окабеляването на осветлението й!трябва да си на габарити, за да свети!

Благодаря за идеята :eusa_dance:

Един месец след като взех колата, фасунката на жабката дадде на късо и разтопи гумата покрай кабелите до централните въздуховоди, то не бяха пушеци..... страшна работа :eusa_think: След това ги проследих тези кабели до към лявата част на централното табло, и ги премахнах. Доколкото си спомням не е имало разклонение на долу / примерно за бутони, осветление парно и т.н./ на тези 2 кабела ; най накрая ги изолирах и прегледах визуално другите в дебелия сноп - нямаше проблем. Като се поосвободя от към време ще прегледам цялята работа с мултицет, просто вчера се чудех дали няма някоя по-елементарна причина за несветенето на лампите на врътките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен постоянно сменях крушки на трите уреда и горяха, оказа се точно от лампичката на жабката и по-точно захранването й!най-вероятно и при теб ще излезне подобно.

Редактирано от dominator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...по някога натискам врътката дето е за осветлението на таблото...

Колеги, а каква е идеята това да може да се натиска? Дали има някакви

функции при колите с повече екстри на таблото.

При мен не прави нищо.

Много бях очарован като открих, че е натисквауемо, и след дребен

ъпгрейд вече имам ултра-пиниз-дискретно копче, което за сега ми

превключва термометъра да мери вън/вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си благодарите,ама явно никой не знае къде е зумер за маслото... :birthday:

Редактирано от ИСО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко инфо от съботно-неделното ни занимание с бащата ;) по таблото.

Значи тук където съм оградил в червено - нямаше ток - от задната част на буксата/ламаринката - нямаше нищо включено.

jdv1271746218x.jpg

Понеже на централното табло има изгоряла писта, а в последствие и жичката която я е замествала е прогоряла (това в района на потенциометъра), всички крушки са заменени с диоди с мощност 9 пъти по-малка от на стандартните крушки. За целта са били пуснати нови кабели за осветление, които са взимали ток от преди жълтата букса. От там взех ток и за подсветките на парното:

cqs1271746238c.jpg

Интересен е и моментът с осветлението на трите уреда. Оказа се че ток достига до буксата на всички пинове, и след внимателно разглеждане и умуване по пътечките на платката на уредите, се оказа че най вероятно е изгорял синият диод, или някои друг от тези 4 елемента оградени в червено. За да се елиминират тези елементи се запои директно жичка на пистите, така че ток да протече до крушките ( съжалавам само че не направих снимка на мостчето):

klz1271746264j.jpg

Сега всичко свети и е радост за окото ;)

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, може ли някой да ми помогне със следния проблем.

Не ми работят километража и уреда за нивото на горивото на талото.

Свалих таблото и замерих пистите и има контакт. Относно колелцето на километража мисля че е здраво, понеже като въртя боряча всичко си мърда по системата. Имам едни подозрения, че един майстор е омазал нещата като е сменял ключа за палене, но това е било преди да взема колата. Идеята ми е да не би синята букса на таблото да не прави хубав контакт в другия си край?

Таблото е до 260 км/ч и е по-различно от това в темата.

Благодаря предварително.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.. преди няколко дена земах едно купе и брояча не му работи.Гледам много има изписано за това колелце при мен обаче е другаде проглема явно.Отворих го до толкова,че да видя колелцето и то е здраво. Когато въртя моторчето на ръка и отчита.Монтирам ли го и скоростомера си отчита ама брояча не работи.Колата я вземах в вторник от тогава веднаж тръгна направи 20км и спря пак, после пак тръгна за 5 км и пак спря.Някои да има някакви идеи от каде може да се базика така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак... Проблема на мен ми беше студена споика на моторчето. Ето едно много полезно линкче http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=24148 Ще ви споделя и един малку по лесен начин за разглобяване без да махате стрелката. Като отвиете двете черни болчета на циферблата се завърта леко самия циферблат посока часовниковата стрелка. От там през дупките на брояча ще видите 1-то болче което държи долната пласмаса .Като го развиете него до платката има още едно. Навдига се внимателно циферблата и се развива и другото. От там нататак се развива и самата платка и внимателно се изкарва.За колелцата ако се сменят само мисля че не е необходимо да се вади и цялата платка.Аз я извадих цялата и презапоих сичко :bia: Утре че разбера дали сам я свършил някаква че сега е късно за монтаж :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак... Проблема на мен ми беше студена споика на моторчето. Ето едно много полезно линкче http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=24148 Ще ви споделя и един малку по лесен начин за разглобяване без да махате стрелката. Като отвиете двете черни болчета на циферблата се завърта леко самия циферблат посока часовниковата стрелка. От там през дупките на брояча ще видите 1-то болче което държи долната пласмаса .Като го развиете него до платката има още едно. Навдига се внимателно циферблата и се развива и другото. От там нататак се развива и самата платка и внимателно се изкарва.За колелцата ако се сменят само мисля че не е необходимо да се вади и цялата платка.Аз я извадих цялата и презапоих сичко :) Утре че разбера дали сам я свършил някаква че сега е късно за монтаж :)

Току що останових, че брояча проработи :) Само искам да допълня, че се маха и клечката за нулирането за да може да се завърти циферблата. Неможах да си ги редактирвам постовете и затова ги пиша един след друг. Някои ако може да ги редактира в един да не се флооди в тая тема, че има бая полезни нещица. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А смяната на тия смотани крушки с диоди как точно става. Трябва ли да се слагат някви резистори като на темата за светещата топка и волан? Много ще съм благодарен за малко повечеко инфо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...