Jump to content

Ремонт на задни спирачни апарати за VW Group, Опел, Хонда и др. (3 годишна гаранция за ремонт на апарати)


Recommended Posts

Имам свободни събота и неделя , съответно някой с проблеми по спирането може да ги реши..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

И аз съм за рециклаж,ма моите са предни.След каране(без почти никакви спирачки),джантите при допир парят.Струва ми се спир.апарати нещо не бачкат добре за да грее така.Бих се възползвал от услугите на колегата,но ми е малко далече.Дали има разлика в подмяната с ремонтен комплект от предни и задни(за ABS,датчици става въпрос),защото мисля сам да ги правя.

Link to comment
Share on other sites

Има голяма разлика между предни и задни,на предните има само голям О пръстен ,провери си водачите и накладките да не са се 'заварили ' към супорите.

Link to comment
Share on other sites

Искам и аз да изкажа огромни благодарности на колегата Петър /buzzi/ за старанието, с което работи и за крайния резултат, който ще ви впечатли. Във вторник следобед при полеви условия ми смени задните спирачни апарати и направи обезвъздушане. Работи с голямо желание и старание като за себе си. Резултатът е, че на момента ми се появи ръчната спирачка на 2-3 зъб. В сряда сутрин минах 570км до морето и другият най-важен резултат е, че колата спира осезаемо по-добре. Горещо препоръчвам услугите на колегата ! Като допълнение само ще ви кажа, че почиства детайлите включително със мокри кърпички за ръце. ;) /p.s. Пешо поех адгажимент и ще гледам скоро да те зарадвам/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Дойде есента ,после зимата ,чат пат трябва и да спираме,помислете за спирането през зимата?

Четири колела спират доста по добре от две. :respekt:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

още един отзив с плюс за buzzi

колата ми е стара 80 куатро с неудобни за ремонт задни спирачни апарати

проблемът беше че не спираха добре задните и нямаше ръчна въобще

след ремонта всичко е наред -резултата е блестящ

разходите във време и пари са ниски

цените бият конкуренцията

а доколкото разбрах за някой модели ги има готови

така че

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Edited by pti_1963
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ремонтите вече се правят в гараж, в МАНАСТИРСКИ ЛИВАДИ ,София,късно след обед и привечер.

че навън вече не става за работа.

Link to comment
Share on other sites

Искам и аз да изкажа огромни благодарности на колегата Петър /buzzi/.

Не знам от къде да започна - може би отзад напред - колата не спира, тя просто забива на едно място, няма течове, меки педали, чудесии.

Отидох при него миналия петък, смени апаратите бързо, оправи и доста други проблеми по колата ( определено ще сменям "майстора" който я обслужваше досега ) и когато свърши видях че е станало 23:30 !!!! при това вкъщи детенцето му беше болно. Накрая след всичко това ми поиска точно толкова колкото се бяхме споразумели отначало. Направо нямам думи. Доволен съм като розов слон.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравей колега, ще имаш ли възможност да ми оправиш задните апарати? На левия задържа ръчната спирачка, десния е добре, но предпочитам да направим обслужване и на двата.

Link to comment
Share on other sites

Предпочитам да се доверя на твоя опит, когато имаш възможност - пиши :zustimm: .

Link to comment
Share on other sites

Пепи, макар и със закаснение искам да ти благодаря,че ми оправи задните спирачни апарати на аудито.Аз съм от Чирпан и се доверих на Пепи,няма грешка.Който има проблем с апаратите смело да се обръща към Пепи!!Адаш при първа възможност ще черпя!!!

Edited by eger16
Link to comment
Share on other sites

Пепи, благодаря ти за професионалното изпълнение по ремонта на задните апарати :) . Честно казано ако си ги бях правил сам никога нямаше да са на нивото, което са в момента и не съжалявам, че се доверих на твоя опит. Просто има доста тънкости, на които ако не се обърне внимание ремонта ще е доста краткотраен и с неизвестен край ;) . Съжалявам, че не се сетих да снимам стария и в последствие рециклирания апарат.

Реално мислех, че единия апарат ми е в отлично състояние и смятах (преди да видя темата) да си купя 2-ра употреба "работещ" и да сменя само проблемния. Обаче след като видях как на "работещия" апарат се движи рамото преди и след ремонта и че на едната накладка се е отлепило феродото (благодаря за накладката, която ми даде) от прегряване/задържане разбрах каква глупост щях да направя с апарата 2-ра употреба. Не съм очаквал колко мръсотия, ръжда и боклуци могат да излезнат от един иначе "работещ" апарат :bia: . Другия, на който задържаше ръчната въобще не го коментирам - там положението беше трагично. Всичко беше почистено с хирургическа прецизност (включително съпорти, дискове, накладки и водачи) и смазано - ти си нечовек, как имаш търпение не знам. Абсолютно всичко беше разглобено и сглобено педантично, като имаше налични и съответните ремонтни комплекти и резервни части за самия апарат в случай на някакъв проблем. Да не говорим, че освен с накладката ми услужи и със спирачна течност защото моята не стигна. На всичкото отгоре ми "падна ченето", когато след перфектното почистване и рециклиране ми боядиса и апаратите :P . Причината не е в търсене на козметичен ефект, а както ми обясни Пепи за да се предпази апарата от бъдещо ръждясване и съответно проблеми с охлаждането :bia: . С една дума освен с много труд, всичко се прави и с акъл, което аз много ценя :P . Цялото удоволствие по ремонта беше около 5 часа (включително обезвъздушаване и тестване) , като се има в предвид, че Пепи беше подготвил един оборотен апарат предварително. Просто докато човек не види с очите си колко труд е необходим по ремонта на апаратите - няма как да го оцени.

В момента се радвам на работеща ръчна спирачка и надеждни спирачки. Ако някой има проблеми със спирачките - определено Пепи е човека :P .

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Имам въпрос, как стоят нещата с Б3? Попринцип колата спира много добре, но единя апарат си остана без всякакви уплатнения, нямам ръчна. Апаратите еднакви ли са на б3 и б4?

Link to comment
Share on other sites

Ех... и аз имам нужда от твоята помощ, но си ми далеч. Случайно, ако имаш някой познат от Бургас област, ще съм ти мн благодарен!

Link to comment
Share on other sites

Като имаш път към София може да се уреди едно съживяване на спирачните апарати - струва си :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

Имам въпрос, как стоят нещата с Б3? Попринцип колата спира много добре, но единя апарат си остана без всякакви уплатнения, нямам ръчна. Апаратите еднакви ли са на б3 и б4?

Разлика има в куатрото,не е лошо една снимка на лс.

Ех... и аз имам нужда от твоята помощ, но си ми далеч. Случайно, ако имаш някой познат от Бургас област, ще съм ти мн благодарен!

ЕКОНТ ,мога да се озоря и да ти върна апаратите до 24 часа,ако е Б4 мога да ти изпратя и готови за слагане, като ти ми изпратиш твоите,естествено ако стават за рециклиране,тоест не са тотал,до сега само един път се е случило ,ама знае ли човек.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...