Svetosalav Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 добар ден на всички.Имам проблем.Значи преди около полвин час тръгнах от София за Правец (автомагистрала хемус) и всичко нормално след първия тунел исключвам от скорост и така карам чак до края на третия някаде 12 км. и след това включвам 4 та предавка да набера до 3 500 оборота след това пета давам гас колата почва да намалява седи на 3000 оборота и не мърда.вкл и на около 120 км. и не иска натиснем педала и все едно моторна спирачка.Връщам 4 та още намалява натискам педала все едно не подавам гас.И преди отбивката за ботевград спрех.На свободна дадох гас дигна 1500 оборота и толкоз и се чуваше припукване все едно ауспуха се е запушил и въздуха не може да излезе. Слязох отворих капака да чуя но не че и щях да разбера нещо качвам се и подавам гас и всичко нормално вече си варвеше колата не сам я гасил през цялото време от какво може да е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATETO 77 Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Ами аз не разбирам много от коли,но ще ти кажа евентуално откъде може да се тръгне.През времето ,което караш по инерция минаваш около 12 км. с около 110-140 км/ч(то сега е затворен моста,та по-бавно си карал)при много студен въздух.Надявам се ,че не говоря някакви пълни щуротии,но нека колегите където разбират, да кажат може ли въздушната струя с мн ниска температура, свързано с това ,че си по инерция да се е отразило на турбото примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Аман от икономии Как ще караш 12 км. по инерция? ВИНАГИ СЕ КАРА НА СКОРОСТ - по-сигурно е.Ако не си чул, спускането на скорост е по-икономично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 горката кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitro Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 добар ден на всички.Имам проблем.Значи преди около полвин час тръгнах от София за Правец (автомагистрала хемус) и всичко нормално след първия тунел исключвам от скорост и така карам чак до края на третия някаде 12 км. и след това включвам 4 та предавка да набера до 3 500 оборота след това пета давам гас колата почва да намалява седи на 3000 оборота и не мърда.вкл и на около 120 км. и не иска натиснем педала и все едно моторна спирачка.Връщам 4 та още намалява натискам педала все едно не подавам гас.И преди отбивката за ботевград спрех.На свободна дадох гас дигна 1500 оборота и толкоз и се чуваше припукване все едно ауспуха се е запушил и въздуха не може да излезе. Слязох отворих капака да чуя но не че и щях да разбера нещо качвам се и подавам гас и всичко нормално вече си варвеше колата не сам я гасил през цялото време от какво може да е това. може да е тръгнала бенз.помпа,може да са се запушили дюзите,............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 През целият ми стаж на шофьор (около 16г. почти всеки ден каране) едва ли имам изминати 12км. по инерция За мен това е возене,а не каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Колеги можете ли с 2 думи да кажете защо возенето по инерция не е добра идея (чисто технически), може и за колегата дето пита да е полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 1. Ако, по някаква причина, двигателят изгасне, оставаш без хидравлика - няма да е приятно.2. Нямаш пълен контрол3. Консумацията на гориво е по-голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashov Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Я един бърз въпрос Колегата плъзга колата по инерция 12км най -вероятно, защото според него така се спестява гориво, според вас консумацията по инерция нараства. Къде се крие заека сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 При спускане по инерция, колата на скорост, оборотите над 1500 об/мин (при мен), не се впръсква гориво - принудителен празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 1. Ако, по някаква причина, двигателят изгасне, оставаш без хидравлика - няма да е приятно.2. Нямаш пълен контрол3. Консумацията на гориво е по-голяма.На тебе кога последно ти изгасна колата по някаква причина, която да не е то твоя "вина"?З кое нямаш контрол? Човека кар по инерция, не се е преместил на задната седалкаКонсумацията дали е по-голяма или малка може да каже борд компютъра, нормалния разход на празен ход е 1-1.5 литр на час, така че по инерция е нормално д харчи по-малко, стига разбира се да не изключва двигателя като банани. А за колегата дет го нашокахте - отиди в някой бош сервиз по-читав и ще ти кажат, прилича наистина на нещо запушено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashov Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Значи , ако съм те разбрал добре, при спускане по даден баир надолу примерно на пета 120 ( колата ще е над 2000 оборота) е по - добре, от колкото да е по инерция от гледна точка на разхода на гориво. От всякаква друга гледна точка (безопастност и т.н) е ясно че инерцията е забранена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Значи , ако съм те разбрал добре, при спускане по даден баир надолу примерно на пета 120 ( колата ще е над 2000 оборота) е по - добре, от колкото да е по инерция от гледна точка на разхода на гориво. От всякаква друга гледна точка (безопастност и т.н) е ясно че инерцията е забранена Колега инерцията може да е забранена за някой камион, на който после ще му се подпалят спирачките, или ако изключваш двигателя - защото тогава нямаш усилвател на волана и спирачките - в всички други случаи няма какво да стане на колата ако е на неутрална скорост. Ако е автомат доколкото знам също не трябва да е на неутрална N ако колата се движи. А това което конкретно питаш - на моторна спирачка колата наистина харчи 0 - това се вижда веднага на кола с борд компютър, само че и скороста ти намалява според наклона. Също не съм сигурен на колко оборота се включва моторната спирачка, на моя над 900 е пусната с сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Колега Pashov,колкото и да не ти се вярва,нещата стоят точно по този начин.Спускането по наклон на скорост прави по-голяма икономия отколкото карането по инерция.Управлението на подаването на гориво преминава в режим на принудителен празен ход и разхода е минимален.И на мен ми беше странно,докато не си монтирах борд-компютър и с очите си не видях показание 0.00 литра моментен разход,при такова спускане сравнено с показание 2-3 литра при каране по инерция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 ...ако откажат спирачките когато спускаш по инерция е по-лошо отколкото ако си на скорост..проблема е че всичко става много бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 На тебе кога последно ти изгасна колата по някаква причина, която да не е то твоя "вина"?Говоря принципно, не че ми е изгасвала колата Ако смяташ, че при спускане по инерция имаш по-голям контрол отколкото ако си на скорст, няма за какво да споря.Борд компютерът използва количеството въздух, за да ти мокаже разходът на гориво. И да, при спускане на скорост, над определени обороти, не се подава гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashov Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Благодаря за светването, щото наистина бях в заблуда, че при спускане по инерция е по малко разхода отколкото ако си на скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Говоря принципно, не че ми е изгасвала колата Ако смяташ, че при спускане по инерция имаш по-голям контрол отколкото ако си на скорст, няма за какво да споря.Борд компютерът използва количеството въздух, за да ти мокаже разходът на гориво. И да, при спускане на скорост, над определени обороти, не се подава гориво.Контрол на кое колега? на мен крака ми винаги е на спирачката, двигателя ми не гасне, така че за нищо не се притеснявам и при спускане и аз почти винаги карам на неутрална предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 26 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Понякога, за избягване на препятствие например, ти трябва въртящ момент към колелата а не спирачка. Ти естествено си над теси неща и законите на физиката не са в сила когато си зад волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Контрол на кое колега? на мен крака ми винаги е на спирачката, двигателя ми не гасне, така че за нищо не се притеснявам и при спускане и аз почти винаги карам на неутрална предавка.Колата не се кара само със волан и спирачкаПонякога ти трябва и газта.Представи си че в завой по инерция минеш през заледен участък и колата лекинко поднася-какво правим тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Колата не се кара само със волан и спирачкаПонякога ти трябва и газта.Представи си че в завой по инерция минеш през заледен участък и колата лекинко поднася-какво правим тогава?Пишат го по вестниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 .....ВИНАГИ СЕ КАРА НА СКОРОСТ - .....Това къде го прочете? През целият ми стаж на шофьор (около 16г. почти всеки ден каране) едва ли имам изминати 12км. по инерция За мен това е возене,а не каранеНема се плашиш, някой си возят и дори когато подават газ ......3. Консумацията на гориво е по-голяма.Как го разбра без да знаеш модела на колата?Колата не се кара само със волан и спирачкаПонякога ти трябва и газта.Представи си че в завой по инерция минеш през заледен участък и колата лекинко поднася-какво правим тогава?Кола по инерция с предно предаване в завой с лед по-трудно ще поднесе отколкото ако си на скорост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Понякога, за избягване на препятствие например, ти трябва въртящ момент към колелата а не спирачка. Ти естествено си над теси неща и законите на физиката не са в сила когато си зад волана.Какви препятствия ? Някой кладенец ли, що ли Откъде тръгнахме, къде стигнахме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 Какви препятствия ? Някой кладенец ли, що ли Откъде тръгнахме, къде стигнахме Ако изскочи някоя апетитна кръчма. Тогава кво правиме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 27 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2008 добар ден на всички.Имам проблем.Значи преди около полвин час тръгнах от София за Правец (автомагистрала хемус) и всичко нормално след първия тунел исключвам от скорост и така карам чак до края на третия някаде 12 км. и след това включвам 4 та предавка да набера до 3 500 оборота след това пета давам гас колата почва да намалява седи на 3000 оборота и не мърда.вкл и на около 120 км. и не иска натиснем педала и все едно моторна спирачка.Връщам 4 та още намалява натискам педала все едно не подавам гас.И преди отбивката за ботевград спрех.На свободна дадох гас дигна 1500 оборота и толкоз и се чуваше припукване все едно ауспуха се е запушил и въздуха не може да излезе. Слязох отворих капака да чуя но не че и щях да разбера нещо качвам се и подавам гас и всичко нормално вече си варвеше колата не сам я гасил през цялото време от какво може да е това. Колега - какъв е мотора ?Има вероятност да е N75 клапан или проблем с турбо пътищата.Отиди да ти прегледат грешките с ВАГ-КОМ и огледай турбо пътищата (ако си с турбо ) за омаслявания.Ако изскочи някоя апетитна кръчма. Тогава кво правиме.Ръчна, крачна - единия крак оре асфалта - и у кръчмата...или в краен случай - слизаш директно - тя колата рано или късно ще спре некъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване