Jump to content

Ремонт на задни спирачни апарати за VW Group, Опел, Хонда и др. (3 годишна гаранция за ремонт на апарати)


Recommended Posts

Ремонт задни спирачни апарати за 80 б4 и 100 ц4 и на родата ,голф пасат ,,,,

Кой не спира -тук се спира :) :) :hilezh:

При обезвъздушаването по време на ремонта се източва от 200 до 500гр спирачна течност, все полезни за спирачната ви система неща, може и повече ако искате да я обновите изцяло.

Link to comment
Share on other sites

Колега даи оправи и мойта ръчна /Б6, 2002/. 2 пъти се мъчи един майстор оправия за няколко месеца и пак задържа :steinigung: Вече половин година не я използвам.

Link to comment
Share on other sites

:flipoff:

Отново, кой не спира тук се спира, :flipoff:

Цялата система се обезвъздушава и спираме както трябва.

Меки педали , как звучи само , много неприятно ама като ги мързи по севизите това е .Вече доста колеги се оплакват,смяна на спирачна течност, обезвъздушаване като че излиза дете пред колата, имам впредвид натиска на педала,процедурата се прави поне 3-5 пъти обезвъздушаване -каране 3-5 минути и пак обезвъздушаване ,един единствен път е ставало от раз.Опита показва че при ремонти при които се е налагало сваляне на накладките , при зглобяването не се запазват местата им и когато се разменят външна и вътрешна накладка се наблюдава мек педал а всъшност докато улягат накладките се налага по голямо усилие на натиск на педала и след 1-2 дни каране оп педала отново е горе ,а всъшност накладките са легнали правилно и е необходимо слабо усилие за да се спира .това е

Не подценявайте и евентуален пробив на вакум системата или лошо уплътняване.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Хайде на опашката ремонти на А4- и А6 до 2003г. май тогава почва фейса и такива не съм работил .

Важно уточнение за тези модели има 5 или 6 модела сп задни апарати .Рзликата е в жилата и конструктивна особенност на апарата,ако се купуват втора ръка трябва да сте абсолютно сигурни че са същите,ремонтните комплекти се различават по диаметъра на буталото от 38 до 44 мм ако не се лъжа.Все още навлизам в разнообразието на моделите, луда работа .

Link to comment
Share on other sites

Аз не спирам, педала ми потъва, 2та задни апарата текат, мисля да взема някакви по-нови здрави от моргата. Все още не знам откъде ми е проблема, защото преди да сваля апаратите колата си спираше, педала потъваше съвсем малко и само доливах спирачна течност. Сега ми смениха 1я апарат и колата не може да спира, смениха ми помпа(нямало налягане отзад) и пак не може да спира... :hilezh:

Edited by ivodivo
Link to comment
Share on other sites

Искам да изкажа голяма благодарност към buzzi за това което сътвори днес с моята кола и по специално със задните спирачни апарати - разглоби ги, почисти ги, смени им всички гумички, боядиса ги и станаха като нови, а бяха ... :respekt:

Препоръчвам го на всички с подобен проблем, много е точен и според мен е луд на тема прецизност, просто до сега не съм виждал подобен човек - Пепи, да си жив и здрав :rock:

Link to comment
Share on other sites

Искам и аз да изкажа благодарност към майстора. Днес свърши прекрасна работа която ме притесняваше доста време. Човека си разбира и за 1 час отново имах напълно работеща задна спирачка. Няма познатото мотаене по сервизи, нереални цени, нежелание за работа. Уговорихме се вчера и днес съм отново спокоен ;):jump:

Link to comment
Share on other sites

Благодарности и от мен към колегата "buzzi". :flipoff:

Преди 10-ина дни ми ремонтира и 2-та задни апарата. От единият капеше сп. течност , а другият беше блокирал.

Сега имам плавно и сигурно спиране.

Благодаря ти още веднъж Пепи !

Link to comment
Share on other sites

Благодарение на Пепи си имам 2 абсолютно подновени и функциониращи като нови спирачни апарати :birthday: Задните дискове вече са буквално на огледало :birthday:

За него мога да кажа само едно - невероятен перфекционист :birthday: Продължавай все така!

Link to comment
Share on other sites

Радвам се че сте доволни .

Съвет към всички които правят ремонта сами, не стягайте пробките за обезвъздушаване до лудост .

Обезвъздушете и четирите колела по познатия начин от най-близкото до най- далечното или обратно на запален двигател.

Link to comment
Share on other sites

Колеги,понеже не съм от София ,може ли да ми кажете къде в Стара Загора или Казанлък може да си закупя ремонтен комплект гумички за А4Б5. Ако бях от София с радост бих се възползвал от услугите на колегата. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Някакви проблеми със задните дискови спирачки?

Лесно ще ме намерите, :2gunsfiring_v1:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Пепи задните ми апарати са като нови и най-после усетих какво е да спираш и с 4-те колела.бирата е от мен :) .Голямо"благодарско" :)

Link to comment
Share on other sites

И аз да благодаря на Пепи за отремонтирането и на моите задни апарати. Най-накрая имам ръчна  :stupid:

Link to comment
Share on other sites

Присъединявам се и аз към клуба на благодарните клиенти. :) Колеги ако ви се наложи да използвате услугите на Пепи ще останете много доволни и очаровани. Разбира си от "хобито" и ще направи всичко възможно за да реши проблема ви със спирачните апарати. Пепи продължавай все така. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...