hero_85 Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Мислех да проверя в търсачката ама незнам какво се нарича пък и за какво служи. Та проблема е следния днес като запалих колата това вапросното нещо започна да ръмжи, пипнах го и затихна малко ама пак си издаваше странен звук (само да уточня че звука не е като зумеран на фаровете).Моля колегите които знаят да помогнат! Ето и снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroookodil4e Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Определено различния звук от този на светлините е този за маслото,незнам само дали мястото му е точно там на този зумер,моят е някаде вътре в таблото,несъм си правил труда да го тарся,колега погледна ли имаслото.Ако ти е запушена картерната вентилация както беше на мен се появява и водичка в маслото при мен имаше същия проблем при една студена сутрин отпуших си вентилацията смених маслото и проблема изчезна,но при теб незнам как точно стоят нешата.Определено различния звук от този на светлините е този за маслото,незнам само дали мястото му е точно там на този зумер,моят е някаде вътре в таблото,несъм си правил труда да го тарся,колега погледна ли имаслото.Ако ти е запушена картерната вентилация както беше на мен се появява и водичка в маслото при мен имаше същия проблем при една студена сутрин отпуших си вентилацията смених маслото и проблема изчезна,но при теб незнам как точно стоят нешата.само че при мен зумера беше придружен и с лампата за маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hero_85 Публикувано 23 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 (Редактирано) Така , открих каде отива това нещо.Отзад на това нещо имаше букса с 4 кабела който отиват към климатика защо не знам! Ето и малко снимки да видите каде отива, между другото това нещо се захранва с + през 10А предпазител Моля помогнете да не би да е нещо лошо като звани. Снимал съм и контрола на киматика, двете жички кадето ги държа отиват към нещото а другите две са + и маса предполагам. Редактирано 23 Ноември 2008 от hero_85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Това май е датчик за температура в купето. Някой беше пускал подобни снимки и точно с афтърмаркет климатроник беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hero_85 Публикувано 23 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Това май е датчик за температура в купето. Някой беше пускал подобни снимки и точно с афтърмаркет климатроник беше A защо тогава бръмчи , да не е отишъ накино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 A защо тогава бръмчи , да не е отишъ накиноявно е замърсен и иска почистване и смазване евентуално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Колега, Това ти е датчика на вътрешната температура на климатроника. Моя климатроник е същия със същия датчик и по същия начин "ръмжеше" дори в много студено направо "пищеше"Вътре в него има терморезистор и зад него едно много малко вентилаторче което кара въздуха да обдухва резистора.Аз го разглобих, почистих и смазах оста на ел. двигателчето.Като за начало опитай да пръснеш отпред със ВД40 може и да се оправи.Доста трудно се разглобява. ВНИМАВАЙ !!! ако решиш сам да действаш.Съжалявам че не направих снимки Разглобява се отзад, там където влизат четирите кабела. При мен бяха два жълти син и червен.Пак ти казвам внимавай защото когато започнеш да вадиш назад платката и моторчети има един бял лентов кабел който е мн. тънък и отива до терморезистора. За по-сигурно, аз разпоих платката от моторчето и така го извадих. Ротора се върти на неподвижна ос, а на ротора е турбинката на вентилаторчето. Смазваш и сшлобяваш по обратния ред.УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hero_85 Публикувано 23 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Колега, Това ти е датчика на вътрешната температура на климатроника. Моя климатроник е същия със същия датчик и по същия начин "ръмжеше" дори в много студено направо "пищеше"Вътре в него има терморезистор и зад него едно много малко вентилаторче което кара въздуха да обдухва резистора.Аз го разглобих, почистих и смазах оста на ел. двигателчето.Като за начало опитай да пръснеш отпред със ВД40 може и да се оправи.Доста трудно се разглобява. ВНИМАВАЙ !!! ако решиш сам да действаш.Съжалявам че не направих снимки Разглобява се отзад, там където влизат четирите кабела. При мен бяха два жълти син и червен.Пак ти казвам внимавай защото когато започнеш да вадиш назад платката и моторчети има един бял лентов кабел който е мн. тънък и отива до терморезистора. За по-сигурно, аз разпоих платката от моторчето и така го извадих. Ротора се върти на неподвижна ос, а на ротора е турбинката на вентилаторчето. Смазваш и сшлобяваш по обратния ред.УСПЕХ Много благодаря колега. Утре ще го разгледам по обстйно и ще се опитам да го почистя. Още един път благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване