illmatic Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Според вас кой печели този сблъсък? Става дума, ако можете да си избирате между двете коли, коя бихте избрали?1.4 бензин 125 конски сили, 6-степенна ръчна скоростна кутия. максимална скорост 203км/ч, от 0-100 за 9.6 секунди. разход на 100км 7.9/5.0/6.0 (градско/извънградско/комбинирано)или1.9 дизел 105 конски сили, 5-степенна ръчна скоростна кутия. максимална скорост 187км/ч, от 0-100 за 11.7 секунди. разход на 100км 6.1/4.0/4.8?разликата в цената е минимална и не е от значение. и в двата случая става дума за чисто нова кола след фейслифта (то не че има значение, де, те двигателите са същите). бензинът е по-пъргав, дизелът харчи по-малко, но пък самият дизел (горивото) е по-скъп (засега..). кажете други съображения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 (Редактирано) В конкретния случай 1.4TFSI е правилния избор. Тоя мотор 1.9ТДИ е помпа-дюза и е шумничък, освен това е доста куц като вървеж. Редактирано 30 Октомври 2008 от tsvet40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 И аз бих избрал бензинката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Това 1.4 ми се струва че ще е доста по пъргаво Пък и данните за разхода също не са големи.Аз давам глас от този избор за бензиновият мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 При тая разлика от 1 литър в средния разход бензинката печели. Видях наскоро през ноща една а3 феислифт - новите фарове с LED изглеждат много добре!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 (Редактирано) Според мен TDI, ако е по-икономичен. Ама зависи за какво ще се ползва колата. А това 1.4 TFSI нещо не съм чувал добри отзиви до сега. Иначе ме кефи като идея Редактирано 29 Октомври 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xtreme_style Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Което и да е FSI избирам пред ТДИ , особено пък Т . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Ако не се лъжа дори на тигуан се слага 1.4 тфси заради това съм за него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
illmatic Публикувано 29 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 и аз май симпатизирам повече на бензиновия модел, но този разход от 8литра (който в софия май няма как да е под 10) не ви ли "притеснява" в сравнение с 6-те литра на дизелчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Ако караш повече от 50-60км дневно вземи дизел, каквото и да си говорим е по-икономичен.Иначе аз съм за 1.4 TFSI, по принцип освен всички предимства бензинките имат по-плавна характеристика, например моята приятелка я боли корема като я возя в дизелак.Освен това като сваля стъклото и ме лъхва миризма на нафта, даже на новите коли с катализатор е още по-гадна миризмата, макар и с по-малко вредни емисии.Ако искаш икономия - дизелака, ако искаш кеф и комфорт - бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Ако не се лъжа дори на тигуан се слага 1.4 тфси заради това съм за него Да, но там версиите са 140 к.с., 150 к.с., 160 к.с. и 170 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 Пробвал съм и двата мотора на нова А3.трудно може да се сравняват дори1.4TSI е много по-добър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 29 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 А как е като въртящ момент? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
illmatic Публикувано 29 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2008 200/1500-4000 Nm за бензиновото и 250/1900 Nm за дизеловото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 бензоновия отвсяъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 1.4 TSI Върви толкова, колкото 1.8Т (150к.с.) на А6. Може като се разработи (защото карах чисто ново) да се развърви и по-добре.Много приятно набира и тегли навсякъде по оборотомера. Абе доста приятно моторче.Дизела (105к.с.) на 4-та и на 5-та е пълна скръб. Къде са тия 250 НМ само в ауди знаят Много е шумен докато набира, и при запалване тресе цялата кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 (Редактирано) Само и само да лапат пари от 2.0 TDI са скопили 1.9 TDI до 105к.с. Щом verter ги е тествал, работата е ясна. Иначе, ако се кара много дизела ще даде по-добра икономия. Редактирано 30 Октомври 2008 от exstasy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 Еми аз нещо 2.0 TSI съм си харесал.. ама може и на 1.4 TSI да се спра някой ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 На мен много ми допадна това моторче. Само стига да е или на А3 или на Голф.Адски безшумен е, и няма турбо дупка, все едно е атмосферка. Позалепва на седалката и при 2000об/мин. Пробвах Голфчето и на 4-та с 2000об - много добре.На А3-ката нещо не го усетих така като в Голфа, но може и да съм очаквал повече първия път от него.По добре е от скопен дизел. Средния му разход го дават 6.0л, а на дизела е към 5.0л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 200/1500-4000 Nm за бензиновото и 250/1900 Nm за дизеловотоПросто след тези данни би било смешно, ако човек продължава да се чуди! Какво пестене на гориво? Колко по-евтино ще излезне да го караш този умрял от гъдел дизел при положение, че нафтата е по-скъпа от 95? Дизела ако беше в комбинация с новата 7 скоростна DSG кутия да добави малко удоволствие от шофирането в задръстване и да свали разхода до тотален минимум - бих се замислил.... но може би в крайна сметка само бих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 Да не говорим, пък и че бензинката е със 6-степанна ск. кутия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 ФСИ е адската технология! Бих я предпочел винаги пред ТДИ, ако не е комън-рейл. А тва от 1.4 да изкарат 125 коня и да харчи още като 1.4 си е направо маниакално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 (Редактирано) Колегата просто да направи един тест драйв и на двата мотора. В ПоршеБГ ги имат налични. 1.4TSI е бижу двигателче фен съм му вече Доколкото разбрах, малките варианти с 122/125/140 коня са само с турбина, а големите братчета с по 160/170 коня са турбина + компресор.Обаче разликата между примерно 125 и 160 коня е 3500 евра. При версията с 122 коня, 80% от максималния въртящ момент е на разположение още при 1250 об/мин - Това ако не е постижение, здраве му кажи.Освен това максималната мощност от 122 коня е на разположение от 5000 до 6400 оборота !!!!!!144Нм на 1 литър обем от двигателя! (стандартен мотор с обем 1.4 развива около 120-130Нм)масимален надув на турбината 1.8 бара и 220 000 максимални оборота в минутаТегло на двигателя около 130 килограма. Редактирано 30 Октомври 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danvan Публикувано 30 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2008 Един глас за бензинката в конкретния случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 31 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2008 Пак сравнявате кон и кокошка - тая помпа-дюза 105 коня я има от 2000 година, докато TSI-то е 7 години по-нов двигател.Ясно е, че нямат база за сравнение... и би било трагично ако "дъртия дизел" е по-добрия изборТака че, яхайте TSI-тата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване