Jump to content

Ремонт на задни спирачни апарати за VW Group, Опел, Хонда и др. (3 годишна гаранция за ремонт на апарати)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Отговори 531
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

И аз съм за рециклаж,ма моите са предни.След каране(без почти никакви спирачки),джантите при допир парят.Струва ми се спир.апарати нещо не бачкат добре за да грее така.Бих се възползвал от услугите на колегата,но ми е малко далече.Дали има разлика в подмяната с ремонтен комплект от предни и задни(за ABS,датчици става въпрос),защото мисля сам да ги правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма разлика между предни и задни,на предните има само голям О пръстен ,провери си водачите и накладките да не са се 'заварили ' към супорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да изкажа огромни благодарности на колегата Петър /buzzi/ за старанието, с което работи и за крайния резултат, който ще ви впечатли. Във вторник следобед при полеви условия ми смени задните спирачни апарати и направи обезвъздушане. Работи с голямо желание и старание като за себе си. Резултатът е, че на момента ми се появи ръчната спирачка на 2-3 зъб. В сряда сутрин минах 570км до морето и другият най-важен резултат е, че колата спира осезаемо по-добре. Горещо препоръчвам услугите на колегата ! Като допълнение само ще ви кажа, че почиства детайлите включително със мокри кърпички за ръце. ;) /p.s. Пешо поех адгажимент и ще гледам скоро да те зарадвам/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Дойде есента ,после зимата ,чат пат трябва и да спираме,помислете за спирането през зимата?

Четири колела спират доста по добре от две. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

още един отзив с плюс за buzzi

колата ми е стара 80 куатро с неудобни за ремонт задни спирачни апарати

проблемът беше че не спираха добре задните и нямаше ръчна въобще

след ремонта всичко е наред -резултата е блестящ

разходите във време и пари са ниски

цените бият конкуренцията

а доколкото разбрах за някой модели ги има готови

така че

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Редактирано от pti_1963
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ремонтите вече се правят в гараж, в МАНАСТИРСКИ ЛИВАДИ ,София,късно след обед и привечер.

че навън вече не става за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да изкажа огромни благодарности на колегата Петър /buzzi/.

Не знам от къде да започна - може би отзад напред - колата не спира, тя просто забива на едно място, няма течове, меки педали, чудесии.

Отидох при него миналия петък, смени апаратите бързо, оправи и доста други проблеми по колата ( определено ще сменям "майстора" който я обслужваше досега ) и когато свърши видях че е станало 23:30 !!!! при това вкъщи детенцето му беше болно. Накрая след всичко това ми поиска точно толкова колкото се бяхме споразумели отначало. Направо нямам думи. Доволен съм като розов слон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей колега, ще имаш ли възможност да ми оправиш задните апарати? На левия задържа ръчната спирачка, десния е добре, но предпочитам да направим обслужване и на двата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам да се доверя на твоя опит, когато имаш възможност - пиши :zustimm: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, макар и със закаснение искам да ти благодаря,че ми оправи задните спирачни апарати на аудито.Аз съм от Чирпан и се доверих на Пепи,няма грешка.Който има проблем с апаратите смело да се обръща към Пепи!!Адаш при първа възможност ще черпя!!!

Редактирано от eger16
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, благодаря ти за професионалното изпълнение по ремонта на задните апарати :) . Честно казано ако си ги бях правил сам никога нямаше да са на нивото, което са в момента и не съжалявам, че се доверих на твоя опит. Просто има доста тънкости, на които ако не се обърне внимание ремонта ще е доста краткотраен и с неизвестен край ;) . Съжалявам, че не се сетих да снимам стария и в последствие рециклирания апарат.

Реално мислех, че единия апарат ми е в отлично състояние и смятах (преди да видя темата) да си купя 2-ра употреба "работещ" и да сменя само проблемния. Обаче след като видях как на "работещия" апарат се движи рамото преди и след ремонта и че на едната накладка се е отлепило феродото (благодаря за накладката, която ми даде) от прегряване/задържане разбрах каква глупост щях да направя с апарата 2-ра употреба. Не съм очаквал колко мръсотия, ръжда и боклуци могат да излезнат от един иначе "работещ" апарат :bia: . Другия, на който задържаше ръчната въобще не го коментирам - там положението беше трагично. Всичко беше почистено с хирургическа прецизност (включително съпорти, дискове, накладки и водачи) и смазано - ти си нечовек, как имаш търпение не знам. Абсолютно всичко беше разглобено и сглобено педантично, като имаше налични и съответните ремонтни комплекти и резервни части за самия апарат в случай на някакъв проблем. Да не говорим, че освен с накладката ми услужи и със спирачна течност защото моята не стигна. На всичкото отгоре ми "падна ченето", когато след перфектното почистване и рециклиране ми боядиса и апаратите :P . Причината не е в търсене на козметичен ефект, а както ми обясни Пепи за да се предпази апарата от бъдещо ръждясване и съответно проблеми с охлаждането :bia: . С една дума освен с много труд, всичко се прави и с акъл, което аз много ценя :P . Цялото удоволствие по ремонта беше около 5 часа (включително обезвъздушаване и тестване) , като се има в предвид, че Пепи беше подготвил един оборотен апарат предварително. Просто докато човек не види с очите си колко труд е необходим по ремонта на апаратите - няма как да го оцени.

В момента се радвам на работеща ръчна спирачка и надеждни спирачки. Ако някой има проблеми със спирачките - определено Пепи е човека :P .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам въпрос, как стоят нещата с Б3? Попринцип колата спира много добре, но единя апарат си остана без всякакви уплатнения, нямам ръчна. Апаратите еднакви ли са на б3 и б4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех... и аз имам нужда от твоята помощ, но си ми далеч. Случайно, ако имаш някой познат от Бургас област, ще съм ти мн благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като имаш път към София може да се уреди едно съживяване на спирачните апарати - струва си :rolleyes: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос, как стоят нещата с Б3? Попринцип колата спира много добре, но единя апарат си остана без всякакви уплатнения, нямам ръчна. Апаратите еднакви ли са на б3 и б4?

Разлика има в куатрото,не е лошо една снимка на лс.

Ех... и аз имам нужда от твоята помощ, но си ми далеч. Случайно, ако имаш някой познат от Бургас област, ще съм ти мн благодарен!

ЕКОНТ ,мога да се озоря и да ти върна апаратите до 24 часа,ако е Б4 мога да ти изпратя и готови за слагане, като ти ми изпратиш твоите,естествено ако стават за рециклиране,тоест не са тотал,до сега само един път се е случило ,ама знае ли човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...