Jump to content

Ремонт на задни спирачни апарати за VW Group, Опел, Хонда и др. (3 годишна гаранция за ремонт на апарати)


Recommended Posts

Мн корава работа,предни дискове BMW e39 530i,яки тучове,324мм,предишните ,криви като грамофонни плочи ФЕРОДО,нови новенички

031548129-big.jpg?r=0

 

Toyota AVENSIS 2006 г

мн елегантни решения

031548153-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 531
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Искрено благодаря на Пепи за поредните ремонти по колата ми. Течащо казанче, смяна на лагер на главина, чистене на кулер, адаптация на дросел и сигурно още нещо което пропускам. Не знам от къде намира нерви тоя човек. Ако повече хора си вършат с такова желание работата, нещата ще бъдат други. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърдечни благодарности на Пепи и от мен!

След бърза уговорка и точен и качествен ремонт колата ми спира значително по-добре и вече не задържа по малките наклони :blowkiss: . А тепърва има да се напасват накладки  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Пепи за отлично свършената работа по окачването на Б4-ката на баща ми. Целта беше повдигане на окачването отпред и отзад с 4-5см чрез поставяне на модифицирани тампони на макферсона отпред и гумени подложни тампони под пружините отзад. Естествено имаше лек "запек" :hilezh:с повдигането отзад, но в крайна сметка всичко се получи точно така както беше замислено. Вече Б4-ката изглежда малко като олроуд-че :). Колата вози много добре, управлява се по-директно, не тропа и не скърца. Тъй че ако някой реши да си модифицира окачването по този начин - Пепи е човека, вече е усвоил и повдигане на quattro окачване :gut:!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

С удоволствие искам да споделя ,че 10 от моите клиенти ще имат възможността ,да  използват оригинална спирачна течност ДОТ 4 с подобрени показатели ,цената е 21 лв за литър,толкова е и разфасовката, на снимката се виждат и оем накладки за пасат 2006 година,произведени в Италия.Свързвам го с темите относно къде са произведени оригиналните части за колите ни,

Мога да предложа отстъпки до 30%  на оригинални части за всичко от ВАГ. Удоволствие е да се работи с оригинални елементи,които стават все по достъпни!

 

031741420-big.jpg?r=0

 

 

031741421-big.jpg?r=0

 

 

031741423-big.jpg?r=0

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

почвам да снимам само олигофрении

дисояди  на 40 000 км

031857945-big.jpg?r=0

031857946-big.jpg?r=0

 

дебелаци от А4,в детска възраст са били само 10 мм,на снимката е може би най дебелата част

 

031934366-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз и да изкажа благодарности на Пепи. Ремонтира ми спирачките, ключалките като ми обясняваше всяко нещо как работи и защо при мен не работи :) Също така направи и преглед на колата и съвети кое трябва да се смени. Още един път благодаря  :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

         Здравейте колегииии…. J

 

Да се похваля и аз за пореден път от безупречната работа на колегата buzzi - Пепи….

 

     Такаааа, значи, проблемът ми беше, че ГНП-то ми протече от капака и главата точно преди Коледа. Говорих с Пепи и той ми каза, че неможел да се справи с това „чудо” и да съм ходел при Дани от Моната. С „Хавтомобила” на Пепи сме ходили за неговата помпа на колата му и аз горе долу имах някви бегли спомени, каква беше последователността на разглобяване, но въпреки разговора ни с Пепи, той продължаваше да ми отказва, докато аз съм упорито магаре и продължавах да настоявам той да се намеси поради факта, че не ми се даваха 100+++ лв. на Дани  + пътните разходи. Дани е специалист в областта на дизеловия двигател и не подлагам под съмнение работата му, но просто ми трябваха приблизително около 200 лв. и едни цял ден да загубя….   и в крайна сметка успях да убедя Пепи да ги смени тези две проклети гарнитури… J

С много пот на челото от това, че не бе правил подобни манипулации и 2 ч. загубено време за смята им и перфектната центровка на помпата резултата е удивителен… колата мърка като котенце… http://mirkooa4b5.snimka.bg/automobiles/remont-na-gnp.797681

 

… за съжаление проблемът с моята колица не свърши до тук…..

 …както бяхме оправили ГНП-то, аз съм доволен и щастлив отивам на мивка за левче, носейки в ръка Меглио да измия мотора. Измих си мотора и така доволно му се радвам, че е чист и вече не тече нафта, изведнъж започнах да долавям някви странни звуци…    все едно някоя ролка си отиваше…    ...гледам аз всичките ролки една по една и нищо не забелязвам, всички се въртят перфектно. Качвам се в колата и си тръгвам, нооо странния шум се увеличава и увеличава… По едно време звука се чуваше покъртително. Спирам, отварям капака и кво да видя… хидравличната помпа тече като лейка. Звъня на Пепи и се уговаряме за следващия ден какво да правим.  На следващия ден докато да отида до сервиза на buzzi шумът стана толкова силен, че шофьорите около мен се ослушваха кво се случва. Както и да е, стигнах до сервиза криво ляво и с мъки за да не разглобяваме цялата предница, успяхме да свалим  хидравличната помпа и кво да видим... http://mirkooa4b5.snimka.bg/automobiles/remont-na-hidravlika.797682

  

     Гривната, която държи съчмите и всъщност това представлява самият лагер на помпата, бе излязъл на вън, а от сачмите и помен нямаше…..

 

   Почна се звънене по тел. за хидравлична помпа и като почнаха некви бесни суми да ни говорят направо свят ми се зави….  По едно време се чудех дали не карам А4-ка 2008 г.  Тук отново се намеси Пепи и започна едно обикаляне по морги и гледаме помпи, които бяха страшни боклуци….. коя има голям луфт, коя седяла с години без масло в нея и кви ли не гробници не видехме….     Накрая Пепи влезе във форума и намери един човечец, който продава аудита  на части. От него си взех помпата на много приемлива цена, отидохме до магазин за да закупя хидравлична течност и се върнахме в сервиза(това цялото обикаляне се случва с неговата кола…  държа да го подчертая, защото се замислям, кой майстор би направил това?!?!?!?! :gruebel: )  и се почнаха едни промивки на хидравликата, на рейката и общо взето промихме цялата хидравлична с-ма, защото в нея вече имаше струшки и кви ли не гадости и после по обратния ред с мъки сглобихме колата и вече всичко си е прекрасно и красиво  и то благодарение на колегата buzzi-Пепи…….  :flehan:  :flehan:  :flehan:

 

       Единственото, което мога аз да направя, е да изкажа големи благодарности към buzzi тук във форума ни…

Също така през пролетта на миналата година, Пепи отново си свърши повече от перфектно работата по смяната на предните дискове и накладки на моят бърз  „ХлОпел”… 

 

    Благодаря ти за всичко приятелю...  :flehan:   :knuddel:   :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

вече и с възможност за доставка и монтаж на EBC Brakes

http://ebcbrakes.com/

 

цените са по приемливи от тези в сайтовете :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Перфектен и отзивчив както винаги!

Пепи още веднъж благодаря за отлично свършената работа :bia::flehan::respekt:

Редактирано от zaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Отново благодарности за хубавата работа на Пепи. :respekt:   Реновирани задни апарати и новички задни дискове и накладки за А6-цата на хубава цена. Мерси, приятелю!    :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на Пепи (buzzi) за отлично свършената работа със спирачната система . Откак имам Аудито не е спирало така ,даже спира много по добре от необходимото . Обръща специално  внимание на всеки детайл и не претупва нещата .  Оттук натам знам кой ще поправя колата при нужда !!! Благодаря ти Пепи имаш златни ръце !!! Поздрави 

Редактирано от SNK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така...

Днес ходих да се видим с Пепи, за да погледне профилактично как са спирачките.

Щото последно той ги беше магерил преди 2 години.

Та, ако нещо е тръгнало, да го сменяме навреме.

Ами ... ок са :)

Нищо не сменихме  :hilezh:

Но докато се навирахме под колата му споменах, че малко ми приклопва отпред и хоп ... имам си 3 нови кокала (горни).

Сега се движи по-стегнато и не тропка  :dance:

Благодарности  :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Понеже не намерих правилната темата за благодарности.

Искам да благодаря на buzzi,за това че тази неделя,остави семейството и отвори сервиза за да ми намери и подмени пукнат турбо маркуч,още веднъж благодаря ти Пепи.

Благодаря и на Ангел AsK,който реално се свърза,а след това и ме заведи при buzzi.

п.п в такъв момент се радвам,че съм част от audibg.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес ползвах и аз услугите на buzzi. Не беше по спирачките, а ми направи подобрение на Chorus-a :) Ако не беше и една досадна муха да го нервира, сигурно и за него щеше да е удоволствие. Останах доволен. Искрено препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След доста борба покрай компресора на климатика, алтернатора и разни другни дребни досадности, педантично и успешно бяха сменени ролки, ремъци, обтегачи и непомняощекво по навеса. Благодарности за пореден път :) Поздрави :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Огромни благодарности към Пепи (buzzi), за това, че два дена се поти под моята ръждива А3-ка и съживи "несъществуващите" задни спирачки. Остана първата вечер и до по-късно, на следващата сутрин беше поръчал и взел вече каквото беше нужно за смяната. Въпреки трудоемката работа с лекота работи човека. Ако всички майстори бяха, като него - нямаше да има неподържана кола по улиците! Горещо го препоръчвам с две ръце! Изключително коректен човек си Пепи, жив и здрав да си и занапред!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромни благодарности на Пепи че успя в рамките на един ден да изпъне един леко крив елемент. (Пепи няма да казваш какво си изправял)  :hilezh:  Не човек а факир. С помощта на майката , чук, втори чук и кози крак е като малък стенд. Горещо препоръчвам който има нужда от човек който ще си свърши добре работата, с желание, ще смаже като монтира, ще пръсне грес/цинк/мед за да не ръждясва и т.н. да го посети. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес по съвет на Пепи преди да сменим маслото сипахме Промивно масло на Приста в двигателя, поработи 5 и минути и го изляхме. След 4 години тракане на един повдигач на празен ход (под товар не тракаше) повдигача спря да трака и на празен ход. Аз лично останах удивен.Преди това е пробвано масло Кастрол взимано от 3 различни места, мотул, феби с нулев резултат относно повдигача. Част от хората твърдят че тия промивни масла не стават за нищо, но поне при мен резултата е потресаващ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една конверсия от предни дискове на голф 4 100 кс ,рязаните ,монтирани на S3  като задни

033878601-big.jpg?r=0

 

тампон с разпрана метална часT от ауди ТТ 2.0 TFSI  резултата е тресящ мотор

 

033878604-big.jpg?r=0

 

прословутото не вървене на 2.6 ABC мортор снимка на смукателен колектор отворен от горе,лопатките засядат и пречат на пълнененто на  цилиндъра с въздух

 

033878606-big.jpg?r=0

 

033878608-big.jpg?r=0

 

033878610-big.jpg?r=0

 

 

горивна сонда от а6 ц5 1.9 тди

 

033878611-big.jpg?r=0

 

корозирали до счупване задни метални спирачни маркучи ауди а3 90 кс

 

033878619-big.jpg?r=0

 

033878621-big.jpg?r=0

 

 

абсолютно не работещ заден барабан шкода октавия 110 кс тди,просто късмет че са зверски запекли буталцата и не са изкочили

 

033878623-big.jpg?r=0

 

от корозия държачите на челюстите се разпаднаха и магерих други

 

033878624-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Огромни благодарности към Пепи (buzzi), че в два дни доказа за ПОРЕДЕН път своята ловкост и тихнически умения-обслужване на мотора и ходовата част. Браво приятелю, продължавай все така с мерак да твориш и да обръщаш внимание на "детайлите", като връщаш усмивките на лицата на многобройните феновете на нашата любима марка :flehan:  :flehan:  :flehan:

Бъди здрав!!!! :zustimm:

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...